AXON AIRLINES (XN / AXO)

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
re si stamati den mas les ti egine sto meeting me ton liakounako na echoume kai emeis oi "koinoi thnitoi" ligo inside info?
 
more paidia, ego omos eimai koinos thnitos sto en logo thema kai den einai kako na to leo giati fenete isos,
opote...

a) epidi den diakindinevoyme kai tipota edo mias kai oloi piso apo ena nickname eimaste as anaferthoyme osoi kseroyme kati sta isa, sto kato kato aftoi poy ta ekanan den kolisan na ta kanoyn kai emeis kolame na ta poyme??

b) kalosorises file stamati!!! elpizo na ta leme sto forum

c) o en logo life&styler pantos fanike poli dinamikos kai pro ton pilon gia ena <<kolosiaio anigma stoys elinikoy aitheres>> opos elege... opote den nomizo na einai kana tixaio paixnidaki mias kai i sigoyria ksexilize...

kali sarakosti se oloys paidia kai pera apo olla na thimomaste oti erxonte kai agies meres, kala na perasoyme oloi!!!!
 
Μιας και απότι φαίνεται είναι της μόδας να ξεθάβονται παλιά post, είπα να ξεθάψω και εγώ ένα. Η Axon φαίνεται να είχε πάρει lease ένα A300, το 5V-TTT λίγο πριν κλείσει (07.09.2001). Έχει κανεις πληροφορίες για το εάν είχε κάποιο sticker η οτιδήποτε άλλο που να φανέρωνε την Axon?
 
Οχι, δεν υπήρχε κανένα sticker και είχε νοικιαστεί για μερικές μέρες. Κάτι που κάνουν όλες οι εταιρείες κατά καιρούς.
 
Καλημέρα Συνφορμίτεσ
μετά από αρκετό καιρό ,πού ενημερώνομαστε απο αυτό το forum,επειδή εχω αρκετα΄χρόνια στόν
χώρο,βλέε SEEA (To μεγαλύτερο γιά μένα εγχείρημα την περασμένη δεκαετία )θεωρώ οτ'ι είταν η πίο συγκροτημένη κίνηση ,το πιό ολοκληρωμένο bp ,για ελληνική αεροπορίκη εταιρία ,αλλά εχασε εσοδα ,από τά γνωστά (μή πληρωμή charter εκλογικών )κεφαλές πού ενδιαφέρονταν οχι γιά τίς ,πληρότητεσ τών αεροπλάνων,αλλα για τό ποιο περιοδικό θά φωτογραφηθούμε ,ποιο αμάξι θά αγοράσουμε ,καί φυσικά η κατάληξη καί ο βράχος πο'υ ο Λιακούνακος,τά εφτυσε ηταν η αρνηση τού συστήματος(μέρος του ηταν&και οΛιακουνάκος -γιά νά μήν παραξήγουμε )νά τού δώσουν από τότε την ΟΑ ,καί να εχει γλυτώσει το κρατος(εμεις )δις αν γινόταν τότε
αλλα αν γι΄νοταν αυτά πιθάνο νά ειχε κλεισει ο Γλαρος από τότε ,καί να είχαμε εναν αξιοπιστο παίκτη στήν ελληνική αγορά ,να μήν ειχαμε συνταξιούχους σαράντα χρονών που αρκετοί δέν ξέρανε τι θα πεί εργασία ,απέκτησαν περιουσίες καί μεγάλες συντάξεις ,είς υγεία τών κοροιδων
ΑΥΤΗ ειναι η ΕΛΛΑΔΑ ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΥΓ
Χαίρομαι πραγματικά ,που ορισμένοι θυμούνται καί εκτιμούν ,το κατα αναλογία σωστό ,και στο σωτήριο ετος (2010)δέν γραφουμε μόνο για την VENUS (ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ,ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΛΠ ΚΛΠ
Με εκτίμηση :banana: :twisted: :deadthread:
 
Επιχειρηματικότητα είναι να δημιουργήσεις τη δική σου αγορά, το δικό σου προϊόν, τη δική σου δυναμική. Αυτό έκανε ο Stelios και ένα σωρό άλλοι με τις loco, το charter, το cargo. Όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα και όχι απ' τις προθέσεις -αγαθές ή (κυρίως) πονηρές.

Το να γίνεις μονοπώλιο στη θέση του μονοπώλιου, να βρεις το όποιο μερίδιο αγοράς έτοιμο και να το πάρεις τζάμπα μέσω των δίαυλων διαφθοράς, διαπλοκής και συνδιαλλαγής με το κράτος, είναι το δοξασμένο Ελληνικό "επιχειρηματικό" μοντέλο. Το οποίο συνδυαζόμενο με την ημιμάθεια το ψώνιο και την κουτοπονηριά των Ελλήνων "επιχειρηματιών" οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο φαλιμέντο.

Τι έχουν τα έρημα και ψοφάνε...
 
Συνέλαβαν το πρωτοπαλίκαρο του Άκη Τσοχατζόπουλου, και εκπρόσωπο (ιδιοκτήτη) της εταιρείας AXON.
Οι κακές γλώσσες λέγανε ότι τα 2 Β737-700 της Axon ήταν από μ?ζες.

http://www.naftemporiki.gr/story/100994 ... iakounakos
 
Δουλευω με τον ανηψιο του μαζι.. Δεν θελει ουτε ζωγραφιστο να τον δει... χαχαχα
 
Ξέρει κανείς αν αληθεύει ότι ήταν αυτός που είχε πουλήσει τα περίφημα Σινούκ στο στρατό ;
(ένα από τα οποία ήταν αυτό που είχε πέσει στο Άγιο Όρος;)
 
Top