Συγχώνευση Cyprus Airways - Eurocypria

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο αυτό θα απωθήσει επιβάτες. Ήδη άκουσα από αρκετούς ότι θα σκεφτούν αν θα ξαναπετάξουν με την εν λόγω εταιρία, καθώς δεν πολυεμπιστέυονται τα 737. (αγνοώντας όμως ότι το maintenance γίνεται από την ίδια ομάδα και για τις δύο εταιρίες)
 
Μετά την Helios κανείς δεν εμπιστεύεται τα Β737 στην Κύπρο... δεν καταλαβαίνει ο κόσμος ότι τα 800άρια της Eurocypria είναι τελείως διαφορετικό αεροπλάνο και ότι όπως σωστά ειπώθη τα αεροπλάνα και των δύο εταιρειών συντηρούνται από τους ίδιους μηχανικούς, στις ίδιες εγκαταστάσεις και με τον ίδιο εξοπλισμό.

Πάντως νομίζω ότι θα ήταν πιο συνετό να εξακολουθήσουν οι προορισμοί των Κ.Α. να εξυπηρετούνται από τα Α320 και αυτοί που θα "κληρονομηθούν" από την Eurocypria να μείνουν με τα 737 όσο ισχύουν οι μισθώσεις τους, και μετά να αντικατασταθούν τα 737 από περισσότερα αεροπλάνα της σειράς Α320 για λόγους ομοιομορφίας του στόλου.
 
Και να πουμε οτι το πτητικο προγραμμα της Eurocypria για τον χειμωνα βγαινει και με ενα αεροσκαφος οπως και περσυ,τωρα γιατι να κρατησουν ολα τα Β737 και να μην τα δωσουν σε αλλες εταιριες μεχρι να ληξουν οι συμβασεις τους,δεν ξερω.
 
Συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει οι Κ.Α. να διατηρήσουν τα δρομολόγια της Eurocypria με τα αεροσκάφη που ήδη χρησιμοποιούνταν. Και πιστεύω έτσι θα γίνει, καθώς οι εταιρίες ενοικιάζουν slots σε κάθε αεροδρόμιο για συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (θεωρώντας βέβαια πως τα Α319 και 320 αποτελούν το ίδιο σχεδόν αεροσκάφος). Δηλαδή δεν μπορούν οι Κ.Α. να ενοικιάζουν 1 slot την εβδομάδα στη Ρώμη για παράδειγμα για Β738, από τη στιγμή που ενοικιάζει μόνο για Α320 family και από τη στιγμή που σε άλλους προορισμούς, π.χ Λειψία, να ενοικιάζεται 1 slot για Β738. Έτσι δεν θα υπάρξει μεγάλη αναδιοργάνωση στο εσωτερικό της εταιρίας, ούτε επίσης στις συμφωνίες της με ξένα αεροδρόμια. Όσο αφορά τα αεροσκάφη, η Eurocypria απ' όσο ξέρω, χρησιμοποιεί 6 αεροσκάφη το καλοκαίρι και 5 το χειμώνα, καθώς για το 1 (C-GLBW) υπάρχει συμφωνία να χρησιμοποιείται για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στον Καναδά. Το 5B-DBV έχει 3 βδομάδες περίπου να κάνει πτήση. Δεν γνωρίζω αν έχει σταματήσει ...
 
Μαλλον για πτωχευση παει η Eurocypria και οχι συγχωνευση αφου οπως ειπε και ο Υπουργος σημερα τα περιουσιακα στοιχεια της εταιρειας θα χρησιμοποιηθουν για τα χρεη της :shock:

Ρωτω τωρα εγω μαζι και τα αεροσκαφη της????? :rolleyes:
 
Όχι, αφού δεν είναι ιδιόκτητα. Η κυριότητά τους ανήκει στον εκμισθωτή (ILFC ;).
 
Σωστο και αυτο panos81c :great:
 
Μπορεί άλλωστε να παίξει και το ενδεχόμενο να γίνει η συγχώνευση σε διοικητικό επίπεδο, να γίνουν δηλαδή μία νομική οντότητα, αλλά καθεμία να διατηρήσει την εταιρική της ταυτότητα, όπως έγινε και στην περίπτωση Air France - KLM;
 
Διωρη σταση εργασιας σημερα απο τις 6.00 μεχρι τις 8.00 των υπαλληλων των Κυπριακων Αερογραμμων.

Ζητουν
:arrow: Το χρεος της Eurocypria να το επομιστει η Κυβερνηση
:arrow: Γενικα το σχεδιο εθελουσιας αποχωρησεις

Ελπιζω να μην εχουμε απεργιες μιας και η εταιρια εχει τα χαλια της.


http://www.sigmalive.com/news/local/321276
 
Απο την παρακατω ειδηση το ζουμι για μενα ειναι η ανακοινωση της Eurocypria στους Γερμανους πρακτορες αλλα και σε αλλες χωρες οτι διακοπτει το πτητικο της προγραμμα αφηνοντας τους χωρις εναλλακτικη(CY :?: ).Οι Κυπριακες περιμενουν της Βρυξελλες για την αποφαση τους(λες και θα τους δωσει το ΟΚ)για να παρουν αποφασεις για τις πτησεις της Eurocypria.
Προχειροτητα???? Μπα :with:
http://www.philenews.com/main/1,1,22,0,50068-.aspx
 
Top