Norwegian στην Ελλάδα

Οι τιμές της πάντως είναι φωτιά και λαύρα. Ένα γρήγορο check για Αύγουστο βγάζει τραγικές τιμές.
 
Η Norwegian για μένα είναι αγαπημένη εταιρία, αλλά με δύο προϋποθέσεις:
1ον: πετάς στους προορισμούς που βολεύουν την εταιρία και όχι εσένα
2ον: πετάς τις μέρες που βολεύουν την εταιρία και όχι εσένα

Με αυτά κατά νου, πήγα και ήρθα Βερολίνο-Σταβάνγκερ-Βερολίνο με 80 ευρώ. Μόνο το Όσλο-Σταβάνγκερ κάνει 150, οπότε καταλαβαίνεις...


Απλά, ταξιδεύεις μαζί της για τη χαρά της πτήσης και όχι για να πας κάπου που το έχεις ανάγκη... :mrgreen:
 
Οι υποστηρικτές των loco θα με λιθοβολήσουν , αλλά τους παρακαλώ να μου εξηγήσουν την απορία μου με τις τιμές της Norwegian. Διαβάζοντας για την έναρξη του δρομολογίου Αθήνα – Όσλο (κατευθείαν) κάθε Πέμπτη και Κυριακή από 28 Απριλίου μέχρι 27 Οκτωβρίου άρχισα να προσπαθώ να βρω φτηνό εισιτήριο για να επισκεφτώ την πόλη. Δεν μπόρεσα να βρω φτηνότερο των 334€ μετ΄ επιστροφής.
Είναι τιμές loco εταιρείας αυτές; Άντε λέω το Όσλο είναι δρομολόγιο με λίγη κίνηση ας δω το δρομολόγιο προς Κοπεγχάγη, δεν βρήκα φτηνότερο εισιτήριο από 242€. Δεν καταλαβαίνω στηρίζονται σε τουριστικά πακέτα και ότι τους περισσεύσει από θέσεις τις χρεώνουν με αστρονομικές τιμές; Τι να πω; Δεν τους κριτικάρω αλλά δεν καταλαβαίνω την τιμολογιακή πολιτική τους.
 
Αγαπητέ belavia, ο όρος 'low cost carrier' δεν αφορά στην τελική τιμή που μία αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει στους δυνητικούς της πελάτες της. Αφορά στην δομή-τρόπο-φιλοσοφία λειτουργίας που έχει σαν κεντρικό στόχο την ύπαρξη μεγαλύτερου οφέλους/κέρδους με τα ελάχιστα δυνατά έξοδα. Η τιμή είναι απλά ένα από τα στοιχεία της φιλοσοφίας αλλά όχι το ζωτικότερο. Οπότε οποιαδήποτε Norwegia, Ryanair, Easyjet κλπ μπορούν να χρεώνουν όσο κρίνουν εκείνες απαραίτητο για να διατηρήσουν τον κεντρικό στόχο επιβίωσης και στρατηγικής τους. Οπότε χαλάρα το ερώτημά σου δεν δέχεται απάντησης. Θες πετάς - δεν θες δεν πετάς. :mrgreen:

δικός σου
 
Belavia":3m09n60y said:
Δεν μπόρεσα να βρω φτηνότερο των 334€ μετ΄ επιστροφής.
Είναι τιμές loco εταιρείας αυτές; Άντε λέω το Όσλο είναι δρομολόγιο με λίγη κίνηση ας δω το δρομολόγιο προς Κοπεγχάγη, δεν βρήκα φτηνότερο εισιτήριο από 242€.

Aκριβή είναι αλλά όταν η SAS σου ζητάει 500άρικο και πάνω για Σκανδιναβία (μέσω CPH και με τις μαούνες τα MD) δόξα τω Θεώ να λέμε.
 
Εκτός της τιμής της SAS, μην ξεχνάτε πως και η Norwegian έχει άλλο target group: τους βορειοευρωπαίους. Από Βερολίνο προς Σταβάνγκερ που είχα πληθώρα επιλογών, βρήκα με Norwegian με επιστροφή στα 80 ευρώ, ενώ όλες οι άλλες ξεκίναγαν από 300. Με αφετηρία το Όσλο, η βόρεια Ευρώπη ενώνεται αρκετά φτηνά με την Norwegian. Η τιμή από-προς Αθήνα, μπορεί να μην είναι χαμηλή για μας, είναι όμως πάμφθηνη για τους Νορβηγούς που θα έρθουν για διακοπές το καλοκαίρι και χαμηλότερες οι επί του τρέχοντος ανταγωνισμού. Οπότε, ουσιαστικά, μιλάμε για loco...
 
Belavia":k9htyz8z said:
Οι υποστηρικτές των loco θα με λιθοβολήσουν , αλλά τους παρακαλώ να μου εξηγήσουν την απορία μου με τις τιμές της Norwegian.
Δεν είδα καμία πέτρα να περνάει.
Δεν είναι ανάγκη να θυματοποιείσαι.
 
Του πέταξα εγώ μία, αλλά δεν τον πέτυχε...
 
Από 26 Ιουνίου μέχρι 18 Αυγούστου Όσλο – Σκιάθος

Υ.Γ. Τιμές την Πρωτομαγιά 2012 - Στοκχόλμη €200, Ελσίνκι €295, Κοπεγχάγη €320. Επιμένω με μη lowco εταιρείες βρίσκεις τις ίδιες και καλύτερες τιμές.
 
Belavia συμφωνώ για τις τιμές 100%..Και από Αθήνα οι πτήσεις πουχει βγαίνουν πανάκριβeς για λοκο..Δεν ξερω αν φταίει το ότι χρησιμοποιεί τα μεγάλα κεντρικά αεροδρόμια και όχι τα δευτερεύοντα της FR, αν και πρόσφατα ανακοίνωσε βαση στο Sandefjord-Torp..Επίσης ανακοίνωσε και άλλες νεες συνδέσεις με την Ελλάδα:ARN-CFU,HEL-CFU HEL-RHO..Δεν ξέρω αν πρέπει να στεναχωρηθώ ή να χαρώ που σε μας (SKG) δεν πετάει η NO για Σκανδιναβία και είμαστε στο έλεος της FR..Από τη μια το σερβις και το "περιβάλλον" της ΝΟ ίσως ναναι καλύτερα,απτην άλλη με τη FR βρίσκεις αρκετά προσιτες τιμές..Οκ,όχι παντα και φυσικά λογω μονοπωλίου "βαράει" αλλα θυμάμαι το SKG-RYG 100Ε rtn..
 
Top