Akurwnetai ep aoriston to neo makedonia airport

CaptainChris":3vfc7du6 said:
H epimikinsi tou 10/28 pros ti thalassa tha einai megalo lathos na min ginei kai tha prepei na ksesikothoun oi Thessalonikois, ego to theoro aparaitito.
Oso gia to neo terminal ton 8 ekat epibaton pou mas etazan, einai yperboliko, kata ti gnomi mou, kai den xreiazetai. To yparxon terminal etsi opos einai tora, ean teleiosoun kai ta erga odopioias tha einai arketo gia arketa xronia mias kai to SKG den exei kai idietera megali kinisi (p 4ekat epibates to xrono).
Idika to xeimona einai sxedon adeio kathe mera! H epektasi tou diadromou omos xreiazetai na ginei gia kapoia charter to kalokairi apo Ameriki kai Asia.
Palaia h Tower Air ekane kapoia charter me 747-200 kai logo tou mikrou diadromou ekane stasi sti Rome, auto idika se autes tis epoxes leitotitas kai periorismou kostous den prokeitai na ksanadoume, ean omos ypirxe enas ikanos diadromos, tha mporousan kapoia charter na erthoun apo Ameriki kai Asia nonstop. Ean to kratos den to kanei tha prepei oi nomarxeies Thessalonikis, Halkidikis kai Pierias na doun pos mporoun na xrimatodotisoun to ergo pou tha ferei allis poiotitas tourismo sta meri mas.

e3gnse to stous... tnlekateu8uvomevous pou xtupiouvtai, alla 8a 8elouve va glupsouve apo to meli eav givouve ta erga... Banania to megaleio sou... :?
 
Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ? ?

Δεν μπορεί να επεκταθεί προς την μεριά της στεριας ?

Πάντως και να επεκταθει...οι πιθανότητες να γίνει υπερατλαντική πτήση είναι ελάχιστες κατα τη γνώμη μου..Εδώ δεν υπάρχουν καθημερινές πτήσεις για Λονδίνο,Αμστερνταμ,Ρώμη........τεσπα..Για να δούμε!
 
dtrach":37b767ym said:
Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ? ?

Δεν μπορεί να επεκταθεί προς την μεριά της στεριας ?!

Αν μπορούσε να επεκταθεί από τη στεριά, για ποιο λόγο να γινόταν όλο αυτό το έργο?? Δεν είναι μια τυχαία απόφαση το έργο αυτό αλλά αποτέλεσμα αρκετών μελετών από Α.Π.Θ. και ιδιώτες τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια.
Το έχουμε ξανααναλύσει πάντως το όλο θέμα...
:arrow: Από την πλευρά της στεριάς στη διεύθυνση του 10/28 υπάρχει ο Χορτιάτης ενώ ο 16/34 -από πλευρά στεριάς- πέφτει πάνω στους λόφους της Καρδίας και του Τριλόφου. Ακόμα και χωρίς την επέκταση, οι απογειώσεις προς τα υψώματα αυτά δημιουργούν προβλήματα ενώ βασικότερο πρόβλημα είναι η λειτουργία του ILS αφού δεν μπορεί να εγκατασταθεί Cat.III εξαιτίας αυτών των υψωμάτων (ο 16 έχει Cat.II και ο 10 μόνο Cat.I).
Η μόνη εφικτή επέκταση διαδρόμου στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι αυτή του 10 μέσα στη θάλασσα (του 16, απορρίφθηκε επειδή και η μεγαλύτερη χρήση του θα οδηγούσε σε προβλήματα θορύβου πάνω από την πόλη μιας και η νοητή ευθεία του διαδρόμου διαπέρνα ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη). Με αυτή την επέκταση θα γίνει εφικτό να εγκατασταθεί και στο διάδρομο 10/28 ILS υψηλότερης κατηγορίας που είναι απαραίτητο για τις μέρες που το αεροδρόμιο περιβάλλεται από ομίχλη.


dtrach":37b767ym said:
Πάντως και να επεκταθει...οι πιθανότητες να γίνει υπερατλαντική πτήση είναι ελάχιστες κατα τη γνώμη μου..Εδώ δεν υπάρχουν καθημερινές πτήσεις για Λονδίνο,Αμστερνταμ,Ρώμη........τεσπα..Για να δούμε!

Τα 2440 m του 10/28 και τα 2400 m του 16/34 είναι οριακά πολλές φορές και για αεροσκάφη που εκτελούν δρομολόγια προς Ευρώπη. Δεν είναι αρκετό το μήκος επομένως για να εκτελούνται με ασφάλεια πτήσεις σ' ένα διεθνές αεροδρόμιο του μεγέθους του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (βλ. Ρόδος 3300 m, Ηράκλειο 2700 m). Τα 3440 m δεν είναι κανένα φοβερά μεγάλο και περιττό μήκος για το διάδρομο του LGTS αλλά απαραίτητο.
 
O aerodiadromos sigoura xreiazetai epektasi. To neo terminal an kai m'aresei kai san idea alla kai san sxedio, xreiazetai toulaxiston 2 etereies na exoun vasi to SKG. Kai edo palevoume na vroume 1 kai kali gia to ATH, opote...not sure how feasible that is.
 
*fono ......
prepei na ginei auto to ergo .
ontos yparxou periptoseis provlimaton kai gia aeroskafh typou b737 ....
epishs ta kalokairia erxontai kai a330 kai b767 . giati na mhn einai pio asfalh ta aerodromia sth xora auth ?
 
ε τότε πάμε όλοι μαζί να ισιώσουμε τους λόφους :D


Άν και πιστεύω ότι άλλα αεροδρόμια της χώρας έχουν περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης απ οτι η Θεσσαλονίκη,πιστεύω ότι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να γίνει και ο νέος αεροσταθμός και ο διάδρομος ......... Για να δούμε...μέχρι το Σεπτέμβριο η αγωνία

Γνωρίζετε μήπως πόσο είναι το ολικό κόστος ?
 
gia oliko kostos den thymamai alla ego pisteuo opos kaioi perisoteroi oti to skg exei prooptikes ...
afto fainetai kai me tis etaireies pou erxontai .
toulaxiston to skg exei arketa shedule dromologia .....apo ala perifereiaka aerodromia ths xoras . an kai mono to her kai isos ths rho mporei na sygkrithei mazi tou kai auto mono to kalokairi .

oti kai na lene einai den einai megalo tha epithymousa ena neo aerodromio . auto mporei na einai arketo alla kataskeuastika einai axristo .
 
Βασικά η Θεσσαλονίκη είναι το μοναδικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα μετά το LGAV που έχει scheduled δρομολόγια ξένων αεροπορικών εταιρειών για όλη τη διάρκεια της χρονιάς (εδώ και παραπάνω από 30 χρόνια σε σταθερή βάση). Είναι το αεροδρόμιο μιας πόλης 1.000.000 κατοίκων, εξυπηρετώντας συγχρόνως και μια ευρύτερη αναπτυσσόμενη περιοχή με 500.000 κατοίκους (Κεντρική Μακεδονία), και όχι μόνο...(ακόμα και το επιβατικό κοινό από Θεσσαλία ή και Θράκη & Δυτική-Ανατολική Μακεδονία χρησιμοποιεί αποκλειστικά ή συμπληρωματικά το LGTS για τις μετακινήσεις του στο εξωτερικό). Δεν είναι τουριστικό αεροδρόμιο αλλά περιφερειακό αεροδρόμιο προγραμματισμένων πτήσεων. Νομίζω υπό αυτή την έννοια έχει περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης.

Όπως και να το κάνουμε, τα αεροδρόμια του Ηρακλείου, Ρόδου και Κέρκυρας συντηρούνται σχεδόν αποκλειστικά από τα τουριστικά charter από Απρίλιο ως Οκτώβριο... Απλώς τυχαίνει σαν προορισμοί -η Κρήτη, η Ρόδος και η Κέρκυρα- να τραβάνε περισσότερους τουρίστες εξ Ευρώπης απ' ότι η Χαλκιδική [λόγω περισσότερων τουριστικών εγκατάστασεων]. Η περισσότερη κίνηση στο Μακεδονία είναι από scheduled δρομολόγια.
 
Ρε Χρήστο αυτό είναι που με ενοχλεί! Είναι δυνατόν μία πόλη 1 εκατομυριου + όλους τους υπόλοιπους και να έχει μόνο 3 εκ. επιβάτες ? Συγκριτικά με τις άλλες πόλεις του μεγέθους της είναι ελάχιστοι!!

Το HER σίγουρα έχει περισσότερους επιβάτες και νομίζω πως η RHO είναι κοντα ή λίγο παραπάνω......... Ας μην κλείνανε τα ξενοδοχεία το χειμώνα και πιστεύω πως και η CFU θα μπορούσε να είχε scheduled πτήσεις ....... ΜΑΚΑΡΙ να αναπτυχθεί το SKG αλλά καντε κάτι για τους συμπολίτες σας!! Βάλτε τους σε 1 αεροπλάνο! για να ανεβαίνουν οι αριθμοί :D :D :D
 
Κίνηση 2002:

Ηράκλειο: 4.791.729 (εσωτερικού: 717.934 & εξωτερικού: 4.073.795)
Θεσσαλονίκη: 3.257.436 (εσωτερικού: 1.219.063 & εξωτερικού: 2.038.373)
Ρόδου: 3.230.483 (εσωτερικού: 628.837 & εξωτερικού: 2.601.646)
Kέρκυρας: 1.927.296 (εσωτερικού: 223.493 & εξωτερικού: 1.927.296)

Σε κίνηση εξωτερικού, το Ηράκλειο έχει σχεδόν διπλάσια από Θεσσαλονίκη. Η Ρόδος έχει μεγαλύτερη και η Κέρκυρα σχεδόν την ίδια. Μόνο που όλη κίνηση του εξωτερικού στα 3 αυτά α/δ είναι τουρίστες ενώ στη Θεσ/νίκη, το ποσοστό των charter στις πτήσεις εξωτερικού είναι γύρω στο 30% το πολύ. Το ότι μετακινούνται μέσω του LGTS περισσότερο οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής και όχι μονάχα τουρίστες φαίνεται και από τον αυξημένο αριθμό των επιβατών εσωτερικού.
Επίσης σχετικά με την αύξηση της κίνησης... Το 1980 το LGTS είχε κίνηση 1.138.174 επιβάτες και το 1990 είχε κίνηση 1.577.615. (1980->2002 65% αύξηση και 1990->2002 51,6 % αύξηση). Η κίνηση του LGAT/LGAV πάλι ξεπέρασε τα 10.000.000 επιβάτες το 1979 αλλά έκτοτε κινείται μεταξύ 10 και 12 εκατομμυρίων επιβατών.
 
Top