Turkish Airports

Κοινοπραξία υπό την GMR ανέλαβε το έργο εκσυγχρονισμού...

Παραθετω ολo το κειμενο μιας και η Ναυτεμπορικη δεν ειναι user friendly:

Κοινοπραξία υπό την ινδική κατασκευαστική εταιρία GMR ανέλαβε το έργο εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Sabina Gokeen της Κωνσταντινούπολης, ύψους 2 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων PTI.

Στην κοινοπραξία συμμετέχουν με μερίδιο 40% τόσο η GMR όσο και η τουρκική εταιρία Limak Insaat Sanayi, ενώ το υπόλοιπο 20% το κατέχει η Malaysia Airports Holdings Berhad. Το "Sabina Gokeen" είναι το δεύτερο διεθνές αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, μετά από το βασικό αεροδρόμιο "Ατατούρκ".



Τα bolds ειναι δικα μου. Και αναρωτιεμαι: ΤΟ ΠΟΙΟOOO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ? :shock: :oops: :twisted: Αχ ατιμη Σαμπινα, ολο φωτιες μας βαζεις.. :D (το σωστο ονομα ειναι Sabiha Gokcen - SAW / LTFJ) Εδω το λινκ (για οσο θα ειναι ελευθερα προσβασιμο)
 
Sabiha Gökçen: Θετή κόρη του Atatürk και πρώτη γυναίκα-πιλότος μαχητικού στην Τουρκία
 
Σοβαρά ερωτηματικά ως προς την ασφάλεια πτήσεων έχει δημιουργήσει η επικείμενη εφαρμογή του συστήματος "Open Gate" στα περισσότερα τουρκικά αεροδρόμια. Το συγκεκριμένο σύστημα, καταργεί τον έλεγχο ασφαλείας στις πύλες αναχωρήσεων και τον μεταφέρει ακριβώς αμέσως μετά τον έλεγχο διαβατηρίων. Μέχρι σήμερα, οι διακινούμενοι στα περισσότερα τουρκικά αεροδρόμια, περνούν από έναν γενικό έλεγχο για όπλα και εκρηκτικά στην είσοδο των αεροσταθμών και έναν ακόμα στην πύλη αναχώρησης, στο άλλο άκρο του. Βάσει της νέας εφαρμογής, μετά τον έλεγχο των διαβατηρίων, θα γίνεται ο τελικός έλεγχος ασφαλείας και μετά ο επιβάτης θα είναι ελεύθερος να κινηθεί στην "ασφαλή" περιοχή του αεροσταθμού (εστιατόρια, καταστήματα, χώροι αναμονής και υγιεινής), χωρίς να του ξαναγίνει άλλος έλεγχος για το υπόλοιπο της παραμονής του.

Ο προβληματισμός, έγκειται στο γεγονός ότι στα περισσότερα αεροδρόμια, τα εστιατόρια που θα βρίσκονται μετά από νέο σημείο τελικού ελέγχου, χρησιμοποιούν εργαλεία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα, αν πέσουν στα χέρια κάποιου επιβάτη, ενδεικτικά αναφέρονται οι μπαλτάδες και τα μεγάλα μαχαίρια για το döner και τις πίτες.

Σύμφωνα με το airporthaber.com, οι αρχές του αεροδρομίου Atatürk αποφάσισαν την πλήρη καταγραφή όλων των εργαλείων αυτού του είδους, που θα βρίσκονται στους συγκεκριμένους χώρους, καθώς και τη σήμανσή τους με barcode. Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι που εργάζονται στις κουζίνες των εστιατορίων, θα "χρεώνονται" τα εν λόγω εργαλεία, τα οποία και υποχρεούνται να επιστρέψουν σε κάποια κεντρική υπηρεσία ασφαλείας, με τη λήξη της βάρδιάς τους.

Παρόμοια μέτρα αναμένεται πως θα ληφθούν και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια, που θα ενταχθούν στο σύστημα Open Gate.

http://www.airporthaber.com/ahl-de-open ... 8371h.html
 
aakunz":r3owdvcv said:
...Ο προβληματισμός, έγκειται στο γεγονός ότι στα περισσότερα αεροδρόμια, τα εστιατόρια που θα βρίσκονται μετά από νέο σημείο τελικού ελέγχου, χρησιμοποιούν εργαλεία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα, αν πέσουν στα χέρια κάποιου επιβάτη, ενδεικτικά αναφέρονται οι μπαλτάδες και τα μεγάλα μαχαίρια για το döner και τις πίτες...
Παρόμοιος, αλλά μικρότερος σε μέγεθος προβληματισμός λόγω του μικρότερου μεγέθους των εν δυνάμει "όπλων", μου είχε δημιουργηθεί όταν διαπίστωσα ότι σε αρκετά αεροδρόμια (π.χ. SKG, MUC, BKK, HKT, DOH κλπ) τα lounge των εταιρειών και πολλά καταστήματα εστίασης βρίσκονται μετά τον έλεγχο ασφάλειας επιβατών με αποτέλεσμα να μπορεί οποιοσδήποτε επιβάτης να πάρει ένα μαχαίρι από ένα εστιατόριο και να το έχει μέσα στο αεροσκάφος.
Φυσικά, άλλο είναι ένα μαχαίρι (του οποίου ο χρήστης δυσκολεύεται να κόψει ακόμα και το βούτυρο) και άλλο ένας μπαλτάς.
Το θέμα όμως είναι ότι, παρόλο που ΚΑΙ τα δύο απαγορεύονται να περάσουν από τον έλεγχο επιβατών και χειραποσκευών, μπορούν να βρεθούν ελεύθερα μετά από αυτόν.
 
Στη σημερινή διαδικτυακή έκδοση της Sabah, δημοσιεύονται τα σχέδια που κάνουν οι τούρκοι για το τρίτο πολιτικό αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, εν όψει της τουρκικής υποψηφιότητας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020. Το νέο αεροδρόμιο -αν ποτέ γίνει, όπως το λένε- θα έχει δυναμικότητα 100 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως και θα διαθέτει 6 διαδρόμους.


http://www.sabah.com.tr/Yasam/2012/06/0 ... i-istanbul
 
Το ΑΤW πάντως ανέφερε για το νέο α/δ
The Turkish government plans to build a new five-runway, 150 million-passenger capacity airport close to IST. The first phase is scheduled for completion in around three years.

Λεπτομέρειες θα πείτε, εδώ οι Τούρκοι πάνε με τα rj, νέο α/δ και χωρίς απεργίες να γίνουν o μεγαλύτερος παγκόσμια αερομεταφορέας όπως και δηλώνουν χρόνια τώρα...
 
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο φτηνό ξενοδοχείο κοντά στο Ataturk της Κωνσταντινούπολης;Το μόνο που θέλω είναι να μείνω 2 βράδια σε διαφορετικές ημερομηνίες.

Ευχαριστώ.
 
Η Air India σχεδιάζει να πετά 1 από τα 5 Β787 που θα παραλάβει στην IST εντός του 2013.
Θα είναι μεταξύ των άλλων 7 Ευρωπαϊκών αεροδρομίων που θα δέχονται το Β787 FRA( ANA, Air India, Qatar) AMS (United) MAD (Lan) HEL (Jal) LHR (Qatar) ZRH (Qatar) και φυσικά WAW με την Lot.
 
Από τις υποδομές: Δημοπρατείται τρίτο Αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, στην Ευρωπαϊκή πλευρά καί πρός τη Μαύρη Θάλασσα.
Αναμένεται να ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια καί φιλοδοξεί να φθάσει τα...100 εως 150 εκατ. επιβάτες το χρόνο!!! Θά περάσει καί την Ατλάντα!!!
 
Ο έλεγχος των αφίξεων του Ελληνικού τουρισμού περνά μέσω Κωνσταντινούπολη. Η επέκταση του αεροδρομίου της Αθήνας σε κόμβο είναι επιβεβλημένη.
 
Top