Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Όποιος κάνει ένα ταξίδι έχει πολλές ιστορίες για τους φίλους του... Θέλουμε να τις ακούσουμε
FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 28 Φεβ 2012, 21:23

Καλησπέρα σας φίλοι μου,

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σημερινή μου εμπειρία.
Συγκεκριμένα με την πτήση του Sky express σήμερα από Χίο για Σάμο και Ρόδο , είχαμε όλοι οι επιβάτες το χειρότερο μισάωρο που μπορεί να φανταστεί κάποιος. Προσωπικά αν και πετάω λόγω δουλειάς με το συγκεκριμένο δρομολόγιο πάνω από μια δεκαετία με Ολυμπιακή, Athens , Sky η σημερινή προσέγγιση από ανατολικά αν κατάλαβα καλά, και η προσγείωση στην Σάμο θα μας μείνει αξέχαστη. Το Jetstream , πηγαινοερχόταν σαν καρυδότσουφλο, η δε δεξιά στροφή για να ευθυγραμμιστεί με το αεροδρόμιο και μέχρι την προσγείωση μας θύμισε σκηνές από ταινίες από τις αναταράξεις και τα κενά.. Περιττό να πώ ότι ο κόσμος μέσα ούρλιαζε και φώναζε από φόβο, και στην άκρη του διαδρόμου περίμενε το πυροσβεστικό όχημα με αναμμένες μηχανές.. Οι καιρικές συνθήκες την ώρα της προσγείωσης ήταν Βορειοι 32-34 knots με ριπές. Σε ερώτηση μας στον κυβερνήτη μέσα στην αίθουσα του αεροδρομίου , αν η συνέχεια για Ρόδο θα ήταν καλύτερη μας απάντησε ότι έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ. Και αναρωτιέμαι, τι είναι προτιμότερο, να εξαντλούμε τα όρια αεροσκάφους, πληρώματος, και επιβατών, φθάνοντας στα άκρα και να ρισκάρουμε ασφάλεια ή να σεβόμαστε τον κίνδυνο και να τον αποφεύγουμε επικίνδυνες καταστάσεις;; Αλλωστε δεν θα είναι η πρώτη φορά που ένα σκέλος επιδοτούμενου δρομολογίου ματαιώνεται λόγω κακών καιρικών συνθηκών.Αλλωστε το αεροδρόμιο της Σάμου φημίζεται για την δυσκολία προσέγγισης.

Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη πιο έμπειρων που γνωρίζουν το αντικείμενο καλύτερα από μένα.

Φιλικά
Τελευταία επεξεργασία από GP707 σε 01 Μαρ 2012, 09:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: το όνομα αφαιρέθηκε
0 x


lowbelow
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 15:12

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό lowbelow » 29 Φεβ 2012, 22:04

Καλησπέρα αν θέλετε τη γνώμη μου σε κάποια πράγματα:

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε:Καλησπέρα σας φίλοι μου,
η σημερινή προσέγγιση από ανατολικά αν κατάλαβα καλά, και η προσγείωση στην Σάμο θα μας μείνει αξέχαστη

Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνατε προσέγγιση από τα Ανατολικά γιατί τότε θα είχατε μπει στην Τουρκία. Το πιθανότερο ήταν να περάσατε άνωθεν του αεροδρομίου με πορεία Νότια σε προσπάθεια να αποφύγετε τις αναταράξεις που θα είχατε αν πηγαίνατε υπήνεμα του Κερκιτέα

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε: Το Jetstream , πηγαινοερχόταν σαν καρυδότσουφλο, η δε δεξιά στροφή για να ευθυγραμμιστεί με το αεροδρόμιο και μέχρι την προσγείωση μας θύμισε σκηνές από ταινίες από τις αναταράξεις και τα κενά.

Η προσέγγιση στη Σάμο απαιτεί δεξιά στροφή από το βασικό στη τελική μιας και είναι ΠΟΛΎ στενός ο χώρος που υπάρχει για την συγκεκριμένη μανούβρα.

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε:Περιττό να πώ ότι ο κόσμος μέσα ούρλιαζε και φώναζε από φόβο, και στην άκρη του διαδρόμου περίμενε το πυροσβεστικό όχημα με αναμμένες μηχανές.

Αυτό είναι πάγια τακτική όταν οι καιρικές συνθήκες είναι λίγο πιο ζόρικες από το σύνηθες...είτε λέγετε Ηράκλειο με Νοτιά, είτε Ρόδος με Νοτιά,Μυτιλήνη με Δυτικό ή Σάμος με Βοριά τα πυροσβεστικά βγαίνουν παράλληλα του διαδρόμου

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε: Οι καιρικές συνθήκες την ώρα της προσγείωσης ήταν Βορειοι 32-34 knots με ριπές.

το METAR στην την ώρα που προσέγγιση το δρομολόγιο όπως λέτε ήταν LGSM 281220Z 35017G32KT 9999 BKN025 06/M02 Q1005= άρα το νούμερο που γράφεται δεν πρέπει να ήταν τόσο κοντά στη πραγματικότητα

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε: Σε ερώτηση μας στον κυβερνήτη μέσα στην αίθουσα του αεροδρομίου , αν η συνέχεια για Ρόδο θα ήταν καλύτερη μας απάντησε ότι έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ. Και αναρωτιέμαι, τι είναι προτιμότερο, να εξαντλούμε τα όρια αεροσκάφους, πληρώματος, και επιβατών, φθάνοντας στα άκρα και να ρισκάρουμε ασφάλεια ή να σεβόμαστε τον κίνδυνο και να τον αποφεύγουμε επικίνδυνες καταστάσεις;;

Πως ξέρετε ότι το αεροσκάφος έφτασε στα όρια του? Γνωρίζετε το demostrated crosswind limit του BAE JS41 ή το "τόξο" που έχει η εν λόγο αεροπορική εταιρία στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο?


Προσωπική άποψη, όταν αναφέρεται ονόματα από εργαζομένους σε οποιοδήποτε χώρο αεροπορικό, δικηγορικό, ιατρικό κτλ να προσέχετε τι λέτε και πως γιατί ενδεχομένως άθελα σας να δημιουργούνται εντυπώσεις. Αν θεωρείται ότι υπάρχει κάτι μεμπτό μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στους αρμοδίους.
0 x

FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 01 Μαρ 2012, 19:18

Αγαπητέ lowbelow,

Ευχαριστώ πού για την απάντηση σου, και τεκμηριώνεις αρκετά πράγματα.
Δεν είχα καμία διάθεση να θίξω και να κρίνω κάποιον επαγγελματικά, από την στιγμή που δεν έχω την ικανότητα να το κάνω.
Με όλο το σεβασμό όμως έχοντας δίπλα μου και μπροστά μου, τουλάχιστον 14-15 άτομα που άλλοι τηλεφωνούσαν στους δικούς τους και έκλαιγαν, κάποιοι ήθελαν να κατέβουν, κάποιοι έπιναν νερό για να συνέλθουν νομίζω ότι πρέπει να γράψω κάτι...Δεν έχω καμία όρεξη να μάθω το τόξο της της εταιρείας για το συγκεκριμένο δρομολόγιο και ούτε να γίνω πειραματόζωο.
Οσο για την προσέγγιση περάσαμε πάνω από το Βαθύ και έπειτα στα αριστερά μου είχα τις τουρκικές ακτές, ήμασταν Ανατολικά, τώρα Ελλάδα ή Τουρκικό FIR δεν μπορώ να το κρίνω.
Με τον εν λόγω κυβερνήτη έχω ταξιδέψει επί Ολυμπιακής πάρα πολλές φορές και δεν έχω κάτι να του προσάψω. Το ότι κάποια όρια είτε εξαντλήθηκαν έιτε όχι ήταν η γενική εντύπωση όλων των επιβατών και οφείλω να το αναφέρω καλοπροαίρετα. Αν μια στο εκατομμύριο κάτι συνέβαινε τώρα δεν θα μιλάγαμε...Γενικά οι επιβάτες αισθάνονται πιο ασφαλείς με τον κυβερνήτη που σέβεται τον κίνδυνο και τον αποφεύγει , παρά με αυτόν που υποχρεωτικά τους αναγκάζει να πάρουν το ρίσκο μαζί του...

Ευχαριστώ για την κατανόηση
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5414
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 403
Επικοινωνία:

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό GP707 » 02 Μαρ 2012, 09:41

Το αν παίρνει ρίσκο ο Κ1 ή αν φτάνει το αεροσκάφος στα όρια του, δεν ορίζεται από κανένα κλάμα- φωνή επιβάτη, από κανένα ηλικιωμένο, παιδί, έμπορο, μαγαζάτορα, αγρότη, οδοκαθαριστή κλπ που επιβαίνει σε μια πτήση για να πάει στον προορισμό του και από κανέναν μη σχετικό με την αεροπορία που επειδή δεν καταλαβαίνει τις συνθήκες προσγείωσης σε ένα συγκεκριμένο αεροδρόμιο με συγκεκριμένο καιρό θεωρεί ότι έφτασε ένα βήμα από τα... θυμαράκια και "ήθελε να κατέβει"!!! :wall:

Λίγο-πολύ όλοι μας έχουμε τύχει σε παρόμοιες καταστάσεις δύσκολης προσγείωσης ή δύσκολης πτήσης με πολλές αναταράξεις και πολλές φωνές απελπισίας από την καμπίνα. Αν όμως σε κάποιους δεν έχει τύχει ακόμα και το αντιμετωπίζουν πρώτη φορά, είναι φυσιολογικό να φοβηθούν και να νομίζουν ότι ο Κ1 είναι άχρηστος, η εταιρία παίρνει θανάσιμα ρίσκα, το αεροπλάνο είναι σαράβαλο και άλλα παρόμοια γραφικά τέτοιου τύπου.

Γι αυτό, όταν αποφασίζουμε να γράψουμε κάτι, ας περιοριζόμαστε στα γεγονότα χωρίς να βγάζουμε άσχετα συμπεράσματα που, αντί να εκθέσουν τον εκάστοτε κυβερνήτη, εκθέτουν εμάς.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 02 Μαρ 2012, 13:48

Φίλε μου,

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.

Ούτε γραφικός αισθάνομαι και ούτε πρόκειται να αισθανθώ επειδή δεν έχω τις γνώσεις σου. Ούτε επίσης νοιώθω ότι εκτίθεμαι όταν σου περιγράφω την εμπειρία μου. Αν νομίζετε ότι πρέπει να γράψουμε μόνο μετά από ατύχημα , καλώς τότε..

Δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου, αλλά πάρα πολύ κοντά στον χώρο και ελπίζω στον σεβασμό σας και όχι στην απαξίωση.

Ευχαριστώ
0 x

piperwarrior
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 09 Οκτ 2010, 19:52

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 02 Μαρ 2012, 19:46

Lowbelow έχω μια απορία, τι εννοείς με το "τόξο που έχει η κάθε εταιρία" ;
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5414
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 403
Επικοινωνία:

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό GP707 » 03 Μαρ 2012, 11:53

FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε:Ούτε επίσης νοιώθω ότι εκτίθεμαι όταν σου περιγράφω την εμπειρία μου.
Γι αυτό και έγραψα:
GP707 έγραψε:όταν αποφασίζουμε να γράψουμε κάτι, ας περιοριζόμαστε στα γεγονότα χωρίς να βγάζουμε άσχετα συμπεράσματα

Δεν είπα να μην γράφετε τις εμπειρίες σας αλλά το πως τις γράφετε.
FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε:Δεν είμαι επαγγελματίας του χώρου, αλλά πάρα πολύ κοντά στον χώρο και ελπίζω στον σεβασμό σας και όχι στην απαξίωση.
Ο τρόπος των γεγονότων που μας περιέγραψες όπως "πηγαινοερχόταν σαν καρυδότσουφλο", "μας θύμισε σκηνές από ταινίες από τις αναταράξεις και τα κενά", "να εξαντλούμε τα όρια αεροσκάφους, πληρώματος, και επιβατών, φθάνοντας στα άκρα και να ρισκάρουμε ασφάλεια" κλπ, δεν δείχνουν άτομο κοντά στο χώρο και γι αυτό το λόγο, με τον τρόπο γραφής σου και τα συμπεράσματά σου από την πτήση, τείνεις περισσότερο στην απαξίωση παρά στο σεβασμό.
Αν όντως σε ενδιαφέρει περισσότερο ο αεροπορικός σεβασμός των υπολοίπων μελών και αν φυσικά θες, λαμβάνεις υπ 'όψιν τη γνώμη μου.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 03 Μαρ 2012, 16:47

Φίλε GP707,

Ξέφυγες από την ουσία και οι πολυάριθμες όντως αναρτήσεις σου δεν δικαιολογούν και το επίπεδο της απάντησης σου.

Σέβομαι τη γνώμη σου όσο και εσύ την δικιά μου, τώρα κατά πόσο τείνω στην απαξίωση ή όχι ας το κρίνουν οι υπόλοιποι.

Πίστεψε όμως, δεν θα ήθελες καθόλου μα καθόλου , δικά σου πρόσωπα να βρίσκονταν μέσα στην πτήση...

Με απεριόριστο σεβασμό και πάντα καλοπροαίρετα ευχαριστώ για την κατανόηση.
0 x

lowbelow
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 12 Φεβ 2012, 15:12

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό lowbelow » 13 Μαρ 2012, 13:08

piperwarrior έγραψε:Lowbelow έχω μια απορία, τι εννοείς με το "τόξο που έχει η κάθε εταιρία" ;

Καποια αεροδρομια που ειναι δυσκολα με ανεμους απο συγκεκριμενες κατευθηνσεις εχπυν τα λεγομενα τοξα. Δηλαδη οι εταιριες δεν επιχειρουν οταν ο ανεμος ειναι πχ απο 130 εως 180 μοιρες 15 κομβοι. Η γωνια και η ενταση ειναι αναλογα την εταιρια και το αεροδρομιο...ακομα και τον τυπο του αεροσκαφους
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό Cross » 14 Μαρ 2012, 00:27

Όπως προαναφέρθηκε, ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι έμπειρος αεροπόρος και - από αυτά που γνωρίζω - άψογος επαγγελματίας. Μπορεί η πτήση να ήταν δυσάρεστη, αλλά είναι βέβαιο ότι αυτός ο πιλότος (τον επαγγελματισμό του οποίου πανεύκολα και συνάμα αυθαίρετα μπορούμε να αμφισβητήσουμε από την άνεση της πολυθρόνας μας) ενδιαφέρεται πρωτίστως να παραμείνει ο ίδιος ζωντανός, μαζί με το πλήρωμα και τους επιβάτες του. Η ζωή του και η οικογένειά του είναι πολύ σημαντικότερες από τον κάθε «FOUTSOS PARASKEVAS» και σίγουρα δεν είναι κουτός ώστε να ρισκάρει την απώλειά τους. Λίγη κοινή λογική δεν έβλαψε κανέναν.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.


northwest dc10
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 11 Μαρ 2005, 12:08
x 15

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό northwest dc10 » 14 Μαρ 2012, 09:56

αυτό που ειναι αξιοσημείωτο ειναι ότι 0.5g εως 1.5g θεωρείται σοβαρή ανατάραξη (severe) και προκάλεσε τρόμο(αν ηταν τόση).Αμα πάνε στο allou fan park "τρωνε" 2.5g στις στροφές στο τραινάκι και το διασκεδάζουν Α ρε ψυχολογία!!! Μέσα τους πιστεύουν ότι το αεροσκάφος δεν θα αντέξει και ότι ο κυβερνήτης το καταπονεί στα όριά του αναίτια ενω η αλήθεια ειναι ότι το αεροσκάφος ειναι πέντε ως επτά φορές ισχυρότερο. TRUST ΤHE INDUSTRY
0 x

FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 14 Μαρ 2012, 15:19

Ευχαριστώ πολύ τους προλαλήσαντες,

Σίγουρα δεν έχω σκοπό να ανοίξω αντιπαράθεση με κανέναν από εσάς, ούτε βέβαια κάθομαι στην άνεση της πολυθρόνας και τα γράφω αυτά. Καθόμουν στην 7 την μονή δεξιά στο παράθυρο, και έχω πλήρη συνείδηση του τι γράφω. Ούτε το παρομοίασα με allou fun park και ούτε με νοιάζει. Θέλω την ζωή μου και των συνεπιβατών να την σέβονται όλοι , και να μην γίνεται έρμαιο στα χέρια του κάθε κυβερνήτη. Φυσικά και θέλει να ζήσει και έχει και οικογένεια, δεν είπε κάποιος το αντίθετο. Αν νομίζετε ότι ήμασταν 24 ευαίσθητοι και κομπλεξικοί εκεί μέσα , και δεν είχαμε άλλη δουλειά από το να ασχολούμαστε με τον κύριο Κυβερνήτη, μετά ,από αυτό που περάσαμε, λυπάμαι εσάς και όχι εκείνον. Αυτός την δουλειά του κάνει όπως νομίζει και δεν θα το κρίνω εγώ τεχνικά. Περιγραφή έκανα με το τι περάσαμε και πως αισθανθήκαμε, και επειδή το θέμα έχει συνεχιστεί και εκτός φόρουμ στο τρίγωνο Ηρακλείου-Χίου-Ρόδου, με ιδιωτικές συζητήσεις και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων σταματάει εδώ από την μεριά μου...

Πάντα φιλικά, καλοπροαίρετα και επώνυμα

Ευχαριστώ
0 x

Άβαταρ μέλους
tasos-SMI
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 17 Ιαν 2010, 22:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 6

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό tasos-SMI » 14 Μαρ 2012, 21:52

Δυστυχώς και σε αυτό το topic,πέραν των πραγματικά χρήσιμων απαντήσεων (από GP707 και lowbelow) εμφανίζονται και απαντήσεις που είτε στα πλαίσια της "κοινής λογικής" είτε εμφανίζοντας κάποια εντυπωσιακή φράση, υπεραπλουστεύουν καταστάσεις επικίνδυνα...

Αγαπητέ Cross,μπορεί ο κυβερνήτης της συγκεκριμένης πτήσης να είναι έμπειρος αεροπόρος και άψογος επαγγελματίας,κάτι που σαφώς δεν αμφισβητώ..αλλά η απάντηση του
FOYTSOS PARASKEVAS έγραψε:έπρεπε να προσγειωθεί διότι αν δεν τα κατάφερνε θα λέγαμε γιατί δεν το προσγείωσε κλπ.
δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις για τις συνθήκες της προσγείωσης,σε λιγότερο σχετικούς με τον αεροπορικό χώρο ανθρώπους..Ακόμα και σε έμπειρους με το χώρο θα μπορούσε να δημιουργήσει ερωτηματικά μία τέτοια απάντηση..Σε αυτό το σημείο δικαιολογώ πλήρως τον φίλο Παρασκευά,ασχέτως με τον τρόπο που παρουσιάζει τα πράγματα..Αν (δεδομένου οτι ο μέσος επιβάτης δεν γνωρίζει) λάμβανε την απάντηση "Μην ανησυχείτε.Ο καιρός μπορεί να μην είναι καλός,αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα", πιστεύει κάποιος οτι θα είχε δημιουργηθεί όλο αυτό το θέμα;; Νομίζω πως όχι...

Cross έγραψε:Μπορεί η πτήση να ήταν δυσάρεστη, αλλά είναι βέβαιο ότι αυτός ο πιλότος (τον επαγγελματισμό του οποίου πανεύκολα και συνάμα αυθαίρετα μπορούμε να αμφισβητήσουμε από την άνεση της πολυθρόνας μας) ενδιαφέρεται πρωτίστως να παραμείνει ο ίδιος ζωντανός, μαζί με το πλήρωμα και τους επιβάτες του. Η ζωή του και η οικογένειά του είναι πολύ σημαντικότερες από τον κάθε «FOUTSOS PARASKEVAS» και σίγουρα δεν είναι κουτός ώστε να ρισκάρει την απώλειά τους. Λίγη κοινή λογική δεν έβλαψε κανέναν.


Έχοντας γνωστό πρώην κυβερνήτη των Α340 της ΟΑ,αλλά και συγγενή (συνταξιούχο πλέον) καπετάνιο πλοίου (οι ευθύνες τους ειναι παρεμφερείς) σε διαβεβαιώ οτι ισχύει το απολύτως αντίθετο από αυτό που λες! Περισσότερο σαν ύβρις στον επαγγελματισμό των ανθρώπων αυτών μου φαίνεται το σχόλιο σου και απορώ πώς δεν έχει απαντήσει ήδη και κάποιος άλλος επ'αυτού..Στα επαγγέλματα αυτά,πρώτο λόγο έχουν οι ζωές των υπολοίπων και μετά η δική σου..Στόχος λοιπόν είναι φτάσει ασφαλής ο κάθε επιβάτης που για σένα φίλε Cross δεν δείχνει και τόσο σημαντικός...Κάπου εδώ μπαίνει και ο παράγοντας "πίεση από την εταιρεία για την εκτέλεση του δρομμολογίου",που αλλάζει πάρα πολλά...Αλίμονο όμως αν ο πιλότος/καπετάνιος βάζει πρώτα τα δικά του συναισθήματα και μετά τις ζωές που έχει στα χέρια του!! Αν κάποιος ενδιαφέρεται τόσο πολύ να πηγαινοέρχεται (θεωρητικά πάντα) ασφαλής στο σπίτι του,κάνει επάγγελμα γραφείου..Επομένως όπως καταλαβαίνεις,αυτό που παρουσιάζεις,είναι η προσωπική σου αντίληψη των πραγμάτων..Δεν έχει καμία σχέση με την κοινή λογική,μην την παρουσιάζεις ως τέτοια και μην παρακινείς να την ακολουθήσουν και άλλοι..

Φίλε northwest dc10,νομίζω οτι στη βιασύνη σου να μας πείς το ωραίο αγγλοσαξονικό ρητό,μπέρδεψες πολλά πράγματα..Αν εξισώνουμε τα τραινάκια του luna park με ένα αεροσκάφος που προσγειώνεται υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες στη Σάμο, μπερδεύουμε τη βούρτσα με την...ταβανόβουρτσα! Ο φίλος Παρασκευάς (έστω και με αχρείαστες παρομοιώσεις-υπερβολές) στάθηκε κυρίως στον ανθρώπινο παράγοντα (human factor αφού τα θέλεις αγγλικά),επομένως ας μην τον μπλέκουμε περαιτέρω με "g" κτλ...


FOUTSOS PARASKEVAS έγραψε:Περιγραφή έκανα με το τι περάσαμε και πως αισθανθήκαμε, και επειδή το θέμα έχει συνεχιστεί και εκτός φόρουμ στο τρίγωνο Ηρακλείου-Χίου-Ρόδου, με ιδιωτικές συζητήσεις και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων σταματάει εδώ από την μεριά μου...


Τί ακριβώς εννοείς φίλε Παρασκευά,λέγοντας οτι το θέμα συνεχίζεται και εκτός forum και οτι υπάρχουν και αντιδράσεις των εμπλεκόμενων;; Φυσικά αν θέλεις απαντάς,αφού μιλάς και επώνυμα...

Πάντα φιλικά...Καλό βράδυ!


Υ.Γ. Μία διόρθωση μόνο φίλε lowbelow,το όρος λέγεται Κερκετεύς και όχι Κερκιτεύς,απλά είναι γνωστό ως Κέρκης...
0 x


Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό Cross » 15 Μαρ 2012, 02:07

Μη μου βάζεις λόγια στο στόμα και διάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψα. Κανενός η ζωή δεν είναι σημαντικότερη από αυτήν κάποιου άλλου στο αεροπλάνο. Είναι όμως στη φύση μας να αγαπάμε τη ζωή μας και να μη θέλουμε να τη χάσουμε. Με αυτήν τη λογική λοιπόν, όσο και να πιέζεται κανείς από το επαγγελματικό καθήκον ή το OCC, δεν πρόκειται τόσο εύκολα να δεχτεί να αυτοκτονήσει. Αν θέλεις το καταλαβαίνεις.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

FOUTSOS PARASKEVAS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 18:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TUI

Re: Sky express και αεροδρόμιο Σάμου

Δημοσίευσηαπό FOUTSOS PARASKEVAS » 15 Μαρ 2012, 13:43

Ευχαριστώ πολύ τους προλαλήσαντες,

Φίλε taso-smi, ευχαριστώ για την ανθρώπινη προσέγγιση του θέματος. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ για την συνέχεια που έχει πάρει το θέμα, διότι δεν είναι δυνατό για κάποιους εμπλεκόμενους να απαντήσουν επώνυμα και να εκθέσουν τις απόψεις τους. Εύχομαι ειλικρινά να μην επανέλθουμε σε αυτό το θέμα με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Πάντα φιλικά , καλοπροαίρετα και επώνυμα..
0 x



Επιστροφή σε “Trip-Reports”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 

 

cron