Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πρώτα και κύρια ευχαριστούμε πολύ για το κουιζ και τους δυο συντελεστές. Να είστε καλά και πάντα να έχετε έμπνευση για ερωτήσεις και εμείς χρόνο και όρεξη για απαντήσεις!

Δευτερευόντως, πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ακόμα περισσότερα στους νικητές :great:

Και αφού είπα τα καλά πάμε τώρα στη γκρίνια: :twisted:

Ερώτηση 15:
Γενικά μου τη δίνουν οι ξεχειλωμένες ερωτήσεις. Στο μυαλό μου όταν λέμε Boeing 707 εννοούμε Boeing 707 όχι κάτι που βασίζεται λίγο ή πολύ σε αυτό αλλά είναι κάτι άλλο που θα ήταν ακριβώς Boeing 707 αν δεν ήταν αυτό το άλλο. Καταλαβαίνω (πλέον) το νόημα της ερώτησης και τι ήθελε να πετύχει ο ερωτών, αλλά επειδή είμαι αμετανόητος αρχάριος αρνούμαι να μπω στα θέλω των κουιζαρχών και εστιάζω στη διατύπωση της ερώτησης που για τα δικά μου μάτια ήταν λάθος.

Ερώτηση 19β:
Εδώ ξυπνάει ο φιλόλογος (και όχι μόνο) μέσα μου. Ανάμεσα = Μεταξύ δηλ. μεταξύ χώρων ή πραγμάτων, στον ενδιάμεσο χώρο. Οπότε μάλλον όταν έχουμε 3 σημεία και ψάχνουμε το μεταξύ αυτών ίσως μας λείπει λοιπόν και ένα τέταρτο σημείο αναφοράς. Από εκεί και πέρα με βάση τη λογική που είχε ο ερωτών θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει και το Αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης (ανάμεσα σε Αλεξανδρούπολη, Σουφλί, Σαμοθράκη) και άντε να τον βγάλεις λάθος. Λάθος διατύπωση λοιπόν και γι' αυτό προσωπικά δεν μπήκα καν στον κόπο να την απαντήσω.

Και για να προλάβω, ναι ξέρω απαντήθηκαν «σωστά» από πάρα πολλούς αυτές οι 2. Αυτό όμως δεν κάνει σωστή την αμφιλεγόμενη διατύπωσή τους.

Όπως και να έχει, εύχομαι και του χρόνου σε όλους :)
 
Συγχαρητήρια και απο μένα στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες ! Ακόμα ένα ευχαριστώ στους δημιουργούς που για άλλη μια χρονιά μας "ανάγκασαν" να μάθουμε νεα πράγματα για την αεροπορία, καθώς και να βελτιώσουμε τις αναζητήσεις μας στο google ! Ένα έχω να πω: ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ! Ενώ είχα σωστή την απάντηση στην ερώτηση με το 747, τελικά έδωσα λάθος ! Και σωστά να απάνταγα βέβαια, πάλι 2ος θα ερχόμουνα ! Όσο αφορά την ερώτηση 15 ομολογώ πως δεν είχα ιδέα ποια πόλη θα μπορούσε να ήταν ! Το μόνο που κατάφερα να βρω ήταν κάτι 707 της πολεμικής αεροπορίας του Ισραήλ που προσγειώθηκαν πέρσυ στη Θεσσαλονίκη, γι' αυτό και έδωσα αυτή την απάντηση ! Ελπίζω ο "κόπος" μου να μη πάει χαμένος και οι γνώσεις που αποκόμησα από το quiz να μείνουν για πάντα στο κεφάλι μου ! Κι από χρόνου ! :great:
 
Αν και πρωτη φορα τοσα χρονια το πηρα ζεστα το quiz , το χαρηκα αν και ζοριστηκα. Σε καποια στιγμη βαρεθηκα να ψαχνω και τα παρατησα. Πιο πολυ με ζορισε η 22 με τον ηρωα κομιξ και η 25 γιατι ως γνησιος Θεσσαλονικιος, τα Σκοπια απλα ...δεν υπαρχουν. Για την 22 εστειλα ως απαντηση τον Asterix που ειναι το callsign της Avcon Jets απο Αυστρια και το ακουσα εντελλως τυχαια κατα τη διαρκεια spotting. Το οτι δεν υπαρχει αεροδρομιο δεν την καθιστα σωστη, αλλα οπως ειπε κι ο gonso "ψαχναμε το ονομα του ηρωα, ολα τ' αλλα ειναι περιττα".
Αντε κα του χρονου...

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
RE: Dornier DO-X

ή ο καθένας με τον πόνο του, ή το γαρ πολύ της θλίψεως...

το λοιπόν. Βρήκα στη σελίδα
http://asmrb.pbworks.com/w/page/9959030 ... 0Dornier-X

το παρακάτω σχεδιάγραμμα, που δείχνει καθαρά τη διατομή του Dornier.
και τα έβαλα στο 'χάρακα', πήρα της αναλογίες, έκανα την απλή μέθοδο των τριών για μήκος 41 m, και βρήκα πλάτος καμπίνας (στο μέγιστο) 5.35 m.

ιδού:



συμπέρασμα: το Dornier Do-X ήταν χοντρούλικο στη μέση. Κάτι σαν τον Obelix. :great: Και πιο χοντρό από άλλα, δεδομένα, χοντρούλικα, όπως το 767. Και επειδή ήταν κοντούλι (μήκος 41 m), κατατάσσεται ως το πιο κοντό χοντρό επιβατικό αεροσκάφος.
 

Attachments

  • Dornier Do-X-cabin width measurement.JPG
    Dornier Do-X-cabin width measurement.JPG
    29,6 KB · Προβολές: 3.521
george_a":z68gxs9a said:
To 767 θεωρείται wide-body by all standards

Πολύ ωραία φράση. Θα τη χρησιμοποιήσω. Το Ντορνιέ ΔΕΝ είναι wide-body by all standards. Ένα (και βασικό στάνταρντ) είναι ή διαρύθμιση των καθισμάτων με δύο διαδρόμους.

spinal":z68gxs9a said:
Gonso σου διέφυγε η απάντηση της 14

Σόρρυ, διορθώθηκε.


Ο λόγος που δεν έγραψα "υπήρξε" και όχι "υπάρχει" εταιρεία ήταν ο εξής. Η Ratioflug ήταν αδιαμφισβήτητα αεροπορική εταιρεία και είχε αδιαμφισβήτητα αυτό το callsign. H G5 δεν είναι καραμπινάτη αεροπορική εταιρεία με τη στενή έννοια του όρου και υπάρχουν πηγές που αναφέρουν ότι το επίσημο callsign είναι Batman5. Απλά δεν ήθελα να μπούμε σε μία ατέρμονη συζήτηση του τί είναι εταιρεία και τί ζήταγε η ερώτηση.

Υπάρχουν το διεθνές αεροδρόμιο του Μπάρι και το διεθνές αεροδρόμιο της Κρακοβίας, το μεν με την ονομασία Karol Wojtyła το δε Jana Pawła II
Υπάρχει θεωρητικά η ένσταση στο εαν το Ιωάννης Παύλος Β' είναι όνομα ή τίτλος, το σημειώνω μόνο για λόγους πληρότητας.

Όντως, αλλά θα μας έμπλεκε σε άλλη συζήτηση, αν μιλάμε για το ίδιο όνομα ή το ίδιο πρόσωπο. Πάπας Ιωάννης Παύλος ο ΙΙ υπάρχει και στίς Αζορες, αλλά επίτηδες το απέκλεισα γεωγραφικά με τη διατύπωση και τον χάρτη.

Επισης καμμενη ηταν η ερωτηση με τα winglets!

Γιατί καμμένη καλέ?

Για τις Φoρμουλα 1 με αεροπορικους τιτλους, δειτε και αυτο εδω:
http://www.home-london.co.uk/gulfair.html τριτη φωτο απο πανω

Άκυρο. Δεν είναι ομάδα αυτό. Ρεκλαματζίδικο είναι.
 
"καμμενη" εννοω "ψαγμενη", "για αρρωστους", "για ψυχακηδες" κλπ κλπ κλπ :D
 
gonso":2ykfmdka said:
george_a":2ykfmdka said:
To 767 θεωρείται wide-body by all standards
Πολύ ωραία φράση. Θα τη χρησιμοποιήσω. Το Ντορνιέ ΔΕΝ είναι wide-body by all standards. Ένα (και βασικό στάνταρντ) είναι ή διαρύθμιση των καθισμάτων με δύο διαδρόμους.

Ούτε κι εγώ ισχυρίστηκα ότι είναι 'wide-body by all standards'. Είναι ένα τραβηγμένο παράδειγμα. Και αν είχε διατυπωθεί η ερώτηση ως 'twin aisle', δεν θα είχαμε καμία διαφωνία. Το ένα στάνταρντ, όσο βασικό κι αν είναι, δεν είναι το μόνο. Το cross-section width είναι κι αυτό, ισχυρότερο από τον αριθμό των καθισμάτων abreast, γιατί αν βάζαμε και αυτό το κριτήριο, θα 'έπαιζε' ακόμα και το ...Trident.

Το Dornier όμως, ήταν, με αποδείξεις, σε μέγιστο πλάτος καμπίνας 5.35 m, άρα 'παχύτερο' ακόμα και από το Β 767, που, όλοι συμφωνούμε, είναι 'wide-body by all standards'.

Άλλωστε και στην απάντησή μου, τόνισα ότι θεωρώ ως 'κοντύτερο' wide body το Α 310, αλλά, αν πάμε με το κριτήριο του πάχους σε μέτρα, τότε το Dornier Do-X, ως κοντύτερο, είναι η σωστή επιλογή.

Πιστεύω ότι το πλέον δίκαιο θα ήταν να αναγνωριστεί η επιχειρηματολογία μου, και να μου 'επιστραφούν' οι -7.5 βαθμοί...

Ο τεθλιμμένος συν-φορουμίτης αναμένει την απάντησή σας, καθότι τα αντικαταθλιπτικά τα παράγγειλα ήδη...
 
george_a":16snc7bu said:
Πιστεύω ότι το πλέον δίκαιο θα ήταν να αναγνωριστεί η επιχειρηματολογία μου, και να μου 'επιστραφούν' οι -7.5 βαθμοί..........................Το cross-section width είναι κι αυτό, ισχυρότερο από τον αριθμό των καθισμάτων abreast, γιατί αν βάζαμε και αυτό το κριτήριο, θα 'έπαιζε' ακόμα και το ...Trident.

Και φυσικά ταυτόχρονα να αφαιρεθούν 7.5 από όλους τους υπόλοιπους! Να το πούμε αλλιώς. Εγώ μπορώ να βρώ σοβαρές αναφορές που καθαρά μιλάνε για double aisle όταν μιλάμε για wide body. Εσύ μπορείς να βρείς ανάλογες αναφορές που λένε ότι τα wide body είναι από "Χ" μέτρα και πάνω? Μιλάμε να βρείς συγκεκριμμένη διάσταση.

Δεν μιλησε κανείς για αριθμό καθισμάτων. Μιλάμε για αριθμό διαδρόμων.



ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Ο φίλος Wii έχει 92.5 βαθμούς αντί 87 τόσους, και ανεβαίνει μία θέση στην κατάταξη. Ήταν ο μόνος μαζί με τον flesland που στέλνανε ΠΜ αντί email και μετά τα προωθούσα στον LEKPO1A. Ο LEKPO1A μάλλον δεν τα είδε, και εγώ που τα είδα δεν τα προσέθεσα μιάς που ήταν της τελευταίας στιγμής. Σόρρυ.
 
Ευχαριστουμε παιδια, και του χρονου με την ελπιδα να μην ξαναδω μπροστα μου winglets- βρηκα 1/4 και μαλιστα κατα λαθος, ενω μου εφαγε οσο σχεδον ολες οι αλλες ερωτησεις μαζι.
Καλοταξιδα τα δωρα.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top