American Airlines

"Ζήλεψαν" και στην πέρα όχθη του Ατλαντικού και ετοιμάζονται για απεργίες μετά απο πολύ καιρό...

Μετά απο σχεδόν 4ετείς διαπραγματεύσεις :shock: , το συνδικάτο των μηχανικών, bagagge handlers και άλλων της AMR ετοιμάζεται για διακοπή των συνομιλιών με απώτερη επιδίωξη τις κινητοποιήσεις... Μάλιστα, υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσουν και τα ιπτάμενα πληρώματα (πιλότοι, φροντιστές), οι οποίοι διαπραγματεύονται χωριστά...

Εντύπωση προκαλεί και η δύναμη της πολιτείας σε ενδεχόμενες απεργίες... Ανταλλάγματα για τη διάσωση εταιρειών και θέσεων εργασίας πολλάκις, άραγε?
...The president or Congress can block strikes, which have become very rare in the airline industry...

:arrow: http://www.washingtontimes.com/news/2010/feb/17/american-airlines-union-seeks-first-step-toward-st/
 
Σοβαρά προβλήματα σε 3 Β767

Ψιλοχαμός γίνεται τις τλευταίες μέρες καθώς η ΑΑ ανακάλυψε πολύ σοβαρές ζημιές σε 3 αεροσκάφη της, τύπου Β767. Οι ζημιές εντοπιστηκαν στις βάσεις στήριξης των κινητήρων (pylons αναφέρονται) οι οποίες παρουσίασαν ρωγμές. Μάλιστα, στο ένα αεροσκάφος ήταν πολυ πιθανή η αποκόλληση του κινητήρα σύμφωνα με τον FAA.

Πλέον, αεροπορική, FAA και Boeing ψάχνονται ώστε να εντοπίσουν πώς, τί και γιατί ώστε αν χρειστεί να εκδόσουν σχετικές προειδοποιήσεις και στις υπόλοιπες αεροπορικές που έχουν Β767.

Περισσότερα
:arrow: WSJ
 
Τρύπα εν πτήσει σε 757 της ΑΑ

Τρύπα 30x60cm άνοιξε στην άτρακτο ενός 757 της ΑΑ στα 31.000 πόδια, αναγκάζοντας την ΜΙΑ-BOS με 154 επιβάτες + 6 πλήρωμα να επιστρέψει στο Μαϊάμι. Κανείς ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα και πλέον το βάρος πέφτει στο 20 ετών α/φος και τον καθορισμό των αιτίων της ζημιάς...
:arrow: USA Today
 
Δε θέλω να πιστεύω ότι πρόκειται για αποτέλεσμα ανευθυνότητας, γιατί είναι τρομερό να ''παίζει'' κανείς έτσι με τις ζωές τόσων ανθρώπων!Ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα πιο σοβαρό, τι να πω, αν ακούμε τέτοια κι από την ΑΑ..
 
Αποτελέσματα Q1 για την ΑΑ: http://www.businessweek.com/news/2011-0 ... -2011.html

Highlights:
  • American Airlines parent AMR Corp. posted a smaller first-quarter loss than analysts estimated and trimmed planned growth as rising prices pushed fuel to its biggest expense.
  • Excluding certain costs related to aircraft, the loss was $405 million, or $1.21 a share, compared with $452 million, or $1.36, a year earlier, the Fort Worth, Texas-based company said today in a statement. Analysts anticipated $1.32, the average of 13 estimates compiled by Bloomberg.
  • Sales rose 9.2 percent to $5.53 billion, even though winter storms that forced cancellation of 9,000 American flights, a fuel farm fire at the Miami airport and the Japan earthquake and tsunami reduced revenue by an unspecified amount.
  • The airline will retire at least 25 MD-80 aircraft from its fleet this year as it works to replace the aging planes with more fuel-efficient Boeing Co. 737-800s. American has 219 MD- 80s, with an average age of 19 years. The planes account for 35 percent of American’s total fleet.
  • American also said today it exercised options for two more Boeing 777-300ER aircraft to be delivered in 2012 and 2013. The action brings to five the number of 777-300ERs that will be delivered to the carrier.

Και οι ανταγωνιστές σύντομα:
American is the first of the five largest U.S. carriers to report first-quarter results. Among them, only Southwest Airlines Co. is projected by analysts to post a profit. United Continental Holdings Inc. and Southwest are scheduled to report results tomorrow, with Delta Air Lines Inc. and US Airways Group Inc. set for April 26.
 
Στο παραπάνω προσθέτω το κομμάτι για τα έσοδα, για να είναι πιο εύκολες οι συγκρίσεις με United και υπόλοιπους:
Sales rose 9.2 percent to $5.53 billion from a year earlier.
Αυτό σημαίνει ότι έχει τα 2/3 των εσόδων της United/Continental (8,2 δισ.).
 
Αίτημα χρεωκοπίας από την American Airlines!

http://money.cnn.com/2011/11/29/news/co ... ankruptcy/

Εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι το γεγονός ότι όλοι οι μεγάλοι ανταγωνιστές της (πλην της Southwest) είχαν επωφεληθεί από το άρθρο 11 προκαλούσε σημαντικό μειονέκτημα στην εταιρία.
 
Οι επιβατες της μιλανε για κακες υπηρεσιες, υψηλες τιμες ενω οι υπαλληλοι για κακοδιαχειριση και συνεχομενες ζημιες απο την 9-11, αρα βλεπουν αυτη την εξελιξη σαν αναμενομενη.Παρολα αυτα τους σοκαρει το γεγονος οτι μια τοσο μεγαλη εταιρια εφτασε σε αυτο το σημειο.
 
Η υπαγωγή στο Άρθρο 11 δεν είναι ακριβώς χρεωκοπία. Είναι μια προστασία από τους πιστωτές για όσο διαρκεί μια ευρείας κλίμακα αναδιάρθρωση της εταιρείας, η οποία (αναδιάρθρωση) σκοπό έχει την οικονομική εξυγίανσή της. Η όλη διαδικασία επιβλέπεται (και επικυρούται) από δικαστήριο.
 
Ακριβώς. Όσοι παρακολουθούμε την ΑΑ, γνωρίζουμε ότι πολλοί περίμεναν αυτήν την εξέλιξη, ώστε η εταιρεία να αναδιαρθρωθεί. Πολλοί επενδυτές μάλιστα την ζητούσαν επίμονα, για να μπορέσει η ΑΑ να μειώσει τα κόστη της.

Η ΑΑ είναι η μόνη από τις μεγάλες "legacy" αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ που δεν πέρασε από αυτή την διαδικασία (Chapter 11 reorganization) τα τελευταία δέκα χρόνια. Οι υπόλοιπες που το έκαναν ήδη κατάφεραν π.χ. με αυτόν τον τρόπο να ξεφορτωθούν τα ακριβά συνταξιοδοτικά τους προγράμματα, καθώς και άλλα συμβόλαια που αύξαναν το εργατικό τους κόστος, και έτσι να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.

Για τον μέσο επιβάτη ή κάτοχο frequent flier miles, η διαδικασία δεν θα έχει ιδιαίτερα ορατές επιπτώσεις.
 
Top