bari
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2007
- Μηνύματα
- 520
- Likes
- 15
- YAHOO
- brge15
Re: Iberia στην Αθήνα
θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας μια αξεχαστη εμπειρια που εζησα χρησιμοποωντας το online συστημα κρατησεων της Iberia.
μια κρατηση μεσω της ιστοσελιδας τους δινει στο χρηστη τη δυνατοτητα στον υποψηφιο επιβατη να κλειδωσει μια τιμη και να την αγορασει αν θελει εντος 48 ωρων (που στην πραγματικοτητα σου λενε οτι ειναι 48 αλλα αμεσως διαπιστωνεις οτι ειναι 46, αλλα οκ παμε παρακατω)
εκανα λοιπον μια κρατηση και μπηκα αργα βραδακι -μερικες ωρες πριν ληξει- για να την αγορασω. εκει αρχισαν τα δυσαρεστα καθως το συστημα μου εμφανιζε την κρατηση αλλα εβγαζε οτι εχουν γινει αλλαγες στις πτησεις μου και θα επρεπε να αποδεχτω το νεο πλανο. αφου εξετασα να δω ποιες ηταν οι "αλλαγες" αλλα δεν διαπιστωσα κατι, προσπαθησα να κανω accept ουτως ωστε να προχωρησω στην εκδοση του εισητηριου. εκει εβγαζε ολικο σφαλμα. αφου προσπαθησα 3-4 φορες και δεν ειδα καμμια προκοπη αποφασισα να τηλεφωνησω στη γραμμη τους στην ισπανια προκειμενου να μου λυσουν το θεμα.
εκει ακολουθησε μια δευτερη εκπληξη καθως ζητησα να μιλησω με αντιπροσωπο τους στα αγγλικα καθοτι τα ισπανικα μου δεν ειναι αρκετα ωστε να συννενοηθω για κατι τετοιο και μαλιστα σε μια χαλια γραμμη που δεν ακουγα κιολας και αφου αρχικα με ενημερωσαν οτι κατι τετοιο ειναι αδυνατο (!!) τελικα αφου περιμενα παρα πολυ ωρα βρεθηκε ενας νεαρος να μιλαει αγγλικα και μου ειπε πως ξεμπλοκαρε την κρατηση και μπορω πλεον να την αγορασω.
κλεινω τη γραμμη και ερχεται η επομενη εκπληξη καθως διαπιστωνω οτι η κρατηση μου φαινεται πλεον κανονικα αλλα δεν εχει επιλογη αγορας! η ωρα ειχε παει πολυ αργα, η κρατηση εληγε σε μερικες ωρες και μια αναζητηση μου για την τρεχουσα τιμη του εισητηριου προκειμενου να αγορασω ενα νεο και να απαλλαγω απο το βραχνα μου εδειξε οτι οι τιμες για την πτηση που με ενδιεφερε ειχαν ηδη ανεβει στα υψη.
ακολουθησε δευτερο τηλεφωνημα, δευτερη φορα μια κοπελλιτσα που με ενημερωσε οτι lo siento αλλα δεν μιλαει κανεις αγγλικα εδω μεσα, αλλη μια φορα να προσπαθω να της εξηγησω οτι μολις πριν λιγο μιλουσα με αγγλοφωνο συναδελφο σας που προφανως σας ξεφυγε στο interview και βρηκε δουλεια στην εταιρια σας παροτι γνωριζε καί αγγλικα, και δευτερη φορα να καταληγω μετα απο 20λεπτη αναμονηστον αγγλοφωνο Αλεξ! αυτη τη φορα με ενημερωσε οτι δε μπορει να κανει τιποτα και οτι οι τιμες για την πτηση μου εχουν ηδη ανεβει οποτε δεν εχω και πολλες επιλογες. συμφωνα λοιπον με τον αγγλοφωνο Αλεξ ο ιδιος δε μπορουσε να κανει τιποτα ωστε να μου πουλησει το εισητηριο στην τιμη κρατησης μου παροτι την εβλεπε στην οθονη του, και οτι η μοναδικη μου ελπιδα ηταν να προσπαθω να κανω refresh την κρατηση μεχρι το πρωι που θα εληγε με την ελπιδα να ξεμπλοκαρει το συστημα και να την αγορασω.
το συστημα βεβαια δεν ξεμπλοκαρε ποτε. απο οτι καταλαβα ισως μπλοκαρονται αυτοματα οι φτηνοτεροι ναυλοι και δεν τους αφηνουν να αγοραστουν οταν εχουν ανεβει οι τιμες παροτι μπορει να υπαρχει ενεργη κρατηση σε φτηνοτερο.
επισης το φαινομενο σε τετοιου μεγεθους αεροπορικη εταιρια να ψαχνεις αγγλοφωνο υπαλληλο με το τουφεκι ειναι εντελως απαραδεκτο. σε παλαιοτερες πτησεις εχει τυχει να διαπιστωσω οτι ακομα και μελη του πληρωματος καμπινας ηταν αποκλειστικα ισπανοφωνοι, οποτε ηξερα πανω κατω τι παιζει, αλλα και παλι η προσπαθεια μου να βρω μια ακρη και να μη μπορω να βρω ανθρωπο να μιλησω ηταν εκνευριστικη. φανταστειτε μια ελληνικη αεροπορικη εταιρια στο μεγεθος της iberia οπου οι υπαλληλοι θα μιλουσαν μονο ελληνικα και θα περιμεναν και απο τους πελατες τους να κανουν το ιδιο. επισης μιλαμε για την iberia και οχι καμμια regional της Γουατεμαλας.
οσο για μενα οι επιλογες πλεον ειναι η να ξηλωθω κανονικα η να ξεχασω το ταξιδι που σχεδιαζα..
θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας μια αξεχαστη εμπειρια που εζησα χρησιμοποωντας το online συστημα κρατησεων της Iberia.
μια κρατηση μεσω της ιστοσελιδας τους δινει στο χρηστη τη δυνατοτητα στον υποψηφιο επιβατη να κλειδωσει μια τιμη και να την αγορασει αν θελει εντος 48 ωρων (που στην πραγματικοτητα σου λενε οτι ειναι 48 αλλα αμεσως διαπιστωνεις οτι ειναι 46, αλλα οκ παμε παρακατω)
εκανα λοιπον μια κρατηση και μπηκα αργα βραδακι -μερικες ωρες πριν ληξει- για να την αγορασω. εκει αρχισαν τα δυσαρεστα καθως το συστημα μου εμφανιζε την κρατηση αλλα εβγαζε οτι εχουν γινει αλλαγες στις πτησεις μου και θα επρεπε να αποδεχτω το νεο πλανο. αφου εξετασα να δω ποιες ηταν οι "αλλαγες" αλλα δεν διαπιστωσα κατι, προσπαθησα να κανω accept ουτως ωστε να προχωρησω στην εκδοση του εισητηριου. εκει εβγαζε ολικο σφαλμα. αφου προσπαθησα 3-4 φορες και δεν ειδα καμμια προκοπη αποφασισα να τηλεφωνησω στη γραμμη τους στην ισπανια προκειμενου να μου λυσουν το θεμα.
εκει ακολουθησε μια δευτερη εκπληξη καθως ζητησα να μιλησω με αντιπροσωπο τους στα αγγλικα καθοτι τα ισπανικα μου δεν ειναι αρκετα ωστε να συννενοηθω για κατι τετοιο και μαλιστα σε μια χαλια γραμμη που δεν ακουγα κιολας και αφου αρχικα με ενημερωσαν οτι κατι τετοιο ειναι αδυνατο (!!) τελικα αφου περιμενα παρα πολυ ωρα βρεθηκε ενας νεαρος να μιλαει αγγλικα και μου ειπε πως ξεμπλοκαρε την κρατηση και μπορω πλεον να την αγορασω.
κλεινω τη γραμμη και ερχεται η επομενη εκπληξη καθως διαπιστωνω οτι η κρατηση μου φαινεται πλεον κανονικα αλλα δεν εχει επιλογη αγορας! η ωρα ειχε παει πολυ αργα, η κρατηση εληγε σε μερικες ωρες και μια αναζητηση μου για την τρεχουσα τιμη του εισητηριου προκειμενου να αγορασω ενα νεο και να απαλλαγω απο το βραχνα μου εδειξε οτι οι τιμες για την πτηση που με ενδιεφερε ειχαν ηδη ανεβει στα υψη.
ακολουθησε δευτερο τηλεφωνημα, δευτερη φορα μια κοπελλιτσα που με ενημερωσε οτι lo siento αλλα δεν μιλαει κανεις αγγλικα εδω μεσα, αλλη μια φορα να προσπαθω να της εξηγησω οτι μολις πριν λιγο μιλουσα με αγγλοφωνο συναδελφο σας που προφανως σας ξεφυγε στο interview και βρηκε δουλεια στην εταιρια σας παροτι γνωριζε καί αγγλικα, και δευτερη φορα να καταληγω μετα απο 20λεπτη αναμονηστον αγγλοφωνο Αλεξ! αυτη τη φορα με ενημερωσε οτι δε μπορει να κανει τιποτα και οτι οι τιμες για την πτηση μου εχουν ηδη ανεβει οποτε δεν εχω και πολλες επιλογες. συμφωνα λοιπον με τον αγγλοφωνο Αλεξ ο ιδιος δε μπορουσε να κανει τιποτα ωστε να μου πουλησει το εισητηριο στην τιμη κρατησης μου παροτι την εβλεπε στην οθονη του, και οτι η μοναδικη μου ελπιδα ηταν να προσπαθω να κανω refresh την κρατηση μεχρι το πρωι που θα εληγε με την ελπιδα να ξεμπλοκαρει το συστημα και να την αγορασω.
το συστημα βεβαια δεν ξεμπλοκαρε ποτε. απο οτι καταλαβα ισως μπλοκαρονται αυτοματα οι φτηνοτεροι ναυλοι και δεν τους αφηνουν να αγοραστουν οταν εχουν ανεβει οι τιμες παροτι μπορει να υπαρχει ενεργη κρατηση σε φτηνοτερο.
επισης το φαινομενο σε τετοιου μεγεθους αεροπορικη εταιρια να ψαχνεις αγγλοφωνο υπαλληλο με το τουφεκι ειναι εντελως απαραδεκτο. σε παλαιοτερες πτησεις εχει τυχει να διαπιστωσω οτι ακομα και μελη του πληρωματος καμπινας ηταν αποκλειστικα ισπανοφωνοι, οποτε ηξερα πανω κατω τι παιζει, αλλα και παλι η προσπαθεια μου να βρω μια ακρη και να μη μπορω να βρω ανθρωπο να μιλησω ηταν εκνευριστικη. φανταστειτε μια ελληνικη αεροπορικη εταιρια στο μεγεθος της iberia οπου οι υπαλληλοι θα μιλουσαν μονο ελληνικα και θα περιμεναν και απο τους πελατες τους να κανουν το ιδιο. επισης μιλαμε για την iberia και οχι καμμια regional της Γουατεμαλας.
οσο για μενα οι επιλογες πλεον ειναι η να ξηλωθω κανονικα η να ξεχασω το ταξιδι που σχεδιαζα..