Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":15xzk7sw said:
Ποιος ο λόγος λοιπόν να γίνονται διαγωνισμοί οι οποίοι στο τέλος αποβαίνουν άκαρποι;
Είναι υποχρέωση της ΥΠΑ με βάση την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για ελεύθερη αγορά. Η ύπαρξη των γραμμών αυτών οφείλεται σε υφιστάμενες αμοιβαίες διακρατικές συμφωνίες με τις αντίστοιχες χώρες, οι οποίες μπορεί να έγιναν πριν από αρκετά χρόνια.
 
Μα δεν βλέπω κανέναν λόγο για αυτούς τους διαγωνισμούς. Αφού δεν εκτελούνται δρομολόγια από Ελληνικές εταιρείες προς αυτές τις χώρες, οποιαδήποτε εταιρεία ενδιαφέρεται να ξεκινήσει δρομολόγια μπορεί να το κάνει ανά πάσα ώρα και στιγμή να πάρουν τα δικαιώματα και να ξεκινήσουν πτήσεις. Οι διαγωνισμοί αυτοί ευνοούν είτε εταιρείες οι οποίες συμμετέχουν για λόγους εντυπωσιασμού (δεν ξεκινάνε πτήσεις) ή εταιρείες ανοργάνωτες που απλά δεν τους πέρασε από το μυαλό οτί μπορούν να πετάξουν προς αυτούς τους προορισμούς οπότε λένε "και δεν συμμετέχουμε στον διαγωνισμό;". Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, αυτά είναι απλώς πολύς λόγος για το τίποτα.
 
Το κράτος είναι τυπικά υποχρεωμένο να προκυρήσει τους διαγωνισμούς.
Αυτοί που συμμετέχουν χωρίς να έχουν την παραμικρή δυνατότητα ή πρόθεση να κάνουν τα δρομολόγια, απλα καθρεφτίζουν το αεριτζίδικο-φιγουρατζίδικο ποιόν των "παικτών" της κατακαϋμένης Ελληνικής αεροπορικής αγοράς.
 
Τελικά θα γίνει αυτός ο διαγωνισμός;
 
Το αγαπημένο παιχνίδι της ΥΠΑ με τα διακρατικά ("σου δίνω, στο παίρνω, τα ξαναδίνω και θα τα ξαναπάρω" κ.ο.κ.) συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία!

Σε αυτό το επεισόδιο δείτε :

:arrow: Ανάκληση της Α3 στα ATH-ZAG/TBS/KBP και της SEH(!) στα ΑΤΗ-BGW/EBL
:arrow: Σε πρόσκληση Ταϊλάνδη, Ισραήλ, Γεωργία, Τουρκία, Κροατία, Ουκρανία, Ιράκ και φυσικά η πάντα παρούσα σε διακρατικά Ρωσία
 
Από τον δεύτερο σύνδεσμο εντύπωση μου έκαναν τα εξής...


ISRAEL Multiple designation (up to 2 airlines on each city pair) 35 in total

Athens-Tel Aviv 1.Aegean Airlines (7 Freq) 2. Olympic Air (7 Freq)
-Thessaloniki-Tel Aviv 1. Astra (4/2 Freq)
-Heraklion-Tel Aviv 1. Sky Express (7 Freq)

Άλλαξε η διακρατική με το Ισραήλ? Ένας αερομεταφορέας δεν επιτρεπόταν στο Αθήνα - Τελ Αβίβ? Τα υπόλοιπα πότε δόθηκαν?


RUSSIA Multiple Designation (up to 2 airlines per city pair) 14 per each route Points in Greece to MOSCOW, ST. PETERSBURG, ROSTOV-ON-DON, and KAZAN

- Kerkyra-Moscow 1. Aegean Airlines (4 Freq) 2. Blue Bird (2 Freq)
- Rhodos-Moscow 1. Aegean Airlines (5 Freq) 2. Blue Bird (2 Freq)
- Kos-Moscow 1. Aegean Airlines (5 Freq)
- Rhodes-Rostov-on-Don 1. Aegean Airlines (3 Freq)
- Rhodes-Kazan 1. Aegean Airlines (3 Freq)
- Thessaloniki-Rostov-on-Don 1. Astra Airlines (2/4 Freq)
- Thessaloniki-St.Petersburg 1. Astra Airlines (2/4 Freq)
- Heraklion-St.Petersburg 1. Aegean Airlines (3 Freq) 2. Sky Express (2 Freq)

Πότε επιλέχθηκαν ως προορισμοί στη Ρωσία το Καζάν και το Ροστόφ και πότε δόθηκαν τα αντίστοιχα δικαιώματα...?!?!
 
@AirNewZealand, για το Ισραήλ είχε αναφερθεί κάποια στιγμή πως σύντομα θα προκηρυσσόταν και "δεύτερη" θέση αερομεταφορέα. Τώρα όσον αφορά στην ερώτησή σου, μάλλον η ΥΠΑ βγάζει προκηρύξεις που δε δημοσιεύει ή που δημοσιεύει για πολύ λίγο και δεν τις παίρνουμε χαμπάρι ή κάτι άλλο.
 
Ψάχνοντας στη διαύγεια για τα άγονα, έπεσα πάνω σε μερικές αποφάσεις διορισμού για πτήσεις σε χώρες εκτός ΕΕ.

Δικές σας!

Επίσης, αυτό τον καιρό η ΥΠΑ αναζητεί αεροπορικές για Αυστραλία (μπορεί και να ήρθε η ώρα της ΗΙΑ - ήδη έχει κατοχυρώσει δικαιώματα και για ΒΚΚ), Αίγυπτο (άλλαξε η συμφωνία και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό πτήσεων/μεταφορέων) και Ισραήλ.
 

Attachments

  • 2010_09_diorismos.pdf
    103,9 KB · Προβολές: 146
  • 2011_02_diorismos.pdf
    104,2 KB · Προβολές: 159
  • 2011_05_diorismos.pdf
    105,6 KB · Προβολές: 157
Top