Aviation Career Day

Re: 2nd Aviation Career Day

επισης κατι που θα ηθελα να τονισω περα απο την προσκληση των αερολεσχων,ειναι οτι θα ηταν πολυ πιο ενδιαφεροουσα η ημεριδα σας σε καποιοες απο τις ομιλιες που εχετε στο προγραμμα οπως π.χ το μελλον του επαγγλεματος να γινοτανε απο καποιον επαγγελματια ιπταμενο/hr/recruiter με κυρος,εμπειρια και αμεροληψια παρα απο καποιον εκπροσωπο σχολης για τους ευνοητους λογους...

Το θεμα ειναι η αληθεια και οχι οι ωραιοποιησεις.

Κατα τα αλλα συγχαρητηρια για την εκδηλωση.
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Μια πρόταση για επιπλέον προβολή...

:arrow: Φτιάξτε ένα facebook event για το 2nd Aviation Career Day!
Και παραπάνω κόσμος θα το δει, και όσοι θέλουν να έρθουν δεν θα το ξεχάσουν όσο πλησιάζει ο καιρός!
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Μετα τις ομιλίες ακολουθει το recruiting?Και ποια θα ειναι η διαδικασια?Δυστυχως στο πρωτο δεν ειχα καταφερει να ερθω λογω υποχρεωσεων..
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Απο οτι θυμαμαι το recruting γινεται κατ ολη την διαρκεια της ημεριδας,υπαρχει ενας χωρος με τις εταιρειες οπου μπορουν να σε ενημερωσουν και να τους δωσεις βιογραφικο.
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Decryal,
καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς.
Όμως, ιδιαίτερα σε σχέση με την περσινή ομιλία, πιστεύω πως ο κος Μαχαίρας ήταν εξαιρετικός. Πραγματοποίησε μια εμπεριστατωμένη και απόλυτα τεκμηριωμένη παρουσίαση, βασισμένη σε διεθνή στοιχεία έγκυρων οργανισμών (IATA, κλπ). Επίσης, ήταν πολύ ειλικρινής και ρεαλιστής, σε αρκετά σημεία της ομιλίας του επεσήμανε πως οι νέοι χειριστές θα πρέπει να είναι ευέλικτοι και διατεθειμένοι να εργαστούν σε κάτι "λιγότερο" από αερογραμμές και airbus, ενώ σίγουρα πρόθυμοι να εργαστούν στο εξωτερικό.
Εάν παρακολουθήσεις την παρουσίασή του από το 28:30, στον επίλογό του ανέφερε χαρακτηριστικά πως "...αεροπορία δεν είναι μόνο η Ελλάδα, ο μελλοντικός πιλότος είναι ένας παγκόσμιος πιλότος...", "...η εκπαίδευση του πιλότου δεν είναι φτηνή...".
Συνεπώς, αν κι εγώ σαν επαγγελματίας χειριστής συμμερίζομαι την αγωνία σου, δεν διακρίνω ούτε ίχνος μεροληψίας ή ωραιοποίησης στην συγκεκριμένη παρουσίαση και θα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος εάν και η φετινή ομιλία του κυρίου Μαχαίρα είναι του ιδίου υψηλού επιπέδου.

Κωνσταντίνε,
Υπάρχει fb event αν το ψάξεις. Το έχουν δημιουργήσει εδώ και καιρό κάποιοι φίλοι από την Π.Α.

Air dreamer
Το recruiting διεξάγεται παράλληλα με τις ομιλίες. Κάποιες εταιρείες θα είναι παρούσες καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας ενώ κάποιες άλλες μόνο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι ακριβείς ώρες θα ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.
 
Re: 2nd Aviation Career Day

siera_sotiropoule,

Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνεις με το Aviation Career Day.

Σχετικά με την ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος θα διαφωνήσω όμως μαζί σου.

1. Στοιχεία από την IATA η Boeing (π.χ. "αύξηση παραγγελιών αεροσκαφών μέχρι το 2030") είναι παρά πολύ γενικά και "high level" και δεν πιστεύω ότι είναι ιδιαίτερα relevant για έναν απόφοιτο χειριστή με 250 ώρες. Μπορεί δηλαδή ο παγκόσμιος στόλος να αυξάνεται συνεχώς αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει τεράστιο πλεόνασμα από νέους χειριστές που προσπαθούν να βρουν την πρώτη τους εργασία.
2. Επίσης, θεωρώ πάρα πολύ γενικό το να λέμε πώς είναι καλύτερα στο εξωτερικό. Σίγουρα ο νέος χειριστής πρέπει να είναι ευέλικτος αλλά για ποιες χώρες/ περιοχές μιλάμε συγκεκριμένα? Ποιες εταιρείες? Υπάρχουν "succes stories" από νέους χειριστές πού βρήκαν δουλεία π.χ. στην Φινλανδία η Νιγηρία? Και αν ναι, με ποίον τρόπο?

Φοβάμαι λοιπών πώς στην ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος, αντί να ακούσουμε στοιχεία συγκεκριμένα, θα ακουστούν πάλι η διαχρονικές ανοδικές τάσεις, παγκόσμιες και γενικές στατιστικές όπως και αόριστες αναφορές για το εξωτερικό (λες και π.χ. στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και περιμένουν Έλληνες με 250 ώρες).

Αν λοιπόν μας παρουσίαζαν π.χ. στοιχεία (πανελλαδικά η ανά σχολή) για το ποσοστό των απόφοιτων χειριστών των τελευταίων 18, 12 η 6 μηνών που βρήκαν εργασία, πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ποιο σαφή εικόνα για το πραγματικό μέλλον του επαγγέλματος και θα βοηθούσε τους ενδιαφερόμενους να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Φιλικά

Scirocco
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Καλησπέρα και από εμένα,

Ήθελα να ρωτήσω εάν στο χώρο θα υπάρχουν άνθρωποι από το HR των εταιριών με τους οποίους θα μπορούσε κάποιος να συζητήσει briefly για επαγγελματικές κατευθύνσεις στον τομέα.

Ευχαριστώ
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Φίλε Scirocco,


1. Στοιχεία από την IATA η Boeing (π.χ. "αύξηση παραγγελιών αεροσκαφών μέχρι το 2030") είναι παρά πολύ γενικά και "high level" και δεν πιστεύω ότι είναι ιδιαίτερα relevant για έναν απόφοιτο χειριστή με 250 ώρες. Μπορεί δηλαδή ο παγκόσμιος στόλος να αυξάνεται συνεχώς αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει τεράστιο πλεόνασμα από νέους χειριστές που προσπαθούν να βρουν την πρώτη τους εργασία.

1) Τα στοιχεία από την ΙΑΤΑ ή τις εταιρείες κατασκευής αεροσκαφών μπορεί να σου ακούγονται “γενικά” είναι όμως αξιόπιστοι δείκτες που καταδεικνύουν την δυναμική της αγοράς.
Συμφωνώ, μπορεί πράγματι παράλληλα με την αύξηση του στόλου να αυξάνεται και ο αριθμός των διαθέσιμων χειριστών. Καθώς όμως δεν υπάρχει κανένας παγκόσμιος οργανισμός – φορέας στον κλάδο των χειριστών ο οποίος να εκδίδει αναλυτικά στατιστικά για το επάγγελμα, θα πρέπει αναγκαστικά να εξάγουμε συμπεράσματα βάσει των προαναφερθέντων στοιχείων.
Είναι βέβαιο με μαθηματική ακρίβεια πως εφόσον αυξάνεται ο παγκόσμιος στόλος θα αυξάνεται και η ζήτηση για χειριστές. Εφόσον αυξάνεται ο αριθμός των απαιτούμενων χειριστών, αναγκαστικά θα απορροφούνται νέοι χειριστές έστω με 250 ώρες. Φυσικά μην περιμένεις επειδή η Emirates θα αγοράσει 90 Α380 να βάλει σε αυτά χειριστές των 250 ωρών. Κάποιοι παλαιότεροι χειριστές θα αναβαθμιστούν και θα αφήσουν πίσω τους κενά τα οποία θα συμπληρωθούν από νέους. Είναι αυτονόητο, σε όλα τα επαγγέλματα το ίδιο συμβαίνει. Άρα μπορεί τα στοιχεία να είναι “high level”, όπως τα ονομάζεις, όμως αυτά τα στοιχεία μας μαρτυρούν και το πλήθος των “low ή entry level” θέσεων που θα προκύψουν. Συνεπώς είναι relevant.
Τώρα το αν γι’ αυτές τις entry level θέσεις θα διαλέξουν εσένα, εμένα, τον Άγγλο, τον Γάλλο ή τον Κινέζο έχει να κάνει με τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του καθενός.


2. Επίσης, θεωρώ πάρα πολύ γενικό το να λέμε πώς είναι καλύτερα στο εξωτερικό. Σίγουρα ο νέος χειριστής πρέπει να είναι ευέλικτος αλλά για ποιες χώρες/ περιοχές μιλάμε συγκεκριμένα? Ποιες εταιρείες? Υπάρχουν "succes stories" από νέους χειριστές πού βρήκαν δουλεία π.χ. στην Φινλανδία η Νιγηρία? Και αν ναι, με ποίον τρόπο?

Φοβάμαι λοιπών πώς στην ομιλία για το μέλλον του επαγγέλματος, αντί να ακούσουμε στοιχεία συγκεκριμένα, θα ακουστούν πάλι η διαχρονικές ανοδικές τάσεις, παγκόσμιες και γενικές στατιστικές όπως και αόριστες αναφορές για το εξωτερικό (λες και π.χ. στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και περιμένουν Έλληνες με 250 ώρες).


2. Είναι σαφές και αυτονόητο πως μια χώρα 10 εκ. κατοίκων όπως η Ελλάδα δεν μπορεί να προσφέρει τον ίδιο αριθμό θέσεων εργασίας με τις υπόλοιπες αναπτυγμένες ή αναπτυσσόμενες χώρες. Εάν δεις την περσινή ομιλία στο 12:10 αναφέρεται ακριβώς σε αυτό το θέμα. Είναι ηλίου φαεινότερο πως η μελλοντική αγορά είναι η Ασία. Μόνο η Κίνα και η Ινδία μαζί, αποτελούν τον μισό παγκόσμιο πληθυσμό!
Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις πως με το να αφηγηθούμε μια-δυο “success stories” δεν κάνουμε σοβαρή κουβέντα για το μέλλον του επαγγέλματος. Το ότι όλοι οι «φρέσκοι» απόφοιτοι μιας σχολής έχουν 250 ώρες δεν σημαίνει ότι είμαστε και εξίσου ανταγωνιστικοί στην αγορά. Εγώ π.χ. μπορεί να έχω επιπλέον 2 πτυχία και 2 μεταπτυχιακά από μεγάλα πανεπιστήμια, εσύ μπορεί να έχεις περισσότερα και κάποιος άλλος λιγότερα. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός.


Αν λοιπόν μας παρουσίαζαν π.χ. στοιχεία (πανελλαδικά η ανά σχολή) για το ποσοστό των απόφοιτων χειριστών των τελευταίων 18, 12 η 6 μηνών που βρήκαν εργασία, πιστεύω πως θα είχαμε πολύ ποιο σαφή εικόνα για το πραγματικό μέλλον του επαγγέλματος και θα βοηθούσε τους ενδιαφερόμενους να πάρουν τις αποφάσεις τους.

Επίσημα συγκεντρωτικά στατιστικά στοιχεία για αποφοίτους σχολών δεν υπάρχουν. Συνεπώς θα ήταν λανθασμένο μια τέτοια παρουσίαση να βασιστεί σε αυθαίρετες εκτιμήσεις και στοιχεία τα οποία δεν μπορούν να διασταυρωθούν.


Εν τέλει, επειδή έχουμε αλλάξει αντικείμενο συζήτησης σε σχέση με τον τίτλο του παρόντος thread, θα σταματήσω εδώ.

Απλά θα πω πως στο εξωτερικό διεξάγονται συνέδρια επί συνεδρίων με αποκλειστικό αντικείμενο το μέλλον της αγοράς. Είναι άδικο λοιπόν να απαιτούμε από μια παρουσίαση μόλις 30 λεπτών να αναλύσει με περισσότερη λεπτομέρεια και σε μεγαλύτερο βάθος ένα τόσο εκτενές και αμφιλεγόμενο θέμα. Στο κάτω κάτω δεν είναι coaching session.


Φιλικά


Σωτήρης
 
Re: 2nd Aviation Career Day

menelae,

Αρκετές εταιρείες θα φέρουν ανθρώπους από το HR, άλλες θα φέρουν Δ.Π.Ε. και κάποιες άλλες από το marketing.
 
Re: 2nd Aviation Career Day

Στο recruiting η olympic air τελικα δεν θα ειναι?Γιατι θυμαμαι οτι πριν λιγο καιρο ειχα δει την εταιρια στη λιστα..
 
Top