Ρώσος πιλότος κάνει άνω - κάτω το αεροδρόμιο Ηρακλείου!

Μά γιά να'χη situational awareness στην περίπτωση αυτή,έπρεπε να μπορή να συνεννοηθή με τούς ΕΕΚ.

Ετσι όπως το βλέπω το θέμα,γιά διάλογο κωφών επρόκειτο (ή,έστω,ενός κωφού μ'έναν φυσιολογικό).

Υπάρχει πουθενά link ν'ακούσω την συνομιλία;Στο OnAlert πάντως δέν υπάρχει.

ΥΓ.Τί έλεγα πιό πάνω γιά τους Ελληνες ΕΕΚ που μιλάνε Ελληνικά στίς Ελληνικές εταιρίες;Ακόμα κι'άν ο Ρώσσος ήξερε καλά Αγγλικά,πάλι θα μπορούσε να γίνη δυστύχημα αφού δέν θα μπορούσε να καταλάβη πού βρισκόταν η A3 σε σχέση μ'αυτόν.

Επίσης μήν ξεχνάμε ότι η συνήθεια είναι μεγάλο πράγμα.Αν ο συγκεκριμένος Ρώσος,λόγω τής φύσης τής δουλειάς του,απο/προσγειώνεται συχνά από/σε περιοχές που δέν έχουν ATC (όπως π.χ. ένα δάσος,ένα χωράφι κλπ),λογικό είναι να μήν έχη συνηθίσει να εφαρμόζη τίς σχετικές διαδικασίες.
 
Αν αυτός έχει συνηθίσει να πετάει σε περιοχές που δεν έχει ATC, ας μείνει σε αυτές, το έχει αυτό το δικαίωμα! Αλλιώς δεν είναι και τίποτα να μάθει τα στοιχειώδη αγγλικά που χρειάζονται, 100 φράσεις να μάθαινε έστω και θα μπορούσε να την "παλέψει" αλλά ούτε καν αυτό!
Και η φουκαριάρα η ΕΕΚ στην Aegean μιλούσε αγγλικά, μίλησε ελληνικά για να τους πει ότι υπάρχει κάποιος που δεν συνεννοείται δυτικά του σταθμού..

To link της συνομιλίας:

http://www.avsim.com/greece/Russian%20Helicopter.wav

Καλό γέλιο Hastaroth!
 
Αυτό ακριβώς έγραψα και πιό πάνω,ότι πρωτίστως φταίνε οι ανώτεροί του που τον επέλεξαν να πάη σε διεθνή αποστολή χωρίς να έχη την κατάλληλη εμπειρία (γνώση Αγγλικών-έστω τών βασικών αεροπορικών-και γνώση/εμπειρία σε διαδικασίες ATC).

Το αρχείο το κατέβασα αλλά το γέλιο θα ακολουθήση αύριο διότι τώρα νυστάζω.
 
Για να παραθέσω κι εγώ την άποψή μου. Οι ξένες εταιρίες πυρόσβεσης που έρχονται στην Ελλάδα κάθε καλοκαίρι, κλείνουν συμβόλαιο με το ελληνικό δημόσιο και πλερώνονται για να πετάνε, δεν το κάνουν από καλοσύνη προς τους Έλληνες... Θυμάστε πόσες φορές "παιζόταν" αν έρθουν τα Erickson στην Ελλάδα λόγω μη ύπαρξης χρημάτων και υπογραφής συμβολαίων. Από τη στιγμή λοιπόν που κάποιος τα σκάει, θέλει και τις ανάλογες υπηρεσίες. Δε γνωρίζω πόσα λεφτά πληρώνει το ελληνικό δημόσιο και αν το ποσό αναλογεί στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, αλλά τουλάχιστον ο πιλότος έπρεπε να γνωρίζει αγγλικά και να ξεχάσει τα "report-report west-west" λες και πετάει σε καμιά αποστολή στην ΕΣΣΔ...

Όσο για το σύνδεσμο μέσα στο ελικόπτερο, δουλειά του δεν είναι να συνομιλεί με τον εκάστοτε πύργο ελέγχου αλλά να διευθύνει την επιχείρηση πυρόσβεσης.

Επίσης, κι ένας άλλος παράγων που δυστυχώς "πιάνει" πολλούς πρώην σοβιετικούς είναι η κατανάλωση αλκοόλ... Οι τύποι είναι μονίμως κόκαλο... Έχω ακούσει φοβερές ιστορίες για Ρώσους πιλότους σε πυροσβεστικά από έγκυρη πηγή. Δυστυχώς, λίγο ή πολύ, κάποιοι εδώ μέσα τα έχουν δει και από κοντά... Όταν ακούς να σου λένε ότι τους τελείωσε η βόντκα και έπιασαν το αντιψυκτικό (!!!) επειδή ήταν καλοκαίρι και δεν το χρειαζόταν, ή όταν ακούς να σου λένε ότι ένα ρώσικο ελικόπτερο στη Ζάκυνθο πριν κάποια χρόνια, προσγειώθηκε σε χωράφι έξω από το αεροδρόμιο (!!!) και μετά εκίνησε πάλι για να προσγειωθεί στην πίστα και διάφορες άλλες ανάλογες ιστορίες, καταλαβαίνετε τι γίνεται. Δεν έχω καμία προκατάληψη με τους ρωσωουκρανούς πιλότους αλλά δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι...

Όσο για την ΕΕΚ, η αντίδρασή της ήταν ανθρώπινη. Όταν λές στον άλλον "Report your position" και σου απαντάει "YOU report position" το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κλάψεις ή να γελάσεις. Η ΕΕΚ επειδή είχε οθόνη ραντάρ κι έβλεπε, γέλασε. Αν δεν είχε ραντάρ θα έκλαιγε...

Πάντως ψοφάω να ακούω τον πιλότο της Αιγαίου να λέει "ε γιατί δε μας είπε τίποτα να ούμ". Αθάνατη ελληνίλα!!! :thx:
 
Ασφαλώς και πληρώνονται οι εταιρίες πυρόσβεσης γιά να στείλουν ελικόπτερα και πιλότους εδώ.Γι'αυτό και πρωτίστως οι ιθύνοντές τους έχουν την ευθύνη να επιλέξουν πληρώματα που ξέρουν -τουλάχιστον- τα αεροπορικά αγγλικά και τίς διεθνείς διαδικασίες ραδιοτηλεφωνικής επικοινωνίας.Ο συγκεκριμένος ήταν εμφανές ότι δέν ήξερε ούτε το ένα ούτε το άλλο.Εμοιαζε σάν μαθητής που κοιμάται στην τάξη και ξαφνικά ο δάσκαλος τον ρωτάει "τί είπα πρίν λίγο;".....

Γιά τον αλκοολισμό τους δέν μπορώ να εκφέρω γνώμη.Εχω διαβάσει πως τα πληρώματα τών Ρωσικών αεροπορικών εταιριών υποβάλλονται σε αλκοτέστ πρίν από κάθε πτήση.Δέν ξέρω άν αυτό ισχύη και γιά ιπτάμενους άλλων δραστηριοτήτων,πάντως ο πιλότος τού πυροσβεστικού αυτού δέν μού φάνηκε να είναι "τύφλα".

Χάχανα από την ΕΕΚ δέν άκουσα στο συγκεκριμένο σημείο,ούτε γενικώς σε όλη την συνομιλία.Ισως πάλι να μήν το πρόσεξα-μόνο μιά φορά άκουσα το αρχείο.Θα το ξανακούσω γιά να βεβαιωθώ.Ωστόσο,άν όντως χαχάνισε ή γέλασε,κατά την ταπεινή μου άποψη,λάθος της ήταν.Ωφειλε να παραμείνη τυπική εκείνη την στιγμή.Ας χαχάνιζε όσο ήθελε μετά,όταν θα σχολούσε..

Η ατάκα τού πιλότου τής A3 ήταν όντως θεϊκή.Μά,άν μπορούσε να συνεννοηθή μαζί του ο Ρώσος,θα είχε ήδη συνεννοηθεί και με την ΕΕΚ και δέν θα γινόταν όλος αυτός ο χαβαλές.....
 
Για να πετάς το Romeo Alpha 22988 που έχει πετάξει σε όλο το Ανατολικό Μπλοκ, από την σωστή πλευρά του τοίχους μέχρι την Ουγκάντα, το Τατζικιστάν και την Βόρεια Κορέα, δεν χρειάζεται να μιλάς αγγλικά κύριοι. Επιβάλλεται σιγή ασυρμάτου και ο πιλότος με τον κόκκινο λαιμό που ίσως κάποτε πετούσε βομβαρδιστικό με 6 κινητήρες και 3 έλικες απογειώνεται, πετάει και απαντάει όταν, όπου και αν γουστάρει. Αυτός ο νέος της Aegean να μας κάνει την χάρη και να ασχοληθεί με τις γραβάτες του.

Να'ουμ.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=964050
gallery/image_page.php?album_id=9&image_id=20282

750.000Ε για 90 μέρες
 
Κορυφαίες στιγμές έζησα σήμερα στο Ηράκλειο, όπου στην προσέγγιση ήταν η ίδια ελεγκτής και ακούγοντας την φονή της να μου λέει Puma 18 report position, δεν μπορούσα να κρατηθώ... ήμουν έτοιμος να της πω: yes, yes, report, report :twisted: . Ταυτόχρονα, έσκασε και η Ολυμπιακή 518, όπου αυτός που μιλούσε, είτε Κ1 είτε Κ2, ήταν σαν τον Barry White: λες και αντί για αναφορά, έκανε διαφήμιση για άρωμα....
έλιωσα λέμε :D
 
Κι'εγώ έλιωσα στο γέλιο με το που διάβασα το σχόλιο.Φαντάζεσαι το σόκ που θα πάθαινε η ΕΕΚ;

Αυτό το yes,yes,report,report θα έπρεπε να αναγορευτή ώς κορυφαίο αεροπορικό "μαργαριτάρι" τής χρονιάς στο σχετικό topic...

ΥΓ.Από πότε ο Barry White κάνει και διαφημίσεις γιά αρώματα;Εγώ γιά τραγουδιστή τον ήξερα....
 
Όχι ρε παιδί μου. Όταν λέει "φωνή Μπάρυ Γουάιτ" εννοεί στο στύλ: "Beau Mec..........για τον άντρα που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ"


Αντίστοιχα λοιπόν "RA.......για τον πιλότο που δεν χρειάζεται άδεια απογείωσης"
 
Αυτό, αυτό ακριβώς. Ευχαριστώ gonso. Είδα την απορία του Hastaroth αλλά δεν είχα κουράγιο να το εξηγήσω...
Βαθιά, μπάσα, αισθησιακή φωνή (κατά τη γνώμη μου επίτηδες μια οκτάβα χαμηλότερα από την κανονική του), από αυτές που ακούνες οι γυναίκες και σπαρταράνε (έτσι έχω ακούσει, μή βαράτε οι κυρίες). Λέω θα κατέβει ο τύπος στο Ηράκλειο και θα στενάξουν τα κοτέτσια...
(τέλος το off-topic από μένα :D :D :D )
 
Top