LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να δούμε υπερατλαντικά απο την Θεσσαλονίκη. Μην τρελενομαστε. Η Αθήνα που έχει και επιχειρήσεις και είναι και απο τους τοπ προορισμούς στην Ευρώπη ή έστω ήταν, και με το ζόρι κρατάει το καλοκαίρι JFK, YYZ, YUL και PHL που εξυπηρετούν και ομογενείς. Κι υπάρχει κι ένα slot για EWR που μένει ανεκμετάλλευτο. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορει να κρατήσει ούτε ένα seasonal 4x/week για JFK. Κι οι Βαλκάνιοι δεν έχουν τόσο κόσμο να πετάει υπερατλαντικά και όσοι το κάνουν, έχουν connections με FRA, MUC, CDG που έχουν μεγάλη γκάμα προορισμών

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Καποτε πρεπει να τελειωσει το αεροδρομιο
ο διαδρομος να μεγαλωσουν οι εσωτερικοι χωροι και να τοποθετησουν φυσουνες
δεν νομιζω να υπαρχει αλλη Ευρωπαικη πολη με πληθυσμο 1.000.000 και κοντινους τουριστικους προορισμους που να μην εχει συνχρονο αεροδρομιο
10 πακετα της ΕΟΚ φαγανε και ακομη συνχρονο αεροδρομιο δεν ειδαμε
Εδω ακομη και στο Ντονιετσκ χτισανε σχεδον απο το μηδεν σε 3 χρονια συνγχρονο αεροδρομιο με μεγαλο τερμιναλ φυσουνες κλπ
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

πρεπει να φτιαξουνε αερογεφυρες μιας και ειναι το αεροδρομιο της συμπρωτευουσας και εχει μεγαλη κινηση απο ρωσια πιο πολυ και να επεκτεινουν οχι μονο τον 28-10 αν δεν κανω λαθος αλλα και τον 34-16 η να φτιαχνανε ενα παραλληλο του 34-16 σε στυλ ataturk για να αυξηθει και η κινηση των αεροπλανων :cool:
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

...ειναι γνωστο εξ'αλλου, οτι οσο πιο πολλους διαδρομους φτιαχνεις, τους βλεπουν τ'αεροπλανα και κατεβαινουν κατα χιλιαδες! :stupid:
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Εννοω οτι θα μειωθει ο χρονος κρατησης μιας πτησης για αναχωρηση επειδη ο διαδρομος ειναι σε σχημα Χ και δεν θα επηρεαζεται απο την προσγειωση ενος αλλου αεροσκαφους περιμενοντας απο την προσεγγιση στην τελικη μεχρι και να ελευθερωσει τον κυριως για να κανει line up και απογειωση .. Ετσι επιτυγχανεται μικροτερος χρονος αναμονης αρα περισσοτερος χωρος για αφιξεις και αναχωρησεις :mrgreen:
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Γιά να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση, όσον αφορά το θέμα της χωρητικότητας ( Μέγιστος αριθμός) ενός Αεροδρομίου σε κινήσεις Αεροσκαφών:
(1) Υπάρχει η χωρητικότητα που αναφέρεται σε συνολικές κινήσεις α/φ σε ένα έτος, καθώς καί εκείνη που αναφέρεται σε μία ώρα (ωριαία αιχμή).

(2) Οι χωρητικότητες αυτές εξαρτώνται κατά βάση από το πλήθος καί την διάταξη των διαδρόμων, καθώς καί από το είδος (μίξη) των αεροσκαφών.

(3) Σε ένα Αεροδρόμιο, όπως της Μακεδονίας με δύο ΤΕΜΝΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ Διαδρόμους η χωρητικότητα κυμαίνεται(αναλόγως του τύπου μίξης)
από 190.000 έως 220.000 κινήσεις ανα έτος, ενω η ωριαία αιχμή είναι γιά πτήση IFR 40 έως 60 καί γιά πτήση VFR 52 έως 100 κινήσεις ανά ώρα.

(4) Τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ γιά το Μακεδονία καί το έτος 2011 αναφέρουν 43.430 συνολικές κινήσεις α/φ (όλο το έτος). Στοιχεία γιά ωριαία αιμή δεν
αναφέρονται.

(5) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Με τους υπάρχοντες διαδρόμους η κίνηση στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ απέχει πολύ από την χωρητικότητα που μπορεί να εξυπηρετήσει το Αεροδρόμιο.

(6) Ενημερωτικά: η χωρητικότητα γιά ένα διάδρομο είναι 170.000 έως 215.000 κινήσεις ανά έτος. Αρα καί ο ΕΝΑΣ διάδρομος είναι αρκετός καί προφανώς δεν θα
υπάρξουν προβλήματα κατά την διάρκεια που δεν θα λειτουργεί ο προς "αναβάθμηση" Διάδρομος. (εκτός βέβαια των εκτάκτων πειστατικών , ομίχλη κλπ).
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

maebius":13v8nt2s said:
Εννοω οτι θα μειωθει ο χρονος κρατησης μιας πτησης για αναχωρηση επειδη ο διαδρομος ειναι σε σχημα Χ και δεν θα επηρεαζεται απο την προσγειωση ενος αλλου αεροσκαφους περιμενοντας απο την προσεγγιση στην τελικη μεχρι και να ελευθερωσει τον κυριως για να κανει line up και απογειωση .. Ετσι επιτυγχανεται μικροτερος χρονος αναμονης αρα περισσοτερος χωρος για αφιξεις και αναχωρησεις :mrgreen:

Τι χρόνος κράτησης να μειωθεί. Σήμερα συνολικά έχει 46 αναχωρήσεις για το σύνολο του 24ώρου.... Και όλες οι επόμενες ημέρες, η κίνηση είναι περίπου αντίστοιχη. Για το καλοκαίρι που θα έρθει μία charter παραπάνω .... Εντάξει ας είμαστε ρεαλιστές

Όσο για ένα προηγούμενο post που διάβασα ότι δήθεν οι υπερατλαντικές πτήσεις φεύγουν από τον LGAV γιατί είναι ακριβό, αυτό είναι τελείως αναληθές, ή μάλλον είναι πληροφόρηση επιπέδου ... Ελληνικής Τηλεόρασης. Γνωρίζουμε το κόστος του EGLL, ή του LFPG? Γιατί σφίζουν από κίνηση και δεν σταματούν κι από εκεί;;; Μήπως δεν είναι το κόστος αλλά η πληρότητα της πτήσης. Με την αύξηση των καυσίμων, η αεροπορική εταιρία που επιχειρεί θα πρέπει να έχει πληρότητες άνω του 80-85% για να είναι κερδοφόρο το ταξίδι, διαφορετικά ...μπαίνει μέσα!!! Η SIA που προσφάτως έκοψε πτήσεις από Ελλάδα, είχε μέσο όρο πληρότητας περίπου 50-55%. Ακόμη και δωρεάν να ήταν το LGAV και πάλι η πτήση θα διακόπτετο. Με δεδομένη δε πια την τρομακτική αύξηση του LTBA και της ΤHY, είναι τουλάχιστον απίθανο σε τόσο κοντινή απόσταση, να υπάρχει και δεύτερο hub, συνυπολογίζοντας ταυτόχρονα ότι ζούμε στα Βαλκάνια και όχι σε κάποια κεντροευρωπαϊκή χώρα.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Σιγουρα αν δεν τονωθει η κινηση με περισσοτερα πακετα διακοπων απο πρακτορεια τι να σου κανει και ενας και δυο και πεντε χιλιαδες διαδρομοι φυσικα ειτε τους επιμικυνεις ειτε φτιαξεις παραλληλο ,αλλα απο το θεμα του αεροσταθμου θα μπορουσαν να φτιαξουν 5 με 10 αερογεφυρες για να εξυπηρετουν τους επιβατες αφου η αιγαιου καθε μερα εχει πτησεις απο και προς θεσσαλονικη σε δημοφιλεις προορισμους οπως λαρνακα ,μοναχο,ντυσσελντορφ και λοιπα ..
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

spy1":3eqrwxse said:
maebius":3eqrwxse said:
Όσο για ένα προηγούμενο post που διάβασα ότι δήθεν οι υπερατλαντικές πτήσεις φεύγουν από τον LGAV γιατί είναι ακριβό, αυτό είναι τελείως αναληθές, ή μάλλον είναι πληροφόρηση επιπέδου ... Ελληνικής Τηλεόρασης.

Συγνώμη αλλα οι φόροι αεροδρομίου δεν επιβαρύνουν την τελικη τιμη του εισιτηρίου άρα τον επιβάτη ; Δεν παίζουν ρόλο στην τελικη απόφαση του χ,ψ επιβάτη αν θα παει εκτός τουριστικής σεζόν σε μια χώρα που για να πατήσει κ μονο το πόδι του εκεί επιβαρύνεται περισσότερο απο ότι σε άλλες χώρες - αεροδρόμια ; Βάλε μετα τιμες ξενοδοχείων τιμες φαγητού ποτού καφέ .... Οι ξένοι τα μετράνε όλα και μάλλον επηρεάζουν έμμεσα τις πληρότητες οι φόροι αεροδρομίου... Και επίσης μην συγκρίνετε ανομοια πράματα ... Τα 10δες connection κ δυνατότητες π προσφέρουν τα LHR Kai CDG καμία σχέση δεν εχουν με τον ΑΙΑ ... Ούτε και τα διαθεσιμα services (ils cat III , δυνατότητες de icing , ελάχιστος διαχωρισμός αεροσκαφών στην απογείωση προσγειωση κλπ ... Φέρτε ελεγκτές απο το Λονδίνο να δείτε τι capacity θα αποκτήσει ξαφνικά η τερματική του ΑΙΑ ) οπότε όντως τα τέλη του AIA μάλλον υψηλά ειναι για αυτά που προσφέρει ... Όσον αφορα τώρα το Μακεδονία ... Όσους διαδρόμους κ να φτιάξουν , όσες θέσεις στάθμευσης να κάνουν αν δεν γίνει επέκταση του κτηρίου να χέι κανενα counter παραπάνω για check-in δουλεια δεν γίνεται ... Το καλοκαιρι (τις καλες εποχές παντα)γινότανε το αδιαχωριτο στο κτήριο και οι καθυστερησεις μπενανε λόγο late check-in και λόγο καθυστέρησης στο security, έλεγχο διαβατηρίων κλπ ....και όσο τρώνε καθυστέρηση οι πτήσεις στην αναχώρηση ... Τόσο δεν αδειάζουν το apron για άλλες inbound πτήσεις ... Κ η λογική μετα ειναι να πέφτει ctot λόγω Lack of parking position (τις καλες εποχες λεω παντα δλδ πριν 3-4 χρονια) Οπότε τις πολιτικές υποσχέσεις για την αύξηση κίνησης του αεροδρομίου φτιάχνοντας μονο τον διάδρομο που εδω και χρόνια φτιάχνεται .... Μην τις παίρνετε και τόσο στα σοβαρά ... Θέλει κ αλλα πράγματα ενα αεροδρόμιο για να αξιοποιήσει τους 2 διαδρόμους του :)
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Αν η επιβάρυνση ήταν τόσο μεγάλη, τότε θα έπρεπε αεροδρόμια που είναι από πολύ φτηνά έως τσάμπα, όπως αυτό των Σκοπίων, να σφίζουν από κίνηση, και αεροδρόμια όπως το heathrow ή το JFK να βαράνε μίγες.... Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό.
Επιπροσθέτως δεν μιλάμε για loco αεροδρόμιο, που ούτως ή άλλως το luton ή το stanstead είναι πολύ μικρότερα με λιγότερες δυνατότητες.... ωστόσο επίσης σφίζουν από κίνηση.λ

Όσο για CatIII ILS τι να το κάνει ο Βενιζέλος. Πότε έχει κλείσει το αεροδρόμιο λόγω μηδενικής ορατότητας;;; Μη λέμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι.
Κάθε όργανο που τοποθετείται σ' ένα αεροδρόμιο τοποθετείται με βάση τις τοπικές ανάγκες αυτού. Σιγά μη του βάλουν και θερμαινόμενο διάδρομο για την χιονόπτωση που θα πέσει μια φορά κάθε 10 χρόνια!!!!!

Περαιτέρω αν όντος είναι το κόστος αυτό που απομακρύνει τις εταιρίες από το LGAV, πως δικαιολογείς το γεγονός ότι αντίστοιχη απομάκρυνση εταιριών έγινε και από το LIRF. Ήδη η DAL έχει μετατρέψει τις πτήσεις της από LIRF σε εποχιακή (όπως ακριβώς έγινε και με το LGAV). Το ίδιο έχει συμβεί και με άλλες εταιρίες....
Παλαιότερα αν χρησιμοποιείτο το LGAT από περισσότερες πτήσεις και εταιρίες δεν ήταν λόγω κόστους ούτε λόγω ILS (να υπενθυμίσω ότι το ILS του 33L ήταν Cat I και αν έπνεαν νότιοι άνεμοι ο διάδρομος 15L δεν είχε κάν διαδικασία ILS. Ωστόσο οι εταιρίες τότε πετούσαν..... Ο λόγος;;;;; τα αεροσκάφη τα οποία με μια πτήση έβγαζαν περισσότερους προορισμούς, λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων για direct flights, χαμηλότερου κόστους καυσίμων κτλ. Σήμερα που όλοι αναζητούν τις direct πτήσεις, ποιος θα πετάξει την παλιά πτήση της KLM για παράδειγμα που για να πάει Τόκυο έκανε ενδιάμεσες στάσεις (Αθήνα ή Κων/πολη αναλόγως της ημέρας, Dubai και Bangkok) για ένα ταξίδι που διαρκέσει άνω των 16-18 ωρών, όταν η ίδια πτήση γίνεται DCT σε 11.30 ώρες;;;

Γιαυτό και τα αεροδρόμια τα οποία θα παραμείνουν με την μεγάλη κίνηση θα είναι 3-5 συνολικά στην Ευρώπη ως hub και τα υπόλοιπα θα λειτουργούν περιφεριακά.

Άλλωστε εγώ ως επιβάτης αν θέλω να πάω σε μια πόλη της Αμερικής είτε φύγω από Αθήνα για Νέα Υόρκη και από εκεί κάνω αναμεταβίβαση για Σικάγο είτε φύγω από Αθήνα για Λονδίνο και από κεί κάνω αναμεταβίβαση για Σικάγο, χρονικά είναι ακριβώς το ίδιο. Ως επιβάτης αυτό που με ενδιάφερει πλέον είναι να έχω το περιθώριο να έχω περισσότερες από μία πτήση την ημέρα, για να μπορεί να με εξυπηρετήσει την ώρα που μπορώ να πετάξω. Και η έννοια του hub πλέον αρχίζει να παίρνει αυτή τη μορφή. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα αεροπλάνα ειδικά για υπερατλαντικές πτήσεις εκτός εξαιρέσεων μειώνονται σε μέγεθος αλλά αυξάνουν σε συχνότητα. Με αποτέλεσμα από Λονδίνο για Νέα Υόρκη να μην υπάρχει μία αλλά πάνω από 5 πτήσεις σε διαφορετικές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να εξυπηρετείται τόσο ο "πρωινός" επιβάτης όσο και ο "μεσημεριανός" ή νωρίς "απογευματινός".

Στο πλαίσιο αυτό μια πτήση Dct από Ιαπωνία για Ελλάδα ή από Ταϋλάνδη για Ελλάδα δεν έχει απολύτως καμιά αξία, γιατί είναι περιορισμένου ενδιαφέροντος. Δεν θα δεσμεύσει μια αεροπορική εταιρία ένα αεροσκάφος 300-350 επιβατών για νια μεταφέρει 80-120 επιβάτες, όταν το ίδιο αεροσκάφος με τις ίδιες περίπου ώρες πτήσεις (για Κων/πολή) θα έχει πληρότητα 290-330 θέσεις.

Τα άλλα είναι απλές ρομαντικές αναπωλήσεις
 
Top