Boeing Corporate News

για να μη βγουν στη φορα οι ατασθαλιες της αμερικανικης κυβερνησης?

ωραια κινηση... πρωτα γινεστε ρεζιλι... και μετα τα βρισκουμε για να μην γινουμε εμεις ρεζιλι... 99% of business is show business


παντως το κενο του 777 ειναι δυσκολο να καλυφθει... και οχι γιατι δεν θελουν... αλλα και οι δυο μεγαλες τα εχουν βρει σκουρα απο την επερχομενη καναδεζικη απειλη (που αν την υποτιμησουν θα γινει καναδοβραζιλιανικη) εκει που "βγαζουν" μαζικα το "καθημερινο" ψωμακι τους... μετα εχουν το θεμα οτι σχεδον ολες οι σειρες εχουν στην ουσια φτασει σε ενα σημειο που ειτε πρεπει να αλαξουν ειτε να "βαριο-φρεσκαριστουν" .... και οτι οι καινουριες σειρες (που πονταραν/πονταρουν πολλα) τους βγαζουν οχι μονο εκτος χρονου αλλα και με μεγαλες ζημιες βλεπε Α380 και τωρα 787 (που ολως περιεργως δεν εχει παρει δημοσιοτιτα οπως με το Α380...θυμαστε τον πανικο με τους αραβες και τους αυστραλους... ποσα τους δωσανε...τι τους δωσανε... πως τους τα δωσανε κτλπ)

πιστευω οτι απο τους "δυο μεγαλους" η Boeing ειναι σε χειροτερη κατασταση...ειδικα αν -ξανα- χασει το .... εξοπλιστικο
 
Μπάαα, για να παίξουν την ίδια μπάλα πλέον και να κάνουν update στους φίλους και τους εχθρούς. Αυτά που έκαναν μεταξύ τους, θα τα κάνουν στους υπόλοιπους...

Βασικά, η δυναμική (και δημοσιότητα) της σειράς C της Bombardier επιτάχυνε τις εξελίξεις (μη ξεχνάμε τον "πόλεμο" του Farnborough) ενώ και η Embraer είχε δηλώσει ότι μέχρι τέλους του '10 θα απόφάσιζε για stretched version του Ε95. Βάλε και τους Κινέζους που αναμένονται το '16 με α/φος κατηγορίας Α321/Β738 και δένει το γλυκό.

Ωστόσο, κάπου διάβαζα ότι όλη η φασαρία και ο σαματάς δεν είναι για τα narrow body. Τα "μικρά" ναι μεν φέρνουν πωλήσεις, δουλειές κτλ αλλά τα δυνατά κέρδη έρχονται απ' τα "μεγάλα" και αυτά προσπαθούν να προστατέψουν (όχι για τώρα βέβαια αλλά μελλοντικά).

Γενικά, θα δούμε ανακατατάξεις. Πιθανότατα, οι 2 μεγάλες να στραφούν σε συμπαραγωγές με τους μικρότερους για τα narrow body ώστε να υπάρχει πρόσβαση και έλεγχος τους. Διαφορετικά, και οι 2 βγάζουν απ' την μέση τον ΠΟΕ, χρηματοδοτούν και με κρατικές επιδοτήσεις το R&D για αντικαταστάτες των 320/737NG και ταυτόχρονα, τουλάχιστον οι Ευρωπαίοι, πασάρουν κι ένα re-engine. H Βοeing απ' ότι διάβασα θα πρέπει εκτός απ΄τους πυλώνες να επανασχεδιάσει και τα φτερά των 737 για re-engine oπότε έχει ένα μειονέκτημα.

Τες πάντων, μπορεί και να γίνει κάτι εντελώς διαφορετικό ωστόσο πάλι θα έχουμε να ασχολούμαστε. Γι' αυτό λατρεύω αυτό τον χώρο :cool:
 
65 νέα α/φη θα αποκτήσει η υπο εκκαθάριση JAL σε βάθος πενταετίας, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στην Boeing. 29 Β738, 9 763ER και 18 Β788 (και 7 Ε70s) ενώ θα διώξει τα μεγάλα παλαιότερα α/φη της όπως τα Β744. Απομένει πλέον η έγκριση του σχεδίου τους (και η ΑΝΑ :twisted: )...

:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTOE66U00E20100731
 
ΠΑΡΑ πολυύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το μέλλον του 777 με δηλώσεις του Tim Clark, προέδρου του μεγαλύτερου τωρινού - και μελλοντικού - πελάτη, Emirates:

http://seattletimes.nwsource.com/html/b ... ark01.html

Αποσπάσματα:

To fly his ultralong range, high-capacity routes, Clark plans to simplify his fleet to just three wide-body types — in order of increasing size, the Airbus A350, the Boeing 777 and the Airbus A380.

...

"Clark said his advice to Boeing is to develop a new family of twin-jets larger than the largest Dreamliner. He recommends the base size be that of the 777-300ER, and that Boeing develop a shrunk version and a stretch version that will offer him options at roughly 300 seats, 350 seats and 400 seats."

...

"I say to the guys, 'Listen, if we order $60 billion worth, don't worry about spending $15 billion to $20 billion on a new airframe (and) engine,' ." Clark said. "If you get it right, that line will last you 30 years."

...

Boeing Chief Executive Jim McNerney pointed out that Emirates' requirements are heavily skewed toward bigger airplanes, and its needs often differ from other airlines'.

"I'm pleased to hear his comments on the A350," said McNerney in an interview at Farnborough. "But there are those who don't have as long and thick routes as he does who see the A350-1000 in a more competitive light" against the 777.

"We are listening to (Clark). But we'll have to make the final decision on 777 in light of the entire market," McNerney said. "Satisfying Emirates, I am sure, is going to be part of that decision."
 
Το 1.000ό Β767 (763ER) άρχισε να συναρμολογείται στο Έβερετ και πρόκειται να παραδοθεί τον 2/11 στην ΑΝΑ. Οι Ιάπωνες παρήγγειλαν τα πρώτα 767 31 χρόνια πρίν και έχουν παραλάβει συνολικά 89 έως σήμερα. Τους καλοπιάνουν, μου φαίνεται, με επετειακά τους Ιάπωνες... :twisted:
:arrow: http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1409
 
Ειναι τεραστιοοοοοοο!! :party:
 
Καταπληκτικο αντε να το δουμε και στον αερα :thx: :thx:
 
Σαρκοζί-Airbus-Κίνα εσείς? Ομπάμα-Boeing-Ινδία εμείς :twisted:
Συμφωνίες για παραγγελίες ύψους δέκα δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αναμένεται να στηρίξουν πάνω από 50.000 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα κατά την επίσκεψή του στην Ινδία...
...η συμφωνία της Boeing με την Ινδική Πολεμική Αεροπορία για την αγορά στρατιωτικών μεταγωγικών αεροσκαφών, τύπου 10 C-17 Globemaster III, που ανέρχεται σε 4.1 δισεκατομμύρια δολάρια...
...άλλη παραγγελία είναι του επιβατικού αερομεταφορέα Spicejet για 33 αεροσκάφη Boeing 737, που ανέρχεται σε 2.7 δισεκατομμύρια δολάρια...

:arrow: Η Καθημερινή
 
Top