Long haul της πΟΑ

Re: Olympic A340

Η ερωτηση που θα κανω δεν ειναι και on topic,παρακαλω να μεταφερθει αν ενοχλει που ειναι εδω,απλα δεν ηξερα που να τη γραψω.

Στα μεσα της δεκαετιας του 90 ποιο ηταν το δρομολογιο(βασικα που εκανε σταση με απασχολει περισσοτερο) που ακολουθουσε το αεροπλανο(τι τυπος ηταν?) απο αθηνα για μελβουρνη?

Ευχαριστω για τις οποιες απαντησεις!
 
Re: Olympic A340

Τύπος Β-747 ΑΤΗ-ΒΚΚ-SYD-MEL ή ATH-BKK-MEL-SYD ανάλογα με την μέρα αναχώρησης άλλαζε και ή προσέγγιση εκεί.ΒΚΚ είναι η Μπανγκόγκ .Πιστεύω να σε βοήθησα λίγο.
 
Re: Olympic A340

92/93 B747 Athens – Bangkok – Melbourne – Sydney – Bangkok – Athens.
Happy?
 
Re: Olympic A340

Ευχαριστω!

Ειχα μια διαφωνια με καποιους που ελεγαν για χονγκ κονγκ και αντι για μπανγκοκ.
 
Re: Olympic A340



Αυτό δεν έχει λογική, αν δεις ένα χάρτη μεγίστο κύκλου η συντομότερη διαδρομή περνάει επάνω η κοντά από την Ινδία (ανάλογα αν ο προορισμός είναι Σύδνεϋ ή Μελβούρνη). Το Hong Kong είναι σε εντελώς άσχετη κατεύθυνση.
 
Re: Olympic A340

H O.A. χρησιμοποιούσε σαν ενδιάμεσο σταθμό αρχικά τη Σιγκαπούρη (SIN) και μετέπειτα τη Βανγκόκ (ΒΚΚ), προορισμούς που είχαν ένα εμπορικό και τουριστικό ενδιαφέρον και αμφότεροι βρίσκονταν πιο κοντά στη βέλτιστη διαδρομή.
Και μια και μιλάμε για long haul, κάποια περίοδο την ΒΚΚ την εξυπηρετούσε με Α300-600 μέσω DXB. (Για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να ήταν και Doha). Αυτό ήταν και το μακρύτερο δρομολόγιο που χρησιμοποιήθηκαν τα A300-600.
 
Κάτι το οποίο δεν είναι ευρέως γνωστό: Περί έτους 1999-2000 είχε προγραμματιστεί η εκτέλεση του δρομολογίου ATH-MAN-BOS με Α300-600.Η ζήτηση ήταν πολύ μεγάλη.Το σχέδιο εκπονήθηκε επί διοίκησης Lynch (σχέδιο εξυγίανσης) αλλά τελικά δεν υλοποιήθηκε.Οι λόγοι είναι προφανής.
 
Το αρχικό σχέδιο ήταν η εκτέλεση τριών πτήσεων ανα εβδομάδα, στην διαδρομή Αθήνα-Μάντσεστερ-Βοστώνη με Α300-600R. Στην συνέχεια, το πλάνο άλλαξε και προέβλεπε πλέον την εκτέλεση δύο πτήσεων ανα εβδομάδα με Α340 απευθείας. Ο λόγος της αλλαγής ήταν η διακοπή της συνεργασίας με την ΒΑ, οπότε η ΟΑ δεν θα μπορούσε να προσελκύσει επιβάτες για το σκέλος Μάντσεστερ-Βοστώνη (ή ίσως και λόγω περιορισμών στις διακρατικές συμφωνίες). Πριν όμως ξεκινήσουν τα δρομολόγια, αποφασίστηκε η κατάργησή τους. Η Βοστώνη υπήρχε και παλαιότερα στο δίκτυο της ΟΑ, στο πλαίσιο των "τριγωνικών" δρομολογίων Αθήνα-Βοστώνη-Νέα Υόρκη-Αθήνα και αντίστροφα, επί εποχής 747. Δεν γνωρίζω πότε εισήχθηκαν και καταργήθηκαν αυτές οι πτήσεις, αν μπορεί κάποιος φίλος να το αναφέρει θα του ήμουν ευγνώμων.
 
πιστευεται πραγματικα οτι η σημερινη οα θα μπορουσε να εκτελεσει με επιτυχια αυτα τα δρομολογια??
για μενα αυστραλια δυσκολα λογω των αραβικων εταιριων αλλα νεα υορκη ακομα και βοστονη,σικαγο και καναδα ανετα.
θυμαμαι πιτσιρικας και με τα 747 και τα A340 να σκανε προς ηπα και αντιστροφως με πληροτητες κοντα στο 95%.ακομα τυχαινε να ερχομασταν ελλαδα χειμωνα μεσω μοντρεαλ και το αεροπλανο να ειναι πιτα 100%...
 
Top