Lufthansa στην Ελλάδα

Με αυτο το σκεπτικο να φυγουν ολες οι εταιρειες και να πετα μονο η Α3 (που ειναι και καταπληκτικοτατος εργοδοτης) απο Αθηνα. Δεν εχει καμια λογικη αυτο.
 
Δε νομίζω να έχει η Α3 με κάθε άλλε εταιρία που πετάει από/προς Αθήνα συνεργασία αντίστοιχη με αυτό που έχει με τη Lufthansa.
Α320 φέρνει η μια Α320 έχει και η άλλη.
 
cabincrew4ever":3s2agxqt said:
Με αυτο το σκεπτικο να φυγουν ολες οι εταιρειες και να πετα μονο η Α3 (που ειναι και καταπληκτικοτατος εργοδοτης) απο Αθηνα. Δεν εχει καμια λογικη αυτο.

Ακριβώς, 1000 φορές εργοδότης η LH παρά η Α3. Το άλλο είναι ότι την Α3 δεν την ξέρει ούτε η μάνα της στο εξωτερικό, αν μιλάμε ότι η οικονομία μας πρέπει να γίνει εξωστρεφής, είναι απαραίτητο τα έχουμε τα μεγάλα brand names ακόμα και αν δεν προσθέτουν έξτρα προορισμούς.
 
Σχετικό άρθρο στο ΒΗΜΑ σήμερα, με συνέντευξη του διευθυντή της LH στην Ελλάδα:
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=475643
Επιβεβαιώνει πολλά απ'όσα έχουν αναφερθεί εδώ. Αποσπάσματα:

Το χειμώνα ο όμιλος θα προχωρήσει σε μείωση των συχνοτήτων από Αθήνα προς Φρανκφούρτη και Μόναχο και θα μοιραστεί την επιβατική κίνηση με την AEGEAN, μέσω πτήσεων κοινού κωδικού. Επίσης, θα διακόψει τη σύνδεση για το Ντίσελντορφ, αλλά θα διατηρήσει μία «καλή κάλυψη» για τις πτήσεις προς Ζυρίχη και Βιέννη. Ακόμη, θα ανασταλεί για τον χειμώνα η σύνδεση της Brussels Airlines με την Αθήνα - κάτι που αφήνει την AEGEAN μόνη στο δρομολόγιο-, ενώ θα σταματήσει και η σύνδεση της Λάρνακας με τη Φρανκφούρτη.

Αναφερόμενος στην επικείμενη αποχώρηση της Swiss από τη Θεσσαλονίκη, σημείωσε ότι η συμπρωτεύουσα αποτελεί ιδιαίτερα εποχικό προορισμό, που, λόγω του κόστους του καύσιμου και της γενικότερης κατάστασης, δεν μπορεί πλέον να διατηρηθεί και τον χειμώνα. «Λόγω των γενικών προβλημάτων των αερομεταφορών, τον χειμώνα έχεις πρόβλημα να γεμίσεις τα αεροπλάνα. Το κόστος καύσιμου είναι τόσο μεγάλο που δεν μας επιτρέπει να το κάνουμε» σημείωσε, τονίζοντας ότι «πολλές εταιρίες έχουν πρόβλημα στο να βγάλουν λεφτά» στη συμπρωτεύουσα.

Πάντως, το καλοκαίρι η χωρητικότητα των πτήσεων των εταιριών του ομίλου θα διατηρηθούν στα ίδια με φέτος επίπεδα.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Δηλαδη η swiss θα ξαναβαλει την Θεσσαλονικη στο θερινο προγραμμα της? Η μηπως εγω το καταλαβα λαθος?
 
Αυτό αναρωτήθηκα κι εγώ. Δεν το λέει ρητά, αλλά οι δηλώσεις περί εποχικότητας το αφήνουν τουλάχιστον ανοιχτό, ενώ στα μέχρι τώρα άρθρα είχα την εντύπωση ότι μάλλον διακόπτεται οριστικά.
Όμως στο σύστημα κρατήσεων δεν υπάρχει, ούτε από τον Απρίλιο (η Austrian από 1 Απριλίου έχει ήδη ξανά καθημερινές πτήσεις).
 
Για γέλια και για κλάμματα τα newsletter της αστροσυμμαχιάς, σήμερα έμαθα ότι του Αγίου Νικολάου στην Ελλάδα έχουμε και δώρα... :wall:

Εγώ τον μόνο Κλάους που γνωρίζω είναι του ΠΑΟΚ

http://lufthansa.uid8.gr/preview/BsPKpx ... 6pUpjmdLE/

477Ε πάντως για Σικάγο δεν είναι άσχημη τιμή.
 
Μπορεί κάποιος να μου πει για το Rail&Fly για Μόναχο και μετά με τρένο Νυρεμβέργη, αν συμπεριλαμβάνεται τόσο η μεταφορά απο το αεροδρόμιο στην κεντρικό σταθμό του Μονάχου, όσο και η χρησιμοποίηση των γραμμών S και U μετά προς Νυρεμβέργη; Στο site της Deutsche Bahn, βρίσκεις δρομολόγια μόνο απο τον κεντρικό σταθμό του Μονάχου προς Νυρεμβέργη. Για το αεροδρόμιο που θα δω τα δρομολόγια;
Eυχαριστώ!
 
mvv-muenchen.de αλλά και στο db.de βγαίνουν. Επίσης δες στο σαιτ του αεροδρομίου αν σε βολεύει να πας με λεωφορείο/maxi taxi κατευθείαν Νυρεμβέργη γιατί θα γλυτώσεις έτσι τουλάχιστον 2 ώρες με το να πας νότια στο Μόναχο. Για αεροδρόμιο Νυρεμβέργης έχει κάθε 5-10 λεπτά μετρό και δεν είναι παραπάνω από 15 λεπτά από το κέντρο.
 
Α320 sharklets στο βενιζελο στην πτηση Φρανκφουρτη-Αθηνα σημερα
 
Top