Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Οhhhh, yeaaaah!!! Αναρτήθηκαν -αρχικώς προς διαβούλευσιν- στο site της ΥΠΑ τα γραφειοκρατικά για τον brand new διαγωνισμό που αφορά κατοχύρωση PSO από 1/4/2012 έως 31/3/2016.

Ιδού τα δρομολόγια και η σύγκριση με τον προηγούμενο αμαρτωλό διαγωνισμό.
:arrow: AΤΗ-JTY (x4-6 weekly / 140-240 seats per leg) (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JIK (x5-9 weekly / 250-540 seats per leg) (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: ATH-LRS (x7-12 weekly / 210-600 seats per leg) (x6-10 weekly / 210-350 seats per leg)
:arrow: ATH-MLO (x7-10 weekly / 245-350 seats per leg) (x7-8 weekly / 245-280 seats per leg)
:arrow: ATH-KIT (x6-8 weekly / 240-400 seats per leg) (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JNX (x6-9 weekly / 180-270 seats per leg) (x6-8 weekly / 192-200 seats per leg)
:arrow: ATH-PAS (x10-20 weekly / 200-400 seats per leg) (x10-19 weekly / 170-330 seats per leg)
:arrow: ATH-AOK (x7-10 weekly / 420-600 seats per leg) (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)
:arrow: ATH-JSH (x5-7 weekly / 350-490 seats per leg) (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JSI (x2-8 weekly / 60-400 seats per leg) (x2-7 weekly / 30-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JKL (x7-10 weekly / 210-300 seats per leg) (x7-10 weekly / 140-200 seats per leg)
:arrow: ATH-SKU (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg) (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: SKG-SMI (x3-5 weekly / 240-400 seats per leg) (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-JKH (x3-5 weekly / 240-400 seats per leg) (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-CFU (x4-5 weekly / 240-300 seats per leg) (x4-5 weekly / 200-250 seats per leg)
:arrow: SKG-KLX (x2-4 weekly / 120-240 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: SKG-SKU (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg) (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-RHO (x2 weekly / 50 seats per leg) (x2 weekly / 40 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-SMI-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-SMI-RHO (x1 weekly / 25 seats per leg) (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg) (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK-KSJ-JSH (x4-7 weekly / 160-280 seats per leg) (x4-6 weekly / 140-210 seats per leg)
:arrow: RHO-KGS-LRS-JTY (x2-3 weekly / 60-90 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: RHO-KZS (x4-7 weekly / 100-175 seats per leg) (x4-6 weekly / 80-120 seats per leg)
:arrow: AXD-JSH (x3-4 weekly / 75-100 seats per leg) (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: PVK-JSH (x2-3 weekly / 50-75 seats per leg) (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ (x2-3 weekly / 60-90 seats per leg) (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)

Οι συχνότητες πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων αφορούν χειμώνα-καλοκαίρι ενώ οι θέσεις είναι οι συνολικά εβδομαδιαίες ανα κατεύθυνση.

Τι αλλαγές παρατηρείτε με μια πρώτη ματιά?

Προς μελέτη τα γραφειοκρατικά, τα οποία και κατέβηκαν απ' την ιστοσελίδα της ΥΠΑ μόλις έληξε η ημ/νια για τη διαβούλευση - δλδ απόψε τα μεσάνυχτα:
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/SXEDIO_EPIBOLIS_6os_11.doc
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/PROSKLISI_PAROXHS_DHM_YPHRES_6os_11.doc
:arrow: http://www.hcaa.gr/up/files/SXEDIO_SYGGRAFI_YPOXREOS_6os_11.doc
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καταρχάς έχω την αίσθηση πως κάποιες αλλαγές στις συχνότητες έχουν ήδη γίνει. Π.χ. στην Πάρο ή στη Νάξο στο ισχύον πρόγραμμα της ΟΑ τηρούνται οι αυξημένες συχνότητες).

Επίσης, δεν περίμενα να πηγαίνει τόσο καλά το Άκτιο-Σητεία ώστε να θέλει +1 εβδ. συχνότητα (χειμώνα/καλοκαίρι)!

p.s. Να υποθέσουμε πως στον εν λόγω διαγωνισμό η Α3 θα κάνει πέρα για να αφήσει στην ΟΑ χώρο; Γύρισε ο τροχός όπως λέμε (μετά τις Ευρώπες, ήρθε η ώρα των νησιών)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Στις συχνότητες δεν υπάρχει καμιά τεράστια διαφορά, στις ζητούμενες θέσεις όμως παρατηρείται μια αύξηση, ειδικά τη θερινή περίοδο όπου φαίνεται να λαμβάνονται υπ' όψιν διάφορα διαχρονικά παράπονα (πχ ATH-JIK, ATH-LRS, SKG-JKH, SKG-SMI). Μάλιστα, οι αυξήσεις είναι τέτοιες που ουσιαστικά απαιτούν είτε τη δρομολόγηση μεγαλύτερων α/φων είτε την περαιτέρω αύξηση των συχνοτήτων. Μόνο στη Πάρο φαίνεται να μην αύξησαν τις θερινές θέσεις αρκετά...

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ποιές αεροπορικές θα διαγωνιστούν αφού η ΟΑ3 ενδέχεται να δώσει χώρο για ευνόητους λόγους, με τις Sky και Astra να είναι ίσως και οι περισσότερο ωφελημένες ενώ παίζει να εμφανιστούν κ τίποτα διάττοντες αστέρες.

Τέλος, ήθελα να ανεβάσω κι ένα συγκριτικό πινακάκι με τις παλαιότερες τιμές καθώς και τις τιμές που ορίζει ως ανώτερες ο τρέχων διαγωνισμός αλλά λαμβάνω το μήνυμα "Συγνώμη , αλλά η ποσόστωση συνημμένων στην Δ. Συζήτηση έχει επιτευχθεί." :rolleyes:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ ????

Ενδιαφέρον . . . .
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ενδιαφέρον Έχει το CFU-PVK-EFL-ZTH-ΚΙΤ. . . . . . .

Πιστεύω ότι το δρομολόγιο αυτό θα έχει νόημα αν το αλλάξουν σε CFU-PVK-EFL-ZTH-ΑΤΗ-ΚΙΤ Με αυτόν τον τρόπο θα εξυπηρετεί :

PVK-ΑΤΗ (έστω και με 2 στάσεις) Κανόνικα θα έπρεπε να ήταν το ΑΤΗ-PVK-ATH μέσα στις άγονες, κρίμα που έχει απαξιωθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο :( . . . . .
ΖΤΗ-ΑΤΗ (αφού δεν θα υπάρχει)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Γιατι δεν υπάρχει και το SKG-LXS στη λίστα;δεν θεωρείται πια άγονη;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Σαν να αχνοθυμάμαι ότι είχε προστεθεί αργότερα ένα SKG-LXS-JIK και το οποίο εμφανίζεται στο σύστημα της SEH. Πρέπει να είχε προκυρηχθεί μόνο του και ο ανάδοχος να το τσίμπησε για μια 4ετία...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Η γραμμή SKG-LXS-JIK δόθηκε στη Sky Express για την τετραετία 2010-2014 (πιο συγκεκριμένα 1η Σεπτεμβρίου 2010 έως 31 Αυγούστου 2014), οπότε δεν πάει πακέτο με τις υπόλοιπες.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Οχι ρε γμτ,4 χρόνια με Sky Express..!!Αρα λήμνο απο το 2014 και μετά..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Greg.CHQ":1ign06bl said:
PVK-ΑΤΗ (έστω και με 2 στάσεις) Κανόνικα θα έπρεπε να ήταν το ΑΤΗ-PVK-ATH μέσα στις άγονες, κρίμα που έχει απαξιωθεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο :( . . . . .

Ποιος θα παει Πρέβεζα αεροπορικώς με 2 στάσεις;
Συζητούσα με φίλο από Πρέβεζα και μου ελεγε ότι με 50 ευρώ το κεφάλι πας από Αθήνα-Πρέβεζα με ταξι σε 3,5 ώρες (το κάνουν λεει πολλοί πλέον)
 
Top