Skygreece Airlines

Thanos-K":3bh0s94m said:
Ναι, είναι οι ίδιοι εμπλεκόμενοι με την OMEGA όμως με νέους επενδυτές. Λέγεται ότι προτεργάτης της κίνησης είναι πρώην κληρικός με πολύ μεγάλες γνωριμίες στην διασπορά.
Οσον αφορά το Α340 που ακούγεται είναι μονόδρομος γιά μιά νέα εταιρεία γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.

Tι άδεια είναι ακριβώς αυτή;;
 
Google ETOPS

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Η μεγαλη ανατροπη στισ αεροπορικεσ συγκοινωνιεσ ελπιζω να ειναι εδω!!!!!Η ενωση ξανα τισ μανασ γησ με τον αποδημω ελληνισμο!!αν εχουν οργανωση και χρημα και καλεσ υπηρεσιεσ εχουν μεγαλη πιθανοτητα να βγουν νικητεσ!!μακαρι!!!!!!:D
 
Η αγορά(ομογένεια) είναι ανοιχτή,δεδομένη και πρόσφορη ,αρκεί να κάνεις σωστές κινήσεις ώστε να μείνουν σε σένα.Συνέπεια,νέα αεροσκάφη,ικανά πληρώματα cockpit και ευγενικά στην καμπίνα είναι σε πολύ γενικές γραμμές ορισμένα βασικά ζητούμενα.Η Ολυμπιακή(επειδή όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια) αποτέλεσε σχολείο για όσους ήθελαν να μάθουν και όχι γι αυτούς που τους ενδιέφερε μόνο η μισθοδοσία.Θέλω μ' αυτό να πω ότι τα ονόματα που γράφτηκαν ή θα γράφτούν ίσως είναι μια καλή παρακαταθήκη για αρχή.Το αποτέλεσμα που κρίνει τα πάντα θα κρίνει τόσο αυτούς όσο και όσους τους επέλεξαν.
 
Οποτε συμφωνα με ολα αυτα αν ανοιξει η εταιρια θα πρεπει να προσλαβει ολουσ τους συνταξιουχους απο την πρωην ΟΑ. Για ποιο λογο να ανοιξει μια εταιρια η οποια δεν προκειται να καλυψει την ανεργια στους χειριστες.Δεν ειναι αδικο να δουλευουν ολοι οι συνταξιουχοι και να υπαρχουν χειριστες χωρις να εχουν λεφτα να παρουν γαλα στα παιδια τους.Το καλο σχολειο οπως λες η ΟΑ δεν ειναι πληρωσα για να μπω η με χτυπανε για να μαθω αυτο ηταν να καλυψει τη ασχετοσυνη του ο εκπαιδευτης.Το καλο σχολειο με τι μετρα συγκρισης το λες ? δεν υπηρχε αλλη εταιρια τοτε στην Ελλαδα να εχουμε καποιο μετρο συγκρισεις.Και αυτη την στιγμη που μιλανε η ΟΑ δεν ειναι να πεις να ενα καλο σχολειο υπαρχουν κυβερνητες μολις το αεροπλανo μπει σε αναταραξεις φοβουνται λες και ειναι solistes και ειναι και εκπεδευτες τι να σου μαθει αυτος ο αωθρωπος στον αερα?
 
Μάλλον φίλε ή φίλη δε με κατάλαβες,το αεροπλάνο δεν είναι αυτοκίνητο και οι ώρες πτήσεις μετράνε(σου λέω ότι δεν είμαι χειριστής).Σίγουρα καταλαβαίνεις ότι ο Ατλαντικός δεν είναι κάτι απλό όπως και να το κάνουμε.Δεν ανέφερα πουθενά και τίποτα για το ότι πρέπει οι θέσεις να καλυφθούν από χειριστές συνταξιούχους, αλλά εκπαιδευτές π.χ στα Α-340 με ώρες δεν έχει ούτε η AEGEAN ούτε η OLYMPIC AIR από τη στιγμή που δεν έχουν τον τύπο.Το ίδιο ισχύει και για τους μηχανικούς.Κακά τα ψέμματα σε μερικά επαγγέλματα οι παλαιοί πρέπει να υπάρχουν ώστε να μαθαίνουν τους νέους.
 
Κατ αρχας, SKYTEAM, μαθε ελληνικα ....
Αυτα που γραφεις, τα εννοεις, η τα γραφεις για πλακα?
Ποιος σου ειπε οτι και οι συνταξιουχοι των 50 ετων, και των 16000 ωρων δεν δικαιουνται να δουλεψουν?
Η μηπως νομιζεςι οτι υπαρχουν πολλοι απο αυτους, να καθονται στα καφενεια?
Ενας απο αυτους ειμαι και εγω, και εργαζομαι απο το 2010 στα Εμιρατα, πετωντας 340 και 330῎.
Σαν και εμενα, ειναι αλλοι 30, πολυπειροι στον τυπο με πανω απο 8000 σε αυτα τα συγκεκριμμενα αεροπλανα῎.
Ειναι λοιπον δυνατον να μην ειναι αυτοι οι πλεον περιζητητοι για την εταιρια αυτη, αφου ετσι και αλλοιως,
αλληλογνωριζομαστε? Ασχετο αν θα αφησουμε τις καλοπληρωμενες μας δουλειες, για να ρισκαρουμε κατι το οποιο μπορει
να σκασει σαν φουσκα...
Οσο για τους νεους που ῾πεινανε τα παιδια τους῾, φιλαρακο, και εγω την περασα αυτη την περιοδο, και αφησα τα καφενεια και
την κλαψα και ψεκασα ολη την Ελλαδα με AG TRUCK πριν μπω στην Ολυμπιακη.
Δουλειες υπαρχουν παντου και για ολους, αρκει να αφησει κανεις την ραστονη του σπιτιου του, τους φιλους του, την βολη του,
και να παει στο εξωτερικο.
Δηλαδη εμεις ειμαστε κοροιδα που αφησαμε τα παντα και ειμαστε σε ενα δωματιο κλεισμενοι οταν δεν πεταμε?
Tελειωνοντας, κρισεις του τυπου `᾽φοβαται τις αναταραξεις῾δεν ειναι σωστες...Χειριστης που δεν φοβαται ειναι επικινδυνος.
Τον αφοβο, τον μαγκα, τον ολα τα σφαζω και ολα τα μαχαιρωνω, αυτον να φοβασαι....τον κατ᾽ ονομα Von Richthoven. :great:
 
docORL":f64a0e31 said:
Δουλειες υπαρχουν παντου και για ολους, αρκει να αφησει κανεις την ραστονη του σπιτιου του, τους φιλους του, την βολη του,
και να παει στο εξωτερικο.

Χωρίς καμία πρόθεση να σε προσβάλλω, αν έχεις κάτι υπόψιν σου που να μη ζητάει τύπο και 500 στείλε μου ένα μήνυμα.. :rolleyes:
 
Ελληνική εταιρία που δεν τροφοδοτεί περιφερειακά δρομολόγια και αντιστρόφως δεν πρόκειται ποτέ να πετύχει σε πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Χωρίς την Ολυμπιακή και την Αιγαίου δεν είναι δυνάτον να περάσουν ξανά τους ωκεανούς Ελληνικά αεροσκάφη. Για παράδειγμα, η Αιθιόπιαν αγορασε 10 787 τα οποία θα φτάνει στην Ουασινγκτον και σε άλλους προορισμους μακρινών αποστάσεων. Δέν θά μπορούσε ποτέ να εκτελέσει αυτά τα δρομολόγια χωρίς τις τροφοδοτηκές γραμμές απο το Αντις Αμπεμπα σε προορισμούς της Δυτικής και Ανατολικής Αφρικής. Με λίγα λόγια χωρίς το χαμπ του Βενιζέλος, εταιρίες Ελληνικών συμφερόντων είναι αδύνατο να ξαναδιασχείσουν τους ωκεανούς σε μακρινά ταξίδια ιδιαίτερα οταν υπολογίσει κανείς και την εποχηκότητα της κίνησης στήν Ελληνική αγορά αλλά και τον έντονο ανταγωνισμό απο τις μεγάλες εταιρίες.
 
Κ. docORL Μας λετε αυτη την στιγμη οτι οποιος χειριστης δεν δουλευει ειναι τεμπελης για αυτο το λογο καθεται στο καφενειο .Εσεις που μπηκατε με την αξια σας στην τοτε ΟΑ και ο υπολοιπος κοσμος ηταν ανικανος να μπει η αναξιος θα θελαμε να μας αναφερεται μερικες δουλειες στο εξωτερικο που να μην ζητανε type raiting και 500 ωρες. Κατι τελευταιο βεβαιος και οι συνταξιουχοι εχουν ψυχη να εργαστουν σε μια αεροπορικη εταιρια με τον ορο να σταματησουν να περνουν συνταξη η να τα δηλωνουν στην εφορια οχι ομως μαυρα.Γιατι?????? εγω ο Ελληνας φορολογουμενος να πληρωνω την συνταξη καποιου που εχει την ικανοτητα να εργαστει αδικια δεν ειναι.Μακαρι εγω ο Ελληνας φορολογουμενος να εβγαζα τοσα χρηματα να σας εδινα τρεις μισθους!!!!!!!!!!!!!! :great:
 
Top