Βράβευση για την Aegean

...κατηγορία Airline Staff Service Excellence Europe, πάλι συγχαρητήρια.
1 Austrian Airlines (4 star)...

πρώτη η Austrian στο Staff Service Excellence;
αν είναι 'ετσι το excellent service, άστα να πάνε.
 
Πιο πολύ εντύπωση μού κάνει ότι η Swiss είναι κάτω από την Α3...Δεν έχω τίποτα με τις κοπέλες και τους κυρίους της Αιγαίου αλλά τα crew της Swiss έχουν εμπειρία χρόνων στην καμπούρα τους και μιλάνε 3 γλώσσες άψογα κατ'ελάχιστο. Για να μην πω ότι σου έρχονται με το ελβετικό σοκολατάκι και οι της Α3 με την καραμέλα ΚΟΚΟΣ :twisted:
 
Εντάξει μην το παίρνετε προσωπικά, δεν πάνε και με το σταυρό στο χέρι εκεί στη Skytrax (και στο ομοιοπαθές site http://www.airlinequality.net του οποίου τα χαίρια έχουμε περιγράψει εδώ με κριτικές που εξαφανίζονται κτλ). Εδώ και η Air China είναι 4-star airline
 
Εντάξει δε νομίζω να παίρνει κανείς στα σοβαρά τέτοιους είδους βραβεία.Ένα εργαλείο μάρκετινγκ είναι και όποιος τσιμπήσει, τσίμπησε.
Από την άλλη και σχόλια όπως ότι η Α3 είναι μια ασήμαντη εταιρία πάλι προκαλούν το γέλιο. Τώρα επίσης αν νομίζουμε ότι η Α3 έχει ή δεν έχει όνομα στην Ευρώπη επειδή τυχαίνει 2 κολλητοί μας από το erasmus στο Gdansk ή τη Lyon να την ξέρουν ή να μην την ξέρουν πάλι ασχολίαστο.
Για το καλό όλων μας πάντως στην Ελλάδα, μακάρι μια ελληνική εταιρία να βραβεύεται με ότι βραβείο και αν είναι αυτό και να αποκτά φήμη και πελατεία.
 
flesland":34kfcgq6 said:
Πιο πολύ εντύπωση μού κάνει ότι η Swiss είναι κάτω από την Α3...Δεν έχω τίποτα με τις κοπέλες και τους κυρίους της Αιγαίου αλλά τα crew της Swiss έχουν εμπειρία χρόνων στην καμπούρα τους και μιλάνε 3 γλώσσες άψογα κατ'ελάχιστο. Για να μην πω ότι σου έρχονται με το ελβετικό σοκολατάκι και οι της Α3 με την καραμέλα ΚΟΚΟΣ :twisted:
Μερικές φορές όμως έχουν τη μύτη μέχρι το ταβάνι... Χίλιες φορές το πλήρωμα της Aegean από της Swiss. Αν και ο επαγγελματισμός της Lufthansa της βάζει κάτω και τις δύο (κατά την προσωπική μου γνώμη και σύμφωνα με τις εμπειρίες μου).
 
Πάνω στο αν έχει όνομα η Α3 ή όχι, η δική μου εμπειρία λέει ότι δεν είναι πλέον αμελητέο brand name. Ειδικά όσοι έρχονται χρόνια απ' τα μέρη μας όχι μόνο την γνωρίζουν καλά αλλά και την προτιμούν αφού για έναν μέσο δυτικοευρωπαίο ο συνδυασμός προσιτής τιμής, on-time performance και γενικά ενός more than average επιπέδου παροχής υπηρεσιών την καθιστά charming.
 
Δεν είναι προφίλ αυτό για μια βραβευμένη εταιρία! Προσπαθώ δύο ολόκληρες μέρες να επικοινωνήσω τηλεφωνικά για να ρωτήσω κάτι για τις αποσκευές μου: το τηλέφωνο που δίνει το 11880 είναι... λάθος! Τα τρία από τα τέσσερα τηλέφωνα που δίνει το site του αεροδρομίου είναι...λάθος. Το τέταρτο τηλέφωνο καθώς και αυτό στο site της εταιρίας δεν απαντούν ποτέ. Πενήντα λεπτά προσπάθειας τη μία μέρα και άλλα 50 την επόμενη!!!! Εκτιμώ την εταιρία και την προτιμώ στα ταξίδια μου, με όλο το σεβασμό, όμως...όχι...δεν είναι προφίλ αυτό.
 
Το brandname της Aegean δε νομίζω να είναι άγνωστο σε καμία περίπτωση στην Ευρώπη. Τις προάλλες που ανέβαινα LHR με BA ήταν δίπλα μου ένα παιδί, Άγγλος, και μου έλεγε ότι είχε κατέβει Αθήνα με AE και του είχε κάνει πάρα πολύ καλή εντύπωση, για παράδειγμα.

Ως προς το θέμα τηλεφωνικό κέντρο είναι ομολογουμένως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, κι εγώ τις λίγες φορές που το χρειάστηκα σιχτίρισα την ώρα και τη στιγμή μέχρι να το σηκώσουν. Αντιθέτως η νΟΑ ήταν υπόδειγμα σε αυτό (μόνο, δυστυχώς), καθώς τους έχω πάρει πάνω από 10 φορές και δε νομίζω ποτέ να περίμενα πάνω από μισό λεπτό σε αναμονή.
 
Mε τοσα βραβεια για τα πληρωματα και ακομα τους φερονται σαν σκουπιδια..και ανεσχυντα διαφημιζουν θεσεις εργασιας οπου ζηταν ιπταμενΕΣ συνοδΟΥΣ!!

Συμφωνω με τον Cross, παρολο που η Αιγαιου πεταει LHR ATH κανει χαρη στη ΒΑ και τις δινει τους οσους μη ελληνες επελεγαν την ΟΑ μεχρι να αποχωρησει..και η ΒΑ αυξησε τις πτησεις..
 
Top