Φωτογραφίες στο airliners.gr - I

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
vassdel":3hq2q0m3 said:
Edit: sv1xv , ευχαριστώ για την βελτίωση... έχεις τα pm απενεργοποιημένα και έτσι δεν μπορώ να απαντήσω στα δύο που μου έστειλες :mrgreen:
Oops, το έφτιαξα, ευχαριστώ. Δεν το είχα καταλάβει γιατί τα πιο πρόσφατα ήταν από διαχειριστή και παρέκαμπταν τη ρύθμιση...
 
Σαν να μου φαίνεται ότι έχεις δίκιο...
Η βιασύνη να ανεβούν 20 φωτογραφίες με τη μία, έφερε και το λάθος ακόμα και στο ψάξιμο για επιβεβαίωση του τι τύπος είναι ακριβώς...
 
Έχουμε δει πιλότους να μας κοιτούν, να μας χαιρετούν να μας φωτογραφίζουν (!)
Αλλά επιβάτη να μας απευθύνεται με τέτοιο τρόπο δεν πρέπει να έχει ξαναδεί κανείς μας.
 
Η αλητεία δεν έχει εθνικότητα...
 
Ευχαριστώ για την συμπαράσταη παιδιά!!!

Είδικα ο φίλος imaginas έχει απόλυτο δίκιο.
Ευτυχώς το αντιλήφθηκα στο PC!!!
 
Εμένα μου είχε κάνει ανάλογη χειρονομία το 2005 οδηγός του Τραμ στο Νέο Κόσμο.Δεν ήθελα να δώσω συνέχεια και δεν έστειλα τη φωτό στη διοίκηση.Ίσως όμως έκανα λάθος...
 
Σας παρουσίαζω μια φωτογραφία ενός ΠΟΛΥ σπάνιου αεροσκάφους.
Το φωτογράφησα καθώς περνούσε από την πόλη της Ρόδου για να προσγειωθει.
Ιδού
Επίσης το αεροσκάφος έχει και δικό του site όπου μετάξυ των άλλων μπορείτε να βρείτε την διαφήμιση του από τις αρχές της δεκαετίας του 60

Μπορεί κάποιος να μάς διαφωτίσει για τα πλεονεκτήματα του σχεδιασμού και ειδικότερα για την θέση των κηνιτήρων;
 
Στην διαφήμισή του πάντως αναφέρει ότι:
By mounting engines in tandem,propulsion is delivered around the center line of the airplane and it means superb handling ease,short-field agility and unruffled performance on one engine.

Μ'άλλα λόγια,άν σού "κρατήση" ο ένας κινητήρας,πάς άνετα με τον άλλον χωρίς να έχης προβλήματα από asymmetric thrust....

Οπότε γιά να έχης αυτήν την διάταξη,πρέπει να υπάρχη διπλό ουραίο (αλλιώς πού θα μπή η προπέλα τού πίσω κινητήρα;)

Πάντως η τιμή του την δεκαετία τού '60 ήταν..60 χιλιάδες δολλάρια (παρά ένα πενηντοδόλλαρο).Τζάμπα πράμα δηλαδής...
 
Top