LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Σήμερα από τις 'ΥΠΟΔΟΜΕΣ' : άγονος ο διαγωνισμός; Οι τρείς εταιρείες (vinci ,ελλάκτωρ, j p αβαξ), που μετέχουν στην διαπραγμάτευση , ζητούν αλλαγή του έργου, με κυριώτερη την μείωση του διαδρόμου από 3600 στα 3200μ. (ΚΟΎΡΕΜΑ ΔΙΑΔΡΌΜΟΥ).
 
:shock:
Πολύ ενδιαφέρον είναι το δημοσίευμα από την dealnews.gr που μιλά για κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Σύμφωνα με την δημοσίευση το ενδιαφέρον είναι υπαρκτό και η πρόταση μαμούθ για 1 δισ. δολάρια (περί τα 750 εκ. ευρώ) που έριξε στο τραπέζι ο επικεφαλής του κολοσσού Fosun, Γκούο Γκουανγτσάνγκ προκαλεί ίλιγγο στο κυβερνητικό επιτελείο, που προσπαθεί να χειριστεί την υπόθεση σε υψηλό πολιτικό επίπεδο και με προσεκτικές κινήσεις.
...
Το σχέδιο Γκουανγτσάνγκ προβλέπει σύμφωνα με πληροφορίες, τη μετατροπή του Καστελίου σε διεθνές αεροδρόμιο και σε πύλη εισόδου προς την Ευρώπη τόσο για επιβάτες, όσο και για εμπορεύματα από την αχανή χώρα. Πιο συγκεκριμένα προβλέπει τη μετατροπή του σε κόμβο για 40 τουλάχιστον ευρωπαϊκούς προορισμούς.
http://www.ypodomes.com/index.php/limania-aerodromia/aerodromia/item/17845
 
Θα ξανανακοινώσουν το αεροδρόμιο στο Καστέλι:

http://www.cretalive.gr/crete/view/...a-gia-to-aerodromio-kastelliou-den-erc/155364

Και τελειώνει το άρθρο με:

Οι ειδικοί λένε πάντως ότι για να είναι βιώσιμο ένα τέτοιο αεροδρόμιο χρειάζονται 150 εκατομμύρια ευρώ ετήσια έσοδα, τα οποία …χρειάζονται 6 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο- σήμερα είναι 2,5 εκατομμύρια.
 
Μέχρι τις 18 Μαΐου θα ακούσουμε πολλά, μετά ξεχάστε τις εξαγγελίες :banana: :twisted:


Off-topic: Γενικά μιλώντας, θα έπρεπε να υπάρχει πλάνο (ε, πώς, τι;) για εισερχόμενο τουρισμό και το χειμώνα, αλλά και γενικότερη αναβάθμιση των υποδομών (ξενοδοχεία, συγκοινωνίες, δρόμοι) όπως γίνεται π.χ. στην Ισπανία. Δείτε τα αεροδρόμια στις Βαλεαρίδες και στις Κανάριες νήσους, όπως και στις παραλιακές πόλεις της Ισπανίας και απογοητευτείτε με τα υπάρχοντα αεροδρόμια Ηρακλείου, Χανίων, Ρόδου, Κω, Κέρκυρας και άλλων νησιών.
 
Αν κι έχουμε ακόμη δρόμο, λέτε να ξεκολλήσει το θέμα και να προχωρήσει;
Στάλθηκε στην επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προς δημοσίευση, η διακήρυξη για τη διενέργεια του διεθνούς διαγωνισμού για το νέο αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι Πεδιάδος, συνολικού ύψους 1,5 δις. ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου εκτιμάται έως τα 220 εκατ.
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeropo...i-ypsous-1-5-dis-paraxoreitai-gia-35-eti.html

ΥΓ
Αν κατάλαβα σωστά, ο συνδετήριος με τον ΒΟΑΚ περιλαμβάνεται στη σύμβαση άρα θα κατασκευαστεί απ' τον ανάδοχο. Θα έχει άραγε και διόδια;
 
Τρέμω στην ιδέα ότι θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω αυτό το αεροδρόμιο(επειδή λόγω καταγωγής ταξιδεύω συνέχεια ATH-HER).
Το ξέρω είναι μικρόψυχη αντιμετώπιση, αλλά δυστυχώς το νέο αεροδρόμιο είναι τέρμα Θεού.40 χιλιόμετρα νότια του Ηρακλείου με ένα οδικό δίκτυο για κλάματα.Οι Ρώσοι-για τους οποίους άλλωστε προορίζεται-χέστηκαν, να δούμε εμείς τι θα κάνουμε...
Η δε προοπτική διοδίων μου ακούγεται, τι να πω;τρόμος κυριολεκτικά...
 
Έστω ότι το φτιάχνουν το οδικό... με τα διόδια να είναι πολύ πιθανά... Το άλλο που θα μας απασχολεί (κι ας με διορθώσει κάποιος πιο σχετικός αν κάνω λάθος) είναι ότι κι η πτήση θα διαρκεί περισσότερο (5-10 λεπτά) αν χρειάζεται να φτάσει στο Λιβυκό για να στρίψει μετά προς βόρεια και να προσγειωθεί... Δε θα έχει αυτό κόστος οικονομικό στα καύσιμα και άρα στον επιβάτη;
 
διαβάζοντας το παρακάτω ρεπορτάζ μου γεννήθηκαν μερικές απορίες και θα ήθελα την βοήθεια σας σ αυτο αλλά και τα σχόλια σας

http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3 ... 72&cid=312

ο κύριος Αλεβιζόπουλος μιλαει για μετεωρολογικά προβλήματα που θα συνοδεύσουν το καστέλι ενώ το ηράκλειο νομίζω ειναι το χειρότερο αεροδρόμιο απο άποψη καιρού με σύνηθες το φαινόμενο των divert στα Χανιά αλλα και καθυστερήσεων και ματαιώσεων οταν έχει πλάγιο άνεμο ,ακόμα και θέματα ορατότητας να εννοεί το καστέλι δεν νομίζω οτι θα έχει, αλλά ακόμα και έτσι ενα νέο αεροδρόμιο σίγουρα θα έχει συστήματα προσέγγισης καλύτερα απ αυτά του Ηρακλείου, που όποτε οι γείτονες του ραντάρ θελήσουν να κλέψουν ρεύμα το ραντάρ βγαίνει εκτός (υπάρχει καταυλισμός αθιγγάνων δίπλα στο ραντάρ και συνεχώς κάνουν ρευματοκλοπή )

κατά πόσο θα επηρεάσει την παράλληλη λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου το στρατιωτικό με δεδομένο την ύπαρξη παράλληλου διαδρόμου για τισ λειτουργίες του στρατιωτικού ?

πως μπορεί το 2014 να θεωρείτε αξιοζήλευτο ενα αεροδρόμιο με ενεργό διάδρομο στα 2700μ( ο 09 ακόμα λειγότερο), που δεν επιτρέπει την χρήση του απο heavy αεροσκάφη (ανάλογα τον προορισμό )μιας και τα οποία χρήματα επενδυθούν δεν μπορούν να μεγαλώσουν τον διάδρομο

όσο αφορά το λειτουργικό κόστος του νέου αεροδρομίου στην Κρήτη δέν νομίζω οτι ο όποιος ανάδοχος θα μείνει μόνο της πτήσεις charter αλλά και πιθανών να ενδιαφερθεί και για άλλες χρήσεις πχ transfer.
αν και δεν νομίζω ποτέ οτι η Κρήτη θα δει ενα τέτοιο έργο έχω την αίσθηση οτι η συγκεκριμένη τοποθέτηση δεν είναι αθώα και αντικειμενική .
 
Έχοντας περάσει φαντάρος στο Καστέλλι, όντως το χειμώνα κάποια πρωινά και βράδια είχε θέματα ομίχλης... όχι βέβαια να μη βλέπεις σαν τη Θεσσαλονίκη ή τουλάχιστον δεν μου έτυχε τόσο πολύ. Η λειτουργία του στρατιωτικού σίγουρα θα επηρεάσει ή/και σίγουρα θα επηρεαστεί... Τα μαχητικά γυρνούσαν από αναχαίτιση με κατεύθυνση βορά προς νότο και ακριβώς νοητά επάνω στο σημείο που θα γίνει (ή θα γινόταν) ο πολιτικός διάδρομος. Επίσης σε άσκηση τα έβλεπες στο Λυβικό εκεί δηλαδή που θα γυρνούν τα πολιτικά για να ευθυγραμμιστούν με το διάδρομο. Ποιο ανατολικά δεν μπορούν να γίνουν γιατί είναι το βουνό.
Προφανώς θα πρέπει να αλλάξουν όλα αυτά (ή μπορεί και να μην αλλάξουν). Επίσης ο διοικητής μας έλεγε τότε για το πόσο σημαντικό είναι το Καστέλλι μαζί με Σκύρο και Λήμνο για τις αναχαιτίσεις. Έχουν δοθεί πολλά λεφτά για την ανάπτυξη αυτών των αεροδρομίων και προφανώς δε θα είναι τόσο εύκολο να περιορίσουν τις δραστηριότητές τους...
 
Top