LGKL/KLX Kalamata

Γεια σας! Αυτό είναι το πρώτο μου post. Θα ήθελα να ρωτήσω τι κατηγορίας ILS, έχει το Αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
 
Γεια χαρα.
Η Καλαμάτα δεν διαθέτει ILS έχει δημοσιευμένες διαδικασίες VOR και NDB.
Τα ελληνικά αεροδρόμια που διαθέτουν ILS είναι LGAV CAT.II, LGTS CAT.I RWY10 CAT.II RWY 16, LGRP CAT.I RWY 25 LGBL CAT.I RWY26.
Υπάρχει νομίζω εξοπλισμός στο Άκτιο χωρίς όμως δημοσιευμένη διαδικασία κατά συνέπεια είναι σαν να μην υπάρχει, το ίδιο ισχύει και για την Ελευσίνα.
 
Πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Καλαμάτας ετοιμάζει ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Χρήστος Μαλαπάνης.

http://www.eleftheriaonline.gr/pdf/01%2006%202011.pdf
σελίδα 5
 
Kwstas":owpp6hs0 said:
Γεια χαρα.
Η Καλαμάτα δεν διαθέτει ILS έχει δημοσιευμένες διαδικασίες VOR και NDB.
Υπάρχει νομίζω εξοπλισμός στο Άκτιο χωρίς όμως δημοσιευμένη διαδικασία κατά συνέπεια είναι σαν να μην υπάρχει, το ίδιο ισχύει και για την Ελευσίνα.

Η Ελευσίνα έχει εδώ και καιρό δημοσιευμένη κάθοδο ILS για τον RWY36 φυσικά. :great:
 
Βαπτίζεται το α/δ της Καλαμάτας, τιμώντας ταυτόχρονα έναν άνθρωπο που προσέφερε στον τόπο του.

Αεροδρόμιο "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" :cool:

:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/06/blog-post_7430.html
 
Θα έλεγα ότι είναι μάλλον πρόωρη η απόφαση για την ονομασία του αεροδρομίου ( αεροδρόμιο με όνομα ¨καπετάν.....¨ ακούγεται κάπως... :? ) καθώς η προσφορά του (αν μιλάμε για το costanavarino) είναι πολύ νωρίς για να αποτιμηθεί.Άγιος δεν ανακηρύσσεται κανείς αμέσως μετά το θάνατό του. (και ας μην ξεχνάμε τις εκβιαστικές αναγκαστικές απαλλοτριώσεις,την κριτική που έχει ασκηθεί για τα γήπεδα γκόλφ, κ.λ.π.,κ.λ.π.,κ.λ.π.)
 
Αν και δεν κατέχω πολλές λεπτομέρειες επι του θέματος (μόνο ότι έχει δημοσιευθεί στον τύπο) δύο σχόλια μπορώ να κάνω.

α) κανείς δεν έγινε ΜΕΓΑΛΟξενοδόχος με το ευαγγέλιο στο χέρι (μεγάλη κουβέντα αυτή αλλά off topic)
β) σίγουρα είναι νωρίς να αποτιμηθεί αλλά επειδή δεν ανακάλυψε και την Αμερική επενδύοντας σε έναν παρθένο τουριστικά τόπο, πάνω κάτω γνωρίζουμε τί προσφέρει αυτή τη στιγμή και τι μπορεί να προσφέρει μελλοντικά για την ανάπτυξη όλου του τόπου
γ) προσωπικά το όνομα για α/δ μ' αρέσει, τώρα αν είναι και σωστή η κίνηση αυτή δεν μου πέφτει λόγος
 
Τέτοια να ακούω!! Από Γενεύη παρακαλώ (τώρα που πήραμε φόρα με την Αθήνα)!! :D
 
Μπράβο, μπράβο :great:

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και κάτι άλλο που αναφέρει ο Κος Περιφερειάρχης
Ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι οι επενδύσεις που γίνονται στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα φτάσουν τα 15 εκατομμύρια ευρώ μέσω ΕΣΠΑ, ενώ σε καλό δρόμο βρίσκεται και το αεροδρόμιο της Τρίπολης, προκειμένου να γίνει αμιγές low cost. Συγκεκριμένα, ολοκληρώνεται σύντομα η ωρίμανση της μελέτης, ενώ υπάρχει και η έγκριση του υπουργείου Άμυνας για λειτουργία του στρατιωτικού αεροδρομίου κι ως πολιτικού, και συμπλήρωσε λέγοντας ότι η λειτουργία των δύο αεροδρομίων στην Περιφέρεια δε θα είναι ανταγωνιστική, αλλά το ένα θα δημιουργήσει μεγαλύτερη δυναμική για το άλλο.
Δλδ υπάρχει οργανωμένο πλάνο η Καλαμάτα να γίνει το λουσάτο και η Τρίπολη το λοκο α/δ? Και ποία η δυναμική ακριβώς? Υπάρχει κάποια σοβαρή μελέτη που να υποστηρίζει την αναγκαιότητα αλλά κ βιωσιμότητα του άνωθεν σχεδίου?
:wall: :wall: :wall:
 
Top