Aegean Charters

Μύλος πιά αυτοί οι "στρατηγοί". Αν όντως ισχύει για την Α3, μπράβο τους. Αν και μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως το χρυσορυχείο που λέγεται τουρισμός. Αργούν πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό...
 
Είναι γενικό φαινόμενο στην Ελλάδα το εγκεφαλικό delay.. και δη όπου εμπλεκονται δημόσιο/υπουργεία/ΥΠΑ κτλ..
 
Μάλλον δεν είναι εις γνώση σας οι ΠΟΛΛΕΣ ναυλωμένες πτήσεις που η Α3 πραγματοποιεί από χρόνια.Ειδικότερα,από την εποχή που ακόμα χρησιμοποιούσε τα Β737 τόσο κατά τη θερινή περίοδο ανάμεσα στα ελληνικά νησιά και ευρωπαϊκές πόλεις όσο και σε έκτακτες περιστάσεις.
 
Τι σε κάνει να νομίζεις ότι δεν είναι εις γνώση μας? :D Και το "ΠΟΛΛΕΣ" είναι σχετικό. Πολλές κάνει και ο Απόλο ή ο Θωμάς Κουκ. Τα ίδια μεγέθη είναι?
Προσωπικά, αυτό που είπα παραπάνω είναι ότι έχουν μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό όχι βέβαια στα τσάρτερ που είναι σχετικά εύκολη (και σιγουράκι) αγορά αλλά στο γενικότερο μοντέλο λειτουργίας τους...
 
Το γραφόμενό σου ό,τι "δεν έχουν αντιληφθεί" με κάνει να το νομίζω.Η Α3 εξαντλούσε ανέκαθεν τα αφη της σε τακτικές πτήσεις και πολλές ναυλωμένες.Σε σύγκριση με το στόλο της είναι πολλές.Τι να έκανε,να άφηνε τις τακτικές πτήσεις για "τουριστικές";Όσες περισσότερες μπορούσε και ήθελε έκανε τόσο από τη Ρόδο αλλά και από το Ηράκλειο,από τη Σαντορίνη,από τη Μύκονο,από την Αθήνα κ.α.Ωστόσο αυτές οι πτήσεις δε γίνονται ευρέως γνωστές όπως οι τακτικές.
Σχετικά με το "γενικότερο μοντέλο λειτουργίας τους",αυτό είναι ένα θέμα ευρύτερης συζήτησης.
 
Όπως το πάρει κανείς. Προσωπικά θεωρώ ότι έχουν μείνει πίσω στο "τουριστικό" κομμάτι, μάλιστα αν δεν υπήρχε και η κρίση τότε θα ήταν ακόμη λιγότερη η ενασχόληση τους. Γι' αυτό υποστηρίζω ότι δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως τον τουρισμό...
 
Και επισης δεν εχει καταφερει να <<χτυπησει>> ποτε τις μεγαλες αγορες βλεπε Γερμανια,Σκανδιναβια,Αγγλια,Κατω Χωρες,Αυστρια οπου οι ντοπιοι κανουν μονοπωλειακο παρτυ......σε αντιθεση με Τουρκους--Τυνησιους--Κυπριους που σε μεγαλο βαθμο παντα τρυπωνουν με δικες τους εταιριες..Γιατι αραγε?
 
Θα συμφωνήσω με το φίλο ΟΑ701 στο ότι δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως τον τουρισμό! Μπροστά στο ψωμί που τρώνε οι ξένες εταιρείες από τις πτήσεις τους προς την Ελλάδα,η Α3 τρώει ψύχουλα. Συμφωνώ επίσης στο οτι αν δεν υπήρχε και η κρίση τότε θα ήταν ακόμη λιγότερη η ενασχόληση τους. Δυστυχώς έπρεπε να μαυρίσει ο ουρανός,για να τολμήσουν κάποια βήματα παραπάνω και να δούν σοβαρότερα το χρυσορυχείο του τουρισμού μας! Όσο αυξάνονται τα προβλήματα με τις τακτικές τους πτήσεις,τόσο θα αναγκάζονται να ρίχνουν βάρος στις charter-ιες.

Φίλε Tάκη,δυστυχώς (και) στο θέμα του τουρισμού κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου! Οι Τούρκοι μας δείχνουν το δρόμο σε αυτές τις περιπτώσεις...

Πέρσι ήρθαν κάποια αεροσκάφη leased (από Αir VIA και Smartlynx) που πήραν και τα χρώματα της Α3...Γνωρίζουμε αν θα γίνει κάτι παρόμοιο και φέτος;;
 
Top