Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Στόν σιδηροδρομικό σταθμό τού προαστιακού στην Μαγούλα,ΟΛΟΙ οι ανελκυστήρες (τέσσερεις) και ΟΛΕΣ οι κυλιόμενες σκάλες (δύο) είναι χαλασμένες εδώ και μιά εβδομάδα σχεδόν (πράγμα που σημαίνει ότι άν ένας ανάπηρος με καροτσάκι θέλη να πάη στην Μαγούλα,δέν μπορεί να χρησιμοποιήση τόν προαστιακό γιατί δέν θα μπορή να φύγη από την αποβάθρα).Επίσης δύο από τίς τουαλέττες είναι χαλασμένες καθώς και οι ψύκτες νερού (πατάς το κουμπί και σού'ρχεται το νερό στό σβέρκο αντί γιά τό στόμα σου).Με λίγα λόγια,ο σταθμός είναι αφημένος στην μοίρα του.Ομως,είναι γεμάτος με (πρόσφατα τοποθετημένες) αφίσες που διαφημίζουν την επικείμενη (σε τρία τέρμινα,που λένε και οι αθίγγανες αποφαινόμενες περί τής μοίρας μας και τού ριζικού μας) ηλεκτροκίνηση τού σιδηροδρόμου στο τμήμα Κιάτο-Ανω Λιόσια,καταλήγοντας ότι "ο σιδηρόδρομος εισέρχεται σε μιά νέα εποχή" (την στιγμή που τά χάλια τής παλιάς εποχής δέν έχουν ακόμα διορθωθεί)

Τί σχέση έχει αυτό με τό δημοσίευμα τής "Ν";Μα,καλοί μου άνθρωποι,εκλογές έρχονται (έστω και αυτοδιοικητικές),να μήν μάς πουλήση κάποια "φούμαρα" η κυβέρνηση ώστε να ψηφίσουμε τούς υπ'αυτής υποστηριζόμενους υποψηφίους δημάρχους;

Τα λιμάνια τών νησιών μας είναι ακόμα,εδώ και τόσα χρόνια,"ποντικότρυπες" στίς οποίες μεγάλα βαπόρια δυσκολεύονται -ή και αδυνατούν πολλές φορές-να προσεγγίσουν,ιδίως τον χειμώνα με τά μπωφόρια και τα κύματα και η κυβέρνηση μάς λέει ότι ετοιμάζει νομοσχέδιο γιά να γεμίσουν τά πελάγη μας με υδροπραπράκια λές και είμαστε στον Καναδά με τίς πολλές λίμνες.....
 
Παρακολουθησα με ενδιαφερον τις αποψεις ολων,και μιας και ειχα την ευτυχια-εμπειρια να πεταξω παλιοτερα με υδροπλανο(Λευκαδα-Κερκυρα-Λευκαδα),θα γραψω κι εγω την αποψη μου.Ειναι ενα απο τα καλυτερα μεσα για νησιωτικες μεταφορες-συνδεσεις και ειναι κριμα που αυτη η χωρα τα εδιωξε για αλλη μια φορα οπως διωχνει οτιδηποτε παρομοιο!!!Δεν μπορω να καταλαβω πως πετανε σε ολο τον κοσμο και σε αντιξοες συνθηκες σε σχεση με την Ελλαδα(βλ.Καναδα κλπ)κι εδω βγαινουν κατι "εξυπνακηδες" που τα ξερουν ολα και δινουν διαλεξεις εδω μεσα περι ακαταλληλοτητας.Ελεος πια, μηπως πρεπει να γυρισουμε παλι στο 40 και στην "Κατοχη" οπου πετουσαν εκατονταδες υδροπλανα σε ολη τη χωρα,χωρις ΥΠΑ,Λιμενικο,οργανωση κλπ?Τη ξεφτιλα ειναι αυτη?Πραγματικα δεν καταλαβαινω αυτους που ειναι εναντια στην αναπτυξη και τη διεκολυνση,καθως και στην προβολη της Ελλαδας μεσα απο τετοιες δραστηριοτητες.Εαν δε σου αρεσουν φιλε τα υδροπλανα,μην πετας.Μην τα πολεμας ομως επειδη εσυ φοβασαι να μπεις μεσα.Και ασε τις φτηνες δικαιολογιες.Δε γνωριζω τι βρωμικα παιχνιδια παιχτηκαν πισω απο την πλατη μας,ειμαι σιγουρος ομως οτι η ΥΠΑ φερει τεραστιο μεριδιο ευθυνης στον "διωγμο" των υδροπλανων.ΚΑι μην αρχισετε παλι(ξερετε εσεις ποιοι...)τις ειρωνιες περι γραφικοτητας.Οσοι κουραστηκατε να με ακουτε,κλειστε τα αυτια σας.Δεν ειστε υποχρεωμενοι να παρακολουθειτε συζητησεις που δεν σας "αρεσουν".
 
Hastaroth":lep5itx7 said:
Τί σχέση έχει αυτό με τό δημοσίευμα τής "Ν";Μα,καλοί μου άνθρωποι,εκλογές έρχονται (έστω και αυτοδιοικητικές),να μήν μάς πουλήση κάποια "φούμαρα" η κυβέρνηση ώστε να ψηφίσουμε τούς υπ'αυτής υποστηριζόμενους υποψηφίους δημάρχους;

Όσο και να διαφωνούμε για τα υδροπλάνα, σ'αυτό νομίζω θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι.
 
sokratis_71":1yue4n0f said:
Παρακολουθησα με ενδιαφερον τις αποψεις ολων,και μιας και ειχα την ευτυχια-εμπειρια να πεταξω παλιοτερα με υδροπλανο(Λευκαδα-Κερκυρα-Λευκαδα),θα γραψω κι εγω την αποψη μου.Ειναι ενα απο τα καλυτερα μεσα για νησιωτικες μεταφορες-συνδεσεις και ειναι κριμα που αυτη η χωρα τα εδιωξε για αλλη μια φορα οπως διωχνει οτιδηποτε παρομοιο!!!Δεν μπορω να καταλαβω πως πετανε σε ολο τον κοσμο και σε αντιξοες συνθηκες σε σχεση με την Ελλαδα(βλ.Καναδα κλπ)κι εδω βγαινουν κατι "εξυπνακηδες" που τα ξερουν ολα και δινουν διαλεξεις εδω μεσα περι ακαταλληλοτητας.Ελεος πια, μηπως πρεπει να γυρισουμε παλι στο 40 και στην "Κατοχη" οπου πετουσαν εκατονταδες υδροπλανα σε ολη τη χωρα,χωρις ΥΠΑ,Λιμενικο,οργανωση κλπ?Τη ξεφτιλα ειναι αυτη?Πραγματικα δεν καταλαβαινω αυτους που ειναι εναντια στην αναπτυξη και τη διεκολυνση,καθως και στην προβολη της Ελλαδας μεσα απο τετοιες δραστηριοτητες.Εαν δε σου αρεσουν φιλε τα υδροπλανα,μην πετας.Μην τα πολεμας ομως επειδη εσυ φοβασαι να μπεις μεσα.Και ασε τις φτηνες δικαιολογιες.Δε γνωριζω τι βρωμικα παιχνιδια παιχτηκαν πισω απο την πλατη μας,ειμαι σιγουρος ομως οτι η ΥΠΑ φερει τεραστιο μεριδιο ευθυνης στον "διωγμο" των υδροπλανων.ΚΑι μην αρχισετε παλι(ξερετε εσεις ποιοι...)τις ειρωνιες περι γραφικοτητας.Οσοι κουραστηκατε να με ακουτε,κλειστε τα αυτια σας.Δεν ειστε υποχρεωμενοι να παρακολουθειτε συζητησεις που δεν σας "αρεσουν".

Σωκράτη,πρώτα απ'όλα ψυχραιμία!Ο ένδοξος φιλόσοφος τού οποίου το όνομα φέρεις είχε γυναίκα του την Ξανθίππη,μιά μέγαιρα που τού έψηνε το ψάρι στά χείλη-κι'όμως ήταν πάντοτε ήρεμος και ψύχραιμος.Το ίδιο κι'όταν ήπιε το κώνειο,πεθαίνοντας στην φυλακή και όχι στο σπίτι του.Πώς λοιπόν εσύ τώρα,γιά κάτι πολύ λιγώτερο σοβαρό,χάνεις την ψυχραιμία σου και παραληρείς;

Κι'άς έρθουμε στο προκείμενο:

1.Φαντάζομαι πως εμένα εννοείς λέγοντας εδω βγαινουν κατι "εξυπνακηδες" που τα ξερουν ολα και δινουν διαλεξεις εδω μεσα περι ακαταλληλοτητας,/έτσι;Λοιπόν,σε πληροφορώ ότι δέν είμαι "εξυπνάκης" και δέν τα ξέρω όλα.Εχω όμως κρίση και μπορώ να αντιληφθώ κάποια πράγματα.Κι'άν είχες διαβάσει προηγούμενα μηνύματά μου πάνω σ'αυτό το θέμα,θα είχες αντιληφθεί πως στηρίζω τίς απόψεις μου με επιχειρήματα.

2.Βλέπω ότι πάλι αναφέρεσαι στην Κατοχή και το '40,όπου πετουσαν εκατονταδες υδροπλανα σε ολη τη χωρα,χωρις ΥΠΑ,Λιμενικο,οργανωση.Τί υδροπλάνα ήταν αυτά;Μικρά,σάν τά υδροπραπράκια τής Air Sea Lines και τής Argo;Η μήπως μεγάλα στρατιωτικά,που επιχειρούσαν εν καιρώ πολέμου (οπότε ούτε Λιμενικό ούτε ΥΠΑ θα είχαν καμμιά αρμοδιότητα,άν υπήρχαν);Πάντως φωτογραφίες από αυτές τίς "εκατοντάδες" υδροπλάνων εγώ δέν έχω δεί.Εχεις εσύ καμμιά να μάς ανεβάσης εδώ στην gallery να την δούμε;Σού το είχα ζητήσει και πρίν λίγο καιρό που αναφερθήκαμε στο ίδιο θέμα.

3.Στόν Καναδά,τά υδροπλάνα προσθαλασσώνονται σε λίμνες-όπου είναι απίθανο να προκληθή κάτι αντίστοιχο με τίς θαλασσοταραχές που παρατηρούνται στο Αιγαίο.

4.Από πού συμπεραίνεις ότι φοβάμαι να μπώ σε υδροπλάνο;Εγώ απλώς εξέφρασα την άποψη ότι,όταν ένα μεγάλο πλοίο δυσκολεύεται να μπή σε κάποιο νησιωτικό λιμάνι σε περίπτωση κακοκαιρίας,είναι παράλογο να πιστεύουμε ότι ένα πολύ μικρότερο υδροπλάνο θα μπορέση να μπή στο ίδιο λιμάνι υπό τίς ίδιες συνθήκες-πολύ περισσότερο δέ,να προσθαλασσωθή ΕΞΩ από αυτό (αφού ΜΕΣΑ σ'αυτό υπάρχουν "εμπόδια"-δηλαδή τα άλλα πλοία-που καθιστούν απαγορευτική την πτήση του σε χαμηλό ύψος.Κι'επειδή από τα λεγόμενά σου συμπεραίνω ότι είσαι πιλότος,φαντάσου πώς είναι να πετάς π.χ. σε ύψος 20 ποδιών πάνω από την είσοδο τού λιμανιού τής Αμοργού,με κατεύθυνση ΠΡΟΣ το εσωτερικό του...)

5.Με ποιόν τρόπο άραγε συντελείται η "προβολή τής Ελλάδας" μέσα από την πτήση υδροπλάνων;

Αυτά πρός το παρόν και ίσως επανέλθω τό βράδυ...
 
Hastaroth":1hib7pxv said:
2.Βλέπω ότι πάλι αναφέρεσαι στην Κατοχή και το '40,όπου πετουσαν εκατονταδες υδροπλανα σε ολη τη χωρα,χωρις ΥΠΑ,Λιμενικο,οργανωση.Τί υδροπλάνα ήταν αυτά;Μικρά,σάν τά υδροπραπράκια τής Air Sea Lines και τής Argo;Η μήπως μεγάλα στρατιωτικά,που επιχειρούσαν εν καιρώ πολέμου (οπότε ούτε Λιμενικό ούτε ΥΠΑ θα είχαν καμμιά αρμοδιότητα,άν υπήρχαν);Πάντως φωτογραφίες από αυτές τίς "εκατοντάδες" υδροπλάνων εγώ δέν έχω δεί.Εχεις εσύ καμμιά να μάς ανεβάσης εδώ στην gallery να την δούμε;Σού το είχα ζητήσει και πρίν λίγο καιρό που αναφερθήκαμε στο ίδιο θέμα.

Η αλήθεια είναι ότι κάποια από τα (στρατιωτικά) υδροπλάνα που επιχειρούσαν στο Αιγαίο ήταν υδροπλάνα με πλωτήρες (για παράδειγμα το γερμανικό Arado 196). Μάλιστα αρκετά από αυτά μεταφέρονταν σε εξειδικευμένα πλοία (seaplane tenders) που σημαίνει ότι προσθαλασσώνονταν συχνά σε ανοικτές θάλασσες. Ωστόσω πρόκειται για στρατιωτικά αεροσκάφη, επομένως η σύγκριση με αυτά είναι αυθαίρετη.

Hastaroth":1hib7pxv said:
5.Με ποιόν τρόπο άραγε συντελείται η "προβολή τής Ελλάδας" μέσα από την πτήση υδροπλάνων;

Αν και εφόσον τα υδροπλάνα έρθουν στην Ελλάδα για να μείνουν, δε θα ήταν άσχημο να τα βλέπαμε στο CNN σε κάποιο σποτάκι του ΕΟΤ. Όμως αυτοί που πιστεύουν ότι θα έρθουν για να συμπληρώσουν σε μεγάλο βαθμό τις μεταφορές μεταξύ των νησιών, κατα την άποψή μου, απατώνται. Οι μεταφορές με υδροπλάνα που θα είναι ρεαλιστικές και οικονομικά βιώσιμες θα είναι σίγουρα περιορισμένες σε σχέση με αυτές που οραματίζονται (δήθεν) στο υπουργείο μεταφορών. Ωστόσω, έστω και για αυτές τις μικρές προσπάθειες εταιριών όπως η Argo ή η AirSea Lines το κράτος θα μπορούσε απλά να βοηθήσει με τον περιορισμό της γραφειοκρατείας και με ελάχιστους οικονομικούς πόρους (απλά σκεφτείτε πόσο θα μπορούσε να κοστίζει ένα μικρό υδατοδρόμιο εφόσον δεν υπάρχει κανένα ρουσφέτι/τσέπωμα σε οποιονδήποτε κρατικό ή αυτοδιοικητικό φορέα).
 
Hastaroth":3k24cefe said:
...3.Στόν Καναδά,τά υδροπλάνα προσθαλασσώνονται σε λίμνες-όπου είναι απίθανο να προκληθή κάτι αντίστοιχο με τίς θαλασσοταραχές που παρατηρούνται στο Αιγαίο....

Στον Καναδά εδρεύει και δραστηριοποιείται μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που χρησιμοποιεί υδροπλάνα, 33 τον αριθμό. Η εταιρεία λέγεται Harbour Air και το δίκτυό της φαίνεται εδώ :arrow: http://www.harbour-air.com/route_map.php
Το σημαντικότερο δρομολόγιο της εταιρείας, με 21 πτήσεις/ημέρα είναι μεταξύ του Vancouver και της Victoria, μεγαλύτερης πόλης και πρωτεύουσας αντίστοιχα της επαρχίας British Columbia. Ουδεμία από τις δύο δεν διαθέτει λίμνη και τα δρομολόγια διεξάγονται μεταξύ των λιμένων των δύο πόλεων.
Εδώ και μία προσθαλάσσωση της εταιρείας στο λιμάνι του Vancouver. Και cockpit view (στο 1:30 περνάει και κάτι βαρκούλες-εμπόδια).
Στον Καναδά γίνεται, στην Ελλάδα όχι...
 
Πειτε τα ρε παιδια γιατι θα με τρελανουν μερικοι εδω μεσα που με θεωρουν γραφικο και θεομουρλο.Πετουσαν πριν 70 χρονια υδροπλανα (εκεινης της τεχνολογιας)και δεν μπορουν να πεταξουν σημερα?Θα τρελαθουμε εντελως?Μηπως πρεπει να ψησουμε κανενα βουλευτη,υπουργο να αγορασει υδροπλανο μπας και δουμε ασπρη μερα?Η Ελλαδα θα ηταν ο παραδεισος των υδροπλανων-αμφιβιων με τετοιο αναγλυφο,τοσες λιμνες και τοση θαλασσα.Οποιος δεν θελει ομως να ζυμωσει,10 αιωνες κοσκινιζει.......
 
Καλημέρα σε όλους

Εγώ δεν θα πάρω θέση στο τι έγινε, τι δεν έγινε, τι έπρεπε να γίνει και τι πρόκειται να γίνει με τα υδροπλάνα μια και δεν είμαι ο ειδικός ούτε έχω παρακολουθήσει το θέμα αρκετά. Αυτό που θέλω όμως να υποστηρίξω είναι ότι παλαιότερα πράγματι γινόταν πτήσεις υδροπλάνων στην Ελλάδα ή τουλάχιστον σε μια περίπτωση που ξέρω.
Πρόκειται για πτήσεις της βρετανικής Imperial που χρησιμοποιούσε τον κόλπο της Ελούντας στην Κρήτη σαν ενδιάμεσο σταθμό στις πτήσεις της προς Ινδία και Αυστραλία. Τα screenshoot που παραθέτω είναι από ένα βίντεο που τράβηξα σε μια επίσκεψη μου στη Σπιναλόγκα και είναι φωτογραφίες αναρτημένες σε ένα πίνακα που παραθέτει διάφορες δραστηριότητες στην περιοχή της Σπιναλόγκας την εποχή που ήταν ανοικτή σαν λεπροκομείο.
Συγνώμη για την κακή ποιότητα, αλλά δεν υπολόγισα κατά την λήψη του βίντεο ότι κάποια στιγμή θα έβαζα κάπου κάποια screenshoot για να προσπαθήσω για καλύτερη λήψη και έτσι υπάρχουν πάρα πολλές αντανακλάσεις.






Γιώργος-sv9cag
 
Θαυμαστε την αντιδραση των συνδικαλιστων αερολιμενικων,που θιχτηκαν για τα οσα εγραψε ο Καββαθας.Για το οτι βεβαια πετανε ανεξελεγκτα και παρανομα απο ελεγχομενα αεροδρομια,δεκαδες αεροπλανα.....ουτε κουβεντα!!!!!

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Του σωματείου με την επωνυμία «Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας», που εδρεύει στο Ελληνικό, πρώην Αμερικανική Βάση κτίριο 221 και εκπροσωπείται νόμιμα.
ΠΡΟΣ
1.Τον εκδότη της Εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» Της Κυριακής
2.Υπόψη του Συντάκτη κ. Κ. Καββαθά

Κοινοποίηση:
Γραφείο Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Γραφείο Διοικητού ΥΠΑ
……………………
Κύριε εκδότη,
Αναφερόμενοι στο άρθρο του Συντάκτη σας κ. Κ. Καββαθά με θέμα: «Υδροπλάνα στην Ελλάδα- Ιστορίες για αγρίους» που δημοσιεύθηκε στο φύλλο σας της 6/6/2010 σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

Με ένα αμιγώς υπηρεσιακό θέμα αποφάσισε να ασχοληθεί – και ορθώς έπραξε - ο διακεκριμένος δημοσιογράφος της εφημερίδας σας, πλην όμως του έδωσε και μια ανύπαρκτη, κατά την άποψή μας, συνδικαλιστική διάσταση.

Η ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία Υδατοδρομίων στην Ελλάδα αποτελεί πρόβλεψη του κώδικα αεροπορικού δικαίου, ν. 1815, άρθρο 10α, απαραίτητη προϋπόθεση για τη δραστηριοποίηση αεροπορικών εταιρειών με υδροπλάνα για τη δημόσια μεταφορά επιβατών, τηρουμένων των κανόνων ασφαλείας.. Μέριμνα των υπηρεσιακών παραγόντων της ΥΠΑ- μεταξύ των οποίων είναι και Αερολιμενικοί – είναι η εξασφάλιση των όρων για την πραγματοποίηση ασφαλών πτήσεων απο/προς θαλάσσιες περιοχές που γειτονεύουν με λιμένες ιδιαίτερα αυξημένης εμπορικής/τουριστικής κίνησης.
Ως εκ τούτου, η ΥΠΑ και οι Αερολιμενικοί ασχοληθήκαμε, υπηρεσιακά και μόνο, με το θέμα των Υδατοδρομίων αποκλειστικά και μόνο στο βαθμό που μας αναλογεί.

Διότι, καλώς ή κακώς, για να πραγματοποιηθούν πτήσεις υδροπλάνων στην Ελλάδα εμπλέκονται , πέραν του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τρία (3) ακόμα Υπουργεία: το Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας επειδή πρόκειται για λιμενικές εγκαταστάσεις σε θαλάσσιες περιοχές, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αρμοδιότητα του οποίου είναι το Λιμενικό Σώμα και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής επειδή ανακύπτουν θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και αδειοδότησης της δραστηριότητας.
Στο πλαίσιο αυτό είναι ακατανόητο γιατί το εν λόγω άρθρο στρέφεται μόνο εναντίον μας.

Μήπως θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερο βάρος στην απλούστευση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται και να μη ψάχνουμε για ανύπαρκτα «συνδικαλιστικά προνόμια» ? Διότι εμείς οι Αερολιμενικοί – όπως και όλοι οι Υπάλληλοι της ΥΠΑ - απολαμβάνουμε του «συνδικαλιστικού προνομίου» της απεργίας μια με δυο φορές τον χρόνο- όταν δηλαδή απεργούν – με την ΑΔΕΔΥ – όλοι οι Δημόσιοι υπάλληλοι.

Οποιαδήποτε άλλη φορά αποτολμήσουμε να εξαγγείλουμε απεργιακή κινητοποίηση – όπως πιστεύομε ότι συμφωνείτε ότι έχουμε δικαίωμα ως εργαζόμενοι – οδηγούμαστε στα Δικαστήρια τα οποία κηρύσσουν την απεργία «παράνομη και καταχρηστική»... Είναι επομένως λογικά αδύνατο να αντιληφθούμε τον συλλογισμό του άρθρου ότι «δυναμιτίζουμε εκ των έσω» τα υδροπλάνα, καθώς δεν έχουμε ίδιον όφελος. Τέτοιο δεν δεν συνιστά το δικαίωμά μας για απεργία δύο φορές το χρόνο. Αντίθετα, έχουμε ως πάγια αρχή μας, να μη αναμιγνύουμε τα καθαρά υπηρεσιακά θέματα με τα συνδικαλιστικά.
Ως εκ τούτου, το γεγονός ότι κληθήκαμε να υποβάλλουμε τις προτάσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας των Υδατοδρομίων και να αναμορφώσουμε το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως «γραφειοκρατικό – συνδικαλιστικό σκάνδαλο».
Αντίθετα, για να διατυπώσουμε τις προτάσεις μας ερευνήσαμε τι ισχύει διεθνώς – όχι μόνο στον Καναδά- και προτείναμε ένα πλαίσιο ασφαλούς χρήσης των θαλάσσιων χώρων από τα υδροπλάνα.

Πρέπει δε να ληφθεί υπόψη ότι στις θαλάσσιες περιοχές που επιθυμούν να επιχειρούν τα υδροπλάνα πρέπει να εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις ασφαλούς πτήσης και προσθαλάσσωσης τόσο για τους αεροναυτιλόμενους όσο και εκείνους που κάνουν χρήση των λιμένων ή γενικά του θαλάσσιου χώρου που γειτονεύει στα υδατοδρόμια.

Κατά συνέπεια δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε με τον ισχυρισμό του άρθρου σας περί απολύτως «ελεύθερης πτήσης υδροπλάνων» στις Ελληνικές θάλασσες, χωρίς να λαμβάνονται στοιχειώδη μέτρα προστασίας του επιβατικού κοινού.

Είμαστε δε βέβαιοι ότι εάν – ο μη γένοιτο – ελάμβανε χώρα κάποιο ατύχημα εύκολα θα απευθύνονταν κατηγορίες και πάλι σε εμάς για το ότι δεν είχαμε λάβει τα αναγκαία μέτρα.
Ας μην είμαστε λοιπόν βιαστικοί στις κρίσεις μας και αδικούμε υπαλλήλους που μόνο τη δουλειά τους κοιτάζουν να κάνουν και τίποτα περισσότερο.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Και με ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μας το οποίο προτιθέμεθα να ασκήσουμε προς αποφυγή κάθε προσπάθειας απαξίωσης του Κλάδου μας, πολλώ δε μάλλον όταν αυτή συνεπάγεται τη θέση σε κίνδυνο πραγμάτων και προσώπων

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ
Να αποφεύγετε, στο μέλλον, αβίαστες κρίσεις και χαρακτηρισμούς που προσβάλλουν αναίτια τους υπαλλήλους του Κλάδου μας και
Καλούμε την εφημερίδα σας όπως δημοσιεύσει την παρούσα Εξώδικη Δήλωση - Πρόσκληση
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα, στον κατά νόμο αρμόδιο της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεώς του.

Αθήνα, Ιουνίου 2010 Οι εξωδίκως δηλούντες
 
AirNewZealand":37jtoy5e said:
Hastaroth":37jtoy5e said:
...3.Στόν Καναδά,τά υδροπλάνα προσθαλασσώνονται σε λίμνες-όπου είναι απίθανο να προκληθή κάτι αντίστοιχο με τίς θαλασσοταραχές που παρατηρούνται στο Αιγαίο....

Στον Καναδά εδρεύει και δραστηριοποιείται μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που χρησιμοποιεί υδροπλάνα, 33 τον αριθμό. Η εταιρεία λέγεται Harbour Air και το δίκτυό της φαίνεται εδώ :arrow: http://www.harbour-air.com/route_map.php
Το σημαντικότερο δρομολόγιο της εταιρείας, με 21 πτήσεις/ημέρα είναι μεταξύ του Vancouver και της Victoria, μεγαλύτερης πόλης και πρωτεύουσας αντίστοιχα της επαρχίας British Columbia. Ουδεμία από τις δύο δεν διαθέτει λίμνη και τα δρομολόγια διεξάγονται μεταξύ των λιμένων των δύο πόλεων.
Εδώ και μία προσθαλάσσωση της εταιρείας στο λιμάνι του Vancouver. Και cockpit view (στο 1:30 περνάει και κάτι βαρκούλες-εμπόδια).
Στον Καναδά γίνεται, στην Ελλάδα όχι...

Τα είδα τά βιντεάκια.

Τώρα αυτό που δέν ξέρω είναι κατά πόσον συγκρίνεται το λιμάνι τού Vancouver με το λιμάνι τής Κύθνου ή με τον Αθηνιό στην Σαντορίνη,και μάλιστα χειμώνα καιρό με 8ρι.

Και πόσο μάλλον γιά ένα ΜΟΝΟΚΙΝΗΤΗΡΙΟ (όπως δείχνει και το cockpit view στο δεύτερο βίντεο).

ΥΓ1.Τίς "βαρκούλες-εμπόδια" το υδροπλάνο τίς περνάει σε αρκετό ύψος και απόσταση,οπότε δέν τίθεται θέμα ασφάλειας γιά κανέναν.Άλλωστε όπως φαίνεται και στά δύο βίντεο,η προσθαλάσσωση γίνεται σε μεγάλες υδάτινες επιφάνειες με ήρεμα νερά (που επίσης είναι απίθανο να "σηκώσουν" ποτέ κύματα μεγάλου ύψους.

Σε αντίθεση,τά λιμάνια τών περισσότερων Ελληνικών νησιών -ιδιαίτερα τού Αιγαίου- είναι μικρά,οπότε δέν ευνοούν την προσθαλάσσωση μέσα στην λιμενολεκάνη τους,και εκτεθειμένα στους καιρούς,οπότε αφ'ενός είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον να προσθαλασσωθή υδροπλάνο (και μάλιστα τόσο μικρό) στην θαλάσσια περιοχή έξω από τά λιμάνια αυτά-αφού εκεί επικρατεί έντονη θαλασσοταραχή-και αφ΄ετέρου ακόμα και άν κάποιο μεγαλύτερο υδροπλάνο μπορή να προσθαλασσωθή,είναι σχεδόν αδύνατο να μπή πλέοντας στο λιμάνι-αφού πλοία,μεγαλύτερα και από τα μεγάλα υδροπλάνα,πολλές φορές κινδυνεύουν και ματαιώνουν τίς προσεγγίσεις τους.

Αυτό που δέν εννοούν λοιπόν να καταλάβουν μερικοί είναι πως ό,τι είναι εφικτό σε μιά χώρα μπορεί να μήν είναι εφικτό σε μιά άλλη ακριβώς λόγω τής γεωγραφικής της ιδιομορφίας.Αλλοίμονο άν όλες οι χώρες τού πλανήτη μας ήταν ίδιες.....

ΥΓ 2.@sokratis_71:Δηλαδή κατά την άποψή σου δέν έπρεπε να θιχτούν οι αερολιμενικοί από αυτά που γράφει ο Καββαθάς,εφ'όσον αυτά είναι ανακριβή ή ελλιπή;
 
Top