Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας

Re: ΝΕΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Καλώς ήρθες αγαπητέ φίλε,

Σχετικά με τα ερωτήματα σου δεν είναι εύκολη απάντηση ….. Επιστήμη ολόκληρη είναι..

Για παράδειγμα τι αεροπορική εταιρεία ;
Μεγέθους Sky Express;; , Olympic Air;;; η κάτι μεγαλύτερο;;;;
Τι κεφάλαιο θα έχεις
Τι προοπτικές θα έχει αυτή η νέα εταιρεία…
Γενικότερα αυτά τα οποία στο έγραψα παραπάνω είναι τα ελάχιστα……

Είναι μια σειρά πραγμάτων που πρέπει να ακολουθηθούν για να συσταθεί….
 
Re: ΠΛΗΡΩΜΑ

Οι ερωτήσεις που κάνεις είναι σα να θες να κάνεις την σύσταση νέας εταιρείας …….

Μέχρι 50 θέσεων αεροσκάφος βάση της I.A.T.A. απαιτείτε 1 αεροσυνοδός.

Φυσικά και 2 άτομα στο θάλαμο διακυβερνήσεως.

Τώρα το κόστος θέλει ψάξιμο…
 
Re: Νέα αεροπορική εταιρεία

johny_boy, μας διαβάζεις αρκετό καιρό λες. Οπότε υποθέτω πως γνωρίζεις τους κανόνες του φόρουμ. Ότι για παράδειγμα δεν γράφουμε κεφαλαία (ούτε στον τίτλο) και ότι ανοίγουμε ένα νέο νήμα στην σωστή κατηγορία. Σε παρακαλώ να τα προσέχεις αυτά στο μέλλον. Επίσης συγχώνευσα τα δύο σου νήματα.
 
Re: πληρωμα

Greg.CHQ":2k5jf1il said:
Οι ερωτήσεις που κάνεις είναι σα να θες να κάνεις την σύσταση νέας εταιρείας …….


Δεν θέλω να ανοίξω αεροπορική εταιρεία απλά θέλω να καταλάβω καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας τους....Γενικά μου αρέσει να μην έχω απορίες και το πως λειτουργεί μια αεροπορική εταιρεία ήταν πάντα ένα μυστήριο αλλά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου είναι πως βγαίνει το πρόγραμμα..Αν ασ πούμε κλείσει μόνο ένα άτομο σε αεροπλάνο 50 θέσεων τι κάνει η εταιρεία??Αυτο για τα κεφαλαία δεν το ήξερα..!Σε ποια κατηγορία πάνε τέτοιου είδους γενικές ερωτήσεις..?Την επόμενη φορά θα το προσέξω περισσότερο.!
 
Αλήθεια, τι χρειάζεται για την Ίδρυση αεροπορικής εταιρείας? Κανονικές πτήσεις με ιδιόκτητο ολοκαίνουργιο αεροσκάφος τύπου turbo-prop. Δεν κάνω πλάκα. Αν ενδιαφέρετε κανείς ας επικοινωνήσει μαζί μου.
 
Φίλε MD 11 προσπαθείς να ανοίξεις αεροπορική εταιρεία μαθαίνοντας πληροφορίες μέσα από ένα forum?Εδώ άλλοι και άλλοι που ήταν χρόνια γνώστες δεν κατάφεραν να επιτύχουν σε αυτόν τον πολύ δύσκολο επιχειρηματικό κλάδο.Καλή τύχη anyway
 
ωραία θα ήταν όμως να βλέπαμε ξανά 727 με Ελληνικό νηολόγιο......!
πέρα απο ένα ιδιόκτητο turbo-prop, θα χρειαστείς και 5-10 άλλα πραγματάκια........
 
Το τι ακριβός χρειάζεται το γνωρίζω αλλά νομίζω πώς δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα στην Ελλάδα, έχω ακούσει για πολλά λαδώματα και ας είσαι 100% ΟΚ. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί κλίνουν η εταιρίες και την κάνουν στο εξωτερικό. Τεσπα δεν πειράζει παιδιά, κακός ρώτησα.
 
χρειάζεσαι περίπου στα 15 εκατομύρια περίπου, απαραίτητα χρειάζεσαι ένα ιδιόκτητο αεροσκάφος (ανεξάρτητα με το πόσο μεγάλο στόλο θα έχεις) με ελληνικό νηολόγιο και μετά ξεκινάς απο προσωπικό ως και λαδώματα για να λείτουργήσει η εταιρεία.Αν το σκέφτεσαι σοβαρά σου λέω ότι στην αεροπορική βιομηχανία και οι τελευταιές σε κατάταξη είναι οι επενδύσεις πανω σε αεροπορικές εταιρειές με απόδοση κεφαλαίου γύρω στο 5% ένω τα CRS έχουν απόδοση γύρω στο 24%.Δεν ξέρω αν σε διαφώτισα αλλίως στείλε pm.
 
Αγαπητε φιλε Κ.Α 320 δεν νομιζω οτι η μονη λυση ειναι η αγορα ενος αεροσκαφους με 15 εκατ.Ισως με leasing να ειναι πιο σωστη για μια νεα εταιρεια που δεν διαθετει,αλλα και ουτε να δεσμευσει κεφαλαια.Βεβαια τα λαδωματα ''βοηθουν" στην αποκτηση της αδειας εκμεταλλευσης και του Α.Ο.C!!!!!!!Αναρωτιεμαι σχετικα με τις τοσες εταιρειες που κατα καιρους ιδρυονται στην χωρα μας.Υπαρχει τοσο αεροπορικο εργο που να δικαιολογει την υπαρξη τους?Δεν γνωριζουν οτι ειναι θεμα χρονου το κλεισιμο τους?Η χωρα μας ''δεν αντεχει'' εταιρειες με μεγαλα αεροσκαφη τυπου boeing737 και airbus320 για πτησεις εσωτερικου.Σωστα λοιπον ο φιλος MD-11ER "ψαχνεται" για turbo-prop!!!!!!
 
Top