Norwegian στην Ελλάδα

Loco ????? :D :D :D :D :D :D

Μα χάνουμε τον ορισμό τις λέξης Loco οταν αναφερώμαστε στην Norwegian ....

Οι τιμές απο Χανιά είναι απλησίαστες τις περισσότερες φορές.... Και καλά το καλοκαιρι πές ειναι εποχικά δρομολόγια (στα περιφεριακά αεροδρόμια) και είναι κλεισμένα απο γραφεία οκ....

Απο Athens ?

Πιστέυω ότι είναι απαράδεκτη στην τιμολογιακή της πολική δεδομένου ότι για αυτά που πληρώνει κάποιος δεν τα αξίζει καθόλου......
 
Εγώ την έχω χρησιμοποιήσει σε μερικά ταξίδια (δικά μου και ξένα) και την κατατάσσω στις "loco με ιδιαιτερότητες":
Ακολουθεί την πολιτική και τις τιμές (στα περισσότερα δρομολόγια - ίσως όχι σε αυτά που ψάξατε) των λόκο (πχ έχω πάρει Βερολίνο - Σταβάνγκερ στα 25 ευρώ και Όσλο σταβάνγκερ στα 12), αλλά ταυτόχρονα προσπαθεί μέσω των προσφορών και των επιλεκτικών παροχών να δημιουργήσει αφοσιωμένο πελατολόγιο...

Για παράδειγμα, σε πτήση μου Βερολίνο - Σταβάνγκερ, πλήρωσα 25 ευρώ κομπλέ (με βαλίτσα) και πήρα επιστροφή 4 ευρώ στο λογαριασμό μου, που μπορώ για ένα χρόνο να χρησιμοποιήσω σε οποιοδήποτε δρομολόγιό τους. Αν είσαι σκανδιναυός και ταξιδεύεις συχνά με αυτούς, μαζεύεις αρκετούς πόντους (cash points τα λένε αυτοί) που άνετα μπορείς να χρησιμοποιήσεις από το Όσλο για να πας στη "μαγευτική Σκιάθο".

Ίσως να μην είναι τόσο φτηνή όσο η Ryanair, αλλά δεν πρέπει επ' ουδενί να τη συγκρίνετε με full frills εταιρίες...
 
Αυτό δεν το κατάλαβα καθόλου….
Γιατί να την προτιμήσω όταν για την περίοδο που θέλω να ταξιδεύσω (όπως προανέφερα) οι full frill εταιρείες είναι ποιο φτηνές; (και η ανταπόκριση στο Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο είναι της τάξης της μιας ώρας)
Για Ελσίνκι Lufthansa €185, Malev €182
Για Κοπεγχάγη. Lufthansa €155, Malev €179, Swiss €163
Για Στοκχόλμη Lufthansa €145, Malev €177, Swiss €162
Μπορεί για Βόρεια Ευρώπη να είναι ελκυστική αλλά για Ελλάδα είναι όσο ελκυστική όσο και η SAS.
Μάλλον δεν ενδιαφέρονται για τον ανταγωνισμό αλλά να βγάλουν κέρδος και να καλύψουν τα ζημιογόνα τους δρομολόγια.
 
Belavia":33zz1eqo said:
Αυτό δεν το κατάλαβα καθόλου….
Απλό είναι, πού μπερδεύεσαι; Γράφεις:

Belavia":33zz1eqo said:
Γιατί να την προτιμήσω όταν για την περίοδο που θέλω να ταξιδεύσω (όπως προανέφερα) οι full frill εταιρείες είναι ποιο φτηνές; (και η ανταπόκριση στο Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο είναι της τάξης της μιας ώρας)
Αν έχεις κάνει ήδη ταξίδια με αυτήν, θα έχεις αρκετά cash points να εξαργυρώσεις και έτσι η τιμή της προς Όσλο -που ως τώρα δεν υπήρχε σαν προορισμός- θα σου φανεί πιο ελκυστική. Αν "φύλαγες" τους πόντους σου για κάτι διαφορετικό, τώρα σου το προσφέρουν...

Belavia":33zz1eqo said:
Μπορεί για Βόρεια Ευρώπη να είναι ελκυστική αλλά για Ελλάδα είναι όσο ελκυστική όσο και η SAS.
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό πως είναι μια εταιρία όπως όλες: με σκοπό το κέρδος. Έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους Βορειοευρωπαίους (που είναι και υποτίθεται συντοπίτες τους και κύριο target group τους), παρά από τις ορδές των πλούσιων Ελλήνων που θα φύγουν από τη μίζερη Σκιάθο για να ζήσουν το όνειρό τους στο μαγευτικό καλοκαιρινό Όσλο.... Όταν μια εταιρία ανακοινώνει το "Α μέρος - Ελλάδα - Α μέρος", έχε κατά νου ότι θέλει να μαζέψει φράγκα από αυτούς που ζουν στο "Α μέρος" - ειδικά αν είναι καλοκαιρινό το δρομολόγιο... τώρα, αν το πάρουν και κάποιοι έλληνες, καλώς...

Belavia":33zz1eqo said:
Μάλλον δεν ενδιαφέρονται για τον ανταγωνισμό αλλά να βγάλουν κέρδος και να καλύψουν τα ζημιογόνα τους δρομολόγια.
Τώρα εγώ δεν κατάλαβα καθόλου. Να βγάλουν κέρδος - αυτό είναι το πρώτιστο και μόνιμο ενδιαφέρον της κάθε επιχείρησης - πλην της ΑΕΚ ίσως που είναι φτωχή πλην τίμια... Για τον ανταγωνισμό, τί ενδιαφέρον να έχεις; Εννοείς πως δεν έκαναν έρευνα αγοράς και τα έβαλαν κουτουρού; Αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, τότε δεν χρειάζεται να συνεχίζω άλλο την κουβέντα.... Από την άλλη, ποιά ζημιογόνα δρομολόγια; Αν έχουν χαμηλές πληρότητες, έχουν και χαμηλές τιμές, οπότε αυτόματα ανεβαίνουν οι πληρότητες (και κατ' επέκταση οι τιμές). Στο ταξίδι που πήγα τώρα στο Σταβάνγκερ, Το OSL - SVG με Norwegian έφευγε από το διπλανό gate με αυτό που έφευγα εγώ με SAS: οι δική τους πτήση ήταν γεμάτη (κρίνοντας από τον κόσμο στο gate πάντα - δεν έκατσα να μετρήσω κεφάλια).

bottom line= λόκο εταιρία είναι: οι τιμές της καθορίζονται από την ζήτηση. Αν ήταν δεν σου αρέσει η τιμολογιακή της πολιτική, αυτό δεν λέει τίποτα. Κι αν αναρωτιέσαι γιατί να την προτιμήσεις - ε, μην την προτιμάς. Αυτό όμως δεν την βγάζει από τη λίστα των loco...

ΥΓ Επειδή έχει γίνει κι άλλες φορές αυτή η κουβέντα, το loco σημαίνει low cost - δηλαδή χαμηλά λειτουργικά έξοδα (κόστη) της εταιρίας, που μεταφράζονται σε μειωμένες παροχές και κατ' επέκταση - αλλά όχι απαραίτητα- φτηνότερο εισιτήριο. Δεν πρόκειται να σου δώσει το Σκιάθος - Όσλο στα 30 ευρώ, όταν το αεροπλάνο θα έχει ήδη έρθει με 160 Σκανδιναυούς που λογικά θα θέλουν να γυρίσουν πίσω και το 250 ευρώ τους φαίνεται φτηνό. Αν ήταν έτσι, θα τη λέγαμε cheatick και όχι loco....
 
Δε θα πρωτοτυπήσω.Οι τιμές της Νorwegian για τα ελληνικά δρομολόγια είναι ληστρικές, όχι απλά ακριβές.Δεν υπάρχει δρομολόγιο μετ'επιστροφής κάτω από 300 ευρώ.Η εταιρία αποτελεί μια κατηγορία αερομεταφορέα από μόνη της.Προφανώς στοχεύει στη χοντρή αρπαχτή για τους Έλληνες πελάτες της, αν αυτοί υπάρχουν.Και ναι Lowcost σημαίνει χαμηλά έξοδα, αλλά αυτές οι εταιρίες είθισται να πουλούν σε ανταγωνιστικές τιμές, κάτι που η Norwegian δεν κάνει στα ελληνικά δρομολόγια.
 
Αγαπητέ vassdel, πιο λιανά δεν μπορούσες να το κάνεις. Και Εύγε σου. Απ' ότι φαίνεται όμως λίγοι μπαίνουν στον κόπο να διαβάζουν σωστά κάποιες γραμμές που κάποιος έχει αφιερώσει χρόνο για να τις γράψει. Θα βοηθήσω λοιπόν και τον stavros_ath με το να αντιγράψω σαν καλό παιδί τα σοφά λόγια ενός "νορβηγού" τουρίστα (έστω και επαγγελματία) :mrgreen: μπας και το κατανοήσουμε όσο πιο βαθειά γίνεται σαν παιζάκια.

Έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους Βορειοευρωπαίους (που είναι και υποτίθεται συντοπίτες τους και κύριο target group τους), παρά από τις ορδές των πλούσιων Ελλήνων που θα φύγουν από τη μίζερη Σκιάθο για να ζήσουν το όνειρό τους στο μαγευτικό καλοκαιρινό Όσλο....

Ακόμα και αν αυτό δεν είναι το 100% της τελικής ουσίας, ρε παίδες, ελευθερώστε το μυαλό σας και μην σκέφτεστε σαν 60ρηδες δντες ελληνικού δημοσίου. "Εμείς", δεν είμαστε το ΣΥΠΜΑΝ. :evil:

δικός σας
 
Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι εδώ με θεωρούν γραφικό, ωστόσο δεν πτοούμαι και αντιπαρέρχομαι τα σχόλια.Επαναλαμβάνω λοιπόν σε όσους θέλουν να μπουν στον κόπο να διαβάσουν τα λεγόμενα μου.Η Norwegian στα ελληνικά δρομολόγια ζητάει τον ουρανό με τα άστρα.Κάνει αρπαχτή, ίσως γιατί δεν υπολογίζει στην ελληνική αγορά.Δικαίωμα της είναι, δεν είναι φιλόπτωχο ταμείο.Και 1500 ευρώ μπορεί να τα φτάσει και όσο θέλει.Και εμένα είναι δικαίωμα μου όμως ως επιβάτη να κρίνω την τιμολογιακή της πολιτική και να διαμαρτύρομαι για κάτι που θεωρώ υπερτιμημένο.Γνωρίζω ότι όλος ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω από τον Έλληνα καταναλωτή αλλά δε με ενδιαφέρει,εμένα προσωπικά τουλάχιστον, να ακούω οικονομετρικές ή τις όποιες αναλύσεις που να δικαιολογούν πάντα την πολιτική της κάθε εταιρίας.Πάντως και άλλες Lowcost, οι οποίες βεβαίως δεν έχουν hub στη χώρα μας, μια χαρά οικονομικές τιμές προσφέρουν δίχως ο Έλληνας πελάτης να είναι η προτεραιότητά τους.
Το ερώτημα είναι απλό.Κάποιος με αναχώρηση από ΑΤΗ θέλει να ταξιδέψει σε έναν από τους προορισμούς που εξυπηρετεί η Norwegian το καλοκαίρι.Συμφέρει, αν το εισιτήριο το πληρώνει από την τσέπη του, να το κάνει;Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι και Lowcost ξεκάθαρα όχι, εκτός και αν οι άλλες εναλλακτικές είναι χειρότερες.Συμφωνούμε;
Το θέμα εδώ είναι η Norwegian στην Ελλάδα, γενικά η εταιρία μια χαρά τιμές μπορεί να χει.Και τέλος μια γενική παρατήρηση.Όταν κάποιος εκφράζει μια γνώμη-δυσαρέσκεια για κάτι, όσο δικαιολογημένη ή μη και αν είναι, το να απαντήσουμε "έτσι λειτουργεί η εταιρία αν δε σου αρέσει μην πάρεις" δεν είναι σοβαρό αντεπιχείρημα και είναι και άκομψο.Γιατί βλέπω και χρησιμοποιείται συστηματικά.
 
Αγαπητέ stavros_ath, κατανοώ ότι ο αεροπορικός μας πολιτισμός καμιά φορά γίνεται λίγο πιο βάναυσος απ' όσο θα τον θέλαμε, αλλά με την ίδια ευκολία που χαρακτηρίζεις τις "τιμές ληστρικές για τις Νορβηγικές αρπαχτές" λογικό είναι να φορτίζεις και τις βάσεις από τις οποίες θα συμμετέχουμε σε μία δημόσια χαλαρή κουβεντούλα. Έτσι λοιπόν θα πάρω το μέρος του Νορβηγού επιχειρηματία που επέλεξε να βγάλει χρήμα από την Ελλάδα γιατί οι Νορβηγοί γουστάρουνε Ελλάδα και ξέρει ότι με χαρά θα του δώσουν αυτό που λαχταράει για να πάνε στη Σκιάθο να σαπίσουνε 15 μέρες να καούνε να στανιάρουνε. Γιατί δηλαδή να τον κακοχαρακτηρίσουμε από τη στιγμή που οι νορβηγοί όταν μπαίνουν στο αεροπλάνο δεν σκέφτονται για το αν και τί θα σαβουρώσουν στο δίσκο τους για λίγες ώρες πτήσεις από τη στιγμή που είναι κοντά για να φτάσουν στη λαχτάρα του χειμώνα τους. Εσύ σαφώς θα βγάλεις τη ζωχάδα σου πάνω της που σου έχει φερθεί έτσι βάναυσα ο νορβηγός που και καλά λανσάρεται ως λόκο ( ναι αλλά τη Γενεύη για Όσλο τη δίνει στα 130 και το Λονδίνο στα 121 :!: , μην τον αδικούμε...). Ε, ναι, οι νορβηγοί ζητάνε πολλά για την Ελλάδα και μεις δεν μπορούμε βρε αδερφέ να την πετάξουμε με τα 300. Καλομάθαμε. Εντάξει. Γιατί να του την μπαίνουμε έτσι όταν η ευκολοπροωθούμενη σου χαρίζει Ρώμες με 80 ευρά 4 μήνες πρίν και στη ζητάει 430 μία βδομάδα πριν. Δηλαδής... όλα έχουν την πολιτική τους. Εμάς το σύστημα μας το βγάζει σε ζοχάδα. Τώρα ρίξε συ αλάτι στην πληγή μπας και μας ακούσει το Ό(σ)λον.. Δεν θα σε ακούσει. :idea: Σε πήρε η μπάλα εσένανε..πληρώνεις ισως και άλλα σπασμένα.. Αι ρέστ μάι κέις εντ σόρυ του ιντεράπτ δις γουέι. :mrgreen:

δικός σου
 
Το Σκιάθος - Όσλο, επειδή τώρα μου ήρθε κ εμένα στο mail η ενημέρωση από Norwegian, το έψαξα:
3Ο Ιουνίου στα 60 ευρώ...
3 Ιουλίου στα 70...

Το Όσλο - Σκιάθος, στις 31 Ιουλίου έχει 64 ευρώ...

Άμα συνεχίσω να κοιτάω με χρωματιστά γυαλιά και να σας παρουσιάζω επιλεκτικά αποτελέσματα, θα βγει πως η εν λόγω είναι φτηνότερη και απ΄το να πας με τα πόδια...

Τέλος πάντων, αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτούς - αυτούς τους οποίους δεν ασχολούνται ούτε στο ελάχιστο με εμάς και τους ευσεβείς μας πόθους.
 
δε νομιζω και με LH/MA κτλ εταιρειες να βρεις τοσο φθηνα. Τα βρίσκεις τώρα που και με την norwegian επίσης βρίσκεις φθηνά.
Ασε που ξαφνικά μπορεί τώρα να μην πουλάνε θέσεις σε φθηνο ναυλο αλλα κάποια στιγμή να ανοίξουν.
Εγώ που είμαι κατά των loco , αναγκάζομαι πολλές φορές να ταξιδέψω με αυτές λόγω τιμής.
Οτι και να λέμε οι loco συμφέρουν τις περισσοτερες φορές.

Και το μόνο σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμμένο δρομολόγιο ποντάρει στους σκανδηναβούς παρά στους Ελληνες.
Αν πετούσε Αθήνα, ισως και Θεσ/νικη τότε να στόχευε και σε ένα 10-15% σε έλληνες.
 
Top