Εγώ πάντως,πέραν τού ότι δέν βλέπω κανένα budget από Ελληνικής πλευράς στο link με τίς πληροφορίες,αντιλαμβάνομαι ότι ο "ποιητής" θέλει να δημιουργηθή ένα ενιαίο δίκτυο αερογραμμών με υδροπλάνα γιά τίς χώρες που βρέχονται απ'την Αδριατική (και κατ'επέκτασιν και το Ιόνιο).Καλώς πράττει και το θέλει,βεβαίως,αλλά με υδροπραπράκια σάν αυτά τής αειμνήστου AirSeaLines δέν μπορεί να κάνη και σπουδαία πράγματα,έχοντας απέναντί του βαπόρια που σε κάθε ταξίδι τους κουβαλάνε δυό χιλιάδες άτομα-κι'άς κάνουν δέκα ώρες ταξίδι (που δέν ισχύει σε όλες τίς περιπτώσεις).Και επειδή δέν βλέπω στον ορίζοντα να υπάρχη κανένας τύπος υδροπλάνου που να παίρνη περισσότερα από 20 άτομα,πολύ φοβάμαι πως το όλο εγχείρημα θ'αποβή όνειρο θερινής νυκτός.
Και μήν μού πή κανείς ότι ο Grimaldi,π.χ.,που έχει στίς γραμμές τής Ιταλίας καμμιά δεκαριά πλοία (μεταξύ τών οποίων κάποια τών "δικών μας" Μινωικών) θα φοβηθή τα υδροπραπράκια τών 19 θέσεων....