Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα, έχονας βάση την Κέρκυρα και επιχειρούσε απο τη περιοχή των Γουβιών επι χρόνια, τα προβλήματα που συνάντησε δεν είχαν καμμιά σχέση με τον καιρό κλπ.. Τα προβλήματα ηταν οι αδειοδοτήσεις- και ποιός τις χορηγεί, παράλογες απαιτήσεις διαφόρων αρμοδίων, μεχρι που ήθελαν οι τελωνιακοί να προσγειώνεται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας πρώτα και μετά να πηγαίνει στα Γουβιά, όταν ερχόταν απο Brindisi... απο χώρα της Ε.Ε. δηλαδή !!! αργότερα το πήραν πίσω....εεε., δεν είναι υπερβολές αυτές ???
Στο κάτω κάτω, όταν μια εταιρεία που έχει εμπειρία στα υδροπλάνα, σου κάνει προτάσεις για χωροθετήσεις υδατοδρομίων, κάτι ξέρει καλύτερα... δεν νομίζω οτι οι ίδιοι θα ήθελαν να ακυρώνουν τις μισές τους πτήσεις λόγω κυματισμών !!
Αυτοί έφυγαν ξεκάθαρα γιατί μπούχτησαν με τη γραφειοκρατία και το μπλέξιμο των "εξουσιών" .
 
Μα γι'αυτό ακριβώς έγραψα ότι "ακόμα κι'άν κάνουμε copy-paste το νομικό πλαίσιο τών Καναδών..." κλπ κλπ.

Δέν παραβλέπω το γεγονός ότι η γραφειοκρατία τής Ελλάδας ήταν κι'αυτή ένα εμπόδιο στην συγκεκριμένη προσπάθεια-άλλωστε σε παλιότερα σχόλιά μου είχα γράψει τους προβληματισμούς μου γιά το πώς αντιμετωπίζεται στην χώρα αυτή το υδροπλάνο (δηλαδή σάν να είναι πλοίο με φτερά και όχι αεροπλάνο).Ομως επισημαίνω ξανά ότι άλλο να έχης εμπειρία στα υδροπλάνα σε μιά χώρα όπως ο Καναδάς και άλλο να προσπαθής να την εφαρμόσης σε μιά χώρα με τελείως διαφορετική γεωγραφία όπως η Ελλάδα.Αλλωστε και η Ιαπωνία,που έχει παρόμοια "δομή"-δηλαδή είναι νησιωτική χώρα εν μέσω ανοιχτής θαλάσσης-δέν είδα να έχη κάποια αξιόλογη δραστηριότητα σε μεταφορές με υδροπλάνα.Κάτι δέν θα είχαν κάνει γι'αυτό οι πανέξυπνοι και θαυματουργοί Γιαπωνέζοι;Εδώ φτιάξανε ολόκληρο αεροδρόμιο μέσα στην θάλασσα,διεθνές με δύο διαδρόμους μάλιστα.

Οπως και να έχη το πράγμα,υπάρχουν άλλα πράγματα στα οποία πρέπει οι κυβερνώντες να δώσουν προτεραιότητα πρίν ασχοληθούν με τα υδροπλάνα (που,στο κάτω-κάτω,δέν έχουν κάν την μεταφορική ικανότητα ενός πλοιαρίου τής γραμμής Περάματος-Παλουκίων Σαλαμίνος...).

ΥΓ.Και γιά να το πάμε και επί το αναπτυξιακώτερον,δέν είδα να προωθή ο αρμόδιος υπουργός ανάλογες πρωτοβουλίες γιά την διεξαγωγήν τών αεροπορικών μεταφορών στα νησιά με ελικόπτερα (σάν αυτό που είχε ενοικιάσει πρό δεκαετιών η αείμνηστη ΟΑ):οι πρωτοβουλίες αυτές δέν απαιτούν την εμπλοκή άλλων υπουργείων πλήν τού Υποδομών και Δικτύων (και παραγαδιών ενίοτε) γιά την κατασκευή και λειτουργία ελικοδρομίων και ελικοπτερικών εταιριών,νομικό πλαίσιο ήδη υπάρχει και το μόνο που μένει είναι να εξευρεθούν επενδυτές να σκάσουν το χρήμα και να φέρουν τα "πετούμενα".Δηλαδή,λιγώτερο πολύπλοκη ιστορία απ'τα υδροπλάνα.
Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα πρός συζήτησιν.....
 
Ας λειτουργουσαν ολα σωστα (ΥΠΑ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ) και τοτε αν εχει κυμματα το Αιγαιο ή οχι θα ηταν προβλημα του επιχειρηματια που θα επρεπε να πεταξει τα υδροπλανα, οχι του Ελληνα πολιτη που περιμενει τις υπηρεσιες να λειτουργησουν...
 
Κατα αποψη μου να επιτραπουν και υδροπλαν και ελικοπτερα για την μεταφορα επιβατων στα νησια και η καθε εταιρια θα κανει οτι θελει.Αλλα τα υδροπλανο πιστευω ειναι ενα μεσο που θα εξυπηρετησει παρα πολυ την Ελλαδα και δεν πρεπει να το καθυστερησουμε αλλο.
 
Ιδιαίτερα όμως φαίνεται ότι ενόχλησαν την κυρία Γκερέκου δύο θέματα ειδικού χειρισμού. Το ένα έχει να κάνει με τη Natura. Θεωρεί απαράδεκτο, για παράδειγμα, να αποκλείονται περιοχές για τα υδροπλάνα οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί Natura, που είναι ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο προστασίας ειδών και των ενδιαιτημάτων τους: «Οι μισές περιοχές στην Ελλάδα έχουν χαρακτηριστεί Natura, όπως και πολλά νησιά. Τα υδροπλάνα δεν καταστρέφουν το περιβάλλον, με την καθυστέρηση να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση χάνεται σημαντική επιχειρηματική επένδυση», λέει η πρώην υπουργός Τουρισμού.
Αυτα παιδια ειπαι η κ.Γκερεκου στο Βημα για τα υδροπλανα .Ξερεις κανενας να μας πει τι γινεται τελικα με το θεμα υδροπλανα στην Ελλαδα.
 
Εντάξει,η κυρία Γκερέκου δέν είναι και η πλέον ειδική γιά να μάς πή άν τα υδροπλάνα καταστρέφουν ή δέν καταστρέφουν το περιβάλλον.

Πάντως γεγονός είναι πως στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές περιοχές που αποτελούν υδροβιότοπους-και αυτό είναι άλλος ένας αντικειμενικός παράγοντας δυσκολίας γιά την λειτουργία δικτύου συγκοινωνιών με υδροπλάνα στην χώρα.
 
Δεν ειναι ειδικη το ξερουμε πολυ καλα .Αυτο που ρωτησα ειναι αν ξερεις καποιος τιποτα για το νομοσχεδιο για τα υδατοδρομια .Τωρα αν κανει η δεν κανει το υδροπλανο στην Ελλαδα θα το κρινουν η πραγματικα αεροποροι.
 
Κάτι "αντελήφθειν" για μια νέα εταιρεία:pOSEIDON AIR,SEAPLANES.
Κάποιο κοπέλι ξέρει κάτι;
 
To μονο που βρήκα είναι ένα όνομα, το οποίο φαίνεται να συνδέεται και με την συγχωρεμένη airsealines. Nα πρόκειται για τους ίδιους με άλλη εμπορική ονομασία?
 
Υπαρχει καποιοα κινητηκοτητα πανω στο θεμα των υδροπλανων αλλα και μια μυστικοτητα.
 
Top