Loco βάση το SKG?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Ποιά/ποιές loco αεροπορικές θα θέλατε να δείτε να δημιουργούν βάση στο "Μακεδονία"?

  • Airberlin

    Votes: 2 7,4%
  • Easyjet

    Votes: 11 40,7%
  • Germanwings

    Votes: 1 3,7%
  • Ryanair

    Votes: 12 44,4%
  • Wizz Air

    Votes: 3 11,1%
  • Άλλη/ες

    Votes: 1 3,7%
  • Καμία, προτιμώ τις legacy

    Votes: 6 22,2%

  • Total voters
    27
  • Poll closed .
xristos":untfbjh9 said:
Μιλάμε για βάση low-cost εταιρείας... Τι υποδομές έχεις ακριβώς στο μυαλό σου; :rolleyes:

Απλά αναρωτιέμαι,επειδή είμαστε μικρό αεροδρόμιο, αν ποτέ ανοίξει βάση,έχει απο τεχνικής απόψεως το Μακεδονία υποδομές για συντήρηση,επισκευή α/φών? Και από άποψη χώρου πίστας? Εννοώ αν υπάρχει χώρος για να σταθμεύουν και της βάσης (ξέρω, 3-4 θαναι,όχι 24..)και τα υπόλοιπα..Αλλά και στο τέρμιναλ, στους χώρους αφίξεων, έχει ελάχιστους ιμάντες αποσκευών και χώρο για ταυτόχρονη άφιξη πολλών πτήσεων..Δεν έχω ξεχάσει τις εικόνες α/φων που προσγειώνονταν και περιμέναν στον τροχόδρομο μέχρι να βρεθεί θέση να σταθμεύσουν..
 
spotterakis":i848akq4 said:
Δεν έχω ξεχάσει τις εικόνες α/φων που προσγειώνονταν και περιμέναν στον τροχόδρομο μέχρι να βρεθεί θέση να σταθμεύσουν..

Αυτά συνέβαιναν αρκετά χρόνια πριν όταν το αεροδρόμιο είχε 9-13 θέσεις στα τέλη της δεκαετίας του '90. Από τέλη του 2005 το αεροδρόμιο έχει 22 θέσεις στάθμευσης + δάπεδο γενικής αεροπορίας/ιδιωτικών αεροσκαφών, οι οποίες κρίνονται επαρκείς, αν αναλογιστούμε ότι το Ηράκλειο -με μεγαλύτερη κίνηση- έχει λιγότερες. Το ότι τα αεροσκάφη έχουν βάση εκεί μας αφορά κυρίως τις βραδινές ώρες οπότε και σταθμεύουν για μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί με 4-5 Aegean, 1 Swiss, 1 Malev, 1 Alitalia, 2-3 Astra κ.α. Όσο για τη συντήρηση που λες μην πάει το μυαλό σου ότι τα αεροπλάνα θα περνάνε τη βαριά τους συντήρηση εκεί ώστε να απαιτείται υπόστεγο κτλ. Εξάλλου υπάρχει ήδη εταιρεία που έχει βάση το αεροδρόμιο (βλ. Astra) και υπόστεγο από τη δεκαετία του '90 (ΟΑ, που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιεί η HAF).
 
Δεν ξέρω την εγκυρότητα των άρθρων και του μπλογκ,για να αμφισβητήσω τα γραφόμενα ή όχι,αλλά η FR έχει το προβάδισμα σε πτήσεις εσωτερικού στο εξωτερικό, κυρίως σε Ιταλία και η Ισπανία, η Wizzair δεν θυμαμαι να εκτελεί σε κάποια χώρα πτήσεις εσωτερικού..Άπτην άλλη, η easy μπορεί να προσφέρει πτήσεις χαμηλού κόστους σε πιο πολλά κεντρικά αεροδρόμια (απτις άλλες 2 που δεν πετάνε σε όλα τα μεγάλα) που δεν έχουν low-cost σύνδεση με τη Θεσ/νίκη (CDG,AMS,BRU,MUC etc) και μόνο η U2 έχει πρόσβαση στο πανάκριβο Ελ.Βελ...Διότι εάν υποθετικά ξεκινήσουν λοκο δρομολόγια εσωτερικού και δεν συμπεριλαμβάνουν το SKG-ATH,που θεωρείται το cash-cow της Ελλάδος (μέχρι στιγμής τουλάχιστον γιατί κανείς δεν ξέρει πόσο άλλο θα πατώσουμε),τότε μαύρο ξεκίνημα για μένα..
Ryanair-Wizzair, έχουν πολλά κοινά λοκο αεροδρόμια που πετάνε αλλά η Wizzair έχει προβάδισμα σε Αν.Ευρώπη και άρα σε Βουδαπέστη,Πράγα και πιθανώς Βαρσοβία/Κατοβίτσε και Βελιγράδι θεού θέλοντος..H FR απτην άλλη είναι ένα βήμα μπροστά απτην Wizz στο θέμα αναγνωρισιμότητας στη Θεσ/νίκη, αν και οι 2 χωλαίνουν σε σχέση με την U2..Επιπλέον τα 180-189αρια α/φη είναι μεγάλα για κάποια δρομολόγια ενώ τα Α319 της easy πιο κατάλληλα για την κίνηση του Μακεδονία, ειδικά τη χειμερινή περίοδο..
 
spotterakis":3u76zbrp said:
...Διότι εάν υποθετικά ξεκινήσουν λοκο δρομολόγια εσωτερικού και δεν συμπεριλαμβάνουν το SKG-ATH,που θεωρείται το cash-cow της Ελλάδος (μέχρι στιγμής τουλάχιστον γιατί κανείς δεν ξέρει πόσο άλλο θα πατώσουμε),τότε μαύρο ξεκίνημα για μένα..
Όπως έχει ξαναειπωθεί, πόσο πιό χαμηλή τιμή μπορεί να δώσει μια λοκο απο ΑΤΗ όταν τα τέλη είναι αυτά που είναι? Η U2 έχει προβάδισμα όντως στον Βενιζέλο καθώς είναι χρόνια εκεί και επιπλέον φαίνεται να έχει αναπτυχθεί και μια σχέση μεταξύ των 2 πλευρών.
Όσο για το ΑΤΗ-SKG, θυμάμαι κάποια παλαιότερα στοιχεία, προ οικονομικής κρίσης μάλιστα, που ανέφεραν ότι το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο για μια σειρά απο λόγους (cash cows από ΑΤΗ θεωρούνταν τα HER,RHO,CHQ,AXD,KGS και εποχικά JTR,JMK).


spotterakis":3u76zbrp said:
H FR απτην άλλη είναι ένα βήμα μπροστά απτην Wizz στο θέμα αναγνωρισιμότητας στη Θεσ/νίκη, αν και οι 2 χωλαίνουν σε σχέση με την U2..Επιπλέον τα 180-189αρια α/φη είναι μεγάλα για κάποια δρομολόγια ενώ τα Α319 της easy πιο κατάλληλα για την κίνηση του Μακεδονία, ειδικά τη χειμερινή περίοδο..
Tη Wizz αμφιβάλλω αν τη ξέρουν ακόμη και σαν όνομα οχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά γενικά στην Ελλάδα (μη ξεχνάμε φέτος ξεκίνησε τη Κέρκυρα). Τα μεγάλα α/φη είναι πρόβλημα για άλλους κι όχι την FR που έχει αποδείξει ότι με το κατάλληλο μίξ τιμών εισιτηρίων και επιδοτήσεων βγάζει λεφτά ακόμη και με σχετικά χαμηλά lf. Αλλιώς, όχι μόνο βάση δεν ανοιγεί αλλά καθηλώνει και α/φη για την πλάκα της.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον.
 
Η FR θα ήταν καλύτερο να κάνει loco base στο SKG . . .
 
Εχω ταξιδεψει πανω απο 10 φορες με την wizzair απο Λονδινο+Γερμανια+Πολωνια+Βουδαπεστη και απο την κερκυρα πρην 2χρονια (δεν ειναι το πρωτο καλοκαιρι που πεταει απο CORFU) και μπορω να πω οτι ειναι απο τις ποιο αξιοπιστες και ασφαλης.Μακαρι να ερθει στην Θεσσαλονικη.Αντε να δουμε και μια lowcost εταιρεια να εχει βαση στην Ελλαδα. :thx:
 
άμα δε κάνω λάθος, η W6 πέταγε στο δρόμολογιο SKG-PRG ένα καλόκαιρι που είχε φεγγάρι :Ρ

όπως κι το δρομολόγιο KTW-BUD-ATH :cry:
 
Και SKG-BUD πέταγε..έχω κρατήσει το timetable του αεροδρομίου της Βουδαπέστης απο εκείνο το φεγγάρι..Ηταν καλοκαίρι 2007 νομίζω..Ελπίζω να μας ξανατιμήσει η "φούξια" όχι για βάση απαραίτητα,έστω για πτήσεις σε PRG,BUD,WAW,KTW,BBU..
 
Ειλικρινά δεν ξέρω κατά πόσο να πάρω σοβαρά αυτές τις πληροφορίες.
Και οκ η Ryanair λες έχει 7 πτήσεις από SKG οπότε θα ήταν λογικό να φτιάξει μια βάση ως επόμενο βήμα, αλλά η Wizz να το σκέφτεται για βάση όταν δεν έχει καν δρομολόγιο; :shock:
 
Top