Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έλλειψη σοβαρότητας έχουν αυτοί που έχουν τέτοιου είδους απαιτήσεις και να ήταν 1-2 οκ σε μικρό χρονικό διάστημα έχουμε αντιμετωπίσει αρκετά τέτοια!
 
Για μένα η Qatar είναι η καλύτερη απο τις Αραβικές, μπρόστα απο την ύπερ kitch Emirates
 
Γεια σου Derion,
Το συγκεκριμενο ταξιδι ATH-PVG-ATH το εχω κανει παρα πολλες φορες λογω εργασιας μου στην Shanghai και εχω δοκιμασει ολες τις επιλογες (EMIRATES, QATAR, SINGPAPORE,TURKISH) και ειχα καταληξει στην QATAR ως καλυτερη επιλογη.

Οσον αφορα της ερωτησεις σου:

Το σκελος ATH-DOH γινεται ειτε με Α320 ειτε με A321 αναλογα με την πληροτητα που εχουν. Οσον αφορα τις ατομικες οθονες καποια εχουν καποια οχι. Συνηθως ειναι ψιλο αδειο το αεροσκαφος στην οικονομικη.

Το DOH-PVG γινεται με 777-300ER του κουτιου. Εξαιρετικο αεροσκαφος. Προσωπικες οθονες και διαταξη 3-3-3. Προτιμησε σε εξοδο κινδυνου και μεγαλυτερη ανεση. Το φαγητο εξαιρετικο οπως και η επιλογες για ταινιες, μουσικη παιχνιδια. Το service επισης αψογο.

Ειναι πολυ σπανιο να υπαρξει καθυστερηση εκτος απο λογους ανωτερας βιας (καιρικες συνθηκες, τεχνικο προβλημα).

Το connection στην Ντοχα ειναι πολυ καλο και υπεραρκετο καθως δεν εχει τιποτα ιδιαιτερο να επιδειξει ως αεροδρομιο για να ξοδεψεις χρονο σε βολτες. Φτωχο duty free.

Μια αλλη επιλογη που θα μπορουσες να κοιταξεις για μεγαλυτερη ανεση ειναι και τα νες δρομολογια της Turkish Airlines με 777-300ER σε premium economy. Εχει καταπληκτικο premium και μπορεις να πετυχεις ακομη κ τιμες οικονομικης.

Τελος πολυ προσφατα εγκαινιασε και η ETIHAD δρομολογια για Shanghai με Α330. Δεν εχω δοκιμασει ακομη αυτη την εταιρεια, αλλα συναδελφος μου που προσφατα ταξιδεψε μου περιεγραψε μια εμπειρια παρομοια με QATAR.

Σε καθε περιπτωση απεφυγε την EMIRATES. Μακραν η χειροτερη εμπειρια αν ταξιδευει κανεις οικονομικη. Β777-300ER με διαταξη 3-4-3 και ελλειψη υποποδιου. Φρικτο. Δεν ισχυει βεβαια το ιδιο στην BUSINESS.

Ελπιζω να βοηθησα!

Καλο ταξιδι. Η Shanghai ειναι μια εκπληκτικη πολη και προκειτια για μια φοβερη εμπειρια να βρεθεις εκει.
 
Μην ανησυχεις για τιποτα.

Ειναι μια απο τις καλυτερες εταιρειες.

Το μονο αρνητικο ειναι το αεροδρομιο στη ντοχα,που γινεται ενας χαμος.
 
Ζητω συγνωμη εκ τον προτερων αν ειναι εκτος θεματος το post μου, αλλα εχω ψαξει παντου και δεν βρισκω καμμια πληροφορια. Θα ταξιδεψω αυγουστο με QATAR ATH-DOHA-SHANGHAI και επιστροφη HONG KONG-DOHA-ATH ξερει κανεις αν μπορω εστω αν εχω μια ελπιδα να κανω καπως δωρεαν αναβαθμιση εστω και σε ενα σκελος της διαδρομη?
Ευχαριστω.
 
O...τζάμπας πέθανε αγαπητέ emgrs :)
Σοβαρά τώρα, δωρεάν αναβαθμίσεις ξέρω να γίνονται μόνο με συμμετοχή στο (καλό νομίζω) loyalty πρόγραμμα της Qatar και με εγγραφή στο αντίστοιχο site (http://www.qatarairways.com/global/en/h ... -club.page).
Χοντρικά για δωρεάν αναβάθμιση από economy σε business class μόνο για το leg HKG-DOH θα χρειαστεί να έχεις κάνει ήδη ένα roundtrip ATH-HKG σε business class και επιπλέον ένα αντίστοιχο σε economy, ανάλογα και με το fare category αυτών των εισιτηρίων.
Σε σχέση με το υπόλοιπο thread πάντως, η Qatar είναι πάρα πολύ καλή, όπως και η Etihad, και καλύτερες της Emirates, κυρίως στα 8+ hours legs με τα 777. Αν υπάρχει οικονομική άνεση οι Qatar & Etihad είναι καλύτερες και στη business class (εκτός του Α380). Από την άλλη το ATH-DXB με την Emirates γίνεται με wide-body ενώ το ATH-DOH & ATH-AUH με Qatar & Etihad αντίστοιχα, γίνεται με Α320/1. Επίσης το αεροδρόμιο του Dubai, αν και κιτς, είναι πολύ πιο μεγάλο και άνετο από τα άλλα δυο της περιοχής.
Γενικότερα στην επιλογή μας για ένα μεγάλο ταξίδι στην Άπω Ανατολή καλό είναι να συν-υπολογίζουμε, πέραν της τιμής, και τα ωράρια και το συνολικό χρόνο του ταξιδιού (που βασικά εξαρτάται από το χρόνο του stopover) και το σε ποιο αεροδρόμιο γίνεται αυτό το stopover.
Για τις θέσεις μέσα στο αεροπλάνο σίγουρα τα exit rows έχουν πολύ χώρο για τα πόδια αλλά ας έχουμε στο μυαλό μας δύο-τρία θέματα.
1. Επειδή δεν υπάρχει μπροστινό κάθισμα, το IFE αποθηκεύεται στο ένα μπράτσο και το τραπεζάκι στο άλλο μπράτσο του καθίσματος. Έτσι τα μπράτσα κλέβουν λίγο χώρο από το κάθισμα και επιπλέον δεν μετακινούνται.
2. Στα exit rows -εννοώ στο διαχωριστικό μπροστά από αυτά- τοποθετούνται και τα baby basins οπότε δεν είναι τελείως απίθανο να βρεθεί κάποιος ανάμεσα σε δύο μωρά που κλαίνε (dolby surround!) για 10-11 ώρες.
3. Ο χώρος του emergency exit γίνεται συνήθως και χώρος αναμονής αυτών που περιμένουν στην σειρά για την τουαλέτα.
 
Αχ το ξερω οτι ο τσαμπας δεν υπαρχει πια απλα ελεγα γιατι ολα πια ειναι θεμα γνωριμιων μπας και καποιος απο εδω δουλευει μεσα. Οντως αυτα που ειπες για τις θεσεις συμφωνω απολυτα. Το stopover μου ειναι μολις 1ωρα και 50 οποτε το αεροδρομιο δεν θα με κουρασει ας ειναι και μικρο. Αληθεια τελικα θεση σε emergency exit η οχι? Η μηπως ειναι θεμα τυχης τη θα σου κατσει μπροστα???
 
Κατ' αρχήν emergency exit (παίζει και το...bonus να είναι έχεις απέναντί σου το jumpseat της αεροσυνοδού όπως στα Α330 της Qatar).
Από τις μεσαίες θέσεις του exit row είτε είναι 3 ή 4, προφανώς αυτές που είναι στο διάδρομο. Όπως είπα όμως βοηθάει πολύ ένας λογικός σωματότυπος.

Αν ταξιδεύει πάντως κάποιος με συντροφιά και σκέφτεται να επεκταθεί στο ζωτικό χώρο του/της συντρόφου, αυτό όπως είπα δεν γίνεται λόγω των σταθερών και...μονομπλοκ μπράτσων. Τελευταία πληροφορία, και sorry για το overload, είναι ότι στο emergency exit μπάζει όποτε οι κυρίες που συνήθως κρυώνουν πιο εύκολα, μπορεί να διαμαρτυρηθούν.

Και βέβαια πάντα θέλει και λίγη τύχη σε αυτή τη ζωή. Μπορεί εσύ να το σχεδιάζεις για 6 μήνες και να καταλήξεις κάτι σαν το Mr. Bean δηλ. κρυωμένος και πιασμένος ενώ ο από πίσω σου, που του έτυχαν 2 θέσεις άδειες στην τριάδα, να σηκώσει τα μπράτσα και να ξαπλώσει κάθετα

Καλό ταξίδι έτσι και αλλιώς και καλή επιτυχία αν αυτό γίνεται (και) για επαγγελματικούς λόγους.
 
Ευχαριστω. Για διακοπες ειναι μετα απο 4 χρονια νομιζω δικαιουμε καποιες μερες. Ελπιζω στο μη γεματο αεροσκαφος παντως. Αν και χλωμο.
 
Top