Belavia":33zz1eqo said:
Αυτό δεν το κατάλαβα καθόλου….
Απλό είναι, πού μπερδεύεσαι; Γράφεις:
Belavia":33zz1eqo said:
Γιατί να την προτιμήσω όταν για την περίοδο που θέλω να ταξιδεύσω (όπως προανέφερα) οι full frill εταιρείες είναι ποιο φτηνές; (και η ανταπόκριση στο Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο είναι της τάξης της μιας ώρας)
Αν έχεις κάνει ήδη ταξίδια με αυτήν, θα έχεις αρκετά cash points να εξαργυρώσεις και έτσι η τιμή της προς Όσλο -που ως τώρα δεν υπήρχε σαν προορισμός- θα σου φανεί πιο ελκυστική. Αν "φύλαγες" τους πόντους σου για κάτι διαφορετικό, τώρα σου το προσφέρουν...
Belavia":33zz1eqo said:
Μπορεί για Βόρεια Ευρώπη να είναι ελκυστική αλλά για Ελλάδα είναι όσο ελκυστική όσο και η SAS.
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό πως είναι μια εταιρία όπως όλες: με σκοπό το κέρδος. Έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους Βορειοευρωπαίους (που είναι και υποτίθεται συντοπίτες τους και κύριο target group τους), παρά από τις ορδές των πλούσιων Ελλήνων που θα φύγουν από τη μίζερη Σκιάθο για να ζήσουν το όνειρό τους στο μαγευτικό καλοκαιρινό Όσλο.... Όταν μια εταιρία ανακοινώνει το "Α μέρος - Ελλάδα - Α μέρος", έχε κατά νου ότι θέλει να μαζέψει φράγκα από αυτούς που ζουν στο "Α μέρος" - ειδικά αν είναι καλοκαιρινό το δρομολόγιο... τώρα, αν το πάρουν και κάποιοι έλληνες, καλώς...
Belavia":33zz1eqo said:
Μάλλον δεν ενδιαφέρονται για τον ανταγωνισμό αλλά να βγάλουν κέρδος και να καλύψουν τα ζημιογόνα τους δρομολόγια.
Τώρα εγώ δεν κατάλαβα καθόλου. Να βγάλουν κέρδος - αυτό είναι το πρώτιστο και μόνιμο ενδιαφέρον της κάθε επιχείρησης - πλην της ΑΕΚ ίσως που είναι φτωχή πλην τίμια... Για τον ανταγωνισμό, τί ενδιαφέρον να έχεις; Εννοείς πως δεν έκαναν έρευνα αγοράς και τα έβαλαν κουτουρού; Αν πιστεύεις κάτι τέτοιο, τότε δεν χρειάζεται να συνεχίζω άλλο την κουβέντα.... Από την άλλη, ποιά ζημιογόνα δρομολόγια; Αν έχουν χαμηλές πληρότητες, έχουν και χαμηλές τιμές, οπότε αυτόματα ανεβαίνουν οι πληρότητες (και κατ' επέκταση οι τιμές). Στο ταξίδι που πήγα τώρα στο Σταβάνγκερ, Το OSL - SVG με Norwegian έφευγε από το διπλανό gate με αυτό που έφευγα εγώ με SAS: οι δική τους πτήση ήταν γεμάτη (κρίνοντας από τον κόσμο στο gate πάντα - δεν έκατσα να μετρήσω κεφάλια).
bottom line= λόκο εταιρία είναι: οι τιμές της καθορίζονται από την ζήτηση. Αν ήταν δεν σου αρέσει η τιμολογιακή της πολιτική, αυτό δεν λέει τίποτα. Κι αν αναρωτιέσαι γιατί να την προτιμήσεις - ε, μην την προτιμάς. Αυτό όμως δεν την βγάζει από τη λίστα των loco...
ΥΓ Επειδή έχει γίνει κι άλλες φορές αυτή η κουβέντα, το loco σημαίνει low cost - δηλαδή χαμηλά λειτουργικά έξοδα (κόστη) της εταιρίας, που μεταφράζονται σε μειωμένες παροχές και κατ' επέκταση - αλλά όχι απαραίτητα- φτηνότερο εισιτήριο. Δεν πρόκειται να σου δώσει το Σκιάθος - Όσλο στα 30 ευρώ, όταν το αεροπλάνο θα έχει ήδη έρθει με 160 Σκανδιναυούς που λογικά θα θέλουν να γυρίσουν πίσω και το 250 ευρώ τους φαίνεται φτηνό. Αν ήταν έτσι, θα τη λέγαμε cheatick και όχι loco....