Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Και θα πάρει 20 Airbus στο ΗΕR; 'Η στο SKG; Μήπως θα κρατήσει και την αναπνοή του;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Απο που


σας βγαινει τετοιο μισος για την εταιρεια, ειναι απιστευτο, ειστε απιστευτοι. Δεν εχετε κανενα δικαιωμα να κανετε τετοιες αναρτησεις.

Οι moderators δεν αναλαμβανουν καμια ευθυνη?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Εγώ πάλι, δεν είδα κάποιο μίσος.... Άπλά ανέφεραν τα παιδιά ένα δημοσιευμα και έγινε κάποιος σχολιασμός.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Και πολύ εύστοχος σχολιασμός μάλιστα. Πραγματικότητα είναι...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Tρόπος να πιέσει για μείωσεις στο Βενιζέλος ή να κρύβεται κάτι άλλο πίσω από αυτήν την δήλωση; Τι λένε οι έμπειροι;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Χωρίς να έχω διαβάσει το άρθρο, νομίζω πως θα μιλούσαμε για πραγματική είδηση αν ενδιάμεσα υπήρχε η λέξη "τα", δηλαδή ο τίτλος ήταν "... να καταργήσει ΤΑ δρομολόγια από το Ελ. Βενιζέλος". Από τη στιγμή που αυτό δεν υπάρχει, υποπτεύομαι πως θα μιλά για τα υψηλά κόστη στο LGAV & θα αναφέρει πως θα πραγματοποιεί δρομολόγια εξωτερικού απευθείας από την περιφέρεια, καταργώντας κάποια από το Ελ. Βενιζέλος. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί φοβερό νέο, αλλά μια μεταβολή του business plan της Α3.
Μην ξεχνάτε πως η δημιουργία εντυπώσεων είναι πλέον φετίχ των ΜΜΕ, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει σοβαρή πραγματική είδηση.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για ρώτα μερικούς εργαζόμενους πόσο φοβερή τους είναι η είδηση.Αλήθεια,που πήγαν οι αγαπούλες,τα βραβεία που αντάλλασαν,οι δωρεάν διαφημίσεις λόγω αριθμού επιβατών κλπ το ΔΑΑ και η Α3;Αλλά πέρασε η εποχή των παχιών αγελάδων όπου ξεζουμίζαμε τους εργαζόμενους και τα "τσεπώναμε" από τους επιβάτες.Η εποχή του μισητού-απεχθούς για κάποιους turboprop και του χαμηλού κόστους έρχεται.Θα καταφέρει η Α3 να τα διαχειριστεί και να τα αντέξει;
Υ.Γ.:Α,ρώτησε και μερικούς καλομαθημένους επιβάτες πως τους φαίνεται η προοπτική αυτή.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Alexo Βασιλάκης το λέει αυτό χρόνια
απλά τώρα με τις ζημιές που κουβαλάει απο το 10 και το 11 και το πιο πιθανό να έχει ακόμα μεγαλύτερες το 12, όπως καταλαβαίνεις μάλλον έχει φτάσει η ώρα της δράσης...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

ToSofoPaidi":2wavizab said:
...υποπτεύομαι πως θα μιλά για τα υψηλά κόστη στο LGAV & θα αναφέρει πως θα πραγματοποιεί δρομολόγια εξωτερικού απευθείας από την περιφέρεια, καταργώντας κάποια από το Ελ. Βενιζέλος. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί φοβερό νέο, αλλά μια μεταβολή του business plan της Α3.
Μην ξεχνάτε πως η δημιουργία εντυπώσεων είναι πλέον φετίχ των ΜΜΕ, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει σοβαρή πραγματική είδηση.



Εγω πάλι πιστεύω ότι το δημοσίευμα ειναι απλά μεσο για να πιεσει το ΔΑΑ να χαμηλώσει τα τέλη..όχι οτι θα κάνει cut and paste δρομολόγια απτο ΔΑΑ στην περιφέρεια..Δεν το έκανε τόσα χρόνια όταν υπήρχε η ζήτηση,θα το κάνει τώρα που τα ταξίδια στην Ελλάδα βλεπουν..πάτο;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Στα πλαίσια της παρουσίασης της Α3 ως χρυσού χορηγού του Κολοσσού ο Κος Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι το καλοκαίρι ενδεχέται να συξηθούν τα α/φη που σταθμεύουν εδώ σε 3 (απο 2 πέρσι) ενώ προανήγγγειλε και προσλήψεις ντόπιων.

Να ελπίζω σε Aegean open day? :twisted:

spotterakis":211pwwkd said:
ToSofoPaidi":211pwwkd said:
...υποπτεύομαι πως θα μιλά για τα υψηλά κόστη στο LGAV & θα αναφέρει πως θα πραγματοποιεί δρομολόγια εξωτερικού απευθείας από την περιφέρεια, καταργώντας κάποια από το Ελ. Βενιζέλος. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί φοβερό νέο, αλλά μια μεταβολή του business plan της Α3.
Μην ξεχνάτε πως η δημιουργία εντυπώσεων είναι πλέον φετίχ των ΜΜΕ, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει σοβαρή πραγματική είδηση.



Εγω πάλι πιστεύω ότι το δημοσίευμα ειναι απλά μεσο για να πιεσει το ΔΑΑ να χαμηλώσει τα τέλη..όχι οτι θα κάνει cut and paste δρομολόγια απτο ΔΑΑ στην περιφέρεια..Δεν το έκανε τόσα χρόνια όταν υπήρχε η ζήτηση,θα το κάνει τώρα που τα ταξίδια στην Ελλάδα βλεπουν..πάτο;

Δρομολόγια στην περιφέρεια μπορεί να κάνει, ζήτηση πάντα θα υπάρχει αλλά είναι εποχική, 6-8 μήνες max οπότε τους υπόλοιπους τι τα κάνει τα α/φη? Και φυσικά, πέραν της εποχικότητας και των τσαρτεριών, μπορεί να ασχοληθεί και με τις τακτικές εποχικές πτήσεις, μόνο που αυτές θέλουν λεφτά :shock: ...

Όσο για τον Βενιζέλο, ίσως να νομίζουν ότι το timing είναι το σωστό για μείωση στα τέλη αφού ναι μεν αυξάνονται οι πιθανότητες να της βγεί καμιά loco ως ανταγωνίστρια αλλά με τα χάλια που έχουμε ως χώρα και με την κακή εικόνα της ΑΤΗ ποιά αεροπορική θα επένδυε τη δεδομένη στιγμή?
 
Top