British Airways

Μήπως υπήρξε κάποιο πρόβλημα για το οποίο δεν υπήρξε επικοινωνία από το πλήρωμα ή το προσωπικό εδάφους?

Η ΑΤΗ στην ΒΑ ανοίκει στην κατηγορία Band 4. Σε αυτήν την κατηγορία ανοίκουν όλες οι Ευρωπαϊκές πτήσεις με ζεστό γεύμα- Κων/πόλη, Λάρνακα, Κίεβο, Μόσχα, Αγία Πετρούπολη, Τρίπολη.

Στο παρελθόν όσες φορές υπήρξε πρόβλημα με το catering, η ΒΑ έδωσε vouchers. Σας έδωσαν κάτι άλλο?

Μου ακούγεται πολύ περίεργο ειδικά γιατί τώρα τελευταία η ΒΑ έχει κάνει σημαντικά βήματα στην αναβάθμιση του product στην Club Europe. Για παράδειγμα ξεκίνησαν πάλι να δείνουν ζεστές/ κρύες πετσέτες, ξηρούς καρπούς και να κάνουν load περισσότερα meal options με σκοπό να ικανοποιούνται περισσότεροι επιβάτες. Για το μέλλον αναμένονται παραπάνω αλλαγές- πάντα θετικές για τον επιβάτη.

ΟΑ277
 
Μιλάω για το Euro Traveler όχι για το Club Europe. Δεν έδωσαν τίποτα εκτός από νερό και ένα σνακ "τύπου σουπερμαρκετ". Απ' ο,τι έμαθα έχουν καταργήσει τα γεύματα στις ευρωπαΪκές πτήσεις, στο Euro Traveler πάντα.
 
Τι είναι το σνακ σουπερ-μάρκετ; Τελευταία φορά πέταξα μαζί τους πριν 3 μήνες LGW-MRS και το σέρβις ήταν πολύ καλό, έδωσαν σάντουιτς και καφέδες/αναψυκτικά για μια πτήση μιας ώρας και 50Ε. Τιμή ανταγωνισμού (RYANAIR+EASYJET) με παροχές ανώτερες (βλ σνακ, βαλίτσα δωρεάν κλπ).
 
H νέα καταπληκτική διαφήμιση της ΒΑ, που παίζει εδώ και λίγες μέρες στην βρετανική τηλεόραση:

http://www.youtube.com/watch?v=a4JdQi60 ... ideo_title

Πραγματικά, σε πιάνει ρίγος βλέποντας την (ειδικά αν είσαι "αρρωστάκι"), με εξαίρεση το κίτρινο high viz jacket που φόραγε ο πιλότος της μοντέρνας εποχής.

Μου αρέσει ο τρόπος που "αγκαλιάζουν" την παράδοση και την ιστορία τους, βάζοντας τους πιλότους στη θέση που τους αξίζει στην πορεία και την επιτυχία μιάς αεροπορικής εταιρείας. Με άλλα λόγια, το αντίθετο από αυτό που κάνουν οι λόκο, που αντιμετωπίζούν τους πιλότους απλά σαν ένα κόστος. Μου αρέσει που η ΒΑ δεν πέφτει στη λούμπα του "τα μειώνουμε όλα", και του "γινόμαστε όλοι Ryanair", δείχνοντας τον "άλλο δρόμο", σε αυτούς που θέλουν το ταξίδι τους να μήν είναι δρομολόγιο λεωφορείου και να μην αντιμετωπίζονται σαν κοπάδι.

Εύγε !
 
Μπορεί το σποτ να είναι εντυπωσιακό και να μη βγάζει το μικροαστικό αέρα που βγάζουν τα αντίστοιχα δικά μας, αλλά και η BA τα τελευταία χρόνια,μέσα στο γενικότερο κλίμα,είναι στη σκιά του παλιού καλού της εαυτού. Όταν χρεώνει 5 ή 10 λίρες την προκράτηση θέσης ανά διαδρομή δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν πέφτει "στη λούμπα των low cost". Ευτυχώς άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές δεν ακολούθησαν αυτή την πολιτική.
Μένει να δούμε αν όντως συνεχίζει να προσφέρει ζεστό γεύμα στις άνω των 3 ωρών ευρωπαϊκές πτήσεις στο economy...
 
Προφανώς και η ΒΑ έκανε δραστικές μειώσεις κόστους, σε σύγκρυση με πρίν από 15 χρόνια κα ασφαλώς εφάρμοσε και αυτή τακτικές που δεν υπήρχαν στην πρό-λόκο εποχή. Όμως, για να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή τους βάση, μήν ξεχνάμε τα εξής δεδομένα:

1) Η ΒΑ είχε τρελλή χασούρα την δεκαετία του 90. Έτσι και αλλιώς θα έκανε περικοπές, υπήρχαν ή δεν υπήρχαν λόκο.

2) ΚΑΜΜΙΑ αεροπορική εταιρεία legacy στην Ευρώπη δεν είχε μεγαλύτερη πίεση από το φαινόμενο λόκο τα τελευταία 15 χρόνια όσο η ΒΑ, μιάς που μέσα στον "κόρφο" της φύτρωσαν και ανδρώθηκαν ΚΑΙ η Easyjet ΚΑΙ η Ryanair. Η Lufthansa, είχε την Air Berlin που όμως ήταν μικρότερη από τις άλλες δύο ξεχωριστά και η Γερμανία είχε μεγαλύτερο πληθυσμό.

3) Σχεδόν όλοι οι CEO των ευρωπαικών legacy, μεγάλων charter και λοιπών, έχουν κάνει Βίβλο τους τα "Άπαντα του O'Leary". H BA δεν τον έκανε σε τέτοιο βαθμό. Ούτε καν.

4) H BA στήριζε μεγάλο ποσοστό των κερδών της στο business travelling. Αυτό έχει πάρει την κάτω βόλτα τα 4 τελευταία χρόνια και μάλλον χωρίς επιστροφή

Δεν θέλω να είμαι ούτε ο συνήγορος ούτε ο διαφημιστής της ΒΑ. Απλά όπως μου αρέσει να σχολιάζω αυτά που με "χαλάνε", έτσι θέλω να σχολιάζω και αυτά που με "φτιάχνουν"

Οι πιλότοι δέχονται τρελλές πιέσεις από όλες τις πλευρές. Μειώσεις αποδοχών, πολύ περισσότερες ώρες εργασίας, περισσότερα "μπαλάκια" (μιάς που για κάθε θέση εργασίας που χάνεται στα γραφεία των αεροπορικών, τόσο πιό εκτεθημένος είναι ο πιλότος που αναγκάζεται να κάνει και δουλειές άλλων για να φύγει το δρομολόγιο (διάλυση της οργανωτικής δομής της εταιρείας). Και σαν να μην φτάναν όλα αυτά, οι μάνατζερς αντιμετωπίζουν τους πιλότους εξεφτελιστικά και μειωτικά. Αυτήν την ρότα είχε τραβήξει και η προηγούμενη διοίκηση της Easyjet, με αποτέλεσμα να "χάσει" τον ενθουσιασμό και την πίστη των πιλότων. Ευτυχώς, η νέα διοίκηση αντελήφθη τί μεγάλος λάθος είναι να αντιμετωπίζεις τους πιλότους σου έτσι και έκανε ειλικρινή (?θα δείξει) προσπάθεια ανακωχής, στέλνοντας ένα γράμμα στους πιλότους το οποίο υπόσχομαι να το ανεβάσω, ελευθερα μετεφρασμένο (για προφανής λόγους).




Τέλος, για να επιστρέψω στο βίντεο και στο θέμα πιλότοι και το πώς τους αντιμετωπίζουν οι μάνατζερς των εταιρειών, μία αντιπαραβολή έρχεται στο μυαλό. Λέει στη διαφήμιση ότι οι Κυβερνήτες της ΒΑ, έχουν κεντημένες στην στολή τους τέσσερις λέξεις: "To Fly, To Serve". Στις πιό πολλές εταιρείες στην Ευρώπη την σήμερον ημέρα, στις στολές των πιλότων είναι κεντημένες τρείς λέξεις: "Made in China" !!!
 
flesland":2iig3cd1 said:
Τι είναι το σνακ σουπερ-μάρκετ;

Φαντάσου το πακέτο με το σάντουιτς που αγοράζεις από το σουπερμάρκετ.
 
Εγώ πάλι,όποτε ακούω/διαβάζω/βλέπω γιά περικοπές και εξοικονομήσεις και "βγάλε απ'τη μύγα ξύγκι" σε αεροπορικές εταιρίες-όχι μόνο στην BA αλλά ακόμα και στίς loco,σκέφτομαι μήπως θα'πρεπε να γίνω κακός και ν'αρχίσω να εύχωμαι να πέσουν μερικά αεροπλάνα από λάθη παρακουρασμένων και νυσταγμένων πιλότων και μηχανικών (εδάφους τε και αέρος), μπάς και μάθουν μερικοί μάνατζερς ότι στο μόνο πράγμα που δέν επιτρέπεται να κάνης οικονομίες σε μιά αεροπορική εταιρία είναι το βασικό κομμάτι τού operation της,δηλαδή ο σχεδιασμός και η εκτέλεση τής πτήσης αυτής καθ'εαυτής.

Προσωπικά δέν θα με πείραζε να μήν μού δώσουν ούτε μιά μπουκιά φαϊ,ακόμα και σε υπερατλαντική πτήση-άν θέλω να φάω,θα πάω σ'ένα εστιατόριο,θα ρίξω τρελές μάσες και μετά θα πάω στο αεροδρόμιο γιά checkin.Αρκεί να ξέρω ότι ο μηχανικός που έλεγξε το αεροπλάνο με το οποίο θα ταξιδέψω δέν ήταν εικοσιτέσσερις ώρες στη βάρδια πρίν,ότι τα ανταλλακτικά που τυχόν χρειάστηκαν κατά την συντήρηση δέν τα αγόρασαν απ'το μαγαζί τού κύρ-Αμπντούλ στην Σαχάρα και ότι ο πιλότος που θα πετάξη το αεροπλάνο δέν είχε κάνει τρείς φορές το γύρο τού κόσμου πρίν ξεκινήση αυτήν την πτήση.

Η ασφάλεια τού αεροπορικού ταξιδιού είναι πολύ πιό φτηνή ακόμα κι'από ένα αεροπορικό ατύχημα-το έχει πεί άλλωστε και ο γνωστός Στέλιος (όχι ο Καζαντζίδης,ο άλλος που έγινε και σέρ)......

ΥΓ.Καλό είναι και το σάντουϊτς "σούπερ-μάρκετ",αρκεί να μήν είναι τίγκα στη μαγιονέζα...
 
Όταν η εταιρία λέει ότι παρέχει "complimentary onboard food and bar service" και τελικά καταλήγει να προσφέρει ένα σκατοσακουλάκι από το super market τότε να τους πάρει και να τους σηκώσει. Τη BA θεωρητικά αυτό το κάτι παραπάνω την πληρώνουμε για να παρέχει, διαφορετικά να μην το αναγράφει στις παροχές της. Και αυτό στην περίπτωση που όντως έχει κόψει στα μακρινά ευρωπαϊκά δρομολόγια το φαΐ.
Όσον αφορά για την περίπτωση ατυχήματος και τα περί ευχών μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορώ να τα εκλάβω και να με συγχωρείς φίλε Hastaroth. Καμιά σοβαρή εταιρία, low cost ή μη, δε θεωρώ ότι κάνει εκπτώσεις στα συστήματα ασφαλείας της.
 
'Οπως σας είπα και παραπάνω δεν παίζει αλλαγή στο product στις πτήσεις της Αθήνας. Ίσως στην συγκεκριμένη πτήση να έγινε κάποιο λάθος.

Το προϊόν και οι υπηρεσίες αναβαθμίζονται συνέχεια- βλέπε introduction της First στο DME, ανακαίνιση των Β767, ανακαίνιση των Β777 με καινούργιο IFE Thales και αλλαγή στις World Traveller, World Traveller Plus και Prime θέσεις.

Όσο για την διαφήμιση, ακολουθούν και άλλες που είναι αφιερωμένες στο προσωπικό καμπίνας, εδάφους, μηχανικούς.

ΟΑ277
 
Top