1) Για να πας στην ΣΠΟΑ να δώσεις τα θεωρητικά πρέπει να κάνεις αίτηση η οποία προέρχεται (δηλ με σφραγίδα και υπογραφή και συνοδεύεται από Certificate of Completion of Ground Studies for ATPL theory) από σχολή δηλ FTO (Global, FAS, Jetstream etc) oτι έχεις κάνει τις -περίπου- 720 ώρες groung school που θέλει η σχολή in class ή/και brush up πριν σε στείλει για γραπτά αν έχεις κάvει distant learning.
2)Πρόσεξε μη χάσεις την καταληκτική ημερομηνία που πρέπει να δώσεις πρακτική σε πτήση εξέταση (skill test) για να πάρεις το PPL.
3) Eάν και όταν δεν έχεις το PPL και θέλεις να πάρεις CPL, τότε είσαι αυτομάτως σε Integrated course. Δηλ modular εκπαίδευση κάνει μόνο ο κάτοχος PPL. Oπως είσαι τώρα δεν σε συμφέρει ν αλλάξεις course γιατί θα χαθούν οι ώρες σου αφού δεν είναι ώρες σε εκπάιδευση CPL Integrated. Πάρε το PPL, κάνε build up δηλ βάλε 100 ώρες ταξίδια συνολικά (συμπεριλαμβάνονται και τα solo ταξίδια της εκπαίδευσης για το PPL), γράψου σε μια σχολή για distant learning από τώρα, γράφε ATPL στη ΣΠΟΑ, βάζε ώρες, και όταν τελειώσεις τότε ξεκίνα CPL, IR, MER κλπ. Αν δεν τελειώσεις με τα γραπτά μη ξεκινάς εκπαίδευση πέρα από τα ταξίδια που θεωρούνται αναψυχή και όχι εκπαίδευση. Και μη ξεχνάς να κάνεις το μεγάλο ταξίδι 350 μιλίων και τη νύχτα (NQ) ώστε να είσαι έτοιμος για το IR.
4) Αρα όπως είσαι τώρα πρέπει να πάρεις το PPL και να συνεχίσεις.
*ΥΓ. Αρα όταν πάμε για επαγγελματίες φροντίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες ταξιδίου από την εκπαίδευση του PPL. Αφού τα JAR-FCL 1 λένε οτι το PPL το παίρνουμε με 25 ώρες εκπαίδευση και 20 σόλο, τότε φροντίζουμε να κάνουμε όσες περισσότερες μπορούμε από τις 20 max υποχρεωτικές σε ταξίδια δηλ ο πιο έξυπνος χειριστής τελειώνει το PPL με 25 dual, 2 solo στον κύκλο(και πολύ λέμε) και 18 ώρες solo ταξίδια.΄Αρα όταν πάρει το PPL του θα βάλει 82 ώρες ταξίδια κι όχι 100. Η νομοθεσία δεν λέει οτι για να πάρεις το CPL θέλεις 100 ώρες ταξίδια αφού πάρεις το PPL. Λέει οτι θέλεις 100 ώρες κυβερνήτου ταξίδια. Δεν την απασχολεί εάν τις βάλεις σόλο εκπαιδευόμενος ή πτυχιούχος κυβερνήτης.
2)Πρόσεξε μη χάσεις την καταληκτική ημερομηνία που πρέπει να δώσεις πρακτική σε πτήση εξέταση (skill test) για να πάρεις το PPL.
3) Eάν και όταν δεν έχεις το PPL και θέλεις να πάρεις CPL, τότε είσαι αυτομάτως σε Integrated course. Δηλ modular εκπαίδευση κάνει μόνο ο κάτοχος PPL. Oπως είσαι τώρα δεν σε συμφέρει ν αλλάξεις course γιατί θα χαθούν οι ώρες σου αφού δεν είναι ώρες σε εκπάιδευση CPL Integrated. Πάρε το PPL, κάνε build up δηλ βάλε 100 ώρες ταξίδια συνολικά (συμπεριλαμβάνονται και τα solo ταξίδια της εκπαίδευσης για το PPL), γράψου σε μια σχολή για distant learning από τώρα, γράφε ATPL στη ΣΠΟΑ, βάζε ώρες, και όταν τελειώσεις τότε ξεκίνα CPL, IR, MER κλπ. Αν δεν τελειώσεις με τα γραπτά μη ξεκινάς εκπαίδευση πέρα από τα ταξίδια που θεωρούνται αναψυχή και όχι εκπαίδευση. Και μη ξεχνάς να κάνεις το μεγάλο ταξίδι 350 μιλίων και τη νύχτα (NQ) ώστε να είσαι έτοιμος για το IR.
4) Αρα όπως είσαι τώρα πρέπει να πάρεις το PPL και να συνεχίσεις.
*ΥΓ. Αρα όταν πάμε για επαγγελματίες φροντίζουμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες ταξιδίου από την εκπαίδευση του PPL. Αφού τα JAR-FCL 1 λένε οτι το PPL το παίρνουμε με 25 ώρες εκπαίδευση και 20 σόλο, τότε φροντίζουμε να κάνουμε όσες περισσότερες μπορούμε από τις 20 max υποχρεωτικές σε ταξίδια δηλ ο πιο έξυπνος χειριστής τελειώνει το PPL με 25 dual, 2 solo στον κύκλο(και πολύ λέμε) και 18 ώρες solo ταξίδια.΄Αρα όταν πάρει το PPL του θα βάλει 82 ώρες ταξίδια κι όχι 100. Η νομοθεσία δεν λέει οτι για να πάρεις το CPL θέλεις 100 ώρες ταξίδια αφού πάρεις το PPL. Λέει οτι θέλεις 100 ώρες κυβερνήτου ταξίδια. Δεν την απασχολεί εάν τις βάλεις σόλο εκπαιδευόμενος ή πτυχιούχος κυβερνήτης.