Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

AirLaw":12d0qspf said:
Ας ειμαστε σοβαροι οταν μιλαμε για τετοια πραγματα...
επιβαλεται...και θα ειμαστε!
AirLaw":12d0qspf said:
Και φαντασματα γιατι;. Επειδη δεν τις εχεις ξανακουσει εσυ;;;;.
Φαντασματα δεν ειναι τωρα.... Αλλα μπορει να γινουν... Της ZF το φαντασμα παντως ακομα πλαναται στη Καρπαθο (κυριως) και τα αλλα νησια που ειχε κερδισει στις αγονες 2010. Δεν ειναι δυνατο να ιδρυεται εταιρια μια μερα πριν και να συμμετεχει σε τετοιο διαγωνισμο!Και καλα αντε να κανει προταση, ε δεν ειμαστε σοβαροι τωρα αν παρει εστω και ΜΙΑ γραμμη...
AirLaw":12d0qspf said:
Εκει θα κλαψουν μανουλες....Βασιλακης, Γρυλος και Βγενοπουλος ψαχνουν ηδη να βρουν τι τους χτυπησε (και τους πλακωσε)...
Επειδη σε παρακολουθω οποτε γραφεις κατι, ακριβως γιατι κανεις βαρυγδουπες δηλωσεις, χωρις να θελω να σε αμφισβητησω, δεν θα συμφωνησω με αυτο. Και για αλλες εταιριες και αλλα θεματα εχεις γραψει πραγματα με αυτο το υφος και επεσες πολυ εξω. Ασε να ανοιχτουν οι οικονομικες προσφορες και βλεπουμε.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

cabincrew4ever":2xwzw2og said:
Θα συμφωνησω με τον mmetaxas πως ειναι παρα πολυ καχυποπτο μια εταιρεια που δεν εχει να επιδειξει τιποτα απολυτως να κατεβαινει σε εναν κρατικο διαγωνισμο και να υπαρχει εστω και μια στο εκατομμυριο να παρει εστω και μια αγονη γραμμη. Το να ειμαστε καχυποπτοι ομως τοσο με την ΥΠΑ που ολοι μας ξερουμε με τι σκοτεινα μεσα λειτουργει οσο και με το κρατος και να αναρωτιομαστε για τις αγονες γραμμες, οπως ο φίλος mmetaxas, δεν μας στερει σοβαροτητας. AOC έχουν και η Hellenic Imperial (που τα αεροπλανα τους δεν εχουν καιμια σχεση με την ασφαλεια αφου πετουσα και τα ξερω) και η Viking (που τα απειρα τεχνικα της μεσα σε ενα καλοκαιρι την κλεισανε κακην κακως). Και στις 2 περιπτωσεις η ΥΠΑ κανει τα στραβα ματια. Και να μην ξεχναμε οτι και στις 2 εταιρειες υπηρχαν/υπαρχουν ατομα ( ως καπετανιοι ) που δουλευουν και στην ΥΠΑ και γνωριζουν τα παντα απο πρωτο χερι.


Καλημερα και απο εδω αγαπητη cabincrew4ever αλλα και στους υπολοιπους φιλους εδω :)

Εχω διαβασει προσεκτικα ολο το νημα και γενικα τα οσα γραφονται για τις φετινες αγονες και την νεα Εταιρια που ηρθε με θρασος απο το..πουθενα και αναρωτιεμαι: Αν η ελευση και παρουσιαση στο διαγωνισμο τον αγονων απο τις Μινωικες ειχε τετοιο αντικτυπο εδω μεσα σε εμας που ειμαστε απλοι ερασιτεχνες και απλα κανουμε το κεφι μας τι θα εγινε αραγε στα επιτελεια των ΟΑ και Αιγαιου...Αναρωτιεμαι βρε αδερφε με το φτωχο μου μυαλο: τι να σκεφτηκαν αραγες ο Βασιλακης και ο Βγενοπουλος τωρα που παιζοντε σχεδον 100 μυρια Ευρωπουλα συνολικα για την 4ετια των αγονων και βλεπουν απο το...πουθενα καποιον να ζηταει 11 γραμμες και να εχει πολλες πιθανοτητες να παρει καποιες μονο και μονο επειδη ο στολος του, του δινει την δυνατοτητα να προσφερει ανταγωνιστικοτατες τιμες;;;;;.
Σκεφτητε αυτο φιλοι μου: Εισαι επιχειρηματιας ο οποιος θελει να στησει με αεροπορικη με σκοπο, τι αλλο...το κερδος οπως ολοι αλλωστε (και ισως την φημη σου)!. Γνωριζεις οτι ο διαγωνισμος για τις αγονες θα γινε σε 2 χρονια ας πουμε. Πες οτι εισαι τοσο γατος και μπορεις να στησεις την Εταιρια μεσα σε ενα χρονο. Ποτε θα κανεις αραγε αιτηση για να παρεις AOC, Εμπορικη Αδεια κτλ: Ενα χρονο πριν τον διαγωνισμο η θα φροντισεις να καθυστερησεις την αιτηση σου τοσο ωστε να παρεις τις αδειες σου οσο γινεται πιο κοντα στην ληξη προθεσμιας υποβολων του διαγωνισμου και να αφησεις τον ανταγωνισμο να ψαχνετε;. Ο καθε επιχειρηματιας το μονο που σκεφτετε ειναι το κερδος και ποτε ειναι η καλυτερη στιγμη για επενδυση. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αυτος η αυτοι που ειναι πισω απο τις Μινωικες εκανε-αν μια πολυ πολυ σωστη κινηση παροτι κρυβει κινδυνους...

Φιλε/η NFEEFE,

Το θα κλαψουν μανουλες το εννοω και πιστευω, διαβαζοντας τα παραπανω, να καταλαβαινεις τι εννοω. ΟΑ και Αιγαιου το ειχαν σιγουρακι οτι θα τις επαιρναν ολες πακετο, τωρα ομως αλλαξαν οι ισορροπιες και τα φραγκα θα διανεμηθουν αλλιως...και εδω δεν μιλαμε για πασατεμπους οπως πολυ καλα γνωριζεις!

Φιλε mmetaxas,

Βλεπω οτι συνεχιζεις να γραφεις για μια νεα Εταιρια οτι δεν εχει αξιοπιστια, αεροπλανα, οτι δεν εχει να επιδειξει πτητικο εργο, οτι δεν στηριζεται σε δικα της μεσα και αλλα τετοια. Θα ηθελα να σε ενημρωσω για μερικα πραγματα που προφανως αγνοεις (εγω τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω, ζητω συγνωμη αν κανω λαθος) σχετικα με την ιδρυση μιας αεροπορικης εταιριας: Για να στηθει και να καταληξει να παρει την πολυποθητη αδεια μια αεροπορικη Εταιρια προηγουνται μηνες, χρονια διεργασιων και ζυμωσεων (προς χαριν συντομιας θα αναφερω τα πιο σημαντικα). Καταρχας η ΥΠΑ ζηταει ενα σεβαστο ποσο σαν αρχικο κεφαλαιο και εγγυητικες φυσικα για να ξεκινησεις. Μετα απο αυτο πρεπει να βρεις γραφεια, να βρεις και να εγκριθουν απο την ΥΠΑ οι Postholders τις Εταιριας, να νοικιασεις/αγορασεις αεροσκαφη τα οποια φυσικα θα αξιολογηθουν απο την ΥΠΑ η οποια θα πρεπει να στα εγκρινει για να παρουν Ελληνικο νηολογιο, να εχεις συμβολαιο με μεγαλη Εταιρια για τη συντηρηση τους (εδω η στο εξωτερικο δεν παιζει ρολο), να δηλωσεις τη βαση σου, να φτιαξεις τα manual τις Εταιριας (ΟΜA/B/C/D, CAMO, QUALITY, GROUND HANDLING,SECURITY κ.α.) και να ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ αυτα απο την ΥΠΑ, να προσλαβεις το μινιμουν προσωπικο που χρειαζεσε για να τρεξεις την Εταιρια (μαζι φυσικα και το μινιμουμ ιπταμενο προσωπικο). Οταν κανεις ΟΟΟΟΛΑ αυτα τα πολυ απλα λοιπον, πας στην ΥΠΑ και καταθετεις την αιτηση σου για AOC. Η ΥΠΑ συμφωνα με τα τωρινα δεδομενα θελει μινιμουμ 3 μηνες να σου βγαλει το AOC (αν εισαι καθολα ενταξει). Απο τι στιγμη που καταθετεις την αιτηση σου η ΥΠΑ στελνει τον επιθεωρητη που σε εχει αναλαβει να τσεκαρει αν αυτα που δηλωνεις στην αιτηση σου οντως ειναι σε αντιστοιχια με αυτα που βλεπει αυτος και οταν ολα αυτα ειναι ενταξει τοτε περνεις το AOC και συνεχισεις μετα με την Εμπορικη αδεια κτλ κτλ. Φυσικα η ΥΠΑ σχεδον ποτε δεν δεχετει σαν σωστο οτι τις καταθετεις πχ. Τα manual θα στα στειλη πισω απειρες φορες για διορθωσεις, ο επιθεωρητης ολο και καποιο finding θα βρει και ετσι θα χρειαστει να ξαναρθει να σε επιθεωρηση...Για αυτο το λογο το μινιμουμ εκδοσης ειναι 3 μηνες...Τωρα αφου διαβασες ολα τα παραπανω φιλε nmetaxas, βαλτα κατω και θα καταλαβεις οτι η Εταιρια αυτη αλλα και καθε αεροπορικη δεν ιδρυθηκε μεσα σε μια νυχτα και τουλαχιστον κατα την ΥΠΑ ειναι αξιοπιστη!.

Παντα με φιλικες διαθεσεις :)

υγ. Προς cabincrew4ever: Αν η ΥΠΑ επρεπε να κλεινει Εταριες
η να καθηλωνει αεροσκαφη καθε φορα που μια Εταιρια εχει
τεχνικα τοτε ολες οι αεροπορικες του κοσμου με την ιδια λογικη
θα εππρεπε να μην πετανε ποτε!!!. ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχουν τα τεχνικα
μιας Εταριας με το AOC. Οταν εχεις ενα τεχνικο, ο εγκεκριμενος, απο την ΥΠΑ
τεχνικος σου που θα φτιαξει και θα υπογραψει το αεροπλανο αμεσως το καθιστα αξιοπλοο
για την επομενη πτηση. Η ΥΠΑ φυσικα και μπορει ανα πασα στιγμη να επιθεωρηση οποιοδηποτε
αεροπλανο σου και να το καθηλωσει αν εισαι καπου παρατυπος!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Όσοι ασχολούμαστε με την πολιτική αεροπορία στην Ελλάδα (κυρίως από το εσωτερικό της) οφείλουμε να περιμένουμε δυο πράγματα :

:arrow: Τους τελικούς ανάδοχους
:arrow: Και την πορεία των νέων αεροπορικών εταιρειών (εφόσον επιλεχθούν)

Η πορεία και ο χρόνος θα μας αποδείξουν πολλά.

Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω ότι οι άγονες γραμμές επιδοτούνται αποκλειστικά και μόνο από την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ. Το τονίζω για να σταματήσει να γίνετε λόγος περί κρατικών επιδοτήσεων. Αν περιμέναμε από το κράτος στα χάλια που βρίσκεται την περίοδο που διανύουμε να πληρώσει για να πραγματοποιεί πτήσεις προς τα ακριτικά νησιά και μη, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα υπήρχε αεροπορική σύνδεση τους.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καλημερα Γρηγορη,

Πολυ σωστα λες. Ειναι ακομη πολυ νωρις για να κρινουμε ειδικα οταν δεν εχουμε μαθει ακομη καν ποιος πηρε ποιες γραμμες!

Φιλικα
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Όταν έχεις ζήσει μέρες ZF στο τόπο σου, φυσάς και το γιαούρτι που λένε... Προσωπικά (εκ Κυθήρων), δεν με ενθουσιάζει η ιδέα να φύγει η ΟΑ από το νησί. Και οι λόγοι είναι πολύ απλοί και κυρίως αγνοί (συνέπεια, ασφάλεια, αξιοπιστία, σύγχρονα - σχεδόν -αεροσκάφοι κλπ). Γιατί θα έπρεπε να μας ενθουσιάσει η ιδέα του να τα αφήσουμε όλα αυτά και να δοκιμάσουμε μία άλλη εταιρεία που δεν την ξέρουμε και 3 μήνες μόλις πριν την έναρξη των συμβάσεων, δεν έχει εκτελέσει ούτε μία πτήση... Καλά τα πειράματα, καλά και τα επιχειρηματικά σχέδια αλλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καλημέρα και χρόνια πολλά,

Φίλε AirLaw ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις σου. Καλές οι διαδικασίες της ΥΠΑ με τους φακέλους, τις εγγυήσεις και τα manual, αλλά πιστεύω πως όλα κρίνονται στην πράξη τελικά. Οι διαδικασίες που αναφέρεις αν καταλαβαίνω καλά ίσχυαν και για την Athens και την Hellenic....

Φίλε Greg.CHQ και πάλι αν οι επιδοτήσεις είναι από την Ευρωπαϊκή Ένωση , πάλι χρήματα των φορολογουμένων είναι. Μήπως δεν πληρώνουμε μεγάλο μέρος από τους φόρους μας στην ΕΕ για δάνεια, τόκους, συμμετοχή κλπ;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

φιλοι μου,
εχω γνωρισει πολυ κλα την Αthens παλιοτερα,πρεπει να πω οτι πολεμηθηκε ανελεητα απο την ΟΑ και την ΥΠΑ,αλλωστε να μην ξεχναμε οτι ο προηγουμενος
διοικητης της υπα ηταν παιδι της ΟΑ.Τωρα με τις Μινωικες πιστευω και εγω οτι πραγματικα θα κλαψουν οι μεγαλοι ΟΑ/Α3 οταν ανοιχτουν οι προσφορες
γιατι γνωριζοντας τα οεπραγμενα επι ZF ισως και εδω με τις Μινωικες να εχουμε εκπληξεις με το οικονομικο τιμημα,αλλωστε ο accountable manager των μινωικων και της ZF ειναι τι ιδιο προσωπο,και πιστευω οτι θα παρουν αρκετες και θα τα πανε καλα.
Γνωριζει καποιος ποιος ειναι ο ιδιοκτητης?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Καλημερα,

Η Athens ειχε κανει μια πολυ τιμια προσπαθεια αλλα δυστυχως φαινεται οτι εκλεισε απο παραπλευρες απωλεις. Ειχε μπει σφηνα αναμεσα στους 2 μεγαλους και επισης δεν την βοηθησε καθολου το γεγονος οτι ο κ.Σάκης Ανδριανόπουλος (ιδοκτητης της Athens αλλα και της Helesi (http://www.helesi.com/greek/index_gr.html)) ηταν ο μεγαλυτερος προμηθευτης του Ελληνικου δημοσιου σε καδους απορριματων και περιβαλλοντικα συστηματα και σε καποια φαση το Κρατος του χρωστουσε 40 εκκατομυρια ευρω. Ακομη και τωρα ο κ. Ανδριανοπουλος απο οσο γνωριζω ξεπληρωνει εργαζομενους που ειχε αφησει απληρωτους (με ρυθμους χελωνας αλλα ξεπληρωνει)...Προς το παρον οι Μινωικες φανταζουν ως αλλη Athens αλλα αυτη την φορα πολυ πιο διαβασμενη και με κυριο παιχτη απο πισω παρα παρα πολυ δυνατο οικονομικο παραγοντα της Ελληνικης Οικονομιας.
Οταν ανοιχτουν και οι οικονομικες τοτε θα γινει η σφαγη...Δυστυχως οι καιροι που διαγουμε ειναι παρα παρα πολυ σκληροι...ο θανατος σου η ζωη μου ειναι εδω...Η ΟΑ εχει συρρικνωσει δραστικοτατα τα δρομολογια της και ετσι οπως παει σε μερικα χρονια θα πεταει μονο εσωτερικο...Αυτες οι αγονες ειναι μιας πρωτης ταξεως ευκαιριας να ενισχυθει οικονομικα αλλα με τις Μινωικες τωρα τα πραγματα αλλαζουν αρδην! (Φυσικα να μην ξεχναμε και τις υπολοιπες Εταιριες Astra, Aeroland κτλ). Ολοι ευχονται να μην κλεισει καμμια Εταιρια και ανθρωποι να εχουν τις δουλειες τους αλλα ο ανταγωνισμος ειναι πολυ σκληρος...
Ας δουμε ποιες Εταιριες παιρνουν ποιες γραμμες και ας τους αφησουμε να δειξουν το εργο τους...αλλωστε ολοι κρινοντε εκ του αποτελεσματος παντοτε :)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

αγαπητε Airlaw,
Ποιον ισχυρο οικονομικο παραγοντα εννοεις,μηπως τον Ρεστη?Ακουγεται οτι τα 03 fokker ειναι δικα του αποτην first airlines..?Oμως εχω μαθει οτι μαλλον δεν εχει σχεση αλλιως και θα διατηρουσαν το ονομα first airlines....
Tωρα,προσωπικα πιστευωοτι η Athens ειχε πολλες παραπλευρες απωλειες,πολεμηθηκε πολυ,αλλα τωρα ειναι διαφορετικα με τισ μινωικες αφου γνωριζουν πλεον τα λαθη τους...Και μαλλον θα παρουν αρκετες γραμμες απο αθηνα

και κατι ακομη για τις αγονες μετα απο μια πιο προσεκτικη μελετη....
sky express χτυπησε δρομολογια που δεν χτυπησε καποια αλλη εταιρεια..αρα μαλλον θα τα παρει...
aeroland του γνωστου διδυμου δεν εχει τυχη αφου αυτα τα δυο αεροδρομια τα χτυπα η ΟΑ
Αstra με δυο μονο αεροσκαφη δεν εχει τυχη να παρει κατι απο Αθηνα,θα διατηρησει μαλλον τα δρομολογια που εχει και τωρα απο θεσσαλονικη που ειναι και η βαση της.
ΟΑ θα παρει αρκετα δρομολογια απο κυκλαδες,καθως και τα αλλα με διπλο σταθμο...
Αegean εχει τα airbus αρα θα επικεντωθει στο Θεσσαλονικη-καλαματα,Θεσσαλονικη Κερκυρα,Θεσσαλονικη-Χιο,Αθηνα-Καρπαθο,Αθηνα-Σητεια.

Σφαγη θα γινει για τα Αθηνα -Κυθηρα,Σκιαθο,Καρπαθο,Ικαρια,Αστυπαλαια με τις μινωικες να παιζουν σοβαρα
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

VOG":2mr6c428 said:
aeroland του γνωστου διδυμου δεν εχει τυχη αφου αυτα τα δυο αεροδρομια τα χτυπα η ΟΑ

Με αφορμή αυτό ας θυμηθούμε τις οικονομικές προσφορές που κατατέθηκαν το 2010 (όπως είχαν δημοσιευτεί τότε).

Σημειώσεις :
1. Όταν κηρύχτηκε έκπτωτη η Athens, δε βγήκε ποτέ στον τύπο η διαφορά τιμήματος μεταξύ της Athens και των επόμενων μειοδοτών (αν και βάσει διαγωνισμού η Athens ήταν υποχρεωμένη να καταβάλει τη διαφορά)
2. Είναι φανερό πως τότε η Athens έδωσε μικρό τίμημα στις περισσότερες γραμμές (σε αρκετές μηδενικό) και γιαυτό πήρε τόσες γραμμές. Φαντάζομαι πως και η Aeroland αν δώσει λιγότερα χρήματα από τα (ουκ ολίγα) που ζητούσε (εκ του ασφαλούς) η ΟΑ θα είχε τύχη...
 

Attachments

  • Agones.jpg
    Agones.jpg
    210,3 KB · Προβολές: 1.198
Top