LGAT Athens Hellinikon (closed)

Πάντως, σύμφωνα με το σχέδιο του Josep Acebillo, αυτά που προτείνονται για τον συγκεκριμένο χώρο είναι

Υποδομές.gr":2kqi8lu0 said:
Θεματικό πάρκο, μαρίνα μεγάλων διαστάσεων (ήδη υπάρχει) και ένα κολοσσιαίο ενυδρείο...Άλλα έργα που προτείνονται επίσης είναι η δημιουργία ερευνητικών κέντρων, 2 γηπέδων γκολφ πανεπιστήμια κλπ. Δεν αποκλείεται πάντως και ήπια οικιστική ανάπτυξη ενώ ένα σημαντικό μέρος θα περιλαμβάνει και το Μητροπολιτικό Πάρκο που δεν έχει εγκαταλειφθεί. Για το πάρκο υπάρχει η πρόβλεψη δημιουργίας τύπου «Hyde park» με λίμνες ποδηλατοδρόμους, χώρους αναψυχής κλπ.

Τώρα, τί από όλα αυτά θα κατασκευαστεί τελικά, μένει να το δούμε...

:arrow: http://www.ypodomes.com/index.php/news/ ... E%BF!/3202
 
Πληροφορίες για το τί περιλαμβάνει η τελική :?: πρόταση μας στους Καταριανούς για την αξιοποίηση του Ελληνικού
Από την έκταση των άνω των 5.000 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, το 50% θα καταλάβει το μητροπολιτικό πάρκο, ανάλογο με το Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης, με ελεύθερη πρόσβαση, ενώ στο υπόλοιπο 50% θα ανεγερθούν
• Yπερσύγχρονο Tεχνολογικό Kέντρο

• Eκθεσιακό Kέντρο

• Financial Center

• Mαρίνα
ενώ αποκλείεται η κατασκευή καζίνο και 5αστερου ξενοδοχείου.Περισσότερα:
:arrow: Deal News
 
Λίγο άσχετο ίσως αλλά... ψάχνω αν υπάρχει κάπου σχεδιάγραμμα των θέσεων στάθμευσης των τριών αεροσταθμών του Ελληνικού (Δυτικός, Ανατολικός, Charter πρώην Βάση USAF).

Βασικά φτιάχνω ένα σκηνικό για το FS για το πώς θα μπορούσε να είναι σήμερα το Ελληνικό αν είχε μείνει σε λειτουργία και οι θέσεις στάθμευσης του Ανατολικού ειδικά ήταν λίγο μπερδεμένες. Κοιτάζω στο Google Maps όπου φαίνονται λίγες από τις διαγραμμίσεις, αλλά η πίστα του μεν Δυτικού είναι καλυμμένη από τα ολυμπιακά έργα, και του ανατολικού από τις τέντες του εκθεσιακού κέντρου.
 
Γεια σου φιλε μου εχω χαρτες του παλιου αερδρομιου εαν θελεις

Στειλε μου μεσω πμ το email soy εαν θελεις να στο στειλω
 
Belavia":21yq0jn1 said:
Στην περιοχή της Γλυφάδας και του Αλίμου δεν έχει αλλάξει το ύψος δόμησης των πολυκατοικιών, και από τότε που έπαψε να λειτουργεί το αεροδρόμιο δεν έχει γίνει καμία πολυκατοικία (τουλάχιστον στην Γλυφάδα – που γνωρίζω) που να επηρεάζει τα α/φ.

NFEEFE":21yq0jn1 said:
Στο Ελληνικο κοντα στο αεροδρομιο εχουν χτιστει αρκετες. Η αληθεια ειναι οτι δε ξερω αν παιζει ρολο, αλλα το ειχα ακουσει οτι ειχαν χρησιμοποιησει διαφορετικους συντελεστες για το υψος.
Παραδειγμα εκει που ηταν ενα πολυ παλιο catering κοντα στη μηχανογράφηση της πΟΑ. Εχει γινει μια πολυκατοικια εκει. Και εχουν γινει και αλλες. Οκ, δεν ειναι ουρανοξυστες, ουτε εχω ιδεα ποσο πιο ψηλα ειναι απο πριν, αλλα για καποιο λογο ηταν χαμηλοτερος ο συντελεστης πιο πριν! Ελπιζω να μη κανω λαθος βεβαια.

Να προσθέσω ότι το αεροδρόμιο ανήκει σε τρεις Δήμους. Ένα πολύ μικρό τμήμα του, το παλιό turning circle του διαδρόμου 15L, είναι στον Δήμο Αλίμου. Το μεγαλύτερο μέρος είναι στον Δήμο Ελληνικού (τώρα πια στον Καλλικράτειο Δήμο Αργυρούπολης - Ελληνικού) μέχρι χοντρικά εκεί που διαχωρίζονταν στον ανατολικό αεροσταθμό οι θέσεις στάθμευσης των επιβατικών αεροπλάνων από τα ιδιωτικά. Όλες οι κτιριακές εγκαταστάσεις ήταν στον Δήμο Ελληνικού. Ο χώρος που είναι τα παροπλισμένα αεροπλάνα και το κατώφλι του 33R είναι στον Δήμο Γλυφάδας.

Η ευθεία του διαδρόμου όμως είναι στους Δήμους Αλίμου και Γλυφάδας, και όχι στον Δήμο Ελληνικού, που είναι μόνο πλευρικά των διαδρόμων και των ιχνών τους. Άρα το να αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης στον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού δεν έχει κάποια επίπτωση στο αεροδρόμιο και σε (α)πιθανή επαναλειτουργία του. Π.Χ. ένα συγκρότημα κατοικιών έχει ανεγερθεί στην οδό πρόσβασης από την Λεωφ. Βουλιαγμένης, στο πολύ μικρό τμήμα της που λειτουργεί τώρα λόγω των έργων του Μετρό.
 
Ότι να 'ναι, όπως να 'ναι και του πουλιού το γάλα :rolleyes:
Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να... φιλετάρει το Ελληνικό παρά τη γνωμοδότηση του ΣτΕ που θεωρεί ότι στην έκταση των 5.500 στρεμμάτων μπορεί να χωροθετηθεί μόνον μητροπολιτικό πάρκο και εγκαταστάσεις αεροδρομίου, για το οποίο μάλιστα αναφέρει ότι δεν καταργήθηκε, αλλά απλώς έπαψε να λειτουργεί!
...
Με την υπ' αριθμ. 1938/2010 απόφαση του Δ' τμήματος του ΣτΕ, που έχει στα χέρια της η «Ε», ακυρώθηκε ως εσφαλμένη η απόφαση του Φεβρουαρίου του 2008 του τότε υπουργού Μεταφορών, σύμφωνα με την οποία καταργήθηκε και τυπικά ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών, που είχε πάψει να λειτουργεί στο Ελληνικό από τον Μάρτιο του 2001 οπότε εγκαινιάστηκε το «Ελ. Βενιζέλος» στα Σπάτα. Η επίμαχη υπουργική απόφαση, που φέρει την υπογραφή του Κωστή Χατζηδάκη, χαρακτηρίζεται παράνομη από το δικαστήριο, το οποίο καλεί τη διοίκηση να την ακυρώσει.
...
Επικαλείται το άρθρο 9.3 της σύμβασης του 1995 (νόμος 2330/1995) για το νέο αεροδρόμιο στα Σπάτα, που ορίζει ότι για λόγους εμπορικής ανταγωνιστικότητας το Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση να κλείσει τις εγκαταστάσεις στο Ελληνικό, σημειώνοντας όμως ότι αφορά τη «χρήση αεροσκαφών σταθερών πτερυγίων». Το δικαστήριο κατ' αρχή παρατηρεί ότι δεν αποκλείεται η χρήση των εγκαταστάσεων για άλλου τύπου αεροσκάφη.
...
Επισημαίνει μάλιστα ότι το ίδιο άρθρο της σύμβασης αποδέχεται την πιθανότητα να ανοίξει και πάλι ο αερολιμένας και μάλιστα για αεροσκάφη σταθερών πτερύγων «μετά την εκπνοή της συμβατικής περιόδου, η οποία στο άρθρο 4 της συμβάσεως έχει οριστεί τριακονταετής, με δυνατότητα παρατάσεως».

Από ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας

:2: Invest in Greece... :twisted:
 
Κάτι είδα κι'έγώ το πρωί στην πρώτησελίδα τής Ελευθεροτυπίας καθώς περνούσα από ένα περίπτερο.Μού έκανε εντύπωση μάλιστα,γιατί απ'όσο ξέρω,ένας από τους λόγους που κλείσανε το LGAT ήταν και το ότι τα approach paths από την πλευρά τής Βουλιαγμένης διασταυρώνονταν με αυτά τού LGAV.Αν ξαναλειτουργήση δέν θα υπάρχη πρόβλημα;

Πάντως μιά ενδεχόμενη επαναλειτουργία του γιά general aviation δέν θα ήταν άσχημη ιδέα-αλλά άντε να ξαναφτιάξης τώρα τους διαδρόμους με τα clearways και stopways,τίς πίστες (έστω αυτήν τού παλιού Δυτικού) και τά λοιπά και τά λοιπά,που έλεγε και ο Τσέχωφ.....
 
Και γαλλικό (αν και παίζει Κατάρ πάλι) ενδιαφέρον για το Ελληνικό καθώς η VINCI μέσω τοπικού μελετητικού γραφείου κατέθεσε τη δική της πρόταση για την αξιοποίηση του παλαιού α/δ. Η VINCI ενδιαφέρεται επίσης εκτός του νέου α/δ στο Ηράκλειο και για το LGAV...

Περισσότερα για την πρόταση των Γάλλων:
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12930&subid=2&pubid=111421289
 
Το γαλλικό σχέδιο, όπως παρουσιάστηκε, μάλιστα, είναι εξαιρετικό, μακράν καλύτερο από του Acebillo!
 
Πολύ καλή ιδέα των Γάλλων, και ποιο πολύ μου άρεσε η πρόταση του Business Center που θα δώσει δουλειά και στον πληθυσμό της περιοχής. Αν μάλιστα η πώληση των 300 στρεμμάτων για Θεματικό Πάρκο συνδυαστεί με την δημιουργία Aqua Park αυτό θα ήταν τέλειο. Είναι ντροπή μία χώρα με τόση θάλασσα να μην έχει ένα περήφανο ενυδρείο (υπάρχει ένα στην Κρήτη – αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι διεθνών προδιαγραφών) το οποίο θα επιμόρφωνε την νέα γενιά θα έδινε κίνητρα στους τουρίστες της πρωτεύουσας να το επισπευτούν (να παραμείνουν άλλη μια μέρα στην πρωτεύουσα) και θα έδινε δουλειές στην τοπική κοινωνία. Αυτό όμως που φοβάμαι είναι ότι θα επικρατήσει το σχέδιο του Ασεμπίγιο γιατί (πολύ απλά) πουλά περισσότερα στρέμματα και φτιάχνονται 6500 κατοικίες οπότε περισσότερες μίζες. Αυτό έχει σημασία στην Ελλάδα και άσε τις επενδύσεις και μακακίες.
 
Top