Κάτοχος PPL σε fATPL

1) Για να πας στην ΣΠΟΑ να δώσεις τα θεωρητικά πρέπει να κάνεις αίτηση η οποία προέρχεται (δηλ με σφραγίδα και υπογραφή και συνοδεύεται από Certificate of Completion of Ground Studies for ATPL theory) από σχολή δηλ FTO (Global, FAS, Jetstream etc) oτι έχεις κάνει τις -περίπου- 720 ώρες groung school που θέλει η σχολή in class ή/και brush up πριν σε στείλει για γραπτά αν έχεις κάvει distant learning.

2)Πρόσεξε μη χάσεις την καταληκτική ημερομηνία που πρέπει να δώσεις πρακτική σε πτήση εξέταση (skill test) για να πάρεις το PPL.

3) Eάν και όταν δεν έχεις το PPL και θέλεις να πάρεις CPL, τότε είσαι αυτομάτως σε Integrated course. Δηλ modular εκπαίδευση κάνει μόνο ο κάτοχος PPL. Oπως είσαι τώρα δεν σε συμφέρει ν αλλάξεις course γιατί θα χαθούν οι ώρες σου αφού δεν είναι ώρες σε εκπάιδευση CPL Integrated. Πάρε το PPL, κάνε build up δηλ βάλε 100 ώρες ταξίδια συνολικά (συμπεριλαμβάνονται και τα solo ταξίδια της εκπαίδευσης για το PPL), γράψου σε μια σχολή για distant learning από τώρα, γράφε ATPL στη ΣΠΟΑ, βάζε ώρες, και όταν τελειώσεις τότε ξεκίνα CPL, IR, MER κλπ. Αν δεν τελειώσεις με τα γραπτά μη ξεκινάς εκπαίδευση πέρα από τα ταξίδια που θεωρούνται αναψυχή και όχι εκπαίδευση. Και μη ξεχνάς να κάνεις το μεγάλο ταξίδι 350 μιλίων και τη νύχτα (NQ) ώστε να είσαι έτοιμος για το IR.

4) Αρα όπως είσαι τώρα πρέπει να πάρεις το PPL και να συνεχίσεις.

*ΥΓ. Αρα όταν πάμε για επαγγελματίες φροντίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες ταξιδίου από την εκπαίδευση του PPL. Αφού τα JAR-FCL 1 λένε οτι το PPL το παίρνουμε με 25 ώρες εκπαίδευση και 20 σόλο, τότε φροντίζουμε να κάνουμε όσες περισσότερες μπορούμε από τις 20 max υποχρεωτικές σε ταξίδια δηλ ο πιο έξυπνος χειριστής τελειώνει το PPL με 25 dual, 2 solo στον κύκλο(και πολύ λέμε) και 18 ώρες solo ταξίδια.΄Αρα όταν πάρει το PPL του θα βάλει 82 ώρες ταξίδια κι όχι 100. Η νομοθεσία δεν λέει οτι για να πάρεις το CPL θέλεις 100 ώρες ταξίδια αφού πάρεις το PPL. Λέει οτι θέλεις 100 ώρες κυβερνήτου ταξίδια. Δεν την απασχολεί εάν τις βάλεις σόλο εκπαιδευόμενος ή πτυχιούχος κυβερνήτης.
 
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση :thx: Απολύτως κατανοητά, δεν είναι διατεθιμένος να αλλάξω πρόγραμμα απο modular σε integrated αλλά θα ήθελα 2 διευκρινήσεις.

1) Τι εννοείτε με αυτή την φράση?
2)Πρόσεξε μη χάσεις την καταληκτική ημερομηνία που πρέπει να δώσεις πρακτική σε πτήση εξέταση (skill test) για να πάρεις το PPL.

2) Τελικά στην φάση που είμαι τώρα (25-30 ώρες) μπορώ να δώσω αύριο το πρωί θεωρητικές εξετάσεις ATPL ή όχι?
 
1) Σημαινει οτι δεν γινεται να τελειωσεις τα γραπτα και να παρεις πτυχιο μετα απο 10 χρονια. 1,5 χρονο εχεις διορια αν δεν κανω λαθος

2) Δεν εχει καμια σημασια οτι εισαι στη φαση του ppl. To frozen atpl, δηλαδη το θεωρητικο υποβαθρο του μελλοντικου χειριστη atp, δεν απαιτει τιποτα. Και η γιαγια σου αν θελει και παρει χαρτι οτι εχει παρακολουθησει ταξη ή distance μπορει να παει να δωσει. Καλο ειναι να διαβαζετε τι εχει γραφτει στο φορουμ και ετσι θα βρειτε ο,τι ψαχνετε και θα σταματηστε να μπερδευετε το atpl, με το frozel atpl κλπ και οτι ειναι κατι ανεξαρτητο.
 
Κάποιος που έχει τελειώσει σήμερα τα θεωρητικά στην ΥΠΑ (ppl και τα 9), μετά απο πόσο καιρό μπορεί να πάρει την βεβαίωση απο την σχολή για να ξεκινήσει να δίνει μαθήματα atpl?
 
Απ'ότι γνωρίζω για να μπορέσεις να ξεκινήσεις το ΑΤPL ground school ή distance learning πρέπει να είσαι κάτοχος PPL εκτός αν κάνεις integrated course. δυστυχώς δεν κατάφερα να το βρώ στο Jar FCL αλλά το βρήκα στο LASORS 2010 και συγκεκριμένα στο section G (ATPL)- G 1.3 ..... επίσης ρίχνοντας μια ματιά στο pprune (http://www.pprune.org/professional-pilo ... e-ppl.html) φαίνεται πως όντως αυτό ισχύει

τώρα για το πόσο σύντομα μπορείς να πάρεις το χαρτί φαντάζομαι όχι σε λιγότερο από 2-3τρεις μήνες από την στιγμή που ξεκινάς το ground school ή το distance learning γιατί πολύ απλά αν το πάρεις πριν από αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι έτοιμος να δώσεις 4-5 μαθήματα στο πρώτο sitting.... όπως θα ισχυρίζεται το χαρτάκι.....

φίλε asterixx25 πιστεύω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις κάποια σχολή και να τους ρωτήσεις και όταν μάθεις στα σίγουρα να κάνεις post εδώ ώστε να βοηθηθούν και άλλοι που ενδεχομένως να έχουν τις ίδιες απορίες....
 
Ας πούμε πχ. οτι αυτή τη στιγμή είμαι στην μέση του PPL (περίπου 25-30 ώρες) έχωντας δώσει και περάσει και τα 9 μαθήματα στην ΥΠΑ. Για οικονομικούς λόγους όμως αδυνατώ να συνεχίσω να βάζω τις πτητικές ώρες μέχρι την τελική απόκτηση του.
Διαβάζω όμως παράλληλα την θεωρία του ATPL. Μπορώ να δώσω κάποια μαθήματα θεωρίας ATPL στην ΥΠΑ χωρίς να έχω πάρει πρώτα το PPL(skill test)? ή θα πρέπει να το τελειώσω πρώτα και μετά να ξεκινήσω να δίνω τα θεωρητικά μαθήματα ?

Στα JAR–FCL 1.050 παράγραφος b6 βρήκα το παρακάτω.
An applicant having passed the theoretical knowledge examination for an ATPL(A) is credited with the theoretical knowledge requirements for PPL(A), CPL(A) and IR(A).

Το τι παίζει τώρα στην πράξη, και αν ακυρώνονται τα μαθήματα του ppl και αντικαθίστανται απο αυτά του atpl, μόνο η ΥΠΑ το γνωρίζει που θα αποτανθώ απο βδομάδα και θα ενημερώσω.
 
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την ΥΠΑ, μαθητής σε modular πρόγραμμα ο οποίος έχει δώσει και περάσει και τα 9 μαθήματα θεωρίας του ppl, μπορεί να ξεκινήσει να δίνει όποτε θέλει μαθήματα θεωρίας ATPL ασχέτως αν δεν έχει τελειώσει τις 45 πτητικές ώρες και το skill test.
Για να κάνει όμως το skill test θα πρέπει να έχει δώσει και περάσει τα 14 μαθήματα του ATPL
Ετσι το πτυχείo του θα γράφει PPL με ATPL THEORY CREDIT.
 
Top