Bombardier CSeries / Airbus A220

Re: Bombardier CS300

OA701":1dy0mwhs said:
Υπάρχει κάτι ακόμη που να μην έχουν δώσει οι δυτικές χώρες στην Κίνα???????????????????? :rant: Ύστερα σου λέει αυξάνεται η ανεργία στην ΕΕ και τις USA... :wall:

Δεν ξέρω τί μισθό πληρώνουν αυτές οι εταιρίες στον απλό εργάτη, αλλά αν ας πούμε καταργούσαμε την εφορία για τέτοιου είδους βιομηχανία στη χώρα μας και έρχονταν κάνα-δυο κολοσοί να δημιουργήσουν 25 χιλιάδες θέσεις εργασίας ανά εργοστάσιο, πληρώνοντας 600 ευρώ βασικό στον εργάτη μόνο, δεν θα τους συνέφερε; Φυσικά, δεν θα συνέφερε το ελληνικό κράτος, αφού εδώ ούτε ανεργία έχουμε, ούτε λεφτά χρειαζόμαστε :wall:

Κατά τα άλλα, έχουμε κρίση και ψάχνουμε χρήματα. Ποιός τα χάφτει όλα αυτά άραγε; :banana:
 
Re: Bombardier CS300

Ας μη μπαίνουμε σε αυτά τα ζητήματα αν δεν έχουμε ουσιαστικές γνώσεις απ'αυτών γιατί δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα ;) Ούτε γίνεται σύγκριση ανάμεσα στην Κίνα και την.... Ελλάδα. Άλλωστε εταιρίες φεύγουν από κάθε χώρα για να πάνε στην άπω ανατολή τα εργοστάσιά τους. Όοοοολοι βλάκες είναι και δε σκέφτηκαν να κάνουν κάτι τόσο απλό; :) Τέλος πάντων, ας μείνουμε on topic κιόλας :)
 
Re: Bombardier CS300

Σύμφωνα με διάφορους αναλυτές τα CSeries θα καταφέρουν να διεισδύσουν στην αγορά των narrowbody airliners:

http://www.montrealgazette.com/news...+have+happy+ending+analyst/3543109/story.html

Ενδιαφέρον έχει η αναφορά σε εκτιμήσεις αεροναυπηγών που λένε ότι τα φτερά των CSeries έχουν σχεδιαστεί με την προοπτική επιμήκυνσης της ατράκτου για να μεταφέρει εως και 180 επιβάτες, που θα αντιστοιχεί στα 737-800 και A320.
 
Re: Bombardier CS300

E, εντάξει, απο καναδέζικη εφημερίδα είναι, τι θα έλεγαν? Και δεν το λέω ειρωνικά, καλά κάνουν, λίγη αισιοδοξία θέλει (και μεγαλύτερες εκπτώσεις) και θα τσιμπήσουν κάτι. Άλλωστε απ' ότι έχω καταλάβει τα τελευταία κολλήματα των υποψηφίων πελατών δεν είχαν να κάνουν με την Bombardier αλλά με την P&W και τον νέο της κινητήρα.
Θα έχει πάντως ενδιαφέρον. CSeries Vs 320NEO Vs B??? Οι αμέρικανς έμειναν...
 
Re: Bombardier CS300

Αναρωτιέμαι τί θα ήταν πιο αποτελεσματικό για την Bombardier. Θα μπορούσε να διεισδύσει περισσότερο στην αγορά λανσάροντας ένα μεγαλύτερο CSeries ή περιμένοντας μια ανταπόκριση από την αγορά με περισσότερες παραγγελίες για τα CS100 και CS300 προκειμένου να εδραιώσει την παρουσία της; Η ζήτηση σε αυτήν την κατηγορία επιβατικών επικεντρώνεται σε αεροσκάφη με χωρητικότητα 150-180 επιβατών, όπως τα A320 και 737-800, και για αεροπορικές εταιρίες που προτιμούν να διατηρούν μια ευελιξία όσον αφορά την χωρητικότητα των επιβατικών τους είναι προτιμότερο να λειτουργούν με διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου τύπου (π.χ. A319 και A320) έτσι ώστε να τα εντάσσουν σε κοινό πρόγραμμα συντήρησης, για να έχουν ίδιο type rating για τους χειριστες και για άλλα πλεονεκτήματα ('commonality'). Απ'την άλλη η Bombardier σε σύγκριση με την Boeing ή την Airbus είναι μικρή εταιρία και το δυναμικό και οι υποδομές της ίσως να μην επαρκούν για την παραγωγή αεροσκαφών αντίστοιχων του 737 και του A320. Επιπλέον, τα CSeries δείχνουν πιο κατάλληλα για εταιρίες low cost και regional εταιρίες. Όμως σπάνια δέχονται τέτοιες εταιρίες το ρίσκο του να γίνονται launch customers για ένα νέο αεροσκάφος.
 
Re: Bombardier CS300

Η Bombardier κατοχύρωσε τους τίτλους "CS500" και "CS900", όπως αναφέρεται στο παρακάτω άρθρο:

http://business.financialpost.com/2010/09/30/bombardier-considering-a-190-seat-cseries/

Αν και οι αντιπρόσωποί της ισχυρίζονται ότι οι τίτλοι κατοχυρώνονται για την προστασία του ονόματος των CSeries, δεν θα ήταν καθόλου παράξενο για την Bombardier να λανσάρει άλλα δύο μοντέλα για τα CSeries, την στιγμή που Airbus και Boeing εγκαταλείπουν τα σχέδιά τους για ανανεωμένα A320 και 737 αντίστοιχα. Αντίθετα, είναι κάτι που εταιρία συνηθίζει, όπως άλλωστε έχει δείξει με τo Q400, το οποίο βασίζεται στο DHC-8-100, και με τα CRJ700/900/1000 που βασίζονται στο Challenger της Canadair.
 
Re: Bombardier CS300

Έλα, να ανάβουν σιγά σιγά τα αίματα :banana:

Στίς πρώτες δηλώσεις του COO της Airbus Leahey σχετικά με το μέλλον του cseries
....the job for the Canadians has become much harder ... τhere is virtually no business case left for the CSeries. It has the same number of seats, we have a wider fuselage, the fuel burn is similar and we offer 1,200nm [2,200km] more range...

υπήρξε άμεση απάντηση των Καναδών, που εντοπίζουν ένα σημαντικό θετικό στοιχείο το οποίο μέχρι τώρα τους είχε χαλάσει σίγουρα τη δουλειά με την QR
What they’re doing is upgrading their existing airplane with a new engine, which does help, but it still really can’t compete with a new CSeries ... We’re delighted actually that Airbus has endorsed the geared turbofan and our engine selection

Και απ' ότι βλέπω, πρόχειρα, από κάποια οικονομικά στοιχεία, οι Καναδοί δεν έχουν πρόβλημα να στηρίξουν την επένδυση τους. Τα τρένα επιδοτούν τα αεροπλάνα... :twisted:
 
Re: Bombardier CS300

Μέρος τών επιδοτήσεων έχει ίσως πληρώσει και η Ελλάς,υπό την μορφήν χρημάτων γιά την αγορά,από την ΠΡΟΑΣΤΕΙΑΚΟΣ (καλά το γράφω,διότι μόνο ώς αστείο μπορεί να εκληφθή ένας προαστιακός σιδηρόδρομος με συχνότητα δρομολογίων ανά μία ώρα...) τών συρμών Railbus που κάνουν την διαδρομή Πειραιάς-Κιάτο καθώς και αυτών που κυκλοφορούν στο δίκτυό τής Πελοποννήσου,και που είναι γνωστοί ώς "υπόθετα"..........
 
Re: Bombardier CS300

Για να επαναφερουμε το θεμα, μιας και οι εργασιες για το πρωτο πτησιμο αεροσκαφος προχωρανε, οι υπευθυνοι της Bombardier αυτες τις εβδομαδες οργωνουν τα εργοστασια ανα τον κοσμο που κατασκευαζουν τα κομματια. Αυτη την εβδομαδα ηταν Αυστραλια, ενω την αλλη βδομαδα κλιμακιο επισκεπτεται τη Γερμανια. Να τονισω το παρανοϊκο της υποθεσης, οπου η εταιρεια εχει ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ να εχει δικους της χωρους (κατασκευης και συναρμολογησης), υπο ειδικες κλιματιστικες διαμορφωσεις, ενω στους χωρους κατασκευης απαγορευεται δια πυρος και σιδηρου ο,τιδηποτε εχει σχεση με καποιον ανταγωνιστη (Airbus, Boeing, κλπ κλπ). Πιο λιανα: στον χωρο απαγορευεται να υπαρχει εστω και ενα πιρτσινι απο (για) αλλο κατασκευαστη, εστω και μεσα σε ακρυλικο διαφανη κυβο!

Αυτα... :mrgreen:

Α! Πρωτη πτηση? Χμ.. Πολυ πιθανο, το πρωτο τεταρτο του 2013..

:banana:
 
Re: Bombardier CS300

Τις άνωθεν πληροφορίες τις γνωρίζεις λόγω επαγγέλματος? Σου τα μετέφερε κάποιος? Τα διάβασες κάπου? Καλό είναι να ξέρουμε :)
 
Top