Qantas

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το Airport Haber αναφέρει σήμερα, ότι η Qantas προσανατολίζεται στη διακοπή δρομολογίων μεταξύ Αυστραλίας και Los Angeles και Νέας Υόρκης, τα οποία και φαίνεται πως είναι τα πλέον ζημιογόνα του δικτύου της. Ακολουθούν τα δρομολόγια προς Βομβάη, Χονολουλού και Μπουένος Άιρες. Τέλος, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα της, η εταιρεία φαίνεται πως θα αναθέσει στη Jetstar το δρομολόγιο μεταξύ Auckland και Los Angeles.

http://www.airporthaber.com/abd-ucuslar ... 4070h.html
 
New International Strategy

Τα σχέδιά της για το μέλλον ανακοίνωσε η Qantas, με στόχο να γίνει πιο ανταγωνιστική, αλλά και πιο ισχυρή. Στη στρατηγική της συμπεριλαμβάνονται η περικοπή χιλίων θέσεων εργασίας, η σύνδεση με το Σαντιάγο (έδρα της LAN), η αναδιάρθρωση της συνεργασίας με τη British Airways, η ενίσχυση της συνεργασίας με την American Airlines, η δημιουργία της Jetstar Japan σε συνεργασία με την Japan Airlines και τη Mitsubishi Corporation, η δημιουργία μιας νεας θυγατρικής στην Ασία (όχι χαμηλού κόστους), το φρεσκάρισμα κι η αναβάθμιση του στόλου, η παραγγελία έως και εκατό Airbus A320 (συμπεριλαμβανομένων 78 neo), και πολλά άλλα.
 
Αγαπητά μέλη, πέρα από το πριεχόμενο των ανακοινώσεων (δεδομένα και νούμερα) οφείλω να ομολογήσω ότι η ανακοίνωση της qantas αποτλεί υπόδειγμα χρήσης στρατηγικής σκέψης παγκοσμίως. Λιτά και περιεκτικά έδωσαν στον κόσμο να κατανοήσει τη στρατηγική που στοχεύουν να εφαρμόσουν τα επόμενα 5 χρόνια. Μοιράστηκαν με τον κόσμο κάθε κίνηση που ετοιμάζουν. Αυτό πραγματικά δείχνει μια πρόθεση να δημιουργήσουν ένα πιο "ευρύ" προφίλ για την εταιρεία τους, και όπως αναφέρουν (πολύ σημαντικό), να δημιουργήσουν αξία για τη μετοχή τους. Το αποτέλεσμα μένει να το δούμε, αλλά η διαδικασία ας αποτελεί παράδειγμα για κάθε επιχείρηση (πάντα λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα των εκάστοτε ανταγωνισμών :mrgreen: )

δικός σας
 
Kαι οι Αυστραλοί θα δοκιμάσουν τη χορήγηση φορητών συσκευών (ipad) για IFE ωστόσο απώτερος στόχος τους είναι ο επιβάτης μέσω wi-fi να λαμβάνει το IFE στη προσωπική του συσκευή.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/news/qantas-to-trial-ipads-for-ife-120049
 
78 A320neo με παραλαβές από 2016 και 32 - Α320 με παραλαβές από 2013 παρήγγειλε η Qantas.
 
Η παραγγελία των 110 Α320 έγινε τον περασμένο Αύγουστο. Στις 6 Οκτωβρίου απλώς ανακοινώθηκε η οριστικοποίησή της. Πληροφοριακά, πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία αεροσκαφών στην ιστορία της Αυστραλίας με βάση τον αριθμό των αεροσκαφών.
 
Άναψαν τα αίματα στην Qantas καθώς αποφασίστηκε η καθήλωση του στόλου και η αναστολή όλων των πτήσεων (!) της μαμάς-εταιρείας, σε απάντηση των κινητοποιήσεων τριών συνδικάτων.
Οι υπάλληλοι οι οποίοι ανήκουν στα τρία σωματεία που αντιδρούν δεν έχουν το δικαίωμα να δουλέψουν και δεν πρόκειται να πληρωθούν καθ' όλη τη διάρκεια της καθήλωσης. Οι υπάλληλοι που δεν αντιπροσωπεύονται από τα τρία σωματεία υποχρεούνται να δουλέψουν κανονικά και θα πληρωθούν κανονικά.
Δεν επηρεάζονται οι πτήσεις των θυγατρικών Jetconnect, QantasLink και Jetstar.

http://www.qantas.com.au/travel/airline ... /global/en
http://airlineroute.net/2011/10/28/qf-29oct11/
 
Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση.

Τα Σωματεία τι απαιτήσεις είχαν; Μισθολογικές;
 
Η Qantas, ως "δυτική"-legacy εταιρεία, έχει υψηλότερα μισθολογικά κόστη συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, με την πολιτική που ασκεί η Αυστραλιανή κυβέρνηση, είδε το μερίδιο αγοράς της στα διεθνή δρομολόγια από/προς Αυστραλία να συρρικνώνεται, ειδικά με την αθρόα είσοδο των αραβικών εταιρειών (Emirates/Etihad/Qatar).
Προσπαθώντας να θωρακίσει τον εαυτό της και να βρει καινούριες πηγές εσόδων/κερδών, μέσα στα σχέδιά της είναι η δημιουργία θυγατρικών στην Ασία. Η μία θα είναι loco στην Ιαπωνία σε συνεργασία με την Japan Airlines, η δεύτερη premium με βάση σε Σιγκαπούρη ή Kuala Lumpur (δε θυμάμαι αν έχει γίνει η επιλογή).
Τα σωματεία όλα αυτά τα βλέπουν σαν κίνδυνο. Φοβούνται ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας (outsourcing για την ακρίβεια), ότι θα μειωθούν οι μισθοί κτλ κτλ.
Σημειωτέον ότι οι διεθνείς πτήσεις της μαμάς εταιρείας είναι ζημιογόνες, αλλά οι ζημίες καλύπτονται από τις δραστηριότητες των θυγατρικών (Jetstar), τις πτήσεις εσωτερικού και το κερδοφόρο πρόγραμμα τακτικών επιβατών.
Οπότε απαιτούν όλες αυτές οι θυγατρικές να λειτουργούν με όρους/μισθούς Αυστραλίας.
Άλλο παράδειγμα των απαιτήσεων των σωματείων : Το προσωπικό των εταιρειών που πραγματοποιούν codeshare πτήσεις της Qantas, να αμείβεται με τους ίδιους όρους. Αν δηλαδή κάποιος πετάει πχ σε πτήση της Qantas για Dallas και μετά συνεχίζει με πτήση της American για Miami (υπό κωδικό Qantas), τότε το συγκεκριμένο πλήρωμα της συγκεκριμένης πτήσης της American πρέπει να αμειφθεί με όρους Qantas.
Σταχυολογώντας από το διαδίκτυο,
Long-haul pilots do not want QF passengers put on Jetstar codeshare flights.
QF said engineers have a list of demands, including a 15% increase in wages and allowances over three years, putting their salary at around A$170,000 in January 2013.

Τα πράγματα έφτασαν σε επίπεδο θανατικών απειλών κατά των μελών του ΔΣ της εταιρείας, και στην πρόσφατη γενική συνέλευση ζητήθηκε αστυνομική προστασία με σκύλους και ανιχνευτές μετάλλων.

Μέχρι και η Αυστραλιανή πρωθυπουργός παρενέβη και προέτρεψε τις δύο πλευρές "να τα βρουν", την ώρα που τα σωματεία προέτρεπαν τους επιβάτεσ να ταξιδεύουν με άλλες εταιρείες.

http://atwonline.com/international-avia ... tions-1012
http://atwonline.com/operations-mainten ... paign-1010
http://atwonline.com/operations-mainten ... spute-1017
http://atwonline.com/operations-mainten ... spute-1014
 
Κατάργηση δρομολογίων και απολύσεις 500 ατόμων ετοιμάζει η εταιρεία.
Τα σύνεφα της κρίσης έφτασαν μέχρι τον Ειρηνικό……

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2137788
 
Top