Boeing 787

Ναί,αλλά επειδή "ουδείς προφήτης στον τόπο του",άν δέν βγή στην παραγωγή και δέν πετάξη αυτό το A-type,πώς θ'αρχίση να βγάζη λεφτά ο κατασκευαστής του;Δέν είναι δυνατόν να προβλέψη όλα απολύτως τα πιό απίθανα ενδεχόμενα-όσο εξονυχιστικά κι'άν σχεδιάση και κατασκευάση το αεροπλάνο.

Ούτε μπορεί ο κάθε τύπος να δοκιμάζεται επί άπειρα έτη-κάποια στιγμή πρέπει ν'αρχίση να πουλιέται.Ειδικά το 787 είχε καταντήσει σήριαλ με τίς αναβολές παράδοσης και τα προβλήματα που παρουσίαζε.

Και τα φάρμακα πρίν βγούν στην παραγωγή έχουν ελεγχθεί εξονυχιστικά γιά τυχόν παρενέργειες-και όμως συμβαίνει κάποια απ'αυτά να έχουν θεωρηθεί "χωρίς προβλήματα" κατά την έγκρισή τους και μετά από κάποια χρόνια κυκλοφορίας στο εμπόριο να εμφανίζουν παρενέργειες (σπάνια βέβαια) που δέν είχαν παρατηρηθεί αρχικά.....
 
Μα αυτό ακριβώς σημαίνει το "Never fly the A-type of Anything " Ακόμα και τώρα που το αεροπλάνο είναι στην φάση της παραγωγής και παράδοσης στους πελάτες υπάρχουν αλλαγές και τροποποιήσεις στην κατασκευή του.
Αρκετά από τα πρώτα 30 s/n είναι ακόμα στο Seattle για re-work operation πρώτου παραδωθούν στις αεροπορικές.
 
Το πρόβλημα που υπήρξε με το 787 της UA εμφανιστήκε και σε 787 της QR με αποτελέσμα ο Baker να τα πάρει ελαφρώς
Al Baker said: “We did not have a fuel problem. We have electrical problems.”

Asked if the issues could be described as “teething problems”, he said: “Two aircraft having the same major problem so quickly is a concern. We are not buying aircraft for a museum. We buy them to fly.”

He described himself as “happy with Boeing’s reaction”, but insisted: “We will seek compensation. It is not excusable when a programme has been delayed three years and an aircraft has been flying 14 months.”
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...+wont+accept+any+more+dreamliner+defects.html
 
Re: Feel the Dream with The Dreamliner

Δεν θα ηθελα να ημουν μελος στο corporate communication της Boeing αυτη τη στιγμη. Σε ενα 787 της JAL υστερα απο την προσγειωση εκδηλωθηκε φωτια στο avionics compartment. Ολοι καλα στην υγεια τους, αφου ειχαν αποβιβαστει. Συμφωνα με την πυροσβεστικη υπηρεσια η φωτια δεν ηταν και τοσο μικρη.

Flames about two feet (0.6 meter) high shot out of an avionics compartment in the jet’s belly, and there was a small explosion afterward, Massachusetts Port Authority Fire Chief Robert Donahue said today

"Massport Fire Rescue Chief Robert J. Donahue said firefighters encountered heavy smoke in the entire cabin of the plane and used thermal imaging devices to determine the source of the fire.

“We found a fire condition about midships in the avionics compartment underneath,” he said. He said the fire began in a battery that was part of an auxiliary power unit that is only used when the plane is on the ground and its engines are turned off." '

http://www.nycaviation.com/newspage/wp- ... 20x413.jpg
Για να δουμε τι θα κανει η FAA...
 
:oops:
Nέο περιστατικό, πάλι στη BOS και πάλι με 787 της JAL
A fuel leak forced a Boeing Co 787 Dreamliner operated by Japan Airlines to cancel its takeoff and return to the gate at Boston's Logan International Airport Tuesday, a fire official said, the second incident in two days with the new jet.

The leak occurred on a different plane than the 787 that experienced an electrical fire Monday at Logan, said Richard Walsh, a Massport spokesman. That plane also was operated by Japan Airlines.

The fuel-leaking plane had left the gate in preparation for takeoff on a flight to Tokyo when the fuel spill of about 40 gallons was discovered...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2013/01/08/us-boeing-japan-airlines-idUSBRE9070T320130108 + footage


Μινγουάιλ, που λέμε κι εμείς εδώ, και η United έχει θεματάκι
United Airlines has found a wiring problem on one of its Boeing 787 jets, an issue that affects the same system that caused a fire aboard a Japan Airlines Co 787 in Boston on Monday, the Wall Street Journal reported, citing a source...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2013/01/08/us-boeing-united-idUSBRE9070YA20130108


Επίσης, την ίδια ώρα και μάλλον άσχετα με τα 2 περιστατικά του Λόγκαν, κυκλοφορεί στα ειδησεογραφικά και η καθυστέρηση του certification εις την Κίνα επηρρεάζοντας μάλιστα και τις πρώτες παραδόσεις σε κινέζικες αεροπορικές
China said it has yet to approve U.S. planemaker Boeing's 787 Dreamliner, which has put on hold the delivery of the jet to the world's fastest growing aviation market.

China Southern Airlines Co Ltd , which has outstanding orders for 10 Dreamliner B787s, had expected to receive its first plane in 2012, but that has been delayed as the U.S. company has yet to receive certification from Chinese authorities...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2013/01/07/boeing-china-idUSL4N0AC49A20130107
 
Προφανώς η παροιμιώδης γραφειοκρατία τών μανδαρίνων ευθύνεται κατά ένα μέρος γιά την καθυστέρηση τού certification εις την Κίνα,αλλά φαντάζομαι πως καί τα πρόσφατα περιστατικά θα επηρεάσουν τίς ενέργειες τών εκεί αρμοδίων τής πολιτικής αεροπορίας,οι οποίοι βεβαίως δέν θα κάνουν τον Κινέζο......

Επίσης αποδεικνύεται πως είχα δίκιο όταν έλεγα ότι τα αεροπλάνα,όπως και τα φάρμακα,μπορεί να εμφανίσουν "παρενέργειες" όταν κυκλοφορήσουν στο εμπόριο,παρ'όλο τον εξονυχιστικό έλεγχό τους κατά το (προηγηθέν) στάδιο τής αναπτύξεως....
 
Νομίζω είναι καλή εποχή να αγοράσει κανείς μετοχές της Airbus...
 
Boeing 787 Comprehensive Review. Was ist das?
The US Dept. of Transportation and FAA are to conduct a full review of the Boeing 787 critical system, including the aircraft’s design, manufacture and assembly.
...
FAA Administrator Michael Huerta said the review would look at the big picture of the aircraft’s design and manufacturing process, with an emphasis on the electric nature of the aircraft’s design, including electrical components such as batteries and power distribution systems...
Περισσότερα:
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-components/news/boeing-787-undergo-full-regulatory-review-0111
:arrow: http://atwonline.com/international-...rnment-insist-787-safe-faa-review-begins-0111
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engin...a-emphasis-electrical-systems-boeing-787-0111
 
Top