SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Να δεις που αποφοίτησε από την ίδια σχολή με τον Καρακαδά.
 
Εφαρμογή νέας στρατηγικής απ' τους Σκανδιναβούς, οι οποίοι δείχνουν να συγκινούνται επιτέλους απ' τους leisure επιβάτες, τους οποίους θα προσπαθήσουν να αποσπάσουν απ΄τη Norwegian και την Easy. Ταυτόχρονα, θα ανανεωθεί ο στόλος των α/φων που επιχειρούν και απ' τα 3 hub (CPH,OSL,ARN) μπάς και πέσουν τα κόστη τους.
Το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του CAPA καταλήγει πολύ εύστοχα σε αυτό που ήδη έχει αρχίσει να απασχολεί έντονα όλες τις "ώριμες" ευρωπαϊκές αγορές.
SAS’ move “down-market” coincides with efforts from Europe’s LCCs to move “up-market”, in search of yield that SAS currently enjoys.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/an...eisure-share-under-4excellence-strategy-59151
 
Αγαπητή SAS, υπέροχη πραγματικά η ανάλυσή σου και η μέχρι σήμερα κατανόηση της συνολικής σου κατάστασης. Η νέα σου ιδέα έχει βάση αλλά θέλει τρελλή προσοχή και αυτό γιατί πολύ εύκολα μπορεί να επέλθει ο καννιβαλισμός των πελατών σου στόχων και να έρθεις να γίνεις μία Λούφτι που τα βάζει όλα στον ντουρβά και σε λίγο θα ψάχνεται και κείνη... Μεγάλο όπλο το "γνώθι σ' αυτόν" αλλά προσοχή στις μπανανόφλουδες.

δικός σου
 
Πάντως η Lufthansa αυτή τη στιγμή είναι πιο κερδοφόρα από τη SAS (και αυτό κρατώντας και την αναλογία μεγέθους για να σε προλάβω).
Και αυτό με πιο ισχυρό ανταγωνισμό από τις low-cost σε σχέση με τη SAS, και μάλιστα με την Air Berlin ως πρώην loco να μπαίνει στα χωράφια της πολύ δυνατά.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η SAS έχει καλύτερο μοντέλο;
 
Αγαπητέ lewton, όσο και να διάβασα τα λόγια μου δεν βρήκα στοιχεία που να στοιχειωθετούν την άτοπη ερώτησή σου για το "τί με κάνει να πιστεύω ότι η SAS έχει καλύτερο μοντέλο". Η SAS, εάν διάβασες την πλήρη αναφορά της στρατηγικής, αλλάζει στρατηγική. Και με την Λουφτχάνσα δεν έχει καμία σχέση ως μοντέλο λειτουργίας. Άλλο η λειτουργία σαρωτικού όγκου και άλλο η επικεντρωμένη/εστιασμένη λειτουργία. Εάν η SAS, σύμφωνα με τη νέα της στρατηγική, προσπαθήσει να χωρέσει και τους μπίζνες και τους μπακπάκερς σε μία νέα εικόνα, τότε κινδυνεύει πολύ εύκολα να καννιβαλίσει την μέχρι σήμερα εστιασμένη της στρατηγική. Δεν έχει την ευχέρεια της Λουφτχάνσα να παίζει με όγκους και να εστιάζει σε όλους και όλα αρκεί να γεμίζει αεροπλάνα και τράνζιτ και να παίζει και με αεροπορική πίστη. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους (και για την Λουφτχάνσα) και απιτούν προσεκτικές κινήσεις. Κινήσεις που για το "μοντέλο" της SAS απαιτούν ακόμα πιο λεπτούς χειρισμούς αφού πάει να προσθέσει νέα εστίαση. Βέβαια οι Σκανδιναβοί έδειξαν αξιοζήλευτο χαρακτήρα με την επαναφορά στην κερδοφορία και γνωρίζουν ότι η νέα τους στρατηγική θα απαιτήσει πολύ έξυπνα υπερόπλα.

δικός σου
 
ΟΚ, με συγχωρείς για την παρεξήγηση.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να μπαίνουν backpackers σε «σοβαρή εταιρία» και κυρίως να μην καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να βάζει backpackers στα Α320 της ενώ η SAS όχι.
 
Κάποτε η SAS ήταν μία εταιρεία-σύμβολο: Πρέπει να ήταν η πρώτη αεροπορική "συμμαχία", αποτέλεσμα της συνειδητοποίησης των Σκανδιναβών ότι αυτά που τους συνδέουν είναι περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Το ξέρω ότι ακούγεται λίγο "ποιητικό", αλλά νομίζω ότι αυτό ήταν που έκανε την εταιρεία να αντέξει. Στην πορεία, πολλά άλλαξαν, ειδικά όταν η εταιρεία άρχισε να εξαπλώνεται και να απομακρύνεται από τη Σκανδιναβία, συνδημιουργώντας ή αποκτώντας μετοχές σε θυγατρικές στη Βαλτική, την Αρκτική, την Ιβηρική και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και να επεκτείνεται σε τομείς όπως τα ξενοδοχεία. Οι ατυχείς οικονομικές συγκυρίες την έφερναν αρκετές φορές στο χείλος της καταστροφής, ακριβώς επειδή παρέμενε μία μεσαίου μεγέθους εταιρεία χωρίς ισχυρά ερείσματα στις εκτός Σκανδιναβίας αγορές όπου δραστηριοποιείτο, αλλά και επειδή η διοίκηση δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τα πολλά συνδικάτα. Συν τοις άλλοις, είχαμε και τη low-cost έκρηξη. Το αποτέλεσμα ήταν η SAS να καταντήσει να μοιάζει σαν ένα αεροπορικό IKEA: δείχνει μεγάλη, πλασάρει την αδυναμία της, δηλαδή το αναπόφευκτα "σπαρτιατικό σέρβις" σαν "σκανδιναβικό στυλ", αλλά στην ουσία δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο από ένα καλό δίκτυο και μία σχετικά αξιόπιστη -αλλά όχι και τόσο αξιοπρεπή- αερομεταφορά, ειδικά για αυτούς που πλήρωναν περισσότερα. Στην Οικονομική, οι τιμές παραμένουν "σκανδιναβικές", το σέρβις είναι ανύπαρκτο, το EuroBonus είναι σαν μία ακόμα πιο "κακή" εκδοχή του Miles&More. Παρ' όλα αυτά τα δυσοίωνα, τα πληρώματα εξακολουθούν ακόμα να "κλέβουν" αεροπορικές καρδιές με την εμπειρία και την άνεσή τους.

Μάλλον ήρθε και πάλι ο καιρός να ξαναθυμηθούν πως εκτός από τα ριχτάρια και τα κατσαρολικά του ΙΚΕΑ, στη Σκανδιναβία υπάρχουν Bang & Olufssen, Bo Concept, Costa Boda κ.ά., (κι όχι απαραίτητα μόνο για όσους έχουν πληρώσει και το ανάλογο τίμημα).
 
εδώ δε μπορώ να καταλάβω, πως σκατά μπήκε το Κατοβίτσε, κι δε μπήκε η Κρακοβία πχ :/
 
Top