Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και σε αυτό το έντυπο υπάρχουν στοιχεία για το 2010 :

Πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 24 (του pdf) αναφέρεται πως η Olympic Air είχε πωλήσεις της τάξης των 333,987 εκ. ευρώ με ζημία 80,935 εκ ευρώ.

Στη σελίδα 62, αναφέρεται πως μαζί o όμιλος Olympic (Air, Engineering, Handling) είχε πωλήσεις της τάξης των 407,4 εκ ευρώ με συνολική ζημιά 130,5 εκ ευρώ.

Στο pdf που παρέθεσε ο OA701, φαίνεται πως το πρώτο τρίμηνο 2011 οι ζημιές της Olympic Air μειώθηκαν από ~40εκ ευρώ (το 2010) σε ~15 εκ ευρώ. Για να δούμε πως θα λειτουργήσει το επόμενο τρίμηνο (που κόπηκαν οι γραμμές της Δ. Ευρώπης)
 
Πάντως, η εντυπωσιακή μείωση της ζημιάς από 40 εκ ευρώ το Q1/2010 σε 15 εκ ευρώ το Q1/2011, με δεδομένα ότι α) πρόκειται παραδοσιακά το χειρότερο εμπορικά τρίμηνο και β) δεν έχει αποτυπωθεί η διακοπή των ζημιογόνων κατά την εταιρεία δρομολογίων της Δυτικής Ευρώπης, με κάνουν να πιστεύω ότι η Olympic Air θα μπορούσε και να είχε κρατήσει τελικά τα δρομολόγια αυτά (ή κάποια από αυτά) και με προσπάθειες περιορισμού του κόστους και επίτευξης καλύτερης πληρότητας να καταστεί κερδοφόρα σε 2-3 χρόνια. Φαίνεται ωστόσο ότι η MIG δεν είχε τις αντοχές για να υποστεί ζημιές όλα αυτά τα χρόνια, ή θέλησε να μειώσει το ρίσκο της τέτοιας στρατηγικής. Με τη διακοπή, λογικά αυτός ο στόχος της κερδοφορίας μπορεί να επιτευχθεί πολύ πιο γρήγορα, τα δύο επόμενα τρίμηνα θα πρέπει να είναι σαφώς βελτιωμένα...
 
jerry":xoa3d2d7 said:
Πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 24 (του pdf) αναφέρεται πως η Olympic Air είχε πωλήσεις της τάξης των 333,987 εκ. ευρώ με ζημία 80,935 εκ ευρώ.

Να συμπληρώσω ότι τα Ίδια κεφάλαια της εταιρείας έχουν φτάσει στα μείον €60 εκατ. περίπου μετά από δύο χρήσεις με €80 εκατ ζημιές έκαστη. Πάλι καλά που η τράπεζα ανήκει στο ίδιο group διαφορετικά θα είχε σοβαρά προβλήματα άντλησης ρευστότητας. (Υποχρεώσεις προς εταιρείες του Ομίλου €262,3 εκατ. και άλλα €51 εκατ. απαιτήσεις)

Εντύπωση μου κάνει η πρόβλεψη ύψους €1,2 εκατ. που πήρε το 2010 για επισφαλείς απαιτήσεις. Πότε πρόλαβε.....
 
Μήπως αυτό που λες αναφέρεται κάπου αλλού; Στην τελευταία ανακοίνωση, της 14ης Ιουνίου, που υπάρχει στο link που παρέθεσες, αναφέρει πως αναβάλλεται η προγραμματισμένη ΑΜΚ και θα επανεξεταστεί στο Σεπτέμβριο, όπως και η στρατηγική της εταιρείας.
 
Το link που παρέθεσα εμένα ανοίγει ένα αρχείο με ημερομηνία 26/7/2011 όπου αναφέρεται :

Η Marfin Investment Group (MIG) ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της θυγατρικής του ομίλου, Olympic Air συνολικού ύψους 120 εκατ ευρώ, η οποία καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από κεφάλαια της εταιρείας.
 
αποτελέσματα MIG
http://www.marfininvestmentgroup.com/dm ... _-OQ9v.pdf
σελίδα 10 κάνει αναφορά για EBITDA 6μήνου στο -26,4εκ σε σχέση με τα -22,7εκ. της A3-not bad τηρουμένων των αναλογιών
o Καρακαδάς φαίνεται κάνει δουλειά. για να δούμε...
 
Στη σελίδα 9 του συγκεκριμένου pdf, αναφέρεται πως :

"για το 1ο εξάμηνο του 2011 αναγνωρίσθηκαν [...] κέρδη ποσού € 11,2 εκ. από την πώληση χρονοθυρίδων της OLYMPIC AIR". Προφανώς τόσο πουλήθηκαν τελικά τα slots του LHR και CDG.

Όπως επίσης, στα αποτελέσματα του 2010, φαίνεται στη σελίδα 57 πως τα slots σε JFK, MXP, FRA, FCO, BRU, LGW πωλήθηκαν έναντι 4.138 εκ. ευρώ
 
σωστή παρατήρηση. οπότε τα EBITDA δεν ειναι -26,4εκ αλλά -37,6εκ
τα slots δεν τα πούλησε 11,2εκ αλλά περισσότερα, αυτό το ποσό είναι το κέρδος και όχι το συνολικό έσοδο
μάλλον τα πούλησε 15εκ, το ποσό που εχει γραφτεί στο cash flow της A3 sto 1ο τρίμηνο καθώς η συναλλαγή έγινε τον Μαρτη

επίσης τα άλλα σλοτς δεν τα πούλησε, τα έχει ακόμα στα βιβλία της απλα απομείωσε την αξία τους κατα 4,1εκ. προφανώς επειδή δεν τα χρησιμοποιεί
 
Top