Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας

  • Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Αγαπητέ Hastaroth, θα μου επιτρέψεις ένα μικρό off από την αυτού εξοχότητας το "μέγα μουσείο της πολιτικής αεροπορίας" μας για να θυμήσω ότι ο "πατέρας" του αυτοκινήτου αυτού τυγχάνει να είναι έλληνας ( http://en.wikipedia.org/wiki/Sir_Alec_Issigonis ). Ευχόμαστε τα καλύτερα στο project αποκατάστασης, όσο κι αν δεν ανήκει στον πυρήνα των εκθεμάτων ενός Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας.

δικός σας
 
Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

Σύντροφε τού ιδεολογικού,το γνωρίζω ότι το όχημα το εσχεδίασε Ελληνας,όμως δέν θυμόμουν το όνομά του και γι'αυτό απέφυγα να το αναφέρω,μήν κάνω καμμία γκάφα.

Ναί μέν δέν ανήκει στον πυρήνα τών εκθεμάτων ενός μουσείου πολιτικής αεροπορίας το συγκεκριμένο όχημα,όμως άν κάποτε (κάποτε,λέμε,όχι αύριο το πρωί) το συγκεκριμένο "μουσείο" βγή από τα εισαγωγικά και γίνη πραγματικό μουσείο,ενδεχομένως θα μπορούσε και το όχημα αυτό να εύρη την θέσιν του,πλάϊ σ'ένα μπλέ-ασημί λεωφορείο τής πΟΑ από αυτά που έβλεπα να κατεβαίνουν την Συγγρού μεταφέροντας επιβάτες και εργαζόμενους στο LGAT,ή σε ένα από τα νταλικοειδή ramp busses που διέσχιζαν την πίστα τού ενδόξου αυτού αερολιμένος.....
 
Re: Εγκαίνια του νέου Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας

υπαρχει και λειτουργει το μουσειο? νομιζα πως οχι....
αγορασα και αναπαλαιωνω αυτο το μινακι, με αρχικο σκοπο να το βλεπω, και μονο! ειναι αγορασμενο με τιμολογιο αγορας απο καποιο διαλυτηριο (που θα γινοταν οπως ειπαμε και πιο πανω κουτακια αναψυκτικου) με σκοπο απλα να το σωσω. πραγμα που σημαινει οτι δεν μπορει να ξαναβγαλει πινακιδες κυκλοφοριας υπουργειου, ωστε να κυκλοφορει καθημερινα πραγμα που με αφηνει παγερα αδιαφορο βεβαια.....

θα ηταν μεγαλη μου χαρα, αν βοηθουσε καποιος απ τους μοντερ (που ειναι το σωστο σημειο) για να ανοιξω ενα θεμα με την ανακατασκευη του! επισης θα σας παρακαλουσα ως γνωστες του αντικειμενου, να με βοηθησετε με φωτογραφιες-υλικο-συμβουλες απ οτι θυμαστε η εχετε ζησει, μεσα στις πιστες η εξω απο αυτες(σαν απλοι παρατηρητες)

γνωριζω απο μαρτυριες αλλων, οτι το ''αδελφακι'' του (αλλο ενα που σωθηκε απ το διαλυτηριο) το κατεχει καποιος καπετανιος και εχει αναπαλαιωθει επισης

σας ευχαριστω πολυ
 
Δεν πιστεύω να παρεξηγηθεί κανείς γι αυτό το νέο θέμα,είναι κάτι πού σηκώνει συζήτηση γιατί αφορά όλους και γιατί επικρατεί μία ανησυχητική στασιμότητα.(Ενώ γιά άλλους μία εξίσου ανησυχητική αισιοδοξία).Μετά τήν "απώλεια" και τών δύο τελευταίων ATR τής Ολυμπιακής τί μάς απόμεινε;γιά να κάνουμε έναν υπολογισμό: (κανονικά θα έπρεπε να απαριθμήσω αυτά πού έχουν χαθεί ή εκείνα πού αφέθηκαν να χαθούν,είναι πολύ περισσότερα και έχει πιό πολύ ενδιαφέρον). :(
Έχουμε και λέμε:ένα 747,ένα 727 και ένα 737.Το BAC-1-11 δεν το υπολογίζω,είναι τής ΥΠΑ και δεν θέλει να ασχολούμεθα με αυτό,μήπως και το διεκδικήσει ο σύλλογος κι ας έχει αρχίσει να το τρώει η σκουριά στα περισσότερα φινιστρίνια του.Μιλάμε για ένα είδος μεταλλικής στάχτης πού είχε φουσκώσει σαν χαρτονόξυλο σε ορισμένα σημεία,το έβλεπε ο κυρ-Μήτσος και δεν το πίστευε. :shock: Και πάνω πού είχε αγοράσει ειδικό αντισκωριακό βερνίκι και ετοιμαζόταν να ξεκινήσει τη συντήρηση,μετά το προσεχτικό ξύσιμο,γιατί ο κυρ-Μήτσος είναι μερακλής,πήρε κάποιος ένα οργίλο τηλεφώνημα στο σύλλογο γιατί ο εθελοντής βάφοντας πάνω στα γκράφιτι(με πολύ κόπο),πώς πήγε το πινέλο και νά,έσβησε και τα μισοσκεπασμένα αρχικά ΥΠΑ.(Τα οποία και ξανάβαψε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις).Ελπίζω η εν λόγω υπηρεσία να μην το προχώρησε νομικά. Τόση δουλειά έκανε ο κυρ-Μήτσος στο αεροπλανάκι της. Έ,όχι κι έτσι.Ας έπαιρνε ο γνωστός κύριος τα πινέλα και τα υλικά,έχει δουλειά το αεροπλάνο και ας ερχόταν να δουλέψει ο ίδιος,να γνωριζόμασταν κι όλας και όχι να καταφέρεται εναντίον τού συλλόγου.Σε λίγα χρόνια δεν θα γίνεται τίποτα με τή σκουριά.Πρός γνώσιν.....

Αυτό πού με ανησυχεί κυρίως με τα αεροπλάνα,είναι ότι κατά τη γνώμη μου βρίσκονται σε τελείως λάθος μέρος,στην άλλη άκρη δηλαδή.Κανονικά έπρεπε να βρίσκονται στο Δυτικό και όχι τέρμα Ανατολικό. Επιπλέον, εκεί πέρα οδηγήθηκαν για να καταστραφούν,όχι για να διασωθούν και η παραμονή τους στο σημείο αυτό δεν προοιωνίζει τίποτα καλό.Ακόμη,εκεί που βρίσκονται δεν είναι προσβάσιμα και η φύλαξή τους δεν είναι εύκολη υπόθεση με τα γνωστά αποτελέσματα.Προέχει η προστασία τους.Τα υπόλοιπα είναι πολυτέλειες.Ιδανική θέση θα ήταν ανάμεσα στον Πύργο ελέγχου και το φυλάκιο τού τελωνείου.Βέβαια,αυτό χωρίς τήν άδεια τής ΥΠΑ δεν μπορεί να γίνει αλλά και εκείνη δεν φαίνεται διατεθειμένη να βοηθήσει γενικώς τήν προσπάθεια.Αρκεί να αναφέρω,όπως μού έχει πεί ιδρυτικό στέλεχος τού ΠΟΛΚΕΟΑ,όταν αναγκάστηκε πιά να περιφράξει τον χώρο, δίνοντας και λεφτά από την τσέπη του,τον παρέπεμψαν μερικές φορές στο αυτόφωρο όπου τον κράτησαν γιά ώρες,με τη δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται να περιφράσσει χώρο πού δεν τού ανήκει,και μάλιστα κρατικό.Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Διάβασα λοιπόν,στο τελευταίο τεύχος τού περιοδικού "Άλλη Πτήση" πού εκδίδει το ΠΟΛΚΕΟΑ,μία επιστολή ενός στελέχους τής ΥΠΑ γεμάτη έχθρα και εμπάθεια με τίτλο "Δεν υφίσταται Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας" η οποία προφανώς θα δημοσιεύθηκε στο γνωστό αεροπορικό περιοδικό(πού δεν μπαίνω στον κόπο να αγοράσω πιά),από τήν οποία επιστολή το μόνο νόημα πού βγαίνει είναι ότι ο γνωστός κύριος έχει ενοχληθεί από τον όρο "Πολιτικής" στην επωνυμία τού μουσείου.Αυτό πού έχω να παρατηρήσω είναι πώς όταν το 1974 ο τότε διευθυντής τής ΥΠΑ είχε αντιληφθεί ότι ήταν καιρός να δημιουργηθεί ένα τέτοιο μουσείο δεν εισακούσθηκε,με αποτέλεσμα να χαθούν τόσα παλιά αεροπλάνα κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια της.Θα μπορούσε να είχε πεί: δώστε μου αυτό,παραχωρήστε μου εκείνο,και θα σάς το θυμηθώ,θα σάς εξυπηρετήσω.
Αν λοιπόν η ΥΠΑ δεν ασχολήθηκε τόσα χρόνια,γιατί ενοχλείται κάποιο στέλεχός της;Διότι δεν νομίζω ότι είναι θέμα τής ΥΠΑ,το θέμα είναι προσωπικό.Η ΥΠΑ είναι η αρχή και η εξουσία πού κινείται μέσα στά πολιτικά αεροδρόμια,δεν είναι δουλειά της να φτιάχνει μουσεία,δεν μπορεί να κατηγορηθεί γι αυτό,δουλειά της είναι πχ να επιθεωρεί τήν ασφάλεια τών πτήσεων μέσω τών υπαλλήλων της,οι οποίοι πρέπει να περιορίζονται στα καθήκοντά τους.Αν δεν θέλησε η υπηρεσία τους τόσα χρόνια να ασχοληθεί με αυτό,ας αφήσουν να το κάνει κάποιος άλλος.Άλλωστε το θέμα δεν είναι η επωνυμία.Θα μπορούσε να λέγεται πχ "Μουσείο Ολυμπιακής Αεροπορίας" ή "Αεροπορικό Μουσείο Αθηνών".Στην επωνυμία θα κολλήσουμε;
 
Δεν επιθυμώ να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν,δεν είμαι ούτε εκπρόσωπος ούτε κατήγορος κανενός,δεν είναι αυτή η θέση μου,άς πούμε ότι μιλάω από τη σκοπιά τού κυρ-Μήτσου,τού γραφικού εθελοντή (κάτι πού δεν συνιστώ σε κανέναν).Θέλω να σταθώ σε ένα σημείο τής επιστολής πού αναδημοσιεύεται στην "Άλλη Πτήση",και αυτό γιατί τήν επιστολή θα τήν έχετε ήδη διαβάσει σε άλλο έντυπο.
"Τα εξαθλιωμένα αεροσκάφη-εκθέματα του...Μουσείου πού οι φωτογραφίες τους μάς κάνουν ρεζίλι διεθνώς και το ΠΟΛΚΕΟΑ είναι γνωστό ότι τα παραχωρεί αντί αμοιβής σε τηλεοπτικά συνεργεία για τη διοργάνωση διαφημιστικών σπότ με αποτέλεσμα να υφίστανται επιπλέον βανδαλισμούς,εις γνώσιν τών υπευθύνων τού ΠΟΛΚΕΟΑ"........Ο σύλλογος έδωσε τήν δική του απάντηση,εγώ θα δώσω τη δική μου σε αυτό το φόρουμ: Το μόνο αεροσκάφος πού παραχωρείται για γυρίσματα είναι το 747,και όπως έχω ξαναπεί,γι αυτό το λόγο το εσωτερικό του καθαρίζεται,αερίζεται και συντηρείται σε ευπρεπισμένη κατάσταση.Έχω μπεί,έχω βοηθήσει καί ξέρω.Τούς μόνους βανδαλισμούς πού έχουν υποστεί ορισμένα αεροπλάνα,τούς έχουν προκαλέσει οι ΕΜΑΚ,και αυτό το έχω ξαναγράψει.Μπορούμε να δίνουμε εξηγήσεις γιά ό,τι συμβαίνει σε ένα χώρο πού μόνο δανεικό τον έχουμε και είναι στη δικαιοδοσία κάποιου άλλου να τον επιτηρεί;
"Οι φωτογραφίες τους μάς κάνουν ρεζίλι διεθνώς".Τι να πει κανείς για τέτοια κακόπιστη κριτική; Το μόνο πού μπορώ να πώ είναι ότι ανάμεσα σε αυτά τα αεροπλάνα είναι το BAC 1-11 πού το διεκδικεί η ΥΠΑ και δεν το αμφισβητούμε αυτό,αν το δείτε πώς ήταν στο Gallery τής ιστοσελίδας (LGAT/αεροδρόμιο/δημοφιλέστερες φωτογραφίες)πρίν το καθαρίσει ο κυρ-Μήτσος και θα καταλάβετε.Γιατί δεν έρχεται ο γνωστός κύριος να το συντηρεί αφού είναι και "έφορος τού υπό ίδρυσιν Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας τής ΥΠΑ" και να αναλάβει και αυτός ενώπιον όλων τίς δικές του ευθύνες!
 
Λυπάμαι αλλά δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα. Το μότο κρος στα φτερά του 747 με την άδεια του ΠΟΛΚΕΟΑ το ξέρεις; Μάλλον όχι. Το σπασμένο, εδώ και χρόνια (τουλάχιστον από το 2007), παράθυρο του 747 πάνω από το φτερό, έχει ενδιαφερθεί κανείς να το επισκευάσει κάπως; Όχι. Τα νερά της βροχής που μπαίνουν τόσα χρόνια μέσα στο 747 από αυτό το παράθυρο κάνουν καλό στο αεροσκάφος;
Μη γελιόμαστε και πάνω απ' όλα μην προσπαθεί κάποιος να μας πείσει ότι (έστω το 747) συντηρείται! Το 747 καθαρίζεται και αερίζεται για να νοικιάζεται και να τα κονομάει το ΠΟΛΚΕΟΑ για τις εκδρομές του και δεν ξέρω γω για τι άλλο. Πάντως σίγουρα αυτά τα λεφτά δεν πάνε στα αεροπλάνα. Αν δεν το νοίκιαζε, θα είχε καταντήσει σαν τα άλλα δύο. Το μόνο ενδιαφέρον του ΠΟΛΚΕΟΑ για τα αεροπλάνα είναι το οικονομικό έσοδο από το 747. Τίποτε άλλο. Αλίμονό μας όταν θα εκλείψει και αυτό το ενδιαφέρον!!!

Ποιος από το ΠΟΛΚΕΟΑ (που ενδιαφέρεται για τα αεροπλάνα) πηγαίνει έστω μια φορά τη βδομάδα να τσεκάρει τουλάχιστον εξωτερικά τα αεροσκάφη, να κλείσει τις τυχόν ανοιχτές πόρτες και τις emergency exits; Κανείς και ποτέ. Παρεμπιπτόντως, το 727 έχει πάλι graffiti στην άτρακτο εδώ και μήνες!

Εγώ δεν βλέπω κανένα απολύτως ενδιαφέρον για τα αεροπλάνα (παρά μόνο το οικονομικό έσοδο όπως είπα). Δεν έχω διαβάσει το άρθρο στην "Άλλη πτήση" αλλά θα συμφωνήσω απόλυτα με τον χαρακτηρισμό "Τα εξαθλιωμένα αεροσκάφη πού οι φωτογραφίες τους μάς κάνουν ρεζίλι διεθνώς". Αν θέλετε να δείτε παράδειγμα συντήρησης και διατήρησης αεροσκάφους δεν έχετε παρά να πάτε μια βόλτα στα γραφεία της ΥΠΑ στο Ελληνικό και να ρίξετε μια λεπτομερή ματιά, μέσα και έξω, της Ντακότας. Και μετά ελάτε και πέστε μου για την κατάσταση του 747.

Κανονικά αυτό το topic πρέπει να ενωθεί με το viewtopic.php?f=15&t=2310 γιατί μιλάμε ακριβώς για το ίδιο πράγμα. Διαβάστε (όσοι δεν το έχετε κάνει) από την αρχή και εκείνο το θέμα. Θα πάρετε μια ιδέα για το "ενδιαφέρον" του ΠΟΛΚΕΟΑ!
 
Μια μικρή διόρθωση με σχετική σημασία:
έχουν προκαλέσει οι ΕΜΑΚ
Δε διεξάγει εκπαιδευτικές επιχειρήσεις η ΕΜΑΚ της Πυροσβεστικής αλλά η ΕΚΑΜ της Αστυνομίας.
Έχουν γίνει διαμαρτυρίες για τους βανδαλισμούς;Έχει ληφθεί απάντηση;
 
GP707":13ugmd6v said:
Ποιος από το ΠΟΛΚΕΟΑ (που ενδιαφέρεται για τα αεροπλάνα) πηγαίνει έστω μια φορά τη βδομάδα να τσεκάρει τουλάχιστον εξωτερικά τα αεροσκάφη, να κλείσει τις τυχόν ανοιχτές πόρτες και τις emergency exits; Κανείς και ποτέ. Παρεμπιπτόντως, το 727 έχει πάλι graffiti στην άτρακτο εδώ και μήνες!

Αν θέλετε να δείτε παράδειγμα συντήρησης και διατήρησης αεροσκάφους δεν έχετε παρά να πάτε μια βόλτα στα γραφεία της ΥΠΑ στο Ελληνικό και να ρίξετε μια λεπτομερή ματιά, μέσα και έξω, της Ντακότας. Και μετά ελάτε και πέστε μου για την κατάσταση του 747.

Κανονικά αυτό το topic πρέπει να ενωθεί με το viewtopic.php?f=15&t=2310 γιατί μιλάμε ακριβώς για το ίδιο πράγμα. Διαβάστε (όσοι δεν το έχετε κάνει) από την αρχή και εκείνο το θέμα. Θα πάρετε μια ιδέα για το "ενδιαφέρον" του ΠΟΛΚΕΟΑ!
1.Δεν έκανε και τίποτα άλλο ο κυρ-Μήτσος.Αυτό το παιχνίδι θα παίζουμε;Και πολύ κράτησε.(Από το Μάη τού 2010 μέχρι και το Νοέμβρη τού 2011).Όπως είπα,δεν το συνιστώ σε κανέναν.Όσο για τα graffiti στο 727,το ήξερες τόσο καιρό και δεν τό'λεγες;Τον Απρίλη τού 2012 εγώ επικοινώνησα με το σύλλογο(γιατί με είχε πιάσει μιά λιγωμάρα)αλλά μού είπαν ότι ή εταιρεία φύλαξης "είχε βγάλει απαγορευτικό" λόγω κλοπών πού είχαν σημειωθεί στο αεροδρόμιο και δεν μπορούσα να πάρω άδεια εισόδου.Δεν μπορούμε να δίνουμε εξηγήσεις για όλους και για όλα,και κυρίως για τα παιδιά τών ΕΜΑΚ πού παίζουν "τα αεροπλάνα".
2.Μην παίρνεις το μέρος τού γνωστού κυρίου,πού υποψιάζομαι πιά ποιός είναι,γιατί πρώτον η ντακότα είναι στα κεντρικά τής ΥΠΑ(έχω περιδιαβεί αυτούς τούς κήπους νεαρός λόγω γνωριμιών και κυριακάτικων παιχνιδιών)και έχει φυλάκιο στην είσοδο,άρα προστατεύεται.Επιπλέον,δεν είναι εύκολη η πρόσβαση.Για σένα μπορεί να είναι.Αν μπείτε στο http://www.Airliners.net ,γράψετε LGAT στο search και πάτε στη σελίδα 46,θα δείτε φωτογραφία αυτής τής ντακότας με το εξής σχόλιο:"It took me three hours to get the permission for this picture".Ακριβοθώρητη η ντακότα τής ΥΠΑ! (Και όπως θα μπορούσε να παρατηρήσει ο κάθε αναγνώστης, δεν μπορείς να συγκρίνεις μία ντακότα με ένα τζάμπο 747,όσο κι αν θές!)
3.Διαβάστε λοιπόν το θέμα πού προτείνει ο GP707 και θα δείτε τήν ειρωνική τους διάθεση.Μήπως δεν αξίζει να ασχολούμεθα πιά και να το πάρουμε απόφαση;
 
Δεν ξέρω τι λέει ο κύριος στο airliners.net και ούτε γνωρίζουμε με τι μέσα και τρόπους έκανε τόσες ώρες να βγάλει μια φωτογραφία. Μπορεί να πήγε Κυριακή που δεν είναι κανείς, μπορεί να μην ήξερε Αγγλικά να συνεννοηθεί. Και εξ' άλλου η φωτογραφία είναι από τον Αύγουστο του 1994!!! Σχεδόν 20 χρόνια πίσω. Είναι πολύ εύκολο να μάθει κανείς ότι μπορεί οποιοσδήποτε να επισκεφθεί την Ντακότα με ένα τηλεφώνημα για να κλειστεί ένα ραντεβού. Από όσον ξέρω μάλιστα υπάρχει συγκεκριμένη μέρα επίσκεψης, εβδομαδιαίως ακόμα και για σχολεία, Συλλόγους κλπ. Μην διαβάζεις λοιπόν μια φωτογραφία του airliners.net βγάζοντας τα συμπεράσματα που θέλεις να βγάλεις. Κάνε ένα τηλέφωνο στην ΥΠΑ και πες ότι θες να επισκεφτείς την Ντακότα. Αν τότε θεωρήσεις ότι είναι ακριβοθώρητη και κάνεις ώρες για να βγάλεις άκρη, τότε πάσο. Πάντως με το δικό μας Σύλλογο που το επιχειρήσαμε, ήταν αρκετό ένα τηλεφώνημα 3 λεπτών.

Όσο για το graffiti στο 727 που είναι εκεί τόσους μήνες, εμένα περιμένει το ΠΟΛΚΕΟΑ να το γράψω στο φόρουμ;;; Ήμαρτον δηλαδή με αυτή τη νοοτροπία. ΈΝΑΣ άνθρωπος του ΠΟΛΚΕΟΑ δεν υπάρχει να περνάει, έστω απ' έξω από το δρόμο, να ρίχνει μια ματιά;;; ΕΝΑΣ!!!!!!!! ΠΟΤΕ;;;;;;;; Εγώ και ο κάθε "εγώ" φταίμε που δεν το είπαμε στο φόρουμ; Τι να πρωτοπούμε από τα χάλια των αεροσκαφών; Τα λέμε συνέχεια αλλά προκοπή καμία.

Και φυσικά δεν συγκρίνω το C-47 με το 747. Συγκρίνω τη συντήρηση ενός αεροσκάφους. Δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι το 747 συντηρείται και είναι σε καλή κατάσταση επειδή είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα άλλα δύο αεροπλάνα-χρέπια.

Και τέλος δεν παίρνω το μέρος κανενός κυρίου. ΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ! Παίρνω το μέρος μέρος των αεροπλάνων!!! Όποιος δεν το καταλαβαίνει μάλλον παίρνει ο ίδιος καποιανού το μέρος!
 
Top