Minoan Air

Re: Minoan Airlines

Τόσα ξέρετε, τόσα λέτε κύριε Mernion. Η χρήση λευκού χρώματος είναι συνειρμική και αντικατοπτρίζει την ουσία και τη φύση της ίδιας της εταιρείας. Το concept του livery εδράζεται στο τρίπτυχο αγνότητα, αθωότητα και Λευκά Όρη, στοιχεία των οποίων κοινός παρονομαστής είναι το λευκό χρώμα και τα οποία πρεσβεύει η ανερχόμενη νέα αεροπορική εταιρεία. Η σχεδιαστική ομάδα θέλησε να διαφοροποιηθεί από τα τετριμμένα νεοελληνικά trends, όπως πτηνά, θάλασσες, ολυμπισμός, αρχαιοελληνικά γλυπτά και πολύπλοκα liveries και να σχεδιάσει κάτι απλό, μίνιμαλ αλλά ταυτόχρονα και καταπίστευμα της δέσμευσης της εταιρείας να διατηρήσει την κρητική παράδοση και τις μη διαπραγματεύσιμες διαχρονικές αξίες της αγνότητας και αθωότητας.

Με αυτήν την ευκαιρία θα ήθελα να καταγγείλω δημοσίως την ομάδα του airpics.net , που έβαλε την Άρτα και τα Γιάννενα επάνω στο άτυχο Fokker, στην πρωταπριλιάτικη φάρσα της.
 
Re: Minoan Airlines

Εδω που τα λεμε, η Κρήτη ήταν προγραμματισμένη να μπει στα cowlings.. Μαλλον με το decal του κάθετου σταθερού..
 
Re: Minoan Airlines

Πλάκα πλάκα το βλέπω σε κανα δελτίο τύπου το κείμενο αυτό (ή απόσπασμά του)! :banana:

Τελικά πότε θα κατέβει Ηράκλειο;
 
Re: Minoan Airlines

Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία "παίρνουμε ένα λευκό αεροπλάνο,τού κολλάμε δύο stickerάκια και λέμε ότι αυτό το αεροπλάνο έχει τα χρώματα τής εταιρίας μας" δέν δείχνει επαγγελματισμό και σοβαρότητα.Κι'άλλες εταιρίες χρησιμοποιούν ενοικιασμένα αεροπλάνα,αλλά τα βάφουν με κάποιο livery,έστω στο fin/rudder και στά stabilizers,να δείχνουν ότι ανήκει στον στόλο τους.Ετσι όπως είναι αυτό το αεροπλάνο,μοιάζει σάν οι ιθύνοντες τής εταιρίας να μήν είναι σίγουροι ότι θα διαρκέση πολύ το εγχείρημά τους οπότε "να μήν μπούμε και σε έξοδα να τα ξεβάψουμε τα αεροπλάνα όταν βάλουμε λουκέτο".Πάντως θέλω να ελπίζω πως η εταιρία θα πετύχη και σύντομα θα αποκτήση ιδιόκτητα αεροπλάνα,οπότε θα έχη και ένα εντυπωσιακό livery....
 
Re: Minoan Airlines

Σε πρώτη φάση μια εταιρεία την ενδιαφέρει να υπάρχει ένα διακριτικό της στα αεροσκάφη που πετάει. Η καλλιτεχνική προσέγγιση του εγχειρήματος ειναι δευτερευούσης σημασίας για το επιχειρισιακό κομμάτι της εταιρείας. Τι θέλω να πω, πριν παρεξηγηθώ (γιατί κάποιοι το έχουν ανάγει σε σπορ, αν κρίνει κανείς το τι έχει γραφτεί μέχρι στιγμής στις προηγούμενες σελίδες - και για να μην αναφερθώ και στα νήματα για άλλες εταιρείες!). 'Εναν ιδιοκτήτη μιας εταιρείας δεν τον ενδιαφέρει σε πρώτη φάση να έχει ένα αεροσκάφος a la Wunala Dreaming, τον ενδιαφέρει να ειναι το όνομα της εταιρείας του ορατό. Εν ανάγκη γιαυτή τη δουλειά κανει και ένα μπουκάλι σπρέϊ ή ένας χοντρός μαρκαδόρος! Ένας πελάτης δεν θα επιλέξει μια εταιρεία με βάση το livery της! Το όμορφο livery είναι για εμάς που είμαστε κολλημένοι με την αεροπορία και βλέπουμε στο κάθε αεροπλάνο ένα μικρό καλλιτεχνικό θαύμα (και μας κάνει να κάνουμε σαν μικρά παιδιά όσοι από εμάς ασχολούντια με την φωτογραφία). Και σίγουρα ένα προσεγμένο livery δίνει άλλο "αέρα". Αλλά όλα αυτά είναι ΙΜΗΟ υποκειμενικά, και αλλάζουν σε σχέση με την οπτική γωνία παρατήρησης.
Το παραδεχομαι, ούτε και μένα με αρέσει αυτό που βλέπω (και η δεξιά πλευρά για την ώρα είναι ακόμη πιο τραγική), αλλά στο κάτω κάτω
1. δεν είναι δικιά μου η εταιρεία,
2. δεν με πληρώνει κανείς για να κάνω κριτική ή εκθειασμό, και
3. παρά το κόλλημα με την αεροπορία, δεν εχω σαν κριτήριο το livery για να επιλεξω την εταιρεία με την οποία θα πετάξω!

Το να "διακρίνει" κανείς μια σοβαροφάνεια μιας εταιρείας, από τα στίκερ της στα αεροσκάφη της είναι κάπως παρακινδυνευμένο! Και η SkyExpress δεν έχει δικό της livery, αλλα βάζει κάποια στικεράκια στα αεροσκάφη της! Το ότι λίγο πολύ μοιάζουν μεταξύ τους (sic) οφείλεται ότι έχουν κοινή προέλευση, και όχι γιατι η εταιρεία φρόντισε γιαυτό! Το ότι μια εταιρεία παίρνει εστω ναι νοικιασμένα αεροπλάνα και τα βάφει στα χρώματα της, δεν την κάνει αυτόματα "επαγγελματία"! Πιο πρόσφατο και τρανταχτό παράδειγμα το Dash της ZF (για να μείνουμε σε ελληνικές εταιρείες)! Επιπλέον είναι παρακινδυνευμένο (για αλλη μια φορά) να βγάζουμε συμπεράσματα για την ψυχολογία κάποιου και το πως "παίρνει το θέμα, σε σχέση με το μέλλον του επιχειρήματος" με βάση τις χρωματικές προτιμήσεις του, εκτός και αν έχει να κάνει με τη διακόσμηση του μπάνιου του!
Από την άλλη, τα έξοδα αλλαγής χρωματισμού ενός αεροσκάφους, του οποίου ο προηγούμενος χρήστης δεν το χρησιμοποιεί ή δεν υφίσταται καν, βαραίνει αποκλειστικά και μόνο το νέο χρήστη!
 
Re: Minoan Airlines

Αλκιβιάδης":2opmsh1o said:
'Εναν ιδιοκτήτη μιας εταιρείας δεν τον ενδιαφέρει σε πρώτη φάση να έχει ένα αεροσκάφος a la Wunala Dreaming, τον ενδιαφέρει να ειναι το όνομα της εταιρείας του ορατό. Εν ανάγκη γιαυτή τη δουλειά κανει και ένα μπουκάλι σπρέϊ ή ένας χοντρός μαρκαδόρος!
Μεταξύ τού Wunala dreaming και του χοντρού μαρκαδόρου,υπάρχουν κι'άλλες λύσεις,που δείχνουν πως η εταιρία προσέχει τίς λεπτομέρειες αυτές που θα "χτυπήσουν" στο μάτι τού επιβάτη.Με την δική σου λογική,δέν θα πρέπη να δίνεται προσοχή στα φαγητά που σερβίρουν στα αεροπλάνα διότι τα αεροπλάνα δέν είναι εστιατόρια αλλά μέσα μεταφοράς.Οπότε "δώσ'τους εκεί από ένα σουβλάκι τυλιχτό απ'το γειτονικό σουβλατζίδικο,ή ακόμα καλύτερα,έναν κεσέ γιαούρτι (που συντελεί και στην μακροζωία,όπως έλεγε και ο Μέτσνικωφ) και άσε τα πολλά φρού-φρού κι'αρώματα....".Είναι αυτό σωστή επιχειρηματική αντίληψη;

Ενα απ'τα πολλά λάθη μας εδώ στην Ελλάδα είναι πως αντιμετωπίζουμε οποιαδήποτε δουλειά χωρίς αισθητική αντίληψη,κάτι σάν αγγαρεία δηλαδή.Ομως λεπτομέρειες όπως ένα διακριτικό αλλά και κομψό livery είναι αυτές που δίνουν το "στίγμα" μιάς επαγγελματικά καμωμένης δουλειάς σε αντίθεση με την "αρπαχτή" τοιαύτη.....

Κι'εγώ,ώς επιβάτης,θα κοιτάξω την τιμή τού εισιτηρίου,το safety record,τά ωράρια κλπ πρίν επιλέξω εταιρία γιά κάποιο ταξίδι μου.Ομως θα κοιτάξω ΚΑΙ το livery,που αποτελεί χαρακτηριστικό αναγνώρισης τής εταιρίας.Κι'αν δώ ότι το αεροπλάνο τής εταιρίας που σκέφτομαι να ταξιδέψω είναι ένα απλώς άσπρο αντικείμενο που κάποιος έχει γράψει επάνω "Trehagyric Airlines" με χοντρό μαρκαδόρο,αυτομάτως θα αναρωτηθώ "άμα είναι τόσο πρόχειροι στην εμφάνιση τού αεροπλάνου τους,τί υπηρεσίες θα μού προσφέρουν άν πετάξω μαζί τους;"...

ΥΓ.Μα καλά,ούτε κάν έναν Μινώταυρο στην ουρά δέν τους έκοψε να βάψουν;Η έστω,έναν δαίδαλο....
 
Συμφωνώ μαζί σου Hastaroth, αλλά είναι ακόμα αρχή. Δεν μιλάμε για κάποια μεγάλη αεροπορική εταιρία, και δεν πιστεύω πως τα δρομολόγια που θα κάνει έχουν φαγητό. Ίσως κάποιο σνακ? Πιστεύω ότι όταν αρχίσει να λειτουργεί, θα κινηθούν σιγά σιγά και στα ποιο "marketing" κομμάτια όπως όμορφο livery, διαφημίσεις, in flight services κ.τ.λ.

Υ.Γ. Ναι, όπως ειπώθηκε και νωρίτερα... θα βάλουν στην ουρά decal. Το αεροπλάνο δεν είναι έτοιμο ακόμα, οι φωτογραφίες είναι από το MST.
 
Συμφωνώ με Hastaroth. Άλλωστε βασικός λόγος για τον οποίο πήραμε τόσο σοβαρά την Athens στο ξεκίνημα της ήταν πως έφερε 4 αεροπλάνα με όμορφο livery & έβγαλε προς τα έξω μια εικόνα σοβαρότητας. Βεβαια ο χρόνος στη συνέχεια απέδειξε πως δεν αρκεί η μόστρα, χρειάζεται και μυαλό...
 
αλλά είναι ακόμα αρχή. Δεν μιλάμε για κάποια μεγάλη αεροπορική εταιρία,
Τι σημασία έχει το αν είναι μικρή ή γιατί θα κάνει αυτά τα πράγματα όταν θα έχει ξεκινήσει μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει;
Ακόμα και πλέον καλοπροαίρετος καταντάει δύσπιστος με τέτοιες διατυπώσεις και αυτόκλητους υπερασπιστές.
 
Aidis":1wqbb8uh said:
Συμφωνώ μαζί σου Hastaroth, αλλά είναι ακόμα αρχή. Δεν μιλάμε για κάποια μεγάλη αεροπορική εταιρία, και δεν πιστεύω πως τα δρομολόγια που θα κάνει έχουν φαγητό. Ίσως κάποιο σνακ? Πιστεύω ότι όταν αρχίσει να λειτουργεί, θα κινηθούν σιγά σιγά και στα ποιο "marketing" κομμάτια όπως όμορφο livery, διαφημίσεις, in flight services κ.τ.λ.

Υ.Γ. Ναι, όπως ειπώθηκε και νωρίτερα... θα βάλουν στην ουρά decal. Το αεροπλάνο δεν είναι έτοιμο ακόμα, οι φωτογραφίες είναι από το MST.

Το φαγητό το έφερα ώς παράδειγμα,σαφώς η Minoan δέν θα προσφέρη πλήρες φαγητό σε πτήσεις όπου μέχρι να απογειωθής έχεις ήδη φτάσει.Το snack είναι άλλη υπόθεση,πιό εφικτή.

Ωστόσο,γιά ν'αρχίση να λειτουργή,θα πρέπη να έχη επιβάτες-και ένα,έστω διακριτικό,livery,προδιαθέτει ευχάριστα τον υποψήφιο (prospect) επιβάτη.Ας πούμε,ένα απλό έγχρωμο cheatline κατά μήκος τών παραθύρων απ'το πίσω παράθυρο τού κόκπιτ μέχρι την πίσω άκρη τής ατράκτου,κι'ένα χαρακτηριστικό έμβλημα -π.χ.ο Μινώταυρος που προανέφερα- στην ουρά,ώστε να είναι ευδιάκριτο από μακρυά.Δέν ξέρω βέβαια άν υπάρχει πρόθεση τών αρμοδίων τής εταιρίας να γίνη κάτι τέτοιο στο Ηράκλειο,πρίν ξεκινήσουν τα δρομολόγια.

Από τιμές εισιτηρίων ξέρουμε τίποτε;Καθ'ότι οι καιροί χαλεποί εισίν,τα δέ θυλάκιά μας αναιμικά.......
 
Top