LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

maebius":18gwohuv said:
Σιγουρα αν δεν τονωθει η κινηση με περισσοτερα πακετα διακοπων απο πρακτορεια τι να σου κανει και ενας και δυο και πεντε χιλιαδες διαδρομοι φυσικα ειτε τους επιμικυνεις ειτε φτιαξεις παραλληλο ,αλλα απο το θεμα του αεροσταθμου θα μπορουσαν να φτιαξουν 5 με 10 αερογεφυρες για να εξυπηρετουν τους επιβατες αφου η αιγαιου καθε μερα εχει πτησεις απο και προς θεσσαλονικη σε δημοφιλεις προορισμους οπως λαρνακα ,μοναχο,ντυσσελντορφ και λοιπα ..

Αν το αεροδρόμιο απευθύνται σε loco εταιρίες, τότε οι αερογέφυρες είναι περιττές.
Άλλωστε και το LGAV υπάρχουν αερογέφυρες και δεν χρησιμοποιούνται. Χαρακτηριστικό είναι ότι το satellite έχει 10 αερογέφυρες και ωστόσο παραμένει κλειστό. Ως προς τις αερογέφυρες λίγες εταιρίες τις χρησιμοποιούν και κυρίως για πτήσεις εξωτερικού, καθόσον το κόστος για την χρήση αερογέφυρας είναι μεγαλύτερο από το Apron που δεν χρειάζεται ούτε push back κτλ.... Επομένως είτε γίνουν είτε δεν γίνουν, πέραν την οπτικής αίγλης, μην νομίζεις ότι θα χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρίες..... άρα κάποια ...εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για να κάθονται και να σκουριάζουν σαν του Βενιζέλου. Καλύτερα αυτά τα χρήματα να επενδυθούν στην αναβάθμιση οργάνων αεροδρομίων που πραγματικά τα έχουν ανάγκη. Για Θεσσαλονίκη πιο ανάγκη θα έβλεπα να εγκατασταθεί ILS CatIII, αν αυτό είναι δυνατό τεχνικά, στους δύο διαδρόμους (16, 34) ούτως ώστε με την πρώτη ομίχλη να μην ακυρώνονται πτήσεις, το ίδιο και στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, παρά να κτιστούν αερογέφυρες. Αντίστοιχα στο Αεροδρόμιο της Ρόδου, που στο σημείο που το έφτιαξαν είναι δεδομένο ότι τις μισές μέρες του χρόνου θα έχει crosswind που θα καθιστούν την διαδικασία προσγείωσης προβληματική όταν η ένταση είναι μεγάλη. Δηλαδή θα προτιμούσα πρώτα τα χρήματα αυτά να επενδυθούν στις σημερινές ανάγκες των αεροδρομίων της χώρας, παρά στο να φτιαχθούν όμορφες αερογέφυρες, satellite κτλ, τα οποία μετά θα ερημώσουν...
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Μην ξεχνας οτι το μακεδονια δεν εχει καμια σχεση με την τιμολογιακη πολιτικη του βενιζελου οποτε καθιστα δυνατο να φτιαξουν αερογεφυρες για την διευκολυνση των επιβατων σε θεμα κοστους για τις αεροπορικες εταιρειες .. Τωρα που ανεφερες για καιρικες συνθηκες το συνηθες ειναι divert σε βενιζελο που ο καιρος δεν πεφτει σχεδον ποτε σε κατηγορια catIII ολη τη διαρκεια του χρονου :cool:
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Σκεφτειτε οτι η Αθηνα, μια πολη με σχεδον 4 φορες τον κοσμο της Θεσσαλονικης, απο τους πιο δημοφιλεις προορισμους παγκοσμιως, με ολα τα γραφεια των ξενων εταιριων, με τα κεντρικα των τραπεζων και την εδρα της κυβερνησης και παλι δν μπορει να κρατησει υπερατλαντικα δρομολογια ολο το χρονο. Ποιος θα πεταγε απο Αμερικη για Θεσσαλονικη? Μη λεμε οτι θελουμε. Το προβλημα της Θεσσαλονικης ειναι οτι δν συνδεεται με τα μεγαλα hub οπως η Αθηνα. Οι επιλογες για ανταποκρισεις ειναι πολυ περιορισμενες και συνηθως ακριβες. Για αυτο εγινε και τοσο μεγαλη φασαρια οταν διακοπηκε η ZRH. Τωρα η Α3 προσπαθει καπως να σουλουπωσει την κατασταση με την αυξηση των πτησεων για FRA, αλλα και παλι οι επιλογες ειναι ελαχιστες. Για αυτο λοιπον μην κανουμε σεναρια για μεταφορα υπερατλαντικων δρομολογιων στη Θεσσαλονικη, το μεγαλο αεροδρομιο της χωρας θα παραμεινει αυτο της Αθηνας που εχει το 40% του πληθυσμου. Οσους διαδρομους κι αν φτιαξουν, το SKG δν προκειται να δει καμια θεαματικη αναπτυξη. Ολα τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση και πεταμενα λεφτα σε μακετες και μελετες...
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Αυτό με το divert στην Αθήνα δεν το έχω καταλάβει ακριβώς για ποιο λόγο προτιμάται αντι π.χ. της κοντινότερης Καβάλας ή Κέρκυρας;...
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Συμφωνώ με πολλά που έγραψαν κι άλλοι, υπάρχουν πιο σημαντικά προβλήματα από την έλλειψη αερογεφυρών και υπερατλαντικών πτήσεων (που το θεωρώ γελοίο…) όπως

- Τα προβλήματα με την ομίχλη και η βελτίωση του CAT (το είδαμε μόλις την τελευταία εβδομάδα πόσο χάλια είναι η κατάσταση με την πρώτη ομίχλη :rolleyes: )

- Η έλλειψη των υποδομών σε ταμεία Check in και Security checks. Ακόμα τώρα το χειμώνα με τις λίγες πτήσεις που μας έχουν μείνει σε κάποιες μέρες/ώρες έχει μεγάλες ουρές, όπως για παράδειγμα Κυριακή μεσημέρι. Και αντί να αυξήσουν επιτέλους τον αριθμό των γραμμών (τόσο πολύ θα κόστιζε :?: ) σε τέτοιες περιπτώσεις καταργούν την Fast Lane με την δικαιολογία ότι έχει πολύ κόσμο… (κατανοητό μεν, αλλά τί νόημα έχει μια Fast Lane που λειτουργεί μόνο όταν δεν έχει κόσμo :wall: ).

- Η έλλειψη τακτικών καθημερινών συνδέσεων στα μεγάλα Hubs. Στην ουσία μετά τη διακοπή της ZRH μας έχουν μείνει FRA και MUC, και αυτό σε ώρες που συχνά χάνεις σχεδόν όλη την μέρα για ένα ταξίδι εντός Ευρώπης :rolleyes:
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Παραγνωρίζουμε το βασικό:Το Α/Δ της
Θεσ/κης έχει περάσει πίσω από το Ηράκλειο,αν όχι και από τη Ρόδο σε διακίνηση επιβατών.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

εδώ το Βενιζέλος πέρασε πίσω από το Hράκλειο, στο Μακεδονία κόλλησες;
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Δε συζητάμε για το Ηράκλειο.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Το θέμα είναι οτι ξοδεύονται τόσα λεφτά για έναν ουσιαστικά άχρηστο διάδρομο στην παρούσα φάση, ενω με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα:

1-Επέκτειναν κι άλλο το κτήριο προς την μεριά του πύργου ελέγχου, μαζι με 2-3 γέφυρες σύνδεσης με αεροπλάνα, έτσι για τα μάτια,
2-Κατασκέυαζαν ενα 3-4όροφο κτήριο στάθμευσης, συν πιθανον αργότερα αλλο ενα 2-3 οροφων για τα ενοικιαζομενα
3-Κατασκεύαζαν ένα αξιοπρεπές υπόστεγο / τερματικό αστικών κ τουριστικών λεωφορείων,
4-Επεκτειναν τον τρίτο όροφο πάνω απο τις αναχωρήσεις, μόνο με καταστήματα, εστιατόρια κλπ, κ οχι μονο με το ενα εστιατοριο/καφε που ειναι σημερα
5-Καθάριζαν λίγο την ζούγκλα απο τις άκρες της συνδετήριας οδού - η κ διαπλάτυνσή της ακόμα, μιας κ οι λωριδες της ειναι στενες,
6-Έφτιαχναν κ εναν απλό ανισόπεδο κόμβο τύπου "Η" με την Γεωργικής Σχολής ωστε να καταργηθεί και το τελευταίο φανάρι που απομένει ανάμεσα στο αεροδρόμιο και στην Θεσσαλονίκη

Και τους έμεναν και ρέστα...

Με τις υγείες μας ο διάδρομος λοιπόν. Οχι πως αυτός δεν θα ήταν κάποια στιγμή απαραίτητος, αλλά τα παραπάνω νομίζω θα ήταν προτεραιότητα.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

teris3":656i8ngv said:
εδώ το Βενιζέλος πέρασε πίσω από το Hράκλειο, στο Μακεδονία κόλλησες;

Προφανως αναφερεσαι μονο στην κινηση το καλοκαιρι οπου λογικο ειναι το Ηρακλειο να δεχεται περισσοτερο κοσμο απο το Βενιζελος. ;)
 
Top