Emirates στην Αθήνα

Είναι πάνω από τη Ρόδο!
 
Τελικά κάποιος έκανε πλάκα με το θέμα της σύνδεσης LGAV με JFK με την Emirates.
Δεν υπάρχει πλέον στο wikipedia το ότι θα ξεκινήσει στις 2/2/2013 για Νέα Υόρκη.

Τι κακόγουστο αστείο. :wall: :wall: :wall:
 
Γνωριζει καποιος γιατι δεν ηρθε σημερα η πτηση της Emirates απο Ντουμπαι?
 
1-34567..Αρχισαν να ροκανίζουν τα δρομολόγια και οι Άραβες... :shock: Αν και απ'ότι λένε θα είναι έτσι μέχρι τέλος μαρτίου..είδωμεν..
 
Στις 19 και 26 ιουλίου η Emirates θα πραγματοποιήσει 1 επιπλέον πτήση με 773. :p

EK3103 DXB0700 – 1105ATH 77W 26JUL13
EK3103 DXB0705 – 1110ATH 77W 19JUL13

EK3104 ATH1245 – 1840DXB 77W 19JUL13/26JUL13
 
στη σελιδα <<omorfa taxidia>> στο fb o διεύθυντης της emirates στην ελλαδα ανεφερε:“Όσο υπάρχει ζήτηση η Emirates θα μεγαλώνει” μας απάντησε γεμάτος υπερηφάνεια για την εταιρεία στην οποία εργάζεται. “Ωραίο το 777 αλλά υπάρχει περίπτωση να δρομολογήσετε ένα Airbus A-380” τον ρωτήσαμε σχεδόν σίγουροι για την αρνητική του απάντηση. “Σκεφτόμαστε σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο. Το συζητάμε είδη με τους ανθρώπους του αεροδρομίου Αθηνών” μας είπε.”Πρέπει να λύσουμε πρώτα κάποια τεχνικά θέματα και μετά αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα αφού άλλωστε η ζήτηση για θέσεις είναι μεγάλη”.
 
Το Α380 επιστρέφει στις 15 του Σεπτεμβρίου :banana:

Διαβάστε εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του διευθυντή της εταιρίας για Ελλάδα:

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=528728

Φαίνεται επίσης εμμέσως οτι θα υπάρχει συνεργασία Αιγαίου και Emirates για Νέα Υόρκη μέσω Μιλανου :)
 
Ίσως άσχετο, αλλά ήθελα να'ξερα ποιος στην Ιαπωνία και την Σιγκαπούρη αγοράζει αριστεροτίμονες Φερράρι.. :rolleyes:
 
Το Λονδινο με 5-6 ημερισια τι ειναι τοτε , το λιγοτερο κερδοφορο ? σαν κουλο το αρθρο μου κανει :evil:
 
Δεν ξέρω αν ο Μοχάμεντ Σαρχάν μάς θεωρεί λωτοφάγους ή υπάρχει κάποια παράληψη διευκρίνισης στο κείμενο του Βήματος.

Το πώς εκλαμβάνω εγώ πάντως το ''πιο κερδοφόρο'' είναι ότι κάποιοι είναι ''πιο κορόιδα'' και πληρώνουν παραπάνω από τους Ευρωπαίους που είναι 3 ώρες παραπέρα...Ναι τα μικρότερα δρομολόγια είναι πιο επικερδή αλλά σε απόλυτες τιμές δεν καταλαβαίνω γιατί το ATH-DXB-BKK να είναι πιο ακριβό από το LHR/CDG-DXB-BKK. Όταν μάλιστα το ένα - LHR - είναι all A380 (ή θα γίνει σύντομα, ας μας πει κάποιος αν θυμάται) και το άλλο έχει επίσης Α380 με έναν όροφο μόνο business (όπου και τα καλά τα κέρδη, έλα πάρε-πάρε) και την Economy γεμάτη μέχρι αηδίας (τον Μάιο που πέταξα μαζί τους, πήρα την αίσθηση του macdonalization του ταξιδιού).

Για μένα αυτή την στιγμή μια ενδεχόμενη γιγάντωση της ΕΚ στην Ελλάδα είναι σε βάρος του καταναλωτή, καθώς η κίνηση στο ΑΤΗ δεν ακολουθεί τα ίδια βήματα. Η Gulf μάς άφησε μέρες και οι άλλες 2 αραβικές έρχονται με Α321 ( εκ των οποίων η μια ξεχνάει την σύμμαχο της που ξέπεσε ΟΑ). Με μερικές (ή πολλές) περισσότερες προσφερόμενες θέσεις την ημέρα και μάρκετινγκ που αντανακλά τα καλύτερα αντανακλαστικά του Έλληνα καταναλωτή ( Ντουμπάι, Ολυμπιακός, ψευτοχλιδή κλπ) , η ΕΚ θα σκοτώσει τον ανταγωνισμό και μετά θα μείνει η εύλογη μοναδική επιλογή για πολλούς προορισμούς με την τιμή να πάει όπου θέλει.
 
Top