One World Alliance

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ευχαριστώ για την απάντηση!

Αφού όμως μπορώ να χρησιμοποιώ τη κάρτα σε όλες τις εταιρίες γιατί να μη βγάλω αυτή που θέλει τα λιγότερα μίλια για αναβάθμηση? Θα ψαχτώ πιο πολύ πάντως όπως μου είπες!
 
Γιατί μπορεί για παράδειγμα η κατηγορία S σε πτήση της ΒΑ να σου δίνει 500 μίλια στην κάρτα της ΒΑ ενώ σε αυτή της Malev ή της Mexicana τίποτα.Από την εμπειρία μου με την *A συμφέρει να αλλάξεις εταιρεία από αυτή που πετάς συχνότερα, μόνο εαν πετάς με ''ακριβά'' εισιτήρια. Και από την άλλη δεν έχεις τα προνόμια ως silver στις άλλες εταιρίες της συμμαχίας όπως με αυτή της κάρτας σου.

Ίσως κάποιος καλύτερα πληροφορημένος από μένα να μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο.
 
Βρηκες και συ συμμαχια να γινεις μελος.
Αν εκλεινες με LH που ειχε κ προσφορα μαλιστα μεχρι προχθες κ πιστωνες τα μιλια σου στην Α3 πολυ συντομα θα γινωσουν Silver, με 1-2 ταξιδακια ακομα (αναλογα το booking class παντα) θα γινοσουν Gold με ολα τα benefits στο δυκτιο της *Α, οπως περισσοτερο περιθωριο βαρους στις βαλιτσες κλπ...
Τωρα, οσον αφορα την πτηση σου για ΗΠΑ πες μας με τι εταιρειες πετας κ ποια εταιρειας τον κωδικο εχουν οι πτησεις..
Για παραδειγμα αν η πτηση ειναι με κωδικο ΑΑ αλλα πετας με ΙΒ θα παρεις 100% τα μιλια στην ΑΑ, αν παλει ειναι με κωδικο ΙΒ θα παρεις 30%. Υποψιν οτι η ΑΑ εχει πολυ καλη διαθεσιμοτητητα σε Αward tickets ενω η ΒΑ ζηταει παρα πολους φορους.
 
Προχωρούν όπως φαίνεται οι διαδικασίες ένταξης της Air Berlin στην Oneworld. Από 7 Ιουλίου ξεκινάει codesharing με την British σε διάφορες πτήσεις μεταξύ Λονδίνου και Γερμανίας (υπάρχει ήδη αντίστοιχη συμφωνία με τη Finnair).
 
mikedlkece":1j89hgix said:
Βρηκες και συ συμμαχια να γινεις μελος.
Αν εκλεινες με LH που ειχε κ προσφορα μαλιστα μεχρι προχθες κ πιστωνες τα μιλια σου στην Α3 πολυ συντομα θα γινωσουν Silver, με 1-2 ταξιδακια ακομα (αναλογα το booking class παντα) θα γινοσουν Gold με ολα τα benefits στο δυκτιο της *Α, οπως περισσοτερο περιθωριο βαρους στις βαλιτσες κλπ...
Τωρα, οσον αφορα την πτηση σου για ΗΠΑ πες μας με τι εταιρειες πετας κ ποια εταιρειας τον κωδικο εχουν οι πτησεις..
Για παραδειγμα αν η πτηση ειναι με κωδικο ΑΑ αλλα πετας με ΙΒ θα παρεις 100% τα μιλια στην ΑΑ, αν παλει ειναι με κωδικο ΙΒ θα παρεις 30%. Υποψιν οτι η ΑΑ εχει πολυ καλη διαθεσιμοτητητα σε Αward tickets ενω η ΒΑ ζηταει παρα πολους φορους.

Τα εισητήρια τα έχω κλείσει εδώ και καιρό... Γενικά φέτος είναι πολύ αναιβασμένα καθώς πέρσυ τέτοιο καιρό τα έκλεισε ΠΟΛΥ φτηνότερα, είχα πάει με Star Alliance (μάλιστα ένα leg του ταξιδιού μου ήταν με Aegean και ήταν ακριβώς τη μέρα που είχαν μπει στη συμμαχία 30/6/2010) και έχω Silver.

Το ταξίδι είναι SKG-LGW (ΒΑ) και LHR-ORD-DTW (όλα AA) και μετά από 2 μήνες DTW-JFK (AA) και μετά από 10 μέρες JFK-BUD-SKG (AA και Malev)
 
Η One World πρέπει να τα έχει παίξει έχασαν την Mexicana μέχρι νεοτέρας σήμερα τους έφυγε και η Malev!!! :wall:
 
Όπως εξελίσσονται τα πράγματα, στην Ευρώπη τουλάχιστον δύο θα είναι κυρίαρχοι STAR & SKYTEAM. Η πίτα θα είναι πιο μοιρασμένη στην Αμερική, ενώ στην Ασία και Ωκεανία, φαίνεται να κυριαρχεί κυρίως SKYTEAM (κυρίως Κίνα) & ONE WORLD (προφανώς λόγω παλαιών κτήσεων).
 
Στην Ευρώπη είναι εντελώς χάλια ο χωρισμός.
Τι εννοώ;
Η One πήγε και έπιασε όλες τις άκρες (Heathrow, Barajas, Helsinki) και η Star το κέντρο (Γερμανία+δορυφόροι) άντε και τη Σκανδιναβία. Θα ήταν πιο λογικό να συνεργαζόταν η BA με τη Swiss, η AF με την Austrian, και η LH με την Iberia (εντελώς τυχαία παραδείγματα). Kαι αν η IAG αγοράσει την TAP αυτό θα γίνει ακόμα πιο εμφανές.
 
Top