LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δεν αποτελεί είδηση, αλλά το βάζω εδώ για τις επόμενες γενεές του φόρουμ :cool:

Συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη στο πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού την Παρασκευή

και κρατάω τα εξής:

Συναυλία στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού θα δώσει σήμερα, Παρασκευή η Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αντίστασης και Δημιουργίας ενάντια στην εκποίηση της δημόσιας περιουσίας.
Πάλης ξεκίνημα...

Η εκδήλωση γίνεται με τη στήριξη των δήμων Ελληνικού-Αργυρούπολης, Αλίμου και Γλυφάδας, οι οποίοι τάσσονται υπέρ της δημιουργίας Μητροπολιτικού Πάρκου στο χώρο του πρώην αεροδρομίου.
Και πώς να τάσσονται κατά άραγε όταν ένα πάρκο τέτοιας έκτασης θα εκτοξεύσει τις τιμές των ακινήτων;
 
Υπαρχει προσβαση στο Ελληνικο 2012

Καλησπερα σας.

Ηθελα να μαθω αν υπαρχει προσβαση στα παλια κτηρια του Ελληνικου για φωτογραφιση? Με καποια αναζητηση που εκανα στο φορουμ δεν βρηκα κατι.
Ειμαι και εγω νοσταλογος της παλιας αιγλης του αεροδρομιου και ομολογω(αν και ειναι παρανομο) πως θα ηθελα ενα κομματι του αεροδρομιου (μια ταμπελα ή εστω κατι μικρο) να το εχω ωστε να μου το θυμιζει (πριν το αφησουν να γκρεμιστει) με τα χρονια :(

Συγνωμη αν εχει απαντηθει καπου αλλου.

Ευχαριστω πολυ
 
Αγαπητά μέλη, στον αέρα ήδη η διαβούλευση που περιλαμβάνει και την αξιοποίηση του τέως αεροδρομίου Ελληνικού.

http://www.opengov.gr/minenv/?p=3731

δικός σας
 
Σύμφωνα με πηγές, δόθηκε η άδεια για την κατεδάφιση 20 κτιρίων του Ελληνικού σε Ανατολικό και Δυτικό. Ήδη υπάρχουν, εδώ και μέρες, μπουλντόζες στο Δυτικό στο κτίριο των πρώην αφίξεων εσωτερικού (όπως βλέπουμε τα κτίρια το δεξί) που έχουν ξεκινήσει την κατεδάφιση καθώς και "δαγκάνες" που διαλύουν τα παρατημένα αυτοκίνητα της πρώην ΟΑ στο parking έξω από τα κτίρια του Δυτικού.

Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; Προφανώς καθαρίζεται η έκταση λόγω της επικείμενης πώλησης. Παρ' όλα αυτά είμαι περίεργος να δω αν θα τη γλυτώσουν α. το κυρίως κτίριο του Ανατολικού που έχει χαρακτηριστεί ιστορικό λόγω της αρχιτεκτονικής του και β. το υπόστεγο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας στο Δυτικό που έχει κριθεί επίσης ιστορικό αφού φτιάχτηκε από Γάλλους το 1926 στην Κέρκυρα, ως υπόστεγο συντήρησης υδροπλάνων και μετά τον πόλεμο αποσυναρμολογήθηκε και στήθηκε εκ νέου στο Ελληνικό.
 
Αρκετά μελαγχολικά τα πλάνα απο το εγκαταλελειμμένο πλέον Ελληνικό και φυσικά καμία ουσιώδης εξέλιξη για την αξιοποίησή του. Παραθέτω τον σύνδεσμο της εκπομπής του Τσίμα για όσους δεν την είδαν.

(ο τίτλος της εκπομπής: Πωλείται, το πολυτιμότερο οικόπεδο της Ευρώπης)
http://www.megatv.com/erevna/default.asp?catid=25847&subid=2&pubid=30423241#toppage
 
Τους πυροτεχνουργούς γρήγορα!

Το ΣτΕ ισοπεδώνει τα σχέδια για το Ελληνικό
Kαλεί την ΥΠΑ να ξαναλειτουργήσει μέσα σε ένα μήνα το παλιό αεροδρόμιο, αποκλείοντας τη δόμηση υψηλών κτιρίων που προωθεί το ΤΑΙΠΕΔ

«Βόμβα», που απειλεί να τινάξει ολόκληρο το πρόγραμμα εκποίησης του Ελληνικού, αποτελεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία καλείται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) να θέσει σε λειτουργία το παλιό αεροδρόμιο, και μάλιστα μέσα σε ένα μήνα!

http://www.efsyn.gr/?p=26023

Πόσο δεσμευτική είναι αυτή η απόφαση για την ΥΠΑ; Ειναι κατ' αρχήν δικαιοδοσία της ΥΠΑ το παλιό αεροδρόμιο; Είναι όντως "βόμβα" ή κάποιο δημοσιογραφικό "σκορδάκι";
 
Μπορει να λειτουργησει ομως το αεροδρομιο?
Δεν λεγανε ορισμενοι,οχι εδω μεσα,γενικα μιαλω πως αυτο απαγορευεται απο τη συμβαση που εχει υπογραφει για το βενιζελος?

τα φωτα σας :idea:
 
Δηλαδή, για να καταλάβω κάτι.

Η δικαστική εξουσία, στη συγκεκριμένη περίπτωση της 'διοικητικής' μορφής της, είναι για να ελέγχει την τυπική νομιμότητα των πράξεων της εκτελεστικής. Η οποία εκτελεστική εξουσία (που να μην ξεχνάμε, πηγάζει από το λαό, και δεν είναι ελέω Θεού, και ελέγχεται συνολικά από το λαό με τις εκλογές), αποφάσισε τη μεταφορά και κατάργηση του υφιστάμενου αεροδρομίου.

Τι ακριβώς 'τυπικά παράνομο' υπάρχει σε αυτήν την (τις) απόφαση (-εις)? Και αν υπάρχουν, ποιες είναι αυτές? Γιατί επί της ουσίας, αν πρέπει ή όχι να 'υπάρξει' μια τέτοια εκτελεστική απόφαση, η δικαστική εξουσία δεν έχει αρμοδιότητα.
 
Είμαι αρκετά δύσπιστος όταν διαβάζω άρθρα της κυρίας Τζαναβάρα, σχετιζόμενα με την αεροπορία στη χώρα μας.
 
Top