Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

το να ανοίξει βάση στην Πάφο το ανέφερα ως εναλλακτική του να έχει βάση για 3 airbus στην Ελλάδα που αναφέρθηκε νωρίτερα, όχι ως την ιδανική λύση για μια υποθετική loco εταιρεία. Όσο για το ότι η Πάφος είναι η μικρότερη πόλη της Κύπρου,η απόσταση μεταξύ της Λεμεσού (η οποία είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη της Κύπρου κι έχει αλματώδη ανάπτυξη) και του αεροδρομίου Πάφου είναι όση και η απόσταση της Λεμεσού από το αεροδρόμιο Λάρνακας. Συνεπώς αν υπήρχαν πτήσεις από Πάφο για Αθήνα σε τιμές loco εταιρείας, θα εξυπηρετούσαν σίγουρα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού της Κύπρου (τουλάχιστον Πάφο και Λεμεσό, μη σου πω κι άτομα από άλλες πόλεις, αν σκεφτείς ότι οι αποστάσεις στην Κύπρο είναι μικρές ).
 
Η σημερινή ανακοίνωση απο το Airline Route με το τίτλο ''Cyprus Airways Expands Greek Domestic Market in W12''

Athens – Irakleion NEW 2 Daily service
CY627 ATH1040 – 1130HER 320 D
CY629 ATH1930 – 2020HER 320 D

CY628 HER0635 – 0725ATH 320 D
CY626 HER1615 – 1705ATH 320 D

Athens – Rhodes NEW 1 Daily service
CY631 ATH1130 – 1230RHO 320 D
CY632 RHO1715 – 1815ATH 320 D

Rhodes – Irakleion NEW 4 weekly service
CY636 RHO1405 – 1455HER 320 x246
CY635 HER1540 – 1630RHO 320 x246

Rhodes – Thessaloniki NEW 3 weekly service
CY638 RHO1315 – 1425SKG 320 246
CY637 SKG1515 – 1630RHO 320 246

Thessaloniki – Irakelion NEW 1 Daily service
CY634 SKG1415 – 1530HER 320 D
CY633 HER1215 – 1330SKG 320 D

Athens – Thessaloniki Increases from 2 to 3 daily
CY620 ATH0800 – 0900SKG 320 D
CY624 ATH1750 – 1850SKG 320 D
CY622 ATH2120 – 2220SKG 320 D

CY623 SKG0615 – 0715ATH 320 D
CY621 SKG0945 – 1045ATH 320 D
CY625 SKG1935 – 2035ATH 320 D


http://airlineroute.net/2012/09/25/cy-greece-w12/


ταυτόχρονα ανακοινώνει η ίδια ιστιοσελιδά τον τερματισμό του Λάρνακα-Μιλάνου και του Λάρνακα-Βιέννης απο τις 28 Οκτ.
http://airlineroute.net/2012/09/25/cy-mxpvie-w12cxld/
 
gonzo":2waqe9v5 said:
CY622 ATH2120 – 2220SKG 320 D

Το καλύτερο νέο της ημέρας. Γιατί, με την Α3 & την ΟΑ να έχουν την τελευταία πτήση στις 19:00 περιορίζονταν πάρα πολύ η ευελιξία για επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, από Αθήνα, ειδικά με υπερατλαντικές πτήσεις που φτάνουν γύρω στις 17-18:00, οπότε το connection είναι αρκετά σφιχτό. Ας δούμε και πως θα κυμανθούν οι ναυλοι και βλέπουμε.
 
Καλα ολα αυτα το Μιλανο τι τους εφταιξε και το κοβουν,αφηνουν την Ryanair στην Παφο μονη σ'αυτο.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Η A3 και η ΟΑ δεν είχαν ποτέ την τελευταία πτήση στις 19.00.Πάντα υπήρχαν τουλάχιστον μία με δύο πτήσεις και αργοτερα.Όσο για τους ναύλους με "σταθερή" τιμή στα 57,64 ευρώ νομίζω ότι είναι μια λογική πρόταση για το μέσο επιβάτη.
 
Ισως το Μιλάνο και η Βιέννη να σταματάνε εποχιακά το χειμώνα.
 
STAVROS_ATH":1svs12le said:
Η A3 και η ΟΑ δεν είχαν ποτέ την τελευταία πτήση στις 19.00.
Kι όμως, όλο το καλοκαίρι, και μέχρι και τις 10/9 η τελευταία πτήση , η 126 ήταν στις 19:00. Η 136 (22:40) αρχίζει από τις 10/9 και η 128 (20:30) από τις 28/10. Αρα, όλο το καλοκαίρι, απαιτούνταν διανυκτέρευση στην Αθήνα για όποιον ερχόταν από έξω αργά. Ο δε, ναυλος είναι 61,64 (10€ + 47,64 φόροι + 4€ booking fee) αλλά και πάλι είναι συγκρίσιμος με την Α3.
 
Το καλοκαίρι η A3 και η OA είθισται να αραιώνουν τα δρομολόγια στο ATH-SKG-ATH είτε επειδή η κίνηση είναι πεσμένη είτε για να χρησιμοποιήσουν τα αεροπλάνα σε πιο τουριστικούς προορισμούς.Τώρα ομολογώ οτι δεν ήξερα ότι το τελευταίο δρομολόγιο ήταν στις 19.00.Αρκετά νωρίς...
Τώρα όσον αφορά στην τιμή το booking fee δεν είναι απαραίτητο να το πληρώσεις εκτός αν θες ντε και καλά να κλείσεις από το site της εταιρίας.Η τιμή χωρίς να ναι αυτό που λέμε η σούπερ προσφορά είναι πολύ καλή,λογική και εναρμονίζεται με τις τιμές των άλλων δύο.Υπάρχει(;) βέβαια και η Astra όπου κατά καιρούς ρίχνει τις τιμές στο μηδέν, οπότε από τιμές τουλάχιστον δε νομίζω να χουμε παράπονο.
Τώρα βέβαια σε ορισμένες περιπτώσεις τα δρομολόγια της εταιρίας είναι ό,τι να ναι.Πριν κάποιος φίλος έκανε παράπονο για το ATH-RHO, επειδή είναι μόνο ένα δρομολόγιο καθημερινά και γίνεται άβολη-για κάποιους- ώρα, μεσημεριανή.Το HER-ATH πάλι που είναι διπλό δρομολόγιο έχει τελευταία πτήση το μεσημέρι και σίγουρα δεν ευνοεί όσους έχουν έρθει για δουλειές ή όσους θέλουν να εξαντλήσουν τη μέρα.Δυστυχώς δεν μπορούν να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι.
 
Οσον αφορά το ηράκλειο η μεσημεριανη ειναι με διαφορα 5 λεπτων απο την αιγαίου.Αρα παΊζουμε στη τιμή κ τα μίλια μπαίνουν στη καρτα της ολυμπικ
 
STAVROS_ATH":13c9l7v6 said:
Τώρα βέβαια σε ορισμένες περιπτώσεις τα δρομολόγια της εταιρίας είναι ό,τι να ναι.Πριν κάποιος φίλος έκανε παράπονο για το ATH-RHO, επειδή είναι μόνο ένα δρομολόγιο καθημερινά και γίνεται άβολη-για κάποιους- ώρα, μεσημεριανή.Το HER-ATH πάλι που είναι διπλό δρομολόγιο έχει τελευταία πτήση το μεσημέρι και σίγουρα δεν ευνοεί όσους έχουν έρθει για δουλειές ή όσους θέλουν να εξαντλήσουν τη μέρα.Δυστυχώς δεν μπορούν να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι.
Χειμώνας έρχεται, η ζήτηση πέφτει αλλά σε trunk δρομολόγιο δεν μπαίνεις με μια πτήση καθημερινά γιατί ουσιαστικά αγνοείς την αυθημερόν κίνηση. Φυσικά, αν σχεδιάζεται cs με ΟΑ τότε απλά δεν υπάρχει θέμα...
 
Top