Kύριοι
Tο αεροσκάφος (SX-ARO) της ΑrGo, ήταν από τις 22 Mαρτίου στην Eλβετία χωρίς να εκτελεί πτήσεις και για να γίνει το base maintenance πριν το καλοκαίρι. Το αεροσκάφος θα έμενε στην Ελβετία μέχρι να λήθη η διαμάχη τις εταιρίας με τον ιδιοκτητη (Eλβετός), για το leasing (χρέωση από τον ιδιοκτητη προς την εταιρία το κόστος του leasing τον χρόνο που το αεροσκάφος ήταν στην Eλλάδα για πιστοποίηση και δεν πετούσε γιατί το DHC-3T είναι ANNEX II AIRCRAFT, ενώ το συμβόλαιο λέει ότι το υδροπλάνο είναι έτοιμο για εμπορικές πτήσεις σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία) η οποια διαμάχη είχε φτάσει σε αίσιο τέλος και το υδροπλάνο θα επέστρεφε τέλος Μαΐου στην βάση του.
O ιδιοκτητης το πήρε, χωρίς την άδεια τις εταιρίας, και πέταξε στο Air Show οπου και ειχε το συμβάν.Το αεροσκάφος το πέταξε ο ιδιοκτητης (κανένας πιλότος τις εταιρίας) εκτος ελληνικού FIR και χωρίς να είναι κάτω από το Operational Control της εταιρείας. Tο νηολόγιο ήταν ακόμα ελληνικό.
Το πόρισμα λέει ότι ήταν ιδιωτική πτήση και όχι κάτω από το AOC τις εταιρίας και ότι το πετούσε ο ιδιοκτητης του αεροσκάφους ο οποιος έκανε και το σφάλμα. Η εταιρία δεν είχε καμια ανάμιξη με το συμβάν.
Η εταιρία βρίσκετε σε αναδιοργάνωση, αφού λόγο του συμβάντος έχασε την καλοκαιρινή περίοδο (κατα την οποία ήλπιζε να βγάλει λίγα από τα έξοδα που έχουν γίνει μέσα στον χειμώνα) και σε ένταξη νέων αεροσκαφών.
Δουλεύουμε σκληρά για να είμαστε και πάλι μαζί σας σύντομα
Σας ευχαριστούμε