Παραίτηση στην Olympic Air

Ο Πρόεδρος της Olympic Air κ. Διονύσης Μαλαματίνας αναλαμβάνει και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας από τις 30/11 μετά και την παραίτηση του κ. Θάνου Πασχάλη
..
Ο κυβερνήτης κ. Γιώργος Μητσέλος, τοποθετείται Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) με αρμοδιότητα τους τομείς ασφάλειας, ποιότητας εκπαίδευσης, επιχειρήσεις πτήσεων και εδάφους καθώς και την τεχνική διεύθυνση.


Η είδηση απο το isotimia.gr
 
Πάει και ο Πασχάλης μετά τον Καρακαδά... Τι γίνεται στην Olympic?!?!?!?!?
 
Προφανώς ξηλώνονται όλες οι φαεϊνές ιδέες-επιλογές Βγενόπουλου.

Αν δεν αναθέσουν σε μια σοβαρή εταιρεία να τους φτιάξει business plan, και τον Θεό τον ίδιο να βάλουν διοίκηση θα τα κάνει θάλασσα.
Αυτό ή δεν το καταλαβαίνουν, ή δεν θέλουν να χώσει τη μύτη του στα εσωτερικά της MIG κάποιος που δεν ανήκει στο "στενό κύκλο" γιατι θα βγούν τα άπλυτα στη φόρα.

Αν και νομίζω οτι είναι πια πολύ αργά για οτιδήποτε...
 
MerNion":201g8oco said:
Πάει και ο Πασχάλης μετά τον Καρακαδά... Τι γίνεται στην Olympic?!?!?!?!?

MerNion μόλις έγραψες το καλύτερο νέο για τους μηχανικούς αεροσκαφών της χώρας μας. Αρκεί μόνο να μη ξαναπάει σε αεροπορική εταιρία.
Αυτό που γίνεται στην ΟΑ μάλλον είναι το κλείσιμο. Την κάνουν όλοι με ελαφρά πηδηματάκια για να μη φανεί το όνομά τους όταν πέσει η αυλαία.
 
Ο Μαλαματίνας είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της MIG. Δε νομίζω ότι μπήκε στην Olympic για να την τρέξει. Κάτι σαν μεταβατική κυβέρνηση μου κάνει όλο αυτό... αν ισχύουν τα όσα λέγονται περί πώλησης της εταιρείας. Σε αντίθετη περίπτωση μπήκε αυτός γιατί δεν υπάρχει κανένας άλλος, κάτι που θεωρώ πως δεν ισχύει γιατί άνετα θα μπορούσαν να φυτέψουν κάποιον εκεί με εμπειρία ή χωρίς.
 
Δύσκολές εποχές και για στελέχη που καλούνται να φέρουν μια εταιρεία στο peak...........


Πολλοί την κάνουν ελαφρά για να μην πάρουν το βάρος μιας επαγγελματικής αποτυχίας η οποία θα τους ακολουθεί.......
 
Ο κυβερνήτης κ. Γιώργος Μητσέλος, τοποθετείται Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) με αρμοδιότητα τους τομείς ασφάλειας, ποιότητας εκπαίδευσης, επιχειρήσεις πτήσεων και εδάφους καθώς και την τεχνική διεύθυνση. 

Ο κ. Μητσέλος, με σπουδές στη Γερμανία και τις ΗΠΑ, έχει εργαστεί ως κυβερνήτης και διοικητικό στέλεχος εκπαίδευσης και διασφάλισης ποιότητας σε αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.


ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ....
http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf
 
To link δεν δουλεύει φίλε μου. Παρακαλώ μία περίληψη αν γίνεται.
 
δηλαδη επειδη ειχε ενα συμβαν δεν κανει για αυτη την θεση ? αν και δεν ξερουμε αν ηταν αυτος γιατι δεν λεει ονοματα στο λινκ που ποσταρισες,για καντο ποιο λιανα να καταλαβουμε και εμεις γιατι για να το βαλεις καποιο λογο θα ειχες
 
Ένα ατυχές περιστατικό δεν είναι λόγος για να κριθεί κάποιος ακατάλληλος ή όχι.
Για το συγκεκριμένο όμως, από ότι είχα διαβάσει τότε, η ΥΠΑ δεν πληροφορήθηκε για το συμβάν την ημέρα που έγινε.
Αλλά ως γνωστών τα ΜΜΕ έγραφαν τότε μόνο για τις ώρες αγωνίας & τις λαχτάρες της πΟΑ. Όταν κάτι συνέβαινε στην Α3, σιωπή.
Λίγες μέρες αργότερα ή νωρίτερα είχαν και μια ηρωική έξοδο στη Σαντορίνη με Avro όπου και πάλι δεν έγινε κάποιο σούσουρο :great:
Ξεχάσατε το satelite που τα βράδια γινόταν υπαίθριο συνεργείο;
Όχι πως απαγορεύεται να συντηρείς το αεροσκάφος εκτός υποστέγου, αλλά κάποιες συντηρήσεις συνιστώνται να γίνονται σε στεγασμένο χώρο.

Χωρίς να έχω διαβάσει την αναφορά, θυμάμαι πως το α/φος χτύπησε στη δεύτερη προσπάθεια προσγείωσης. Αφού είδανε πως πραγματικά δεν γίνεται να προσγειωθείς, γύρισαν στην Αθήνα χωρίς να ειδοποιήσουν τις αρχές για την επαφή που είχαν, έτσι ώστε να παρθούν μέτρα κατά την προσγείωση του αεροσκάφους καλού - κακού. Δε μιλάω για αφρούς κτλ, αλλά για την παρουσία πυροσβεστικών δυνάμεων για επέμβαση αν χρειαζόταν.
Μην ξεχνάτε οτι τα engine fan cowlings έχουν μια τάση να εξαφανίζονται στο δευτερόλεπτο {τις περισότερες φορές με υπαιτιότητα μηχανικών :oops: } προκαλώντας μεγάλες ζημιές ακόμα και το horizontal stabilizer.
Να μην ξεχνάμε πως μια δομική ζημιά δεν εντοπίζεται από το πιλοτήριο. Warnings - Caution - alarm bells κτλ ενεργοποιούνται μόνο σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή σε άνοιγμα κάποιας πόρτας avionics, cargo, passenger & emergency exits. Όλες οι άλλες ζημιές εκτιμώνται στο έδαφος από τους μηχανικούς.

Την ημέρα του συμβάντος η πΟΑ είχε ακυρώσει τις πτήσεις της προς το νησί λόγω των δυνατών ανέμων, αλλά μάλλον τα 737 της Α3 δεν μασάγανε από τέτοια.
Δε θεωρώ οτι έφταιγε ο κυβερνήτης, γνωρίζοντας από πιλότους που πέρασαν από την τότε Α3, την αντιμετώπιση της διοίκησης στις όποιες επιφυλάξεις εκτέλεσης δρομολογίου. Μπρος στην ικανοποίηση των επιβατών που πέταξαν προς Ρόδο έναντι αυτών της ΟΑ που έμειναν πίσω, τι να σου πει η ασφάλεια πτήσεων... :twisted:
Δεν είναι τυχαίος ο αριθμός χειριστών και μηχανικών που έφυγαν με τη μία όταν άνοιξε ο Βγενό. Που να γνωρίζαμε τότε την παντρειά! :banana:
Κάτι δε λειτουργούσε καλά στην εταιρία τότε & ελπίζω πως έχουν αλλάξει τώρα.

Θέλω να πιστεύω πως η νοοτροπία της εταιρίας έχει αλλάξει και πως ο κυβερνήτης αυτός δυστυχώς έπεσε θύμα του λεγόμενου peer pressure {Βλέπε human factors}.
Το έργο του θα δείξει στο μέλλον αν είναι κατάλληλος ή όχι για τη θέση που του έδωσαν.
Δεν είναι λίγες οι φορές που τη χρησιμοποιώ την Α3 τον τελευταίο καιρό :mrgreen:
 
Top