σχολες και οικονομικη κριση

sakisR21

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
10/02/2012
Μηνύματα
3
Likes
0
καλησπέρα σας. είμαι και εγώ, ένας από τους λάτρεις της αεροπορίας και το όνειρο μου από μικρό παιδί είναι να γίνω επαγγελματίας πιλότος. Δεν το εγκατέλειψα ποτέ και δεν με εγκατέλειψε ούτε αυτό αν και έφτασα αισίως τα 33.Ύστερα από απίστευτες προσωπικές στερήσεις, ατελείωτες ώρες εργασίας και απίστευτη λιτότητα, τέτοιες που το νέο Μνημόνιο φαντάζει παράδεισος μπροστά τους, κατάφερα να συγκεντρώσω το απαιτούμενο πόσο για την απόκτηση fATPL σε εγχώρια σχόλη. Δεδομένου του ότι για προσωπικούς λόγους και αντίθετα στο ρεύμα, αυτή την χρονική στιγμή δεν θέλω και δεν γίνεται να αφήσω την Ελλάδα και ασπαζόμενος όπως και κάθε νοήμων Έλληνας πιστεύω, τον φόβο μιας πιθανής χρεοκοπίας ή και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο θα μπορούσε να επακολουθήσει της σημερινής κατάστασης και έχοντας μηδαμινές γνώσεις μακροοικονομίας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιες θα μπορούσαν να ήταν οι επιπτώσεις μιας κρατικής χρεοκοπίας σε μία σχολή και στους μαθητές της και αν μπορώ να θωρακιστώ οικονομικά απέναντι στην εκάστοτε σχολή. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και εύχομαι οι εξελίξεις να μην με προλάβουν... Ή μήπως εύχομαι να με προλάβουν; :wall:
 
Οπως βλέπεις το δολλάριο είναι ακόμα χαμηλά και η εκπαίδευση στην Αμερική πάμφθηνη και σύντομη. Δεν μπορείς να πεταχτείς δυο μήνες να πάρεις το FAA πτυχίο σου και να γυρίσεις να κάνεις εδώ μετατροπή με 15 ώρες δηλ σε 10 μέρες?
Σε περίπτωση χρεωκοπίας (που δεν υπάρχει τέτοια) θα πάει η εκπαίδευση ακριβώς τα διπλά. Τώρα που ακόμα δεν σταθεροποιήθηκε το κούρεμα κλπ, κάνε τα ευρώ σου δολλάρια γιατί θα αρχίσει σε λίγο η ανηφόρα των χρηματιστηρίων στην Ευρώπη και με τους πλέον δυσμενείς οιωνούς το δολλάριο σ ένα χρόνο από σήμερα θα είναι πάνω απ το ευρώ.
Η σημαντικότερη οικονομική στιγμή της Ευρώπης είναι η 20η Μαρτίου, δηλ σε 40 μέρες. Θυμήσου αυτήν την ημερομηνία!
 
Οι σχολές πάντων μην περιμένεις να σου κόψουν από το συνολικό ποσό,στο πνεύμα των καιρών.Το πολύ πολύ να σου κάνουν ευκολίες πληρωμής,πχ τη θεωρητική εκπαίδευση να την πληρώσεις τμηματικά.Η..τάβλα πλερώνεται...Δεν είναι φθηνό άθλημα,ούτε πάει ένας μπατίρης σε σχολή να μάθει να πετάει.Ακόμα και σε αερολέσχη.Οπότε,πλέρωνε..Όλα αυτά,από προσωπική εμπειρία και όχι είδα,άκουσα,έμαθα από φίλο,φίλη και το καριοφίλι! ;)
 
ειλικρινά ευχαριστώ πολύ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε αλλά μάλλον τα στοιχεία που ανέφερα δεν ήταν αρκετά και γι αυτό δεν έγινα απόλυτα κατανοητός. Μόλις πριν λίγο καιρό κατάφερα να συγκεντρώσω όλο το ποσό που απαιτείται για την θεωρητική και την πτητική εκπαίδευση αλλά ακόμα δεν έχω ξεκινήσει την σχολή. Το ερώτημα μου είναι: Έστω ότι ξεκινάω μια σχόλη η οποία βασίζεται στο μοτίβο προπληρωμή του ground school και pay as you fly ως αναφορά τις πτήσεις, μοτίβο που προσωπικά και πάντα ύστερα από αρκετή έρευνα το βρίσκω αρκετά ελκυστικό και ίσως τίμιο, σε περίπτωση χρεοκοπίας τι θα μπορούσε να επακολουθήσει; Ας θεωρήσουμε δεδομένο ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή αποτελεί για εμένα μονόδρομο η παραμονή μου στην Ελλάδα.Ξέρω ότι μιλάμε για θεωρητικές καταστάσεις και βασιζόμαστε πάνω σε προβλέψεις αλλά είμαι της άποψης ότι κάθε συζήτηση έχει κάτι να μας προσφέρει ακόμα και αν αυτή γίνεται βασιζόμενη πάνω σε εμπειρίες ή ακόμα αν θέλετε θεωρίες προσωπικές ή τρίτων. Εξ' άλλου οι τελικές αποφάσεις είναι μόνο δικές μας και πόσο μάλλον στην ηλικία μου, με ''μόνιμη'' εργασία και οικογένεια πίσω μου, δεν θα επέτρεπα πότε στον εαυτό μου να σταθώ μπροστά στον καθρέφτη και να πω ότι παρασύρθηκα από τρίτους.Οπότε κάθε άποψη όπως και κάθε κριτική δεκτή...
 
Σε διαβάζω και δακρύζω, μακάρι να μπορούσα κι εγώ, όλα δεξιά να σου πάνε φίλε!
 
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου να είσαι πάντα καλά...Ξέρεις τι είναι να μεγαλώνεις με φυτεμένο στο μυαλό σου το ''Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν Θέλω'' και να φτάνεις στο σημείο να μπορείς και να θέλεις αλλά να μην ξέρεις;;;; :wall: :wall: :wall:
 
Για μενα φυγε για Αμερικη, αφου πρωτα εισαι καλα διαβασμενος για τις εξετασεις για να ελαχιστοποιησεις την εκει παραμονη σου
 
Η λύση του εξωτερικού με βρίσκει και εμένα σύμφωνο. Αλλά και εγώ για προσωπικούς λόγους προτίμησα να μείνω στην Ελλάδα. Βέβαια μετά που θα βγώ στην αγορά εργασίας, αναγκαστικά θα κοιτάξω πάλι την λύση του εξωτερικού.

Στο θέμα σου τώρα και επειδή γνωρίζω απο χέρι τι θα πει οικονομία για να μαζέψεις τόσα χρήματα, θα σου πρότεινα την λύση της modular εκπαίδευσης. Ετσι πηγαίνεις το κομμάτι τμηματικά δίνοντας λίγα-λίγα χρήματα και βλέπωντας πως θα παει η γενικότερη οικονομική κατάσταση. Αποφεύγεις με αυτό τον τρόπο τις μεγάλες προκαταβολές και δόσεις που ζητούν συνήθως, και έτσι και κάτσει μια στραβή θα έχεις στην καλύτερη ενα ppl και μερικές ώρες build up. Μετά μπορείς να πάς σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης να συνεχίσεις. Μέχρι να μπείς στην διαδικασία της επαγγελματικής εκπαίδευσης (cpl/me/ir) θα έχουν περάσει 6-12 μήνες που πιστεύω θα έχει ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο στην Ελλάδα.

Υ.Γ. Οσον αφορά ηλικία-οικογένεια-παιδιά, απλώς βάλε τα σε μια άκρη και κάνε αυτό που θέλεις. Είναι καλύτερα να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα με οποιοδήποτε κόστος, παρά να φτάσεις σε μεγαλύτερη ηλικία και να το σκέφτεσε κάθε μέρα. Τα χρόνια φεύγουν και δεν γυρίζουν πίσω...Ετσι έκανα και εγώ και έχασα 3 χρόνια :wall: ρωτώντας φίλους και γνωστούς οι οποίοι μόνο απογοητευτικά λόγια είχαν να μου πούν.
 
Θα συμφωνήσω και γω απόλυτα με τον asterixx 25. Αυτή την εποχή στην Ελλάδα λόγω των οικονομικών συγκυριών είναι πολύ πιο ασφαλές το modular. Αρχικά δίνεις ένα μικρό ποσό και κατοχυρώνεις PPL. Το PPL μπορεί να μην είναι επαγγελματικό δίπλωμα αλλά είναι δίπλωμα. Το ρίσκο είναι μικρότερο, δε θα αναγκαστείς να προπληρώσεις πολλά λεφτά και άπαξ και το πάρεις δεν εξαρτάσαι από κανέναν. Μετά μπορείς με την ησυχία σου να κάνεις το Built up πληρώνοντας ώρα ώρα ή έστω κάποιο μικρό πακέτο ωρών. Σ΄αυτή την περίπτωση ότι και να συμβεί από οικονομικής άποψης δε πρόκειται να χάσεις ούτε το PPL ούτε τις ώρες. Όταν βάλεις τις 100 ώρες (και χωρίς οικονομικό ρίσκο) θα είσαι πλέον αρκετά ώριμος για να πάρεις τις αποφάσεις σου και να διαλέξεις σχολή και πρόγραμμα εκπαίδευσης. Ακόμα και τότε μπορείς να κάνεις το CPL/ME/IR τμηματικά χωρίς να προπληρώσεις μεγάλο ποσό. Και άφησα το σημαντικότερο για το τέλος. Με modular όταν πάρεις το PPL θα απολαύσεις πραγματικά το αεροπλάνο κάνοντας build up. Θα έχεις το πτυχίο και θα πηγαίνεις τις βολτες σου με παρέα οπου θέλεις χωρίς να έχεις τους περιορισμούς του μαθητή. Αντίθετα με το integrated μέχρι τη στιγμή που θα πάρεις το πτυχίο θα έχεις τους περιορισμούς του μαθητή και θα πρέπει να ακολουθάς το πρόγραμμα της σχολής με ότι αυτό συνεπάγεται για την απόλαυση της πτήσης!
 
Να θέσω τώρα κι αλλιώς το αρχικό ερώτημα του φίλου sakisR21
Τι γίνεται με τους μαθητές που είναι ήδη σε πρόγραμμα integrated, είναι στη μέση της εκπαίδευσης και έχουν δώσει ήδη τα μισά λευτά?
Τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση με μια υποτιθέμενη χρεοκοπία του κράτους?
 
Top